Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 41  Volgende

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 23:06 

Yeuy! We hebben een 2e topic, jongens!


Hier alle info:


Citaat:
F:
Naomi Moreau - Sjar
Christine Jadoulle - Snow White Queen
Camille "Cam" Byron - Alice
Lea Bennett - Yuuki
Florence Gravois - Margo
Enora Laurent - Melody
Casey Louis - Darren

M:
Matt Davis - Blijerd
Alex Dubois - Lacrimosa
Shawn Bradés - Skywalker
Dorian Chevalier - Angel
Thomas Filliont - Nienna
Eric Leroy - Skywalker
Ruelle Valois - Carrick_Fergus
Alois Mathieu - Alice

De Quidditchteams:

QUIDDITCH TEAM ROOD: (captain mag een andere naam bedenken!)

Thomas Filliont - Nienna - CAPTAIN/seeker
Lea Bennett - Yuuki - beater
Camille "Cam" Byron - Alice - beater
Florence Gravois - Margo - chaser
Eric Leroy - Skywalker - chaser
Alois Mathieu - Alice - keeper

QUIDDITCH TEAM BLAUW: (idem)

Shawn Bradés - Skywalker - CAPTAIN/chaser
Christine Jadoulle - Snow White Queen - seeker
Naomi Moreau - Sjar - keeper
Matt Davis - Blijerd - beater
Casey Louis - Darren - chaser
Enora Laurent - Melody - chaser



COMMENTATOR: Alex Dubois

Bij Quidditch zal het zo zijn dat team rood en blauw afwisselend winnen. De eerste match zal door ROOD gewonnen worden, de tweede door BLAUW, de derde door ROOD, etc. Om de beurt dus.



Verder is er ook een roommate-verdeling. Bij de meisjes is deze als volgt:
Christine, Naomi en Casey: kamer 1
Lea en Cam: kamer 2
Florence en Enora: kamer 4


De meisjes-common room wordt bewaakt door een schilderij van een bloem die complimentjes wilt. Dus eigenlijk heb je daar geen password voor nodig - je moet alleen wat liefs zeggen. De bloem heeft echter wel de neiging om te gaan krijsen als er jongens in de buurt zijn, dus ja.

De roommate-verdeling bij de jongens iiiis:
Shawn, Alex en Matt: kamer 11
Dorian, Thomas en Alois: kamer 12
Eric en Ruelle: kamer 12


De jongens-common room wordt bewaakt door Sir Puntjesman. Dat is een ridder. Hij verzint telkens de meest idiote wachtwoorden, en heeft wel eens de neiging om deze wachtwoorden helemaal niet door te geven. Ofwel, Sir Puntjesman is eigenlijk helemaal niet leuk.

Het schoolhoofd is Maxime - zij mag gespeeld worden door iedereen, mocht het nodig zijn. Hetzelfde geldt eigenlijk voor de leraren die ik grotendeels aan jullie fantasie overlaat. Niet dat er ZOVEEL lessen zullen zijn, but okay.

Het rooster!

MA:
Gym (Professor Mouvement)
Groepstherapie met Dr. Freud

DI:
Muziekles/Muggle studies (voor dit semester een gecombineerd vak, vanwege het project) (Professor Musical + Professor Moegel)
Potions (Professor Beverage)

WO:
Dansles (Professor Honey)
Quidditch training team ROOD

DO:
Charms (Professor Swiss)

VRIJ:
Divination (Professor Futur) (haha, ik ben weer heerlijk origineel en creatief met de namen he?)
Quidditch training team BLAUW



De laatste drie posts waren:


Nienna schreef:
Afbeelding


Thomas knikt als Naomi nog even komt en zegt dat ze straks wel even in de tent langs zal komen. Vervolgens ziet hij haar naar de tent van Shawn toelopen en zucht hij even. Dus ze gaat nu eerst Shawn maar even troosten? Nja, dat ze maar doet wat ze niet laten kan..

Opgelucht ziet Thomas dat Dorian zichzelf weer wat begint te worden. Hij geeft dan ook een gevat antwoord op Matt’s laatste opmerking en aangezien Dorian nu wel even wat rust kan gebruiken, besluit ook Thomas niet verder in te gaan op Matt’s woorden. Matt zal toch wel altijd het laatste woord willen hebben. En ach, er bestaat nog altijd zoiets als karma :’)

Thomas ziet hoe Dorian al richting de tent schuifelt, dus richt hij zijn aandacht nog even op Enora. Hij kijkt haar lief aan en glijdt met een vinger teder over haar wang. ‘Dankje voor.. ehh.. lief dat je naar Dorian toeging,’ zegt hij dan maar. Hij wilt haar eigenlijk iets anders zeggen, maar besluit dat dat nog wel een andere keer kan.
Hij laat zijn blik even naar Dorian glijden, die bijna bij de tent is, en pakt dan Enora’s vrije hand. ‘Ik ga even naar Dorian. Je kan meegaan.. Of anders zien we elkaar straks nog wel even?’ Hij kijkt haar met een ietwat flauwe glimlach aan. Hij had gehoopt dat de avond anders zou eindigen, maar eigenlijk had hij het kunnen verwachten met zijn klas. Of eigenlijk met Matt en Shawn.
Hij tilt Enora’s hand met een grijnsje op en geeft er een lief kusje op. Mede om geen aandacht te trekken en daarbij weet hij ook niet helemaal zeker hoe Enora nu ondertussen over hun kus denkt.

Met een paar passen is Thomas ook bij de tent en Dorian aangekomen en begint hij met de eerste rits open te ritsen, naar binnen te stappen, de rits weer dicht te doen en zo verder. Alles om Dorian op zijn gemak te stellen.
Binnen gaat hij op zijn bed zitten en kijkt hij Dorian afwachtend aan. ‘Dus..’ begint hij, ‘Wat gebeurde er nu?’



Blijerd schreef:
Afbeelding


"Nu kan je al helemaal niet meer zeggen dat je maar een haar beter bent dan Shawn of ik." Zegt Matt met een brede grijns, terwijl hij opstaat. Hij rekt zich uit en kijkt de groep rond. Zijn ogen blijven extra lang hangen bij Flor. "Tijd voor een duik."

Na die woorden loopt Matt richting de tent. Hij heeft geen zin meer om zich te mengen tussen idioten als Thomas en Dorian. Wanneer hebben zij ook maar een noemenswaardige stunt uitgehaald? Jup, nooit. Hij laat zich vallen op het bed en schreeuwt even in het kussen. Zijn ego heeft een flinke deuk opgelopen vanavond. De ruzie met Dorian heeft hem veel imagoschade opgeleverd. Hoe Flor hem afwees was ook een enorme klap in zijn gezicht. Dit is de eerste keer dat hij echt serieus geïnteresseerd is in een meisje. Enora was voor hem maar voor de lol. Kijken wat hij eruit kon halen. Dan is er ook nog Shawn die een meisje moest bezwangeren, waardoor Matt het gevoel heeft alsof hij constant voor zijn BFF op moet komen over wat betreft kinderen en birth control.

Matt verkoopt het kussen nog een flinke klap en loopt dan naar zijn koffer om zijn zwembroek eruit te halen en een handdoek.



Niinza schreef:
Afbeelding
    Adrian LeNoir

Adrian had zich wat afgezonderd van de rest. Hij wordt dan ook ineens wakker als hij het intense stemgeluid hoort van Dorian, die begint te roepen. Adrian krabbelt overeind en klopt het mos van zijn kleren. Het lag eigenlijk best lekker, maar dat terzijde. Hij voelt dat hij zijn wand niet bij zich heeft, dus doorzoekt het mos briefly om hem vervolgens te vinden. Terwijl hij naar de groep toeloopt, maakt hij zijn wand mosvrij.

Eenmaal aangekomen krijgt hij het laatste deel van Dorians tirade nog mee, inclusief het feit dat Thomas zijn normale haarkleur weer terug krijgt, in plaats van rond te huppelen met die blauwe kleur. Even later gaat Thomas de tent in waar Dorian zich bevindt en Adrian lijkt het ook wel een goed idee om zijn vriend te steunen. Hij volgt Thomas en blijft een beetje awkward in de tent staan.
"Alles oké?" vraagt hij.






En nu op naar topic #3!

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


Laatst bijgewerkt door Skywalker op ma apr 16, 2012 21:54, in totaal 26 keer bewerkt.

 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 9:00 

Afbeelding

Dorian zit op zijn bed wat door een boek te bladeren en heeft daarvoor duidelijk nog even voor letterlijke afkoeling gezocht. Zijn gezicht is nog een beetje nat en hij heeft zijn haren achterover gekamd. Zijn wand ligt naast hem en fungeert als ventilator waar verse lucht uit stroomt.

Adrian en Thomas voegen zich al snel bij hem. "Ik ben Shawn en Matt gewoon spuugzat" zegt hij waarbij hij zijn boek aan de kant legt. "En ik haat het om hier te zijn. Het is té warm, ik kan niet goed tegen de warmte." ja dit is niet echt de ideale omgeving voor iemand zoals Dorian. Hij kan zijn omgeving niet beheersen, want die rotmuggen en insecten vinden toch wel een manier om bij hun te komen, het is er vies en hij zit te dicht op al zijn klasgenoten. "En het is echt gevaarlijk om nu te gaan zwemmen. Ik snap niet waarom iedereen zo roekeloos is, dit is geen club, het is een jungle." gaat hij pinnig verder. Hij zucht even diep, pakt het boek weer op en begint er - enigzins hysterisch - bij zijn gezicht mee te wapperen. Thomas begrijpt het vast wel, die weet wel hoe graag hij de controle over kleine dingetjes wil houden, controle die hij nu totaal kwijt is. Oke hij geeft het toe, hij is een klein beetje een controlfreak.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 11:40 

Afbeelding
    Adrian LeNoir

Met een zwaai van z'n wand laat Adrian een campingstoeltje verschijnen. Hij ploft er op neer terwijl Dorian zijn hart uitstort. Over Matt en Shawn, maar ook over het hele kampeergebeuren. Adrian knikt, hij vindt dat Dorian wel een punt heeft. Hij heeft altijd al geweten dat Dorian niet goed met Shawn en Matt kon omgaan en ziet soms ook wel waarom. Na Dorians tirade zoekt Adrian naar de juiste woorden om hem ietwat gerust te stellen.
"Laat ze maar," zegt Adrian. "Als ze echt te blind zijn om dat te zien, dan is dat hun eigen schuld."


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 12:02 

    Afbeelding

Enora schuift wat aan de kant wanneer Dorian haar gebaart dat hij naar z'n tent toe gaat. Hm, okay. Ze laat hem maar even, Thomas zou er toch wel achteraan gaan.
Enora kijkt op naar Thomas als hij nog eventjes bij haar blijft staan. Ze glimlacht eventjes lichtjes naar hem wanneer hij met een vinger teder over haar wang gaat. Ze bijt eventjes lichtjes op haar lip. Hij kijkt haar te liefdevol aan. Zou hij veel meer achter hun kus zoeken dan dat eigenlijk haar bedoeling was? Ze glimlacht even voorzichtig terug wanneer hij haar bedankt.

"Ik zal jullie wel even met rust laten." glimlacht ze dan ook maar. "Ik denk dat we maar beter niet met z'n allen om hem heen gaat staan. Daarbij wil hij me er nou vast niet bij hebben." verklaart ze dat ze maar beter niet mee gaat.
"Ik zie je later wel weer." besluit ze dan ook, waarna ze nog even naar hem glimlacht wanneer hij nog een kus op haar hand geeft.

Ze kijkt hem en Adrian nog even na en haar blik blijft vervolgens even bij het tentje van Shawn en Naomi hangen. Hmm.. Ze wendt haar blik af en loopt vervolgens maar gewoon weer naar het vuurtje toe. Wat een gedoe allemaal.
Ze gaat weer zitten en trekt haar benen naar haar toe om er vervolgens haar armen omheen te vouwen. Het vuurtje verwarmt haar gezicht en ze dwaalt wat af in gedachten terwijl ze naar het vuur kijkt.

_________________

    "Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

    "Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 14:56 

Afbeelding

Oeh Shawn is echt in een goed humeurtje vandaag. Hoe durft hij haar zo te beledigen nadat de beste persoon EVER hem heeft gezoend net. Ze kijkt hem strak aan en zucht. Geen zin in ruzie met Shawn.

"Niemand hoefde het me te vertellen Shawn, ik kan mijn eigen conclusies wel trekken. Ik heb hele goede ogen en ben goed in rekensommetjes maken." Antwoord ze dood leuk. "Ik ben hier helemaal niet om je te irriteren, want volgens mij heeft de rest dat al voor elkaar. Ik ben niet altijd een bitch, Shawn."

Met die woorden gaat ze op zijn bed zitten en schudt haar hoofd. "Dus eruit ermee. Just tell me what's going on en nee ik ga het niet als vuile was aan de lijn hangen. En ik houd niet vaak geheimen, dus voel je geeert."

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 15:05 

Afbeelding

Christine kijkt een beetje clueless toe naar hoe er een uitbarsting plaatsvindt en iedereen de aftocht blaast. Een beetje verscholen blijft ze in de schaduw van een boom staan, maar wanneer Enora dan alleen aan het vuurtje terug gaat zitten, kijkt ze een tijdje naar haar. Ze voelt zich er nog altijd wat awkward bij dat Shawn haar kuste terwijl Enora blijkbaar toch wel *iets* van interesse heeft in hem. En het feit dat ze haar niet kent en een tent deelt met haar gedurende deze reis van onbepaalde duur, vraagt gewoon om wat duidelijkheid.

Dus Christine komt tevoorschijn van uit het donker en ploft zich naast Enora neer, ook met haar armen om haar opgetrokken benen geslagen, terwijl ze zwijgend naar het vuur staart, voor een halve minuut of zo. Uitzoekend hoe ze het gaat zeggen.

“Enora…” begint ze, “Uhm. Kijk. Ik ben een beetje verward momenteel, dus ik wil even met jou alle dingen op een rij zetten. Of zo. Allez ja, ik heb geen flauw idee wat je nu wilt… Met Shawn,” de naam komt er awkward uit, “en Thomas… Ehm, óf Thomas…” Veel ongemakkelijk handgewrijf en onsamenhangende gebaren. “Bon, ik weet niet wat je wilt of van plan bent en eigenlijk zijn het mijn zaken ook niet, maar ik wil je gewoon even klaar en duidelijk maken dat je voor mij geen schrik moet hebben. Allez ja.” Ja. Wie heeft er nu schrik voor Christine? “Ik bedoel maar dat er niks is tussen Shawn en mij, gezien die… nogal vreemde kus net, maar, ja… Er speelt niks tussen ons… OK?” Zweethandjes. Christine bekijkt Enora best wel, ja, noem het maar dramatisch, wachtend op een antwoord.

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  

Lioness of Casterly Rock

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: King's Landing
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 15:42 

Afbeelding
Lea Bennett

Lea is niet erg geïnteresseerd meer in het hele Spin the Bottle gebeuren, vooral nu Shawn de gelegenheid aangrijpt om de slet uit te hangen. Niet dat daar op zich iets mee mis is (als je niet meerekent dat hij een meisje heeft dat hij bezwangert heeft @@), maar het is op het moment niet erg gepast.

Ondertussen heeft Dorian ook een freak-out en begint iedereen zich zo langzaamaan een beetje te verspreiden, dus dan is er ook helemaal geen lol meer aan. Lea overweegt om mee te gaan zwemmen, maar a) Matt gaat dat doen b) ze heeft geen zwemkleding bij zich, en hoewel ze het niet erg vindt om in haar ondergoed te gaan zwemmen, is ze c) te lui om op te staan.
En ze zou Shawn wel zijn tent in volgen, alleen is Naomi haar voor en dat zou awkward zijn. En Lea zou ook niet weten wat ze zou moeten zeggen, dus tja. Shawn moet zich maar met Naomi zien te redden.

Ze heeft nog steeds haar arm om Cam heen, die haar vraag niet beantwoord heeft, waaruit Lea de conclusie trekt dat het waarschijnlijk niet goed gaat. Lea is echter slecht in gevoelens bespreken, dus ze besluit dat als Cam wilt praten, ze heus wel zelf het initiatief zal nemen.

Aan de andere kant van het kampvuur zit Noor heel eenzaam, maar daar komt al snel Christine bij, die over Shawn en die kus begint. Lea zou zich eigenlijk schuldig moeten voelen over het afluisteren, maar ze kent geen schaamte, dus ze mengt zich gewoon in het gesprek: "En Shawn is op het moment ook gewoon verward, dus je moet wat hij doet niet al te serieus nemen, Enora." Ook al is Lea alsnog best pissig op hem.

_________________
I remember the color of music
and how forever
all the trembling bells of you
were mine.


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 16:11 

    Afbeelding

Enora kijkt op uit haar gedachten wanneer Christine opeens bij haar komt zitten. Wanneer ze niks zegt, glimlacht Enora alleen maar eventjes lichtjes naar haar en richt haar blik vervolgens ook weer op het vuur. Zonder iets te zeggen hier zitten was ook wel even fijn.

Oh, maar daar komt het dan. Enora kijkt op naar Christine. Ze knikt eventjes wanneer ze zegt dat ze even samen met haar alles op een rijtje wil zetten. Ze trekt haar wenkbrauwen ietsjes op wanneer Christine begint over het hele Shawn/Enora/Thomas gebeuren, en dat ze niet weet wat Enora nou precies wil.

Enora knikt eventjes lichtjes bij Christine's "OK?", niet geheel overtuigd van dat er niks aan de hand is. "Ik had niet van hem verwacht dat hij juist bij jou zichzelf kinda verloor. Ik heb altijd gedacht dat hij meer als een broer voor je was. Het was meer dan awkward." zegt ze dan ook.
Enora kijkt op wanneer ook Lea zich in het gesprek mengt. Even gezellig met de meiden onderling. "Wanneer hebben we hem dan ooit wel serieus kunnen nemen?" brengt ze uit. Ze zucht eventjes. "Dat hij verward is, is wel duidelijk. Maar hij verwart mij ook. Als er iets is, dan kan hij me dat vertellen. Althans, ik dacht in ieder geval dat hij me genoeg vertrouwde om op z'n minst z'n hart bij me te luchten."
"Never mind. Het is toch allemaal maar een groot spelletje, right?" Alles is voor Shawn sowieso maar een spelletje, daar is Enora zich wel bewust van.

_________________

    "Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

    "Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mystic Falls

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 19:32 

    Afbeelding
    Florence Gravois

Flor kijkt awkward toe hoe het hele spin the bottle spel uiteindelijk toch nog uitdraait op een soort drama. Wanneer de opmerking over de zwangere meisjes komt, kijkt Flor even heel verbaasd naar Matt. Like, weet Dorian ervan en if he does, autch, someone's being a bitch. Matt gaat er dan wel al snel over door terug te kaatsen op wat Dorian zei -hoewel ze het wel kan begrijpen. Zij zou hetzelfde voor Naomi gedaan hebben.

Het is dan ook best zielig hoe Shawn weg loopt en tot haar verbazing -tot ieders verbazing waarschijnlijk- is het Naomi! die achter hem aan gaat. Dan probeert Matt het allemaal nog te redden -de sfeer that is- door toch te willen gaan zwemmen in het meer dat ze hadden gevonden. Aarzelend loopt ze naar hem toe en ze legt een geruststellende hand op zijn schouder. 'Matt, ik denk niet dat dit nog het juiste moment is om een nachtelijke zwempartij te houden,' zegt ze met een lichte glimlach. Het hele drama heeft haar zin erin in ieder geval wel doen verdwijnen.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 19:39 

Afbeelding


Shawn hoort Naomi zuchten en vraagt zich af wat ze zal zeggen. Hij weet zo, zo zeker dat ze een speech zal geven vol sarcastische opmerkingen en oordelen en wat niet. Maar in plaats daarvan zegt ze dat ze niet hier is om hem te irriteren en dat ze niet altijd een bitch is. Hah. Wie had dat ooit gedacht. Naomi probeert hem op te vrolijken. Of daar lijkt het toch sterk op. Ze zegt ook dat ze zelf achter de Casey-situatie is gekomen, en hoewel Shawn dat een beetje een vage verklaring vindt, laat hij het rusten. Hij gaat er later nog wel achteraan.

Een paar tellen later ziet hij Naomi dichter naar hem toe lopen in het donker, en voelt hij hoe ze gaat zitten op het bed waar hij op ligt. Ze zegt eigenlijk tegen hem dat hij zijn hart moet storten bij haar, omdat ze het toch niet door zal vertellen. Het kost Shawn enorm veel moeite om niet honend te lachen. Ja hoor - Naomi en geheimen houden. Shawn vertrouwt haar voor geen cent. Misschien ziet ze nu wel in hoe idioot haar "vrienden" zijn, en is ze nu met hem komen praten, maar als ze weer eens ruzie hebben zal Naomi alles uitfloepen bij de eerste de beste persoon. Dus nee, feestelijk bedankt, Naomi.

Shawn gaat rechtop zitten in het bed. Met zijn rug leunt hij tegen de harde muur. "Ik vertrouw je niet, en dat geef ik eerlijk toe," zegt hij stil tegen haar. Het is wel erg stil in de tent - Shawn vermoedt dat er een spreuk over is uitgesproken dat al het geluid van buitenaf doet verdwijnen. "Maar, aangezien je toch weet dat Casey... you know." Hij fixeert zijn ogen op een punt in de duisternis terwijl hij praat. "Zoals je weet waren Case en ik een koppel. Met een serieuze relatie, en alles erop en eraan. Maar na anderhalf jaar, bestonden we uit niets anders dan conflicten en ruzies. Ook dat kun je je waarschijnlijk nog prima herinneren." Kort flitsen zijn ogen naar die van Naomi, en hij glimlacht flauwtjes. Zijn ogen hebben zich aangepast aan het gebrek aan licht, waardoor hij alweer stukken beter kan zien. "Hoe dan ook, we gingen uit elkaar, en na een tijdje hebben we onze vriendschap succesvol opgepakt. Wat me verbaasde, om eerlijk te zijn. Maar ik denk dat er altijd wel een soort... extra ondertoon was? Met onze vriendschap, bedoel ik. En afgelopen zomer ging ik bij haar logeren. Het één leidde tot het ander. Je kunt zeggen dat de vonken oversloegen. Of dat we gewoonweg roekeloos bezig waren. Maar dit is het resultaat."

Stilte. Shawn vouwt zijn handen ineen, en bekijkt ze alsof hij zijn vingers nooit eerder heeft gezien. "En, ja. Het is lastig. Ik weet ook niet hoe ik hiermee moet omgaan, hé? En denk niet dat ik niet probeer om er voor haar te zijn. Ik heb tegen Case gezegd dat... dat ik het nog een keer wil proberen. De relatie. Zij en ik. Dat ik het nog een kans wil geven, zodat we hier iets van kunnen maken. Maar dat wilde zij niet. Dus..." Hij haalt zijn schouders zwakjes op. "Ik moet mezelf afgeleid houden, hm? Anders word ik helemaal gek."

En hoewel hij haar eigenlijk alleen heeft verteld wat ze al wist, voelt het voor Shawn nu wel alsof hij iets geheims met Naomi gedeeld heeft. "Maar hey, het komt heus wel in orde," voegt hij er dus met een geforceerde grijns aan toe. Hij wilt immers niet kwetsbaar overkomen, en zeker niet bij Naomi. "Niets dat Shawn Bradés niet af kan handelen." Om het af te maken gaat hij voorzichtig met beide handen langs zijn haar - wat nogal zelfingenomen over kan komen. Want wie maakt zich zorgen om zijn haar terwijl hij zich in zo'n situatie bevindt? Shawn is zich bewust hiervan - hij wilt juist dat Naomi hem niet gaat behandelen als een meelijwekkend klasgenootje.

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 19:52 

Afbeelding


Matt zit net op zijn hurken voor zijn koffer, als Flor de tent binnen loopt. Snel zet hij zijn serieuze blik om in een lach. Een fake lach, maar het is iets. Eindelijk weer wat goed gezelschap. "Nee inderdaad, Dorian en Thomas hebben de sfeer goed verziekt." Nee, zelf heeft hij natuurlijk helemaal niks gedaan hoor! Hij doet zijn koffer dicht en loopt naar het bed toe, waar hij op gaat zitten.

"Dus, wat kunnen we wel doen? Ik heb geen zin om de rest van de avond nutteloos in de tent te zitten en niks uit te halen. Er moet wat gebeuren. Iets non-dramatisch!" Matt's brein maakt alweer een flink toerental. Hij moet de ideale bezigheid bedenken en nee, dat is niet de tent van Dorian en Thomas in de fik steken. Helaas is Shawn nu niet aan zijn zijde om hem te helpen, maar er is altijd nog Flor. Flor heeft ze vaak genoeg geholpen in de uitvoering van een van hun stunts. Plus, Matt is graag in haar buurt. Hij doet er nu alles aan om te vergeten hoe slecht hij zich enkele minuten geleden voelde.

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 0:00 

Afbeelding


Thomas vindt het fijn dat Adrian zich ook bij Dorian en hem voegt. Adrian is een wat minder impulsief persoon en toch wel iemand met wie Dorian het –misschien juist daarom- wel goed kan vinden.
Hij grijnst even wanneer Dorian begint met het feit dat hij Matt en Shawn spuugzat is. Hij staat op en gaat bemoedigend naar Dorian zitten, terwijl die even uitraast. Als Dorian vervolgens hysterisch en bijna gevaarlijk met zijn boek begint te wapperen, neemt Thomas het subtiel uit zijn handen en legt het veilig naast hem neer. Hij wilt tenslotte geen blauw oog krijgen door een boek.

‘Ach, Dorian.. Als Matt en Shawn zo nodig willen zwemmen, dan doen ze dat toch lekker,’ zegt hij instemmend met Adrian, ‘Daarbij hebben wij dan misschien zelfs het geluk dat ze door een krokodil aangevallen zullen worden en dan hebben we meteen geen last meer van ze.’ Hij grijnst even naar Dorian in de hoop dat die zijn grapje wel kan waarderen.

Hij kijkt zijn vriend nog onderzoekend aan. ‘Het komt allemaal wel goed. Je hebt er nu voor gezorgd dat niemand gaat zwemmen en de tent is nog altijd insectenvrij.’ Hij geeft Dorian een goedkeurend knikje. ‘En volgens mij ben je zelfs nog door geen enkele mug gestoken. Ik dankzij jouw insectenspray in ieder geval niet.’ Thomas heeft zich bedacht dat het beste dat wat hij nu kan doen, is de dingen op te noemen die wel goed zijn gegaan en dat waar Dorian wel de touwtjes in handen had. ‘Oh, en ik heb met Enora gekust, wat best aangenaam was, Adrian heeft met Enora en Aimée gezoend..’ hij kijkt Adrian even aan, ‘Hoe was het eigenlijk?’ Ohja, zijn aandacht moet bij Dorian blijven. ‘En jij hebt je netjes gedragen en niemand gekust.’
Hij kijkt Dorian met een blik aan van ‘zie je nu, het valt allemaal best mee :’)’.

_________________
The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it. - Thucydide


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 21:50 

Afbeelding

Dus Shawn vertrouwd haar niet, what else is new? Naomi zou zichzelf ook niet vertrouwen met een geheim. Als het juicy gossip was dan. Maargoed dan houdt Shawn een heel oninteressant verhaaltje over Casey, wat Naomi allemaal al weet, maar blijkbaar is het voor Shawn zijn ziel blootleggen. Mannen zijn rare wezens.

"Shawn," begint ze verzekerd "Als Casey wel een relatie wilde zou ze er meteen mee ingestemt zijn, zelfs al had ze twijfels. Vrouwen hebben nu eenmaal vaak die zekerheid en steun nodig als ze vroeg zwanger zijn. Er zijn namelijk genoeg mannen die gewoon weg blijven. En ik weet dat want je hebt ook van die reality shows op tv waar ze 16+ zijn en-" oh god had ze het nu over TV?! Een muggle activiteit? Ehm, denk snel. "Ikbedoelvanwatikgehoordhebdan, en mocht het alsnog veranderen zal ze heus meteen naar je toe komen. Daarnaast is ze heel jong en vinden haar ouders het vast niet zo'n leuk idee, dus de kans dat de baby blijft is zoiezo klein."

Ze weet niet of hij dit wil horen maar ach, ze kan het proberen. "En je zit nu in een jungle met je klasgenoten, dus heb gewoon plezier en als je terug bent kan je je er wel weer druk over maken. Laat haar het eerst zelf uitvogelen."

Zo speech is klaar.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 22:08 

Afbeelding


Naomi begint het te hebben over de vrouwelijke psyche, en over een TV (wat kennelijk iets te maken heeft met zwangere vrouwen die 16 zijn), over Casey's ouders die er (inderdaad) niet al te blij mee zullen zijn, en uiteindelijk zegt ze dat hij hier in de jungle zit met zijn klasgenoten en dat hij nu dus niet aan alle drama moet denken en gewoon plezier moet hebben. Ergens in het midden van haar semi-speech, begint Shawn een beetje door te krijgen wat haar doel is: ze probeert hem op te vrolijken. Ze probeert ervoor te zorgen dat hij met een positievere instelling deze tent verlaat. Dus als ze eenmaal klaar is, is er een geamuseerde lach verschenen op Shawn's gezicht.

Wie had dat ooit gedacht. Naomi Moreau praat tegen hem met alleen maar goede intenties. Shawn gaat op zijn knieën zitten op het bed, en schuift naar Naomi toe. Nog steeds grijnzend slaat hij beide armen om haar heen. "Thanks," zegt hij, met zijn kin op haar kruin.

Wanneer hij haar loslaat, gaat hij naast haar zitten met zijn gezicht naar haar toe gekeerd. "Je hebt helemaal gelijk. Ik kijk wel wat ik met Casey doe, als we terug zijn op Beauxbatons. Nu moeten we team-builden, om Maxime te citeren. En dat lukt al aardig, hm?" Shawn vertrouwt Naomi absoluut niet. En hij weet dat ze over het algemeen een vervelend persoon is. Maar misschien is 10% van haar wel OK. En misschien heeft hij zojuist een stukje van haar goede kant gezien.

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 14:25 

OOC: lijkt me een goed idee om de avond ondertussen af te sluiten? Dus ik stuur Naomi maar naar bed.

Afbeelding

Oh god, Shawn omhelst Naomi. Ze zou nooit hebben gedacht dat iemand dat zou willen doen. Ze kijkt een beetje awkward om zich heen en laat haar armen hangen naast zich. En hij laat maar niet los.

"Okay dan, Shawn." zegt ze uiteindelijk. Ohjee, nu is hij weer blij. "Ohja, absoluut een teambuilding process. Maar ik ga naar bed. Als je komt gluren terwijl ik me omkleed, ga je dood."

Met die woorden gaat ze naar bed.

[...]

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 605 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 41  Volgende


Keer terug naar RPG Archief
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme