Citaat:
Om de RPG niet vast te laten hopen is er een kort stappenplan bedacht. Kleine missies die voltooid moeten worden. Zo is er in het begin maar één toverstok en zullen ze er meerdere moeten bemachtigen. Ook een bezoek aan de bank is zeker noodzakelijk, met geld kun je immers veel meer. Ook de RPG'ers zelf kunnen bedenken wat hun volgende stappen zullen zijn.
Een toverstok bemachtigen lijkt simpel maar dat is het niet. Je moet namelijk of iemand ervan bestelen of naar Olivander ofzo. En een drukke winkelstraat is niet echt de place to be op het moment.
In ieder geval wil ik zometeen al op het nieuws laten komen dat er een uibraak is geweest. Dus ze zijn er sneller bij dan verwacht..niets gaat immers zoals het zou moeten.
Daarna kunnen we even verder kijken. Ze moeten verder gaan reizen (waarschijnlijk in een dreuzelauto) en zullen toch de dichtere bevolking op moeten zoeken om aan geld, toverstokken en eten te komen. Dus mocht je nog leuke tips hebben ga je gang..
Overigens wil ik natuurlijk wel een klassiek ren voor je leven moment inbouwen waarbij ze letterlijk te voet op de vlucht moeten slaan. Dat zal misschien zelfs meerdere keren voorkomen. Maar daar lijkt het me nu nog wat vroeg voor, tenzij jullie willen dat ofwel schouwers of dreuzelpolitie ze nu al op het spoor zijn.