Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr dec 16, 2011 20:51 

Again, dubbelpost. Maarrrr ik heb nieuws en dit verdient een nieuw tekstvakje :D

Ik heb zojuist een leuk idee voor CM gekregen. Omdat het zich in het verleden afspeelt en om wat meer inhoud te geven aan het verhaal zal het circus een nog belangrijkere rol krijgen waar het niet puur om de optredens gaat maar ruimte is voor drama, actie, liefde en nog veeeelll meer.

Er breekt oorlog uit, een fictieve, en het circus besluit toch te blijven aan de rand van Londen. Dit houdt in dat het nog zwaarder wordt om geld te verdienen vanwege de armoede die gestaag groeit. Toch blijven ze door gaan, al is het alleen al om mensen nog hoop te geven in bittere tijden. Ze krijgen dus te maken met honger, geldnood en barre omstandigheden. Paarden zullen in beslag worden genomen om het vlees om als trekpaard te dienen. Mensen zullen bij hun onderduiken in tijden van nood. Kortom, ontzettend veel kansen! Want ik zelf zie nu ook wel in dat het niet puur en alleen om een circus kan draaien wat rond reist. Dan leven we van de ene voorstelling naar de andere.

Dus, wie stemt in en gaat weer actief posten? Dan zal ik even een goed moment vinden om het te introduceren. Misschien horen ze een radio bericht in de kroeg bijvoorbeeld...


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr dec 16, 2011 20:55 

I'm iiiin! Ik vind het echt een leuk idee en het geeft fantastische mogelijkheden! :)

_________________

    "Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

    "Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za dec 17, 2011 9:29 

I'm in tooooo!


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In my cosy little bed

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 17, 2011 18:37 

Count me in!

_________________
I want to be a monkey, be monkeys with you.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Assiah.
BerichtGeplaatst: zo dec 18, 2011 18:57 

Klinkt wel leuk, maar ik heb het idee dat Katsu's act nog meer gaat worden gebashed omdat het oorlog is en mensen juist naar een circus willen voor plezier en het vergeten van teh_sorrow.. ^^'

_________________
T S U N A G A R I


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In my cosy little bed

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 08, 2012 22:45 

*Schopt deze ook eventjes naar boven*

James mag best aangevallen worden hoor, als er wat spanning/een gebeurtenis nodig is :P Let's bring the doctor in the house then?

_________________
I want to be a monkey, be monkeys with you.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo jan 08, 2012 22:54 

Paarden die gegeten worden @@

Ik kom hier binnekort ook weer in terug btw ^^

_________________
The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it. - Thucydide


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In my cosy little bed

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 09, 2012 18:24 

Niet tegen paardjes! @@ Kate's act is er anders mee aan hoor!

_________________
I want to be a monkey, be monkeys with you.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za jan 21, 2012 20:32 

Zoals jullie misschien al hebben gezien, komt Myrna ons vergezellen in de RPG. Om ook het OOC-topic weer wat actiever te maken: Welkom Myrna xD

Aangezien het niet echt liep, en sommige misschien 'moeite' hebben om er terug in te komen. We zitten nu in een cafeetje, het regent en iedereen is welkom daar xD Misschien willen er wat mensen samen met Kate heenlopen?

_________________
The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it. - Thucydide


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 21, 2012 20:44 

Joepie. Weer een nieuwe rpg om onveilig te maken. En wat een fijn welkom :-)
Heb al gepost. Voel je vooral vrij om te reageren ^^
Ik hen er zijn in!

_________________
You are Braver than you Believe,
Stronger than you seem
and
Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!
_________________
I do believe in Fairy's! I do! I do!


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do feb 02, 2012 23:36 

En welkom aan onze twee nieuwe deelnemers. Will Black en MissMyrna. =D

Ik ga ook weer actief proberen te posten, dus we gaan het weer wat leven in blazen =D


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 56 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4


Keer terug naar RPG Archief
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme