” The only way to find the best actor would be to let everybody play Hamlet and let the best man win.”
Sommigen van de oude garde zullen zich hem misschien nog herinneren; de RPG Oscars! Anno 2011 roepen we dit evenement nieuw leven in om de beste van de beste op het gebied van Role Playing te eren met een prachtige prijs!
Uitleg De RPG Oscars zijn prijzen die in verschillende categorieën uitgereikt worden aan RPG-spelers. Voor elke categorie wordt door de jury 5 nominaties naar voren gebracht, waar het grote publiek vervolgens op kan stemmen.
De jury zal worden gekozen door de crew. Deze jury zal in overleg met elkaar 5 nominaties naar voren brengen per categorie. Alle categorieën zullen dezelfde juryleden hebben. Echter krijgt elke categorie een hoofd uit de jury toegewezen. Wanneer er onenigheid is over de nominaties voor een categorie, is het aan het hoofd van die categorie om de knoop door te hakken.
Nadat er voor elke categorie genomineerd is, zullen de nominaties bekend gemaakt worden in dit topic. Dan kan er gestemd worden! Stemmen wordt gedaan door het grote publiek: jullie! Of je nu actief meespeelt in RPG’s of niet, iedereen kan stemmen! Het stemmen zal anoniem verlopen. Nadere informatie over de stemronde volgt wanneer deze begint!
Categorieën De categorieën van de RPG Oscar’s zijn:
Beste script Hoofd: Indian Violet Deze Oscar zal worden uitgereikt aan de RPG met het beste beginverhaal.
Beste scene Hoofd: Trijn Deze Oscar zal worden uitgereikt aan de RPG met het beste verhaalfragment; dit staat los van het beginverhaal en is een uitwerking van de RPG’ers zelf.
Beste liefdesverhaal Hoofd: Pottergirl Deze Oscar zal worden uitgereikt aan de spelers betrokken bij het beste, mooiste, ontroerendste, meest tragische, (…) romance in een RPG.
Beste introductie Hoofd: Alice Deze Oscar zal worden uitgereikt aan een speler op basis van zijn eerste post in een RPG.
Beste opmaak Hoofd: San Riddle Deze Oscar zal worden uitgereikt aan een speler op basis van zijn opmaak bij het posten: banner, tekstkleur en eventuele aanvullende BB-codes en andere zaken.
Beste mannelijke hoofdrol
Beste vrouwelijke hoofdrol Hoofd: Melody De Oscars voor deze twee categorieën (die onder leiding van hetzelfde jurylid zullen verlopen) zullen worden uitgereikt aan de beste hoofdrollen in een RPG.
Beste RPG Hoofd: Harry, Ron & Hermione Deze Oscar zal worden uitgereikt aan de beste RPG op basis van de algehele verhaallijn en performance van de spelers.
Data De agenda voor de RPG Oscars luidt:
11 December – Bekendmaking jury
25 December – Start stemronde categorie 1
27 December - Start stemronde categorie 2
29 December - Start stemronde categorie 3
1 Januari - Sluiting stemronde categorie 1 en start stemronde categorie 4
3 Januari - Sluiting stemronde categorie 2 en start stemronde categorie 5
5 Januari - Sluiting stemronde categorie 3 en start stemronde categorie 6
7 Januari - Sluiting stemronde categorie 4 en start stemronde categorie 7
9 Januari - Sluiting stemronde categorie 5 en start stemronde categorie 8
De eerste stemronde gaat van start! Het stemmen zal anoniem verlopen.
Stemmen doe je door het onderstaande formulier naar mij per PB op te sturen. Zet in de titel van je bericht "RPG Oscars stem ronde x", waarbij je in 'x' de nummer van de stemronde vermeld.
Code:
[b]Stemronde:[/b] x [b]Categorie:[/b] [i]Categorienaam[/i] [b]Stem:[/b] [i]Waar jouw stem naar uitgaat[/i]
Stemmen mag door iedereen op elke nominatie, behalve op eigen creaties als een eigen personage, verhaal, scene, etcetera.
Heel veel succes aan de deelnemers en veel plezier met stemmen!
De kwestie die hier eerder besproken werd in het topic is via PB verder besproken en opgelost. Voor de overzichtelijkheid van het topic zijn deze berichten verwijderd.
Het is april 1998. De tovenaarswereld is al bijna 2 jaar in oorlog, sinds de wederopstandig van de Heer van het Duister. 17 jaar na de eerste oorlog keerde hij terug uit de dood, hoewel er altijd wel hardnekkige geruchten waren dat hij nog in leven was en zich ergens verscholen hield. In eerste instantie was er weinig te merken van zijn terugkeer, het was duidelijk dat er aan 'een groter plan' werd gewerkt. De vernielingen en aanslagen op dreuzels verraden echter de aanwezigheid van hem en zijn handlangers, dooddoeners genoemd. Na ongeveer een jaar veranderde dit volledig, na het aantreden van een nieuwe Minister van Toverkunst. Hierover werd gefluisterd dat deze handelde in naam van de Heer van het Duister zelf. Dit was ook wel te merken aan de anti-bloedbesmeurdenwet die er doorheen werd gejaagd en die, zo bleek al snel, met strenge hand werd uitgevoerd door Dolores Omber. Nu was de oorlog voor de bewoners van de Toverwereld pas echt voelbaar. Terwijl Harry Potter, de uitverkorene, opnieuw probeert Jeweetwel te verslaan, gaat de oorlog in de rest van de tovenaarswereld gewoon door.
Zo ook in het dorpje Sado, een klein tovenaarsdorp in de groene heuvels van Schotland. Vele jaren geleden gesticht door drie echtparen, te weten een volboed-, een halfbloed- en een modderbloedechtpaar. Tot nu toe is Sado de grootste ellende van de oorlog bespaard gebleven. Er wordt wat meer gefluisterd op straat dan vroeger, waarna mensen weer snel weglopen, hier en daar verhuizen gezinnen, of verdwijnt plots iemand met de noorderzon, maar verder gaat het leven in Sado gewoon zijn gangetje. Tot voor kort.
Al een hele tijd verschijnen constant lijsten van modderbloedjes in de Ochtendprofeet. Vorige week zat ook het dorp Sado erbij. Sindsdien is de sfeer in het dorp steeds killer geworden. Je voelt de spanning in de lucht hangen. Hier en daar worden ruiten in gegooid van huizen waarvan mensen weten dat er bloedbesmeurden wonen. Vorige week is zelfs iemand onder lichte dwang meegevoerd naar het Ministerie van Toverkunst voor een rechtzitting. Daardoor zijn de geruchten alleen maar toegenomen. Bloedbesmeurden durven nauwelijks nog de straat op, of hebben zich zelfs verscholen op een plek waar niemand weet van heeft. Het is nu een kwestie van tijd voordat zal worden getracht het dorp te zuiveren van bloedbesmeurden. Ook veel van de volbloeden in het dorp zijn hier fel voorstander van, en voelen zich gesterkt door het Ministerie. Het is nog slechts wachten op...
De druppel die de emmer doet overlopen Het verhaal begint op een dag die een hoop van de sfeer in het dorp zou moeten terugbrengen, zeker in oorlogstijden is dit een heugelijke dag te noemen. Er vindt namelijk een trouwerij plaats in het centrum van Sado. Zoals traditie in Sado vindt deze plaats op het dorpsplein en is iedereen uit het dorp uitgenodigd. Volboed Syll Whyte zal in de echt worden verbonden met zijn aanstaande Volbloed Dorothy Colson. Wat Syll echter niet weet is dat zijn aanstaande in werkelijkheid een modderbloedje is, die uit angst om opgepakt te worden haar identiteit wil veranderen en met een volbloed trouwt, om zo uit handen van het ministerie te blijven. Het moment van de dag staat op het punt om aan te breken, ze gaan elkaar het ja-woord geven. De ceremoniemeester spreekt de verplichte woorden uit, en op het moment dat de Bruid haar ja-woord wil geven, om daarmee het huwelijk te bekrachtigen, duiken ineens aan alle kanten Death Eaters op. Ze omcirkelen de groep aanwezigen. 'Daar is ze!' Schreeuwt één van hen. 'Daar is die vuile verraadster van een Modderbloed! Grijp haar!' Allen richten ze hun toverstok op de bruid en een regen aan spreuken wordt afgevuurd op haar. Binnen een fractie van een seconde is haar prachtige witte jurk doordrenkt met bloed en licht de aanstaande modderbloedbruid roerloos op de grond. Nu barst de hel in het dorp los. De oorlog in Sado is begonnen.
De Aarde (soms de wereld of Terra genoemd) is vanaf de Zon gezien de derde planeet van ons zonnestelsel. We kennen de plaatjes al jaren van de tv, tekeningen en foto's. De afgelopen twintig jaar is er echter een belangrijke verandering opgetreden. Vanuit het heelal gezien loopt er precies over het midden een dikke lijn. Alsof de aarde als een appel door de helft is gesneden. Deze theorie lijkt enigzins te kloppen. Waar ter wereld te je ook bent, op het exact het midden van de aarde vind je een dikke stenen muur. Er is nergens een opening of onderbreking en de muur passeren is geen optie.
Aan de ene kant treffen we de aarde zoals de mensen die kennen. Vol gebouwd met hoge flatgebouwen, auto's die tegenwoordig niet langer op benzine rijden en technologie in zijn hoogste vorm. De andere helft is onbekend voor hen die er nog nooit geweest zijn. Er wordt gesproken over een plek die alleen in sprookjes voor komt. Mooier en groener dan elke andere plek op aarde. Het zijn verhalen waarvan de waarheid nooit bewezen is. Wij mensen kunnen niet naar de andere kant van de gigantische muur die de symbolische grens tussen twee werelden aan geeft. Net zo min als de wezens aan de andere kant van de muur naar onze wereld kunnen, de menselijke.
De oudere generatie heeft de mooiste verhalen te vertellen. Zij die de scheiding meegemaakt hebben vertellen het verhaal allemaal anders. í‰én ding hebben zij allemaal gemeen. Er wordt gesproken over een explosie en een fel wit licht. Er zijn mensen die vertellen over de goden die er vanaf dat moment gekomen zijn. Zo zou er eentje de mensheid beschermen en menselijk zijn, een andere zou de Alusiaanse zijde beschermen. En dan zouden er nog goden van de geboorte, de dood en vele anderen dingen zijn.
Alusia en de mensenwereld zijn van elkaar gescheiden. Ze leven ieder veilig hun leven aan de zijde waar ze geboren worden.
Vlakbij de muur in Alusia treffen het Alusiaanse kasteel. Ze is herbouwt nadat ze na de oorlog is platgebrand. Ze is vanuit de wijde omtrek al te zien, parelwit van kleur en enorm van formaat. Wanneer de zon schijnt lijkt ze te glinsteren in het zonlicht. De tuin ervoor is nauwkeurig bijgehouden door het personeel. Elke plant krijgt persoonlijke aandacht, het gras wordt met de hand geknipt en de bloemen bloeien het hele jaar door. Een breed wit grindpad brengt ons naar de voordeur van het kasteel. De bomen naast het pad lijken zachtjes te zuchten wanneer iemand passeert. Ze zijn groot en vol met paarse bloesem. In het kasteel wonen Sammie, Stella, hun twee zonen en tal van personeel. De menselijke invloeden zijn nog altijd terug te vinden in hun klederdracht, maar voor de mensen moet het tonen als een sprookje. De jurken zijn handgemaakt en er is gelet op detail, kroonluchters verlichten de eetzaal en lakeien houden de deur voor je open.
In dit bewuste kasteel wonen ook de goden. Sammie is de beschermer van de mensheid en als enige kan hij wel de muur passeren. Het is zijn taak de mensheid te beschermen tegen al het kwaad, inclusief het Alusiaanse. Hun werelden mogen zich nooit meer mengen en het is zijn taak dat te voorkomen. Sammie is dan ook menselijk en daarmee tevens het enige mens in heel Alusia.
Zijn vrouw Stella is de beschermer van Alusia. Ze regeert met trots haar volk en houdt haar twee zonen in bedwang. Stella heeft niet het vermogen om de muur te passeren en is gedwongen om aan de Alusiaanse zijde te blijven. Als echte Alusiaanse is dit voor haar geen belemmering en ze zal er streng op toe zien dat menselijke invloeden ver weg blijven van haar sprookjesachtige land.
De twee zonen hebben een toepasselijke functie gekregen. Met goden als ouders was het slechts wachten tot ook hun een taak zouden krijgen. De geboorte en de dood. Twee zaken die al net zo aan elkaar verbonden zijn als de twee broers, net zo verschillend van elkaar zijn en toch hetzelfde.
Toch is Alusia niet zo sprookjesachtig als het in eerste instantie doet overkomen. Zodra de nacht valt sluiten alle Alusianen hun ramen en deuren. Je zult dan ook zelden iemand buiten treffen wanneer de nacht is gevallen en het is wijselijk om hun wijze raad op te volgen. Er loert namelijk iets in de schaduw, de Alusianen noemen het de 'mist'. Er gaan vele verhalen de ronde waarvan de helft waarschijnlijk uit zijn verband is getrokken of niet eens waar is. Ze hebben in elk geval iets met elkaar gemeen. Er wordt gesproken over plots opkomende mist en een schim in de duisternis en op Sammie na, waagt zelfs de rest van de koninklijke familie zich niet buiten.
Honderd jaar geleden vochten twee tovenaars tegen elkaar in een groot fort. De duistere tovenaar streed voor totale macht en de goede tovenaar probeerde hem tegen te houden. Op het hoogtepunt van het gevecht deed de duistere tovenaar een spreuk om al het kwaad naar één kant te krijgen. Dit lukte. In het land ontstond een kloof, een grote scheur van onpeilbare diepte en kilometers lengte. Het noordelijke deel van het land werd Sarth en vanaf dat moment heerst daar het kwaad. Het zuidelijke deel van het land werd Soroth en vanaf dat moment heerst daar het goede. De goede tovenaar deed een spreuk om dit tegen te gaan. Het lukte hem niet, maar in plaats daarvan plaatste hij drie sleutels in nieuwgeborene kinderen. Als die kinderen bij elkaar zouden komen op het juiste moment en de juiste plek zou de spreuk van de duistere tovenaar worden opgeheven.
Eén priester was ten tijde het gevecht aanwezig in het fort. Hij zag alles gebeuren, hij schreef alles op en was de enige die precies wist wat er moest gebeuren en hoe de sleutels te herkennen waren. Het boek waarin hij alles opschreef werd bekend onder de naam, "˜Het boek der Gevallene'. Vele wilden het boek en de priester verstopte het en na zijn dood is er nooit meer wat gehoord of gezien van het boek. En met het boek verdween ook het antwoord op het mysterie.
Na het gevecht zijn er twee ordes ontstaan, de Orde van Sarth en de Orde van Soroth. De Orde van Sarth zijn de aanhangers van de duistere tovenaar en zij zullen er alles aan doen om de sleutels tegen te houden, ze te vermoorden en de spreuk intact te laten. De Orde van Soroth zijn de aanhangers van de goede tovenaar en zij zullen er alles aan doen om de sleutels te beschermen en leden van de Orde van Sarth te ontmaskeren. Zij willen de spreuk ongedaan krijgen.
Elk jaar komen er jongeren bijeen in het dorp bij het fort. Dit dorp is de enige manier om van Sarth naar Soroth te gaan en andersom. Vanwege een mysterieuze reden stopte de scheuring aan beide kanten van dit dorp, het dorp staat dan ook bekend als een neutrale plek. Vanuit dit dorp trekken de jongeren het land in om "˜Het boek der Gevallene' te vinden. Zolang zij in Soroth blijven vinden zij niets en zijn ze veilig, zodra zij in Sarth komen verdwijnen de groepen al snel en hoort niemand meer wat van ze. Toch lijkt het antwoord in Sarth te liggen.
Nu honderd jaar later heeft zich een nieuwe groep verzameld in de herberg van het dorp. De groep lijkt betrouwbaar, maar niemand weet of dat ook zo is. Zijn er leden uit de Orde van Soroth aanwezig? Of erger, zijn er leden van de Orde van Sarth aanwezig? Is iedereen wel wie hij zegt? Hoe betrouwbaar is de informatie van al die jaren geleden nog?
Eind 18de eeuw, Londen. In de stad hangen al dagen affiches om mensen naar de plaatselijk stamkroeg te lokken. Het circus is in de stad en is naarstig op zoek naar nieuwe mensen. Dat komt mede omdat het nu nauwelijks een circus te noemen is, met de bazin erbij zijn ze namelijk op één hand te tellen. De rpg start op het moment dat de 'sollicitaties' achter de rug zijn en het circus aan zijn lange reis door europa zal beginnen. Ze zullen nog even in hun vertrouwde omgeving in Engeland zijn, waarna ze per boot de oversteek zullen maken om vanuit daar verder te reizen. Hun doel is simpel, ze willen naamsbekendheid over de hele wereld en de enige in hun soort zijn. Met paard en wagen en kleine campers en tenten reizen ze hun droom achterna. Onderweg zullen ze hun angsten en problemen moeten trotseren en tegenslagen moeten leren verwerken. Ze zullen gedwongen worden om samen te werken en merken dat 24 uur op elkaars lip leven voordelen en nadelen heeft.
En dan is er nog een klein laatste dingetje. Vele kinderen zullen het circus als iets magisch beschouwen, maar snel zal blijken dat dit circus echt anders is dan anderen. Zit er een technische truc achter die goocheltruc of is er sprake van echte magie. En is dat meisje gewoon goed met paarden of is het iets anders? We willen in deze rpg geen mensen die uit zichzelf vuur kunnen spugen zonder daarbij hulpmiddelen nodig te hebben. Echter mag er wel een bepaald mysterie rondom het circus en hun personages hangen. Ook gezien de tijd is het meer dan normaal dat er wat achterdocht en mysterie in het circus thuis hoort. Mensen zullen elkaar misschien gaan verdenken van ketterij bijvoorbeeld. Het mooie is dat er nooit echt duidelijk hoeft te worden wat het precies is.
Het jaar is 1991. We schrijven 1 september, zo rond de klok van 11:00 uur. De Zweinstein Express staat op het punt te vertrekken vanaf perron 9 ¾ op King’s Cross. Aan boord zijn alle aspirant eerstejaars. Hun eerste schooldag is een feit. De trein brengt hen naar Zweinsveld. Al daar stapt men over in bootjes, waarbij men begeleidt wordt door Hagrid, de opzichter van Zweinstein. Het eerste wat hen te wachten staat is de sorteerceremonie. De sorteerhoed zal vertellen in welke afdeling je terecht komt. Griffoendor, Ravenklauw, Huffelpuf of Zwadderich. Jouw eigen voorkeur zal worden meegenomen in de overweging. Op het moment dat je gesorteerd bent begint het schooljaar pas echt. Alle eerstejaars vakken komen aan bod. Te weten: vliegles, Kruidenkunde, Bezweringen, Toverdranken, Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Transfiguratie, Geschiedenis en Astronomie. Er is gekozen om de RPG in 1991 te laten beginnen, zodat het synchroon loopt aan het eerste boek. Zodoende vormen de toegelaten RPG-ers een extra groep leerlingen naast de bestaande personages uit het boek.
De bestaande personages uit het boek staan niet open voor sollicitatie. Dit is namelijk de hele insteek van deze RPG, om jouw eigen personage zijn/haar eerste jaar te laten beleven aan Zweinstein. Derhalve zal elke sollicitatie waarin getracht wordt om een bestaand personage aan te melden niet meegenomen worden in de uiteindelijke beslissing wie gekozen word.
The Blood of Sado Begin - Eind Omschrijving: een huis van het sleutelpersonage met daarin de dode sleutelpersonage a.k.a. Dorothy fikt af, waarbij alle RPG-personages ook aanwezig zijn in het huis. Zij dienen zich een weg naar buiten te vinden en te ontkomen aan de brand. Bedenker: Olivier
Cirque Magique Begin - Eind Omschrijving: Dat iedereen aan het genieten is van hun warme maaltijd, gezellig rond het vuur als het uit het niets begint te stormen en ze met zijn allen (11 man) zich gaan proppen in één caravan wat voor hilarische taferelen zorgt. Bedenker: Angel
Fantasy Begin - Einde Omschrijving: De groep wordt op weg naar Cinn aangevallen door een kudde anaconda's, die zonder veel succes worden bestreden met vuur. De anaconda's vreten een ongelukkig groepslid levend op en uiteindelijk worden de hongerige slangen verdreven dankzij een Serpensortia-spreuk (inderdaad, dat zorgt voor een extra slang). Bedenker: Catie
Cruiseship Begin - Einde Omschrijving: Summers aankomst op het schip. Ze valt tijdens het Verschijnselen en als ze probeert op te staan, merkt ze dat ze haar lichaam kwijt is. Ze is dus Versprokkelt. Er ontstaat direct paniek in de bar. De Animator en ‘man in charge’ raakt helemaal in paniek en uiteindelijk moeten de gasten zelf de oplossing zien te vinden. Er worden overal lichaamsdelen teruggevonden en bijna op hoofden gestapt, maar toch komt alles weer goed. [Pagina 3 tot en met 5] Bedenker: San Riddle & Arianna
You're going to Hogwarts Begin - Eind Omschrijving: De eerstejaars worden gesorteerd over de vier afdelingen Bedenker: Harry, Ron & Hermione
Beauxbatons Begin - Einde Omschrijving: Er zit een enorme krokodil in de jungle waar ze zitten en die valt Alex aan en er is paniek omdat Matt bewusteloos is, terwijl hij alleen maar is flauwgevallen. Bedenker: Skywalker
Ik zou naar aanleiding van een ontvangen vraag nog even de regels willen verduidelijken (geen aanpassing dus, maar een uitleg), in verband met de huidige stemronde, beste scene.
Het gaat om de volgende regel:
"Stemmen mag door iedereen op elke nominatie, behalve op eigen creaties als een eigen personage, verhaal, scene, etcetera."
Omdat de aanwezige personen natuurlijk ook betrokken zijn in de creatie en verloop van de scène is het niet volledig eerlijk omdat je daarmee 'op jezelf stemt'.
Hierom mag je dus niet op een scène stemmen waar jij in deelgenomen hebt. Als je wel in de RPG speelt of speelde, maar niet in die scène aanwezig bent geweest, mag je er wel op stemmen.
Donovan Hastings Gespeeld door Lacrimosa Uit The Blood of Sado Voorbeeldpost
Lacrimosa weet met Donovan altijd ongeacht de situatie op de proppen te komen met een originele invalshoek. Welke vrijwel altijd op fabelachtige wijze verwoord is.
Eric Jones Gespeeld door TheKimKommer Uit Fantasy Voorbeeldpost
Eric is een heerlijk gecompliceerd personage. Zijn leidinggevende kwaliteiten in combinatie met zijn mysterieuze maar eigenwijze aard zorgen voor interessante posts.
Shawn Bradés Gespeeld door Skywalker Uit Beauxbatons Voorbeeldpost
Shawn kan een ongelooflijk droge zak zijn, maar is stiekem ook heel lief. Zijn brainlessness is hilarisch en het is altijd vermakelijk om deze posts te lezen.
Gallagher Martin Gespeeld door Pottergirl Uit Cruiseship Voorbeeldpost
Gallagher komt altijd met de meest vreemde opmerkingen op de meest vreemde momenten. Hij zorgt voor humor in de RPG en later vast ook nog voor de nodige confrontaties.
Noah Taylor Gespeeld door Angel Uit At the other side of the world Voorbeeldpost
Noah doet zich eigenlijk voor als iemand die zich niet snel van dingen zal aantrekken. Veel mensen mogen hem dan ook niet door zijn gedrag en opmerkingen. Hij houdt niet van emoties maar wanneer er geen ontkomen aan is, werkt dit toch wel een beetje frustrerend en weet hij niet wat hij ermee aan moet, wat tot komische situaties kan leiden.
Mairi Brewer Gespeeld door Reflex Uit The Blood of Sado Voorbeeldpost
Reflex weet met Mairi dikwijls menig andere RPG-er in Sado te verrassen door het onvoorspelbare en eigenaardige karakter van Mairi wat leid tot originele situaties. Waar anderen vervolgens op kunnen inhaken.
Jessa Aldin Gespeeld door Jalf Uit Fantasy Voorbeeldpost
Jessa is het rustpunt in een luidruchtige, vrij egoïstische groep. Ze is onzelfzuchtig en haar Helerkwaliteiten zijn onmisbaar.
Christine Jadoulle Gespeeld door Lana Uit Beauxbatons Voorbeeldpost
Het kleine, schattige, naïeve meisje, dat twee jongens achter zich aan heeft, zonder dat ze het weet. Haar posts zijn lief, geniaal en grappig. Lana zet haar heel leuk neer en ze is een beetje het meisje dat net buiten de boot valt, hoewel iedereen haar wel mag. Misschien op Naomi na. Zowel Alex als Shawn hebben een geheime crush op Christine, maar ze is zich nergens van bewust. Ondanks dat dit al jaren het geval is.
Alexis Gray Gespeeld door Moniek Uit Cruiseship Voorbeeldpost
Alexis -door iedereen Alex genoemd- is de vrouwelijke gangmaker op het schip. Ze is altijd in voor een geintje, een practical joke of een feestje. Hierdoor is niet iedereen even blij met haar aanwezigheid, maar ze houdt de boel wel levendig.
Kyra McCree Gespeeld door Tengaar Uit Yokai Academy Voorbeeldpost
Kyra is fascinerend vanwege de manier waarop haar monster-zijn haar dagelijkse leven beïnvloed. Ze kan fel uit de hoek komen op momenten dat je het niet verwacht, en dat zorgt voor boeiende posts.