Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 51  Volgende

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 22:59 

Hey iedereen! : D

Dit is het OOC-topic van Beauxbatons. Ik zal hier mededelingen plaatsen, en dat kunnen jullie ook doen, en you know, gewoon alles OOC.

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


Laatst bijgewerkt door Skywalker op ma sep 05, 2011 1:21, in totaal 5 keer bewerkt.

 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 23:14 

Ik kan trouwens alleen 's avonds posten en voor ik naar mijn werk ga door de week, omdat ik full-time werk ;). Just so you guys know!

En MissMyrna: Ik had je trouwens nog een PBtje verstuurd betreft de RPG :).

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Lioness of Casterly Rock

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: King's Landing
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 23:19 

En ik heb het de komende week nogal druk met school (PTA inhalen en profielwerkstuk inleveren, ugh). Dus ik ga mijn best doen, maar verwacht van mij niet superveel posts ofzo.

_________________
I remember the color of music
and how forever
all the trembling bells of you
were mine.


 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 23:23 

Ik heb volgende week ook veel traingen, dus ik ben ook pas laat thuis enzo. Misschien dat ik in pauze's nog even snel kan posten, maar verwacht dan niet al te veel van me ;)

Iig, loving it already.

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 8:49 

Ik wilde even zeggen dat ik het erg leuk vind om weer te RPG'en.
En dat ik het fijn vind dat iedereen aardig tegen mij is want zoals jullie misschien al hadden gemerkt vind ik het best lastig dat iedereen zo harteful tegen Jules doet.
Ik dacht dat ik het niet zo persoonlijk zou opvatten als ik hem zo spelen, maar heb gemerkt dat ik dat onbewust toch doe.
Ik kan van niemand vragen om zijn personage minder te laten bitchen maar ik wilde het toch even laten weten...
Ook om het zelf kwijt te zijn...

Ow en ik vond dat het tempo gisteren erg hoog lag waardoor mijn posts niet zo lang waren omdat ik snel wilde reageren op iemand. Ik zal proberen om meer de tijd te nemen voor mijn verhaal.

Dat was wat ik even kwijt wilde ^^

_________________
You are Braver than you Believe,
Stronger than you seem
and
Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!
_________________
I do believe in Fairy's! I do! I do!


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 11:12 

MissMyrna schreef:
Ik wilde even zeggen dat ik het erg leuk vind om weer te RPG'en.
En dat ik het fijn vind dat iedereen aardig tegen mij is want zoals jullie misschien al hadden gemerkt vind ik het best lastig dat iedereen zo harteful tegen Jules doet.
Ik dacht dat ik het niet zo persoonlijk zou opvatten als ik hem zo spelen, maar heb gemerkt dat ik dat onbewust toch doe.
Ik kan van niemand vragen om zijn personage minder te laten bitchen maar ik wilde het toch even laten weten...
Ook om het zelf kwijt te zijn...

Ow en ik vond dat het tempo gisteren erg hoog lag waardoor mijn posts niet zo lang waren omdat ik snel wilde reageren op iemand. Ik zal proberen om meer de tijd te nemen voor mijn verhaal.

Dat was wat ik even kwijt wilde ^^


Ik RPG nu al vijf jaar en wanneer een van mijn personage genegeerd wordt of iets dergelijks, dan trek ik me dat ook altijd persoonlijk aan. Alsof je zelf genegeerd wordt. Het klinkt misschien erg stom, omdat het maar RPG is, maar toch doe je dat onbewust ;). Dus ik vind het helemaal niet gek wat je zegt.

En mijn personage zal niet rot gaan doen tegen Jules, want dat zit gewoon niet in zijn aard :'). Je hebt gewoon de pech dat dit een RPG is met veel... directe en soms ook bitchy personages.


 Profiel  

Murderer

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 11:43 

Haha, het is inderdaad een groep irritante aanstellers zeg, heerlijk!

Wat ik bij mezelf merk is dat ik heeel erg in moet komen, ook al heb ik toch wel een jaar of 5/6 ervaring. Ik heb een hele tijd niet (actief) geRPG'd, en dan heb ik ook nog eens gekozen om een bitch te spelen, wat ik normaal niet zo vaak doe.
Ik hoop dat het naarmate we verder komen, ik beter in de rol kom, want ik vind het wel heerlijk om iemand als Aimée te spelen.

Oja, is er iemand die zich aanbied om vriendjes te zijn met Aimée? Ik zie dat er al een aantal groepjes etc. zijn, maar het is wel leuk dat Aimée in ieder geval één vriend(in) heeft waar ze mee kan opschieten en wat aardiger tegen is xD


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 11:46 

Tom Riddle schreef:
Oja, is er iemand die zich aanbied om vriendjes te zijn met Aimée? Ik zie dat er al een aantal groepjes etc. zijn, maar het is wel leuk dat Aimée in ieder geval één vriend(in) heeft waar ze mee kan opschieten en wat aardiger tegen is xD


*biedt zich aan* xD
Adrian heeft ook niet echt vrienden in de coupé, die zitten allemaal ergens anders. Dus hij zal wel een beetje lief tegen haar doen dan. (;


 Profiel  

Murderer

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 11:49 

Niinza schreef:
Tom Riddle schreef:
Oja, is er iemand die zich aanbied om vriendjes te zijn met Aimée? Ik zie dat er al een aantal groepjes etc. zijn, maar het is wel leuk dat Aimée in ieder geval één vriend(in) heeft waar ze mee kan opschieten en wat aardiger tegen is xD


*biedt zich aan* xD
Adrian heeft ook niet echt vrienden in de coupé, die zitten allemaal ergens anders. Dus hij zal wel een beetje lief tegen haar doen dan. (;


Yay! Fijn! Aimée heeft natuurlijk heeeel veel aanbidders enzo, maar een béétje vriendschap is ook niet weg... xD

En nog een vraagje, als iemand tijd/zin heeft, zou die dan voor mij een banner willen maken? Ik probeer al jaren dingen uit met photoshop, maar ik kan er nog steeds helemaal niks van. Ik heb al gepost in het PC-crea request topic.


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 11:50 

Ik had ook al een tijdje niet geRPG'd moet ik zeggen en ik heb al heel lang geen bitch gespeelt. Maar 't bevalt me zeker!

Ik ga er trouwens vanuit dat Aimée en Naomi een soort van rivalen zijn? En ik zou een banner voor je maken, maar ik kan dat zelf niet eens dus xD.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 11:52 

Ik wil een poging wagen voor een banner! *gaat eerst ontbijten*

en ik vind dat tussen Noami & Aimée wel leuk. ^^"


 Profiel  

Murderer

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 11:54 

Sjar schreef:
Ik had ook al een tijdje niet geRPG'd moet ik zeggen en ik heb al heel lang geen bitch gespeelt. Maar 't bevalt me zeker!

Ik ga er trouwens vanuit dat Aimée en Naomi een soort van rivalen zijn? En ik zou een banner voor je maken, maar ik kan dat zelf niet eens dus xD.


Hm, ja, ik denk dat ze wel een soort van rivalen zijn, allebei Queen-Bitches enzo, haha.
Ik denk echter wel dat Aimée een soort van onderliggend respect voor Naomi heeft hoor, aangezien ze andere mensen die ontzettend gemeen zijn wel respecteert.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 13:34 

Lacrimosa schreef:
MissMyrna schreef:
Ik wilde even zeggen dat ik het erg leuk vind om weer te RPG'en.
En dat ik het fijn vind dat iedereen aardig tegen mij is want zoals jullie misschien al hadden gemerkt vind ik het best lastig dat iedereen zo harteful tegen Jules doet.
Ik dacht dat ik het niet zo persoonlijk zou opvatten als ik hem zo spelen, maar heb gemerkt dat ik dat onbewust toch doe.
Ik kan van niemand vragen om zijn personage minder te laten bitchen maar ik wilde het toch even laten weten...
Ook om het zelf kwijt te zijn...

Ow en ik vond dat het tempo gisteren erg hoog lag waardoor mijn posts niet zo lang waren omdat ik snel wilde reageren op iemand. Ik zal proberen om meer de tijd te nemen voor mijn verhaal.

Dat was wat ik even kwijt wilde ^^


Ik RPG nu al vijf jaar en wanneer een van mijn personage genegeerd wordt of iets dergelijks, dan trek ik me dat ook altijd persoonlijk aan. Alsof je zelf genegeerd wordt. Het klinkt misschien erg stom, omdat het maar RPG is, maar toch doe je dat onbewust ;). Dus ik vind het helemaal niet gek wat je zegt.

En mijn personage zal niet rot gaan doen tegen Jules, want dat zit gewoon niet in zijn aard :'). Je hebt gewoon de pech dat dit een RPG is met veel... directe en soms ook bitchy personages.


Bedankt ^^
Is er trouwens iemand die een banner voor mij wil maken? Of kan je dat nog ergens vragen?
Ik wil trouwens naarmate het verhaal zich vervolgd Jules wat minder nerdie maken dus wie weet wordt ie nog eens populair ^^

_________________
You are Braver than you Believe,
Stronger than you seem
and
Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!
_________________
I do believe in Fairy's! I do! I do!


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 13:48 

Ik vind het vervelend dat je het je aantrekt dat de rest niet al te lief is tegen Jules. Maar, zoals het in Alex's aard zit om niet rot te doen, zit het eigenlijk wel in Shawn's aard. Hij is eenmaal mister populair, en vindt het eenmaal hoognodig om vervelend te doen tegen mensen die hij als "onder zich" ziet. We moeten allemaal IC blijven, en ik kan niet Shawn's hele personage omvergooien.

De reden dat ik je heb aangenomen, was omdat jouw personage origineel was, en het voor leuke dynamiek zou zorgen in de groep. Als je hem ineens zou omgooien naar een "populair-guy", dan verander je eigenlijk alles aan Jules, nietwaar?

En daarnaast wil ik het punt onderstrepen dat wij, en ik spreek voor iedereen uit deze groep, helemaal niet vervelend zijn. Zo ben ik helemaal niet zoals Shawn, RIGHT GUYS?

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

Lioness of Casterly Rock

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: King's Landing
BerichtGeplaatst: za feb 05, 2011 14:09 

Nou, Ji, dat weet ik nog niet zo zeker. xO nah, just kidding.

@Myrna: niet persoonlijk opvatten, IRL zijn we allemaal heel lief hoor, het zijn alleen onze BB personages die bitchy zijn. ;) Lea is echter niet echt een bitch, meer gewoon... non-caring tegenover non-friends, dus als er contact is tussen Lea en Jules zal ze voor het merendeel normaal doen.

@Tom Riddle & Sjar: haha, ik vind het geweldig hoe jullie je characters spelen, die uitwisselingen tussen Naomi en Aimée zijn hilarisch.

_________________
I remember the color of music
and how forever
all the trembling bells of you
were mine.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 759 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 51  Volgende


Keer terug naar RPG Archief
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme