Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende

Heb je nog interesse in de RPG?
Ja 86%  86%  [ 12 ]
Nee 14%  14%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 14

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 20:18 

Verhaal:

Jonge wizards gaan nadat ze hun scholing hebben afgerond op road trip. Ze willen namelijk voordat ze gaan werken nog wat van de wereld zien. Ze starten in London en gaan in een bus op de boot richting Nederland, om daarna verder te rijden. Waar ze naar toe gaan is nog helemaal niet uitgestippeld en het enigste wat ze bij hebben is een kaart van Europa, hun bagage en een verzameling voedsel. Ondertussen kan er natuurlijk van alles mis gaan, maar dat mogen de RPGers zelf verzinnen.

--------------

Lijst:

MANNEN

Skywalker - Clark "Cap" Bryans - 18 - Hufflepuff
Yuuki - Blake Sterling - 18 - Slytherin
Pottergirl - Jeremiah Wilde - 17 - Ravenclaw
Darren - Keegan Devoy - 18 - Ravenclaw
Alice - Marshall Harper - 19 - Gryffindor
Margo - Hayden Fields - 18 - Gryffindor

VROUWEN

Sjar - Asha Collins - 18 - Gryffindor
Melody - Angie Carter - 18 - Slytherin
xMissme - Serena Jaeger - 18 - Gryffindor
Lynnn - Alena Porter - 19 - Slytherin
Lacrimosa - Vanity Adler - 18 - Gryffindor
Blijerd - Danielle 'Dani' Ward - 18 - Hufflepuff

--------------

Extra regels:

- Afwezigheid laten weten
- Actief zijn

Verder mogen we samen beslissen wat voor regels we belangrijk vinden en kunnen we hier discusseren over wie met wie vrienden is etc.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


Laatst bijgewerkt door Sjar op wo feb 08, 2012 18:35, in totaal 3 keer bewerkt.

 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 20:49 

Ik heb een regel verzonnen:


- Niet schoppen of slaan.

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

Lioness of Casterly Rock

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: King's Landing
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 21:23 

Ji, you're ridiculous.

Anyway, ik heb er al zin in! Het lijkt me wel leuk om nu al een deel van de relaties te bepalen, omdat het wel de bedoeling is dat het 1 vriendengroep is die elkaar al langere tijd kent (M.u.v. Jeremiah, als ik dat goed uit Pottergirls sollicitatie heb begrepen?) en iedereen makkelijker op elkaar ingespeeld raakt als we al een beetje weten wat alle personages van elkaar vinden.

Nou ja, ik zal maar beginnen dan. :')

Cap is al Blake's beste vriend, maar ik denk dat Blake met een aantal andere mensen ook goed op zou kunnen schieten. Ik kijk hierbij vooral naar Angie en Alena, omdat die beiden, net als Blake, in Slytherin zitten. Daarnaast is Angie net als Blake een feestganger, dus ze hebben dat wel gemeen, en denk ik dat Blake en Alena best goeie vrienden zouden kunnen zijn, omdat ze allebei in het Slytherin Quidditch team gezeten hebben en Alena natuurlijk liever met jongens omgaat. (Overigens denk ik ook dat Blake bij beide dames geprobeerd heeft om ze met hem het bed in te krijgen, maar of dat ook gelukt is hangt natuurlijk van jullie af. ;)) Maar goed, lijkt dat jullie wat, Y/N?

Blake zal waarschijnlijk een hekel hebben aan Jeremiah (die hij wss een freak vindt) en krijgt het op zijn zenuwen van Keegan, want Blake vindt hem veels te perfectionistisch en te bemoeizuchtig. (Blake zit al op het goeie pad, hij hoeft daar niet naartoe geleid te worden door Keegan. @@) Ik denk dat Blake wel goed op zou kunnen schieten met Marshall, maar niet dat ze BFFs zijn ofzo. Hetzelfde met Serena, hoewel ik denk dat Blake haar wel hilarisch vindt als ze bezopen is.

Hayden haat hij. Met een enorme, grondige passie. =D Dus ja, daar gaat Blake waarschijnlijk wel ruzie mee zoeken. En natuurlijk is het tussen Asha en Blake superawkward op het moment, omdat Blake zich weer eens als een zak gedragen heeft. :')

Dit zijn natuurlijk allemaal maar suggesties en is vooral om de discussie een beetje te laten beginnen, ik sta zeker open voor andere ideeën. (:


[/lang verhaal, oeps]

_________________
I remember the color of music
and how forever
all the trembling bells of you
were mine.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 21:31 

Ja goed idee, die relaties. Jeremiah is dus door zijn ouders gedwongen mee te gaan, via de ouders van iemand anders. Iemand die zich wil opwerpen als vage kennis van Jeremiah en degene die hem een beetje wil voorstellen bij de anderen? Zou leuk zijn als het iemand is die daar absoluut geen zin in heeft :')

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 21:42 

Zal ik dan maar de volgende zijn.

Ik denk dat Alena erg goed met Blake zou kunnen opschieten, mede door het Quidditch team en omdat ze nou eenmaal gemakkelijker met jongens om gaat dan met meiden. Met Angie kan ze wel bevriend zijn, maar gaat niet veel met haar om ofzo.

Ik denk dat Alena minder snel bevriend zou willen raken met Cap, Jeremiah, Asha en Serena. De twee meiden, omdat ze liever met jongens om gaat. Cap, omdat hij een totaal verschillend karakter heeft dan dat zij heeft. Misschien als ze hem beter leert kennen, zal ze hem misschien aardig kunnen vinden. Jeremiah kan ze waarschijnlijk al meteen gaan haten, want hij is een nerd.

Ook denk ik dat Alena wat minder bevriend zal zijn met Keegan. Hij is een beetje het vaderfiguur, terwijl Alena het tegenovergestelde is. Misschien kan ze later wel met hem opschieten, maar dat valt ook nog maar te zien.

Met Marshall zal Alena het waarschijnlijk wel kunnen vinden, vanwege zijn vriendelijke karakter en humor. Ook met Hayden zal Alena het waarschijnlijk wel goed kunnen vinden, vanwege zijn waaghalzerij.

Andere ideeen zijn altijd welkom (: Ik wilde alleen laten weten wat ik denk, maar het kan altijd anders. (:

_________________
This city, is my city. And I love it, I love it!
I was born and raised here, I got it made here!

Aanmeldtopic RPG, Overslept, one more vote!


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 21:43 

Asha kan allereerst enorm goed met Cap overweg, omdat ze die al jaren kent en is denk ik ook goed bevriend met Serena, waarmee ze in Gryffindor heeft gezeten. Ze zou dan ook wel naar Serena toe gaan voor advies.

Met Marshall heeft ze ook in Gryffindor gezeten en vindt hem heel erg lief (haar koosnaampje voor hem is Marhmellow). Ze probeert hem altijd te kalmeren bij een woede aanval.

Keegan admireert ze enorm en luistert ook altijd naar wat hij te vertellen heeft, omdat ze zo naief is en daarom niet altijd zeker is van wat juist is.

Bij Angie in de buurt probeert ze altijd wat voorzichtiger te zijn, omdat ze eigenlijk wel een beetje bang voor haar is :'). Angie is iets te rebels en aanwezig voor haar liking en als ze ooit iets kwetsend zou zeggen, zou Asha snel geemotioneerd raken.

Met Alena kan ze eigenlijk niet overweg, ze vindt haar wel aardig, maar is te verschillend, waardoor het kan botsen. Alena is namelijk een tomboy en dat is Asha dus totaal niet.

Hayden vindt ze alleen aardig als hij niet arrogant is, daar heeft ze een hekel aan en Blake is natuurlijk Blake. Hem haat ze momenteel vanwege het voorval xD.

@ PG: Asha zal Jeremiah wel aardig vinden, maar zal totaal niks in common met hem hebben. Ze is niet bepaald brainy :'). Maar ik denk dat Blake Jeremiah het beste kan voorstellen.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mystic Falls

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 21:53 

Hihi, ja, Hayden en Blake, dat kan niet goed gaan. Slyth/Gryff en dan ook nog eens allebei redelijk zelfingenomen. Voor de rest denk ik dat Hayden wel bevriend is met Marshall en hij kent sowieso ook Serena en Asha redelijk goed. Ze hebben immers in hetzelfde jaar en in dezelfde afdeling gezeten.

Met Serena zou hij nog wel echt bevriend kunnen zijn, iemand waar hij me kan lachen en plezier kan beleven. Over Asha heeft hij sowieso zijn vooroordelen, als jongen kijk je er niet naast dat ze zo'n meisje-meisje is (maar hij vindt haar stiekem wel hot).

Wat betreft de anderen, Cap zal als Blake's BFF ook wel niet al te veel van Hayden moeten hebben en vice versa veronderstel ik? Hayden is niet meteen iemand om anderen uit te sluiten, maar hij zal Jeremiah wel een vreemd type vinden en Keegan is in zijn ogen waarschijnlijk te protective, Hayden wants to liveee, niet zozeer op het juiste pad gehouden worden. Maar ik denk niet dat ze elkaar echt niet kunnen hebben ofzo.

En dan zijn er nog de twee Slyth-girls. Ik weet niet hoe erg we de rivaliteit tussen de oude Houses laten meetellen? Maar anders lijkt het mij niet dat hij echt een probleem met hen heeft. Misschien dat Alena zich al wel eens goed aan hem geërgerd heeft en een mep verkocht heeft, dus dat het nu geen dikke liefde meer is? Of hij vindt haar juist enorm cool, dat kan ook!


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 21:56 

@ Margo: Haha, dat klinkt als een goed idee. Ik denk dat ze nog wel vrienden kunnen zijn, maar niet de beste vrienden ofzoiets.

_________________
This city, is my city. And I love it, I love it!
I was born and raised here, I got it made here!

Aanmeldtopic RPG, Overslept, one more vote!


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 22:13 

Voor Jeremiah denk ik dat die andere persoon het best ook uit een Muggle familie kan komen. Ik weet niet, dat lijkt me logischer? En Marshall heeft geen goede relatie met zn parents, dus dat gaat sowieso niet werken.

Verder denk ik dat Marsh het met iedereen wel kan vinden. Misschien heeft hij iets meer moeite met Slyths, maar dat zal wel meevallen. Zolang ze hem niet kwaad maken, is hij even goede vrienden met iedereen. Sowieso heeft hij niet snel haat-gevoelens tegenover anderen.

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 22:30 

Ik denk inderdaad dat Angie goed op zou kunnen schieten met haar afdelingsgenootjes Blake en Alena op zou kunnen schieten. Met Alena zal ze inderdaad heus niet BFFs zijn, maar ze kan er wel gewoon goed mee opschieten. Met Blake zal ze wel gewoon goed op kunnen schieten, ik denk dat Blake haar nog niet het bed in heeft kunnen krijgen, omdat Angie nogal rebels is en van uitdaging houdt maar daarbij graag bij iemand als Blake hard to get speelt. Ze zal niet bij iedereen zo moeilijk doen, maar bij Blake weet ze dat het kan en laat ze zichzelf graag een uitdaging zijn.

Met de rivaliteit tussen de Houses zal Angie niet zo'n groot probleem hebben, as long as you're cool. Ik denk daarom ook dat ze het ook redelijk met Hayden kan vinden, omdat hij ook een waaghals is. Z'n ego en uitsloverij zou haar zo nu en dan echter wel kunnen irriteren.

Jeremiah zal ze waarschijnlijk gewoon een beetje een weirdo vinden, net als Cap. Ze zal ze dan ook niet gauw serieus nemen en er eigenlijk alleen maar de lol van in kunnen zien en erom kunnen lachen. Ze zal er wel gewoon mee om kunnen gaan.

Angie zal waarschijnlijk een soort van allergisch gedrag voor Keegan vertonen. Niet als in jeukende bultjes enzo, gewoon het vaderlijke en verantwoordelijke gedoe dat haar niet aan staat. Ze zal zich waarschijnlijk vaak niks aantrekken van de dingen die hij zegt en zal vaak juist precies het tegenovergestelde gaan doen. Aan dat verantwoordelijke gevoel heeft ze geen behoefte en dat zal ze laten blijken ook.

Met Marshall zal ze niet veel problemen hebben. Tijdens een woede-aanval zal ze gewoon een 'dude, calm down' instelling tegen hem opzetten en er vervolgens met een opgetrokken wenkbrauw en over elkaar gevouwen armen verder niet veel van aantrekken. Ze heeft niet zo veel met hem en zal hem waarschijnlijk ook gewoon nog niet al te goed kennen.

Met Serena zal ze wel overweg kunnen op het ene gebied, en op het andere gebied misschien net weer niet. Blijft een beetje een twijfelgevalletje voor Angie. Ze houdt net als Serena van feesten en lekker losbollig te zijn, maar daarbij zal Angie ook even sarcastisch en ironisch terug doen.

Over Asha zal Angie redelijk onverschillig doen. Ze zal zich er namelijk niet veel van proberen aan te trekken, wanneer ze dat namelijk wel zou doen, zou ze zich er alleen maar aan kunnen ergeren. Zo'n "daddy's girl" die van roddelen en emotioneel gedoe houdt, dat naiefe enzo - meh, dat is niks voor Angie. Ze zal haar dan ook alles behalve serieus nemen.

_________________

    "Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

    "Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 22:37 

Mijn beurt!


- Dus Blake en Cap zijn BFFFs (best f*cking friends forever, man!). Hun persoonlijkheden liggen niet bepaald in de buurt van elkaar, maar ik denk dat ze elkaar goed aanvullen. Ze zullen ook niet echt heel veel affectie tonen voor elkaar, maar wanneer het erop neerkomt, zijn ze er. Cap heeft neiging om een beetje afkeurend te zijn als het gaat om Blake en zijn gedrag-met-meisjes, en laat hem dat graag weten. Ook vindt hij zijn beste vriend vaak oppervlakkig en dergelijke, maar ondanks dit alles, houdt hij toch van hem.

- Asha en Cap zijn al lang bevriend - jaren en jaren. Toen Blake/Asha een item werden, was Cap daar niet bijzonder blij mee. Hij weet van Blake's record met meisjes, en weet dat het dus nooit goed af kan lopen. Hij heeft Asha gewaarschuwd, hij heeft het er met Blake over gehad... en het is alsnog misgegaan. Wat zijn het toch ook idioten soms, die twee. @@

- Met Jeremiah zal Cap geen probleem hebben, in de eerste instantie. Sterker nog, hij zal het voor hem opnemen als de anderen zonder-reden-evil-doen. Mensen moeten leren om langs looks heen te kijken, damn it. Waarom is Cap de enige die dit inziet? D::

- Cap kan het erg goed vinden met Marshall, en heeft door de jaren heen geleerd gewoon weg te blijven als Marshall in een boze bui is. En de bijnaam Marshmellow staat Cap wel aan - dus hij heeft die gewoonte klakkeloos overgenomen van Asha.

- Keegan en Cap zijn, lijkt me, wel OK bevriend. I dunno, ik denk dat we dat moeten zien als de RPG van start gaat, want ik ben benieuwd naar hoe Keegan precies is. Hij wordt nu bij iedereen neergezet dat Keegan simpelweg een "vaderfiguur" is, maar dat zal waarschijnlijk reuze meevallen, so.

- Cap zal Hayden niet erg lief vinden, doordat Blake en Hayden vijanden zijn. Cap zal echter doen alsof hij eigen redenen heeft voor het niet-lief-vinden van Hayden, maar dit is stiekem niet waar.

- Angie is meh, wel okay. Hij heeft niet bijzonder veel contact met haar gehad, en heeft eigenlijk ook geen behoefte gehad om een uitgebreide mening over haar te vormen. In zijn ogen is zij waarschijnlijk gewoon zo iemand die heel hard brult en haar middelvinger opsteekt naar de wereld, voor aandacht.

- Alena en Cap kennen elkaar dus niet zo goed, so there's that.

- Cap zal Serena wel aardig vinden - ze kunnen gewoon normale vrienden zijn die af en toe een gesprekje hebben over niets boeiends. En, ja.

(DICTATORSCHAP)


SORRY dat ik tegen het einde weinig te zeggen had. Ik was stiekem een beetje tegen het idee om voor IEDEREEN te schrijven wat Cap van ze vond. Het is een beetje lastig om alleen met een sollicitatie vat te krijgen van een heel personage. En bovendien had ik ook soms het idee dat niet iedereen Cap snapt, als personage. Maar goed - dat komt later allemaal wel. Here it is.

Afbeelding

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 22:40 

Sjar schreef:
@ PG: Asha zal Jeremiah wel aardig vinden, maar zal totaal niks in common met hem hebben. Ze is niet bepaald brainy :'). Maar ik denk dat Blake Jeremiah het beste kan voorstellen.


Alice schreef:
Voor Jeremiah denk ik dat die andere persoon het best ook uit een Muggle familie kan komen. Ik weet niet, dat lijkt me logischer? En Marshall heeft geen goede relatie met zn parents, dus dat gaat sowieso niet werken.


Wat dat betreft is Blake een prima kandidaat, aangezien hij halfbloed is (: Yuuki, you okay with that?

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Lioness of Casterly Rock

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: King's Landing
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 22:56 

@Pottergirl: ik vind het prima om Blake Jeremiah voor te laten stellen. Blake zal er idd helemaal geen zin in hebben, en dat zal hij zeker ook laten merken.

@Melody: Blake zal dat als enorme uitdaging opvatten. Ik denk dat hij aan het begin van de trip zijn charmes ook wel op haar zal focussen, want vasthoudend is 'ie zeker. xD

Nog een belangrijke vraag: van wie is de bus? Lijkt me toch wel handig om te weten. ;) Oh, en ik denk ook dat hij van binnen wss magisch uitvergroot is, anders wordt het een tikje krap, haha.

_________________
I remember the color of music
and how forever
all the trembling bells of you
were mine.


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 23:17 

De bus is van Cap en hij is inderdaad magisch vergroot.

Iedereen ontmoet elkaar trouwens bij Cap's huis.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Assiah.
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 23:27 

- Keegan vindt Cap wel oké. Hij kan ermee door, maar hij is iets te zweverig. Ik denk niet dat hij veel op de jongen in zal gaan, en maar een beetje 'whatever' gaat zijn. Het kan best zijn dat hij zich aan Cap gaat irriteren, maar ik denk dat ze hun passie in kunst/muziek wel delen en in dat opzicht goed met elkaar overweg zullen kunnen gaan.

- Asha zal hij wel mogen. Hoewel hij gaat denken dat ze niet het meest nuchtere meisje is, zal hij haar wel proberen te helpen. Hij vindt het ook zielig dat alles altijd voor haar is gedaan en wilt haar dan ook helpen om zelf meer voor elkaar te krijgen. Het roddelen gaat hij minder leuk vinden, maar dat komt ook omdat hij zelf zo eerlijk mogelijk tegen iedereen probeert te zijn. Dat ze zwanger is vindt hij een stomme fout, maar ondanks dat zal hij haar wel steunen en haar er niet alleen voor laten staan.

- Blake vindt hij een idioot.

- Angie vindt hij niet zo interessant. Het typische 'feesten, alcohol, drugs'-figuur. Misschien dat hij haar meer zou mogen als ze meer interesse zou tonen in andere dingen.

- Serena vindt hij wel cool. Hij keurt het af dat ze zo van de alcohol is, maar voor de rest vindt hij haar vrij aardig.

- Keegan vindt Jeremiah maar een raar en vervelend ventje.

- Marshall is zijn beste vriend. Keegan kent zijn verschillende kanten en weet beter dan de meeste mensen hoe hij erop kan reageren. Hij weet ook dat Moosh onder zijn stoere gedrag eigenlijk best wel een softy is.

- Ondanks haar afdeling mag Keegan Alena wel. Ze is anders dan de meeste meisjes en een zeker wel vriend-materiaal. Hij kent haar nog niet goed.

- Keegan kent Hayden niet echt, hoewel hij erg arrogant over komt.

_________________
T S U N A G A R I


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 129 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende


Keer terug naar RPG Archief
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme