Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 22:05 

Zo, en hier kunnen we lekker OOC-en!

Om gelijk maar met de deur in huis te vallen. Cissy en Evan zijn Toos en Koos Bannerloos, iemand die mij wilt helpen?

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 22:08 

Zijn er nog voorschriften voor de banner zoals de oude Marauders?

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 22:18 

Uhm... niet asociaal groot? XD 350x120 ofzo, of is dat een heel raar formaat?

Sowieso lijkt het me dat je het beste iets van fanart kan gebruiken, aangezien alle personages in de film veel ouder zijn dan in deze RPG en het anders er een beetje raar uit gaat zien.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 22:40 

Ik heb deze even snel gemaakt:

Is dat goed? :)

Laatst bijgewerkt door Michelle op di feb 15, 2011 14:42, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Dreuzel

Woonplaats: In de ballebak, met Hoofd m'n beste vriendin in íƒÅ“berhaupts Broeder
BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 22:48 

Michelle schreef:
Afbeelding

Hi. Uhm, ik wou even zeggen dat er wat beter nagedacht moet worden bij het maken van avatars. De Black family is hardstikke Brits. Enige andere invloeden zijn Frans. Het mens op deze foto is Aziatisch of Latina. Dit is niet realistisch. Ook is dit mens veeeeeel te oud.

"And as Beasts go, I mean, really, I'm quite a stunner." -Lestat

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 23:00 

@Michelle; Ik moet toegeven dat ik het met MJB eens ben. Deze dame is heel mooi, maar heeft in principe niet veel weg van Andromeda. Daarom adviseer ik dan ook om fan-art te gebruiken. Dev heeft zat mooie art die je kunt gebruiken.

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 23:44 

Ik zou gewoon Mous art gebruiken - if that's okay with her of course. Ik heb iets voor Rosier gemaakt, maar meh, hijs niet echt bijzonder ofzo xO

Afbeelding

Ik denk dat je liever hebt dat iemand anders een betere poging doet :')

As for Cis, daar heb ik nog niet naar gekeken... maar ik ga zo slapen, dus maybe later XD

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di feb 15, 2011 14:16 

Mrs Jessica Black schreef:
Michelle schreef:

Hi. Uhm, ik wou even zeggen dat er wat beter nagedacht moet worden bij het maken van avatars. De Black family is hardtstikke Brits. Enige andere invloeden zijn Frans. Het mens op deze foto is Aziatisch of Latina. Dit is niet realistisch. Ook is dit mens veeeeeel te oud.

Jana Kramer is niet Latina of Aziatisch hoor. :) En deze vrouw is waar ik Andromeda's uiterlijk op heb gebaseerd bij het schrijven van mijn solli. Maar ik begrijp dat ik verplicht ben om jullie visie van haar te gebruiken, ipv de mijne? :P

Toegegeven, je kan aanvechten dat ze wat te oud is, maar ik vind fan-art helemaal verschrikkelijk voor op een banner. Niets tegen Dev natuurlijk. De art is heel mooi.

Laatst bijgewerkt door Michelle op di feb 15, 2011 14:42, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 15, 2011 14:36 

Michelle schreef:
Mrs Jessica Black schreef:
Michelle schreef:
Afbeelding

Hi. Uhm, ik wou even zeggen dat er wat beter nagedacht moet worden bij het maken van avatars. De Black family is hardtstikke Brits. Enige andere invloeden zijn Frans. Het mens op deze foto is Aziatisch of Latina. Dit is niet realistisch. Ook is dit mens veeeeeel te oud.

Jana Kramer is niet Latina of Aziatisch hoor. :) En deze vrouw is waar ik Andromeda's uiterlijk op heb gebaseerd bij het schrijven van mijn solli. Maar ik begrijp dat ik verplicht ben om jullie visie van haar te gebruiken, ipv de mijne? :P

Toegegeven, je kan aanvechten dat ze wat te oud is, maar ik vind fan-art helemaal verschrikkelijk voor op een banner. Niets tegen Dev natuurlijk. De art is heel mooi.

Maar wel heel Amerikaans.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di feb 15, 2011 14:41 

Oke luister, ik ga hier geen problemen over lopen maken. Ik vind het ook mooier als alle banners in dezeflde stijl zijn. Al moet ik er wel even bijzeggen dat ik de woordkeuze en toon van 'mens' echt niet vond kunnen. Maar bon. Wat jullie willen. Ik vond het wel jammer dat die keuze echter al zomaar vast stond.

Maar in dat geval: ik kan totaal niet omgaan met fan-art. Iemand die voor mij een Andromedabannertje in elkaar wil flansen? (:

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 15, 2011 16:56 

Luister, ik weet dat je hebt gezegd dat je er geen big deal van wil maken, maar door middel van je reactie maak je dat wel :') Je vraagt of je banner goed is, MJB en Jalf geven hun mening. Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom je je opwindt over 'dat mens', want het gaat om een foto van één of andere actrice.

Vervolgens geeft Jalf je een advies
Jalf schreef:
@Michelle; Ik moet toegeven dat ik het met MJB eens ben. Deze dame is heel mooi, maar heeft in principe niet veel weg van Andromeda. Daarom adviseer ik dan ook om fan-art te gebruiken. Dev heeft zat mooie art die je kunt gebruiken.

En het kan prima zijn dat Kramer niet Latina of Aziatisch is, het gaat om hoe ze overkomt op de banner, en dat is, zoals MJB terecht opmerkte, niet Brits. Dat is alles wat er opgemerkt is.

Als je het trouwens goed bewerkt hoeft art helemaal niet vreselijk te zijn voor op een banner. Dat is gewoon een kwestie van photoshoppen.

Dus chill out (;

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: di feb 15, 2011 18:12 

Heey iedereen,

Ik heb snel even een banner in mekaar gezet om te beginnen.
Afbeelding
Nu heb ik de vraag of er misschien iemand zin heeft om hier iets leuks mee te maken. n.n

Alvast bedankt!
Anke

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di feb 15, 2011 20:45 

Agenia schreef:
Luister, ik weet dat je hebt gezegd dat je er geen big deal van wil maken, maar door middel van je reactie maak je dat wel :') Je vraagt of je banner goed is, MJB en Jalf geven hun mening. Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom je je opwindt over 'dat mens', want het gaat om een foto van één of andere actrice.

Vervolgens geeft Jalf je een advies
Jalf schreef:

En het kan prima zijn dat Kramer niet Latina of Aziatisch is, het gaat om hoe ze overkomt op de banner, en dat is, zoals MJB terecht opmerkte, niet Brits. Dat is alles wat er opgemerkt is.

Als je het trouwens goed bewerkt hoeft art helemaal niet vreselijk te zijn voor op een banner. Dat is gewoon een kwestie van photoshoppen.

Dus chill out (;

Het ging mij om de denigrerende manier waarop het werd opgemerkt. 'Dat mens' geeft een bepaalde toon aan. Net als 'er moet even beter nagedacht worden'. Het kan me inderdaad niets schelen als het om de actrice gaat, het ging om de toon erachter.

Daarbij was ik inderdaad niet van plan er een big deal van te maken, maar dat betekent niet dat ik niet mag zeggen wat ik vind. Ik heb het al laten gaan, die fan-art banner is prima (al ben ik er nog steeds geen fan van - en ik zie genoeg mooie banners op een dag thedarkarts.com anyone? dus ik weet gewoon wat ik wel en niet mooi vind, can't help that), maar ik vind het gegeven advies neergezet als een 'zo gaan we het gewoon doen', maar dan netjes geformuleerd. En dat vind ik jammer en dat mag ik best zeggen, vind ik. Net als dat de opmerking dat Jana Kramer er niet Brits uitzag van zowel Jalf als MJB en 't principe dat jij mij hier even op mijn punt wilde zetten ook prima waren. Het ging mij vooral om de toon van MJB. En wellicht heb ik die verkeerd gelezen, dat zal best, maar dan ligt die schuld niet alleen bij mij. Die post was niet erg netjes geformuleerd.

Maar goed, ik wil hier graag een punt onder zetten. Ik vind het ook niet leuk hoe mijn reactie (terecht of niet) dit topic heeft beinvloed. Excuus daarvoor. (: Laten we leuk gaan RPG'en.

Laatst bijgewerkt door Michelle op di feb 15, 2011 21:40, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 15, 2011 20:57 

Lemme just get a bowl of popcorn first...

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di feb 15, 2011 21:15 

Blijerd schreef:
Lemme just get a bowl of popcorn first...

Zelfgepopte. Zoet. Met cola.

Ik bedacht me toen straks dat Andromeda geen Ted heeft. :shock:

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: