Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr dec 28, 2012 13:44 

Afbeelding


Iemand legt zijn of haar hand op zijn arm en schudt hem zachtjes door elkaar. Het is een bediende die Noah heeft gevonden. Hij glimlacht vriendelijk en laat onderdanig zijn hoofd iets zakken. Noah werpt een slaperige blik omhoog tussen zijn donkere wimpers door en geeuwt. Zijn nek doet pijn van de vreemde houding waarin hij heeft geslapen. “Ach ja, het is de nationale feestdag.” Hij wuift de bediende weg en rekt zich even uit. Zijn blik valt op het opengeslagen boek waarop hij in slaap is gevallen. Met een slaperige frons vouwt hij het dicht en legt het terug in de boekenkast.

Wanneer hij door de gangen loopt probeert hij tevergeefs de mouwen van zijn overhemd kreukelvrij te wrijven. Het licht dat door de grote mozaĂŻeken ramen naar binnen valt doet pijn aan zijn ogen. Hij wil nog even slapen. Verderop in de gang is er blijkbaar nog iemand met een ochtendhumeur. Zijn Juliet en Thomas terug? Noah versnelt zijn pas iets, maar voordat hij haar kan bereiken wordt de toiletdeur al dichtgesmeten. Hoge nood?

Hij wrijft even in zijn ogen, de verwarde schoonmaakster negerend en leunt tegen de deur aan. “Juliet?” zijn woorden klinken nog wat schoor. Hij schraapt zijn keel “Juliet ben jij dat?” Als ze daadwerkelijk gewoon naar het toilet ging was dit misschien ietwat vreemd.

Met een zucht haalt hij een hand door zijn haar en trekt hij zijn stropdas los. Geagiteerd werpt hij een blik opzij “Er zijn meer toiletten om schoon te maken. Er valt hier niets te zien.” Als haar voetstappen wegsterven in de gang draait hij zijn hoofd weer richting de deur. “Onze ontmoetingen lijken tegenwoordig alleen nog bij toiletten plaats te vinden.” Hij glimlacht zwakjes en neemt wat afstand van de deur.


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 29, 2012 1:00 

Afbeelding


Juliet voelt haar lichaam lichtelijk schokken terwijl ze de laatste dag, de dag dat ze werd verbannen, door haar hoofd ziet razen. Ze ziet hem praten met haar onder de schaduw van een hoge boom. Zij, het bloedmooie meisje dat is gebruind door de zon en golvende bruine lokken heeft. Ze glimlachen naar elkaar en de steek in Juliet's buik, die zo onverwachts was gekomen, volgt. Ze weet nu dat het jaloezie was. En dan de val, in slowmotion, richting de diepte van het oneindigende dal en haar bonkende hoofd wordt langzaam ondraagelijk. Ze raakt bijna de grond, maar dan hoort ze iets waardoor ze terug naar de werkelijkheid wordt gebracht.

"Juliet?" klinkt het zachtjes, haast zingend. "Juliet ben jij dat?". Dit keer is de stem luider. Noah. Ze opent haar ogen en het licht wat haar verblind doet haar hoofd bijna open splijten, maar de val verdwijnt. Ze was in Alusia, ze was levend en in het nu. Die dag was voorbij. Haar lichaam schokt langzaam na en haar ogen wennen langzaam aan het licht.

Juliet hijgt en veegt het zweet van haar voorhoofd af aan haar voorarm. Ze trekt zichzelf wankel aan de WC pot omhoog, terwijl Noah haast tegen het dienstmeisje snauwt. Ze probeert haar rug te rechten, maar het lijkt alsof alle energie uit haar lichaam was gezogen, dus steunt ze op de wasbak. Ze hoort Noah's opmerking en ze werpt een blik richting de deur, alsof ze hem daar doorheen kan zien. "Toiletten zijn belangrijk." antwoord ze zwakjes.

Ze heeft het gevoel dat Noah niet weg zal gaan voor ze het toilet uit komt, dus ze besluit de deur van het slot te doen en deze te openen, terwijl ze op de wasbak leunt. "Had jij niet tegen mij gezegd dat het onbeleefd was om een bezoekje te brengen aan iemand in het toilet?" vraagt ze hem kritisch als hij in haar gezichtsveld komt. "Ik kan mezelf prima redden hier."

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za dec 29, 2012 1:47 

Afbeelding

Ging alles wel goed? Het voelt een beetje raar om nog een stap dichter richting de deur te zetten. Hij weerhoudt zich er dan ook van om zijn oor tegen de deur te laten rusten, al doet hij duidelijk zijn best te achterhalen waarom Juliet geen antwoord geeft. Beschaamd werpt hij nog een blik de lege gang in. Dit was waanzin. Hij stond Juliet af te luisteren bij een toilet. Een toilet! Hij krabt even op zijn hoofd, dat was echt een beetje raar. Toch zegt een sterk onderbuik gevoel hem dat er iets mis is, of dat het op zijn minst geen standaard toiletbezoek is. Voordat hij kan overwegen hoe lang hij moet wachten voor hij de deur intrapt, geeft ze antwoord.

Hij grinnikt zacht, al heeft dat niet geheel met Juliet haar opmerking te maken. Het is de spanning. Na een lichte aarzeling leunt hij wat opzij om een blik in het toilet te werpen. Ze heeft de deur tenslotte geopend, dus dat was dan ook wel toegestaan. “Ja..” antwoord hij schuldig. Hij haalt zijn schouders even op en bestudeerd haar gezicht. “Alhoewel ik wel netjes buiten heb gewacht” hij steekt even eigenwijs zijn neus omhoog “In tegenstelling tot wat jij deed.”

Zijn glimlach verzwakt iets en zijn wenkbrauwen vormen een bezorgde frons. “Je ziet ongewoon bleek. Is alles wel in orde?” Vrijwel direct zet hij een stap naar voren zodat ze zich niet kan bedenken en de deur weer sluit. “Ik weet dat je tegenwoordig niet meer het tere poppetje bent van vroeger en je eigen kampvuren maakt en herten neerschiet, maar dit is heel wat anders dan het bos” Hij werpt een veel betekende blik op het toilet. Het toilet leek daarbij de enige plek waar hij met Juliet kon praten. Anders was ze op jacht, had hij belangrijke dingen aan zijn hoofd, of was ze met Thomas op pad. En ze hadden een hoop te bespreken. Glimlachend draait hij de kraan open en pakt hij een handdoek van het rek om deze vochtig te maken. “Ik vind je als oervrouw wel wat griezelig hoor” grijnzend veegt hij een zogenaamde vlek van haar wang voor hij de koele handdoek in haar nek legt “Ben je misselijk?”


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 11:39 

Afbeelding

Kit slaakt een zucht als de kokkin voor de zoveelste keer naar hem gebaart dat hij moet verder werken. Altijd weer die stomme feestjes voor die rotverwende familie en hun 'gasten', die eigenlijk geen gasten meer zijn...Want hoelang verblijven die 'mensen' hier nu al? Hij rolt met zijn ogen, wandelt naar de kokkin toe en neemt verveeld de plateau met hapjes over.

Hij recht zijn rug dan maar en wandelt de treden omhoog naar de zaal toe, waar er toch al enig volk zich heeft vergaard. Nationale feestdag, en het personeel mag weer rond rennen. Wanneer krijgt hij nog eens een vrije dag?

Hij gooit even naar een blik naar de personen die al aanwezig zijn, waaronder juffrouw Rose, Delia en Juliet die zich ook komt voegen. Drie uiteraard prachtige jongedames waar Kit met zijn vingers moet van af blijven. Sebastiën - of hoe heet die kerel weer - is er ook al.

Kit ziet nog net hoe Juliet de ruimte weer verlaat en zet dan maar de plateau met hapjes bij de rest van de nu al overdreven buffet tafel.


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 12:35 

Afbeelding


Juliet kijkt waakzaam naar Noah die haar vragen beantwoord en ziet zijn gezicht vrijwel direct betrekken als hij haar in zich opneemt. Ze wil echter geen medelijden, dus ze kijkt nors als ze zijn woorden hoort, alhoewel ze het niet kan laten te glimlachen als hij haar een 'oervrouw' noemt. "Boe," reageert ze sarcastisch terwijl ze haar ogen rolt.

Automatisch draait haar hoofd lichtelijk weg van de handdoek die haar gezicht raakt. Ze is nog steeds niet gewend voor gerzord te worden. De koele handdoek voelt goed, maar ze laat niks merken, hij hoeft niet van haar zwakte te weten. Is ze misselijk? Ja, zo ziek als een hond. "Nee," antwoord ze koppig, maar haar lichaam verraad haar wanneer haar pols het even begeeft en ze haar schouder pijnlijk tegen de wasbak stoot vooraleer ze zich herpakt. Ze kucht een beetje ongemakkelijk. "Ok, misschien kan je mijn tas naar boven dragen? Ik heb een douche nodig." Een compromis; zo gaf ze nog net niet toe dat ze eigenlijk een goed uur moet liggen om haar energie terug te krijgen.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 13:55 

Afbeelding


Noah zijn glimlach verzwakt iets. Ze is slechts een schim van het meisje dat ze ooit was. Zo vol levenslust. Nu is het bijna alsof hij een spiegel voorgehouden krijgt. Ze is afstandelijk. Iets zit haar dwars maar ze stelt zich er niet voor open om het met hem te delen. Herkenbaar. Misschien was het ook voor hem allemaal anders gelopen als Juliet destijds niet was verbannen. Met haar levenslust had ze kunnen doen wat Rose nu deed. Dan had ze niet geleden zoals ze dat nu had gedaan. In ieder geval zorgt het voor een flinke brok schuldgevoel van zijn kant, ook al had en heeft hij er geen invloed op gehad. Hij forceert zijn mondhoeken weer iets omhoog.

“Volgens mij kan ik jou beter naar boven dragen.” Hij legt de handdoek over de gootsteen heen en gooit haar tas over zijn schouder. “Ik snap ook niet dat jij en mijn broer direct weer op pad moesten. Jullie hebben beide rust nodig.” Schattend werpt hij een blik op de deur en op Juliet. Ze was altijd al tenger geweest, maar ze mocht nu best iets meer gaan eten. Hij schudt zijn hoofd en hijst de tas nog wat beter over zijn schouder.

“Ik duld geen tegenspraak.” waarschuwt hij haar streng. Voorzichtig lift hij haar armen wat omhoog richting zijn nek alvorens hij haar van de grond schept. “We hebben hier trouwens personeel voor” hij glimlacht flauwtjes en loopt met haar in zijn armen het toilet uit. “Als je iemand niet in de maling kan nemen, dan ben ik dat wel. Ik weet precies hoe je je het beste kan afsluiten van mensen. Je begint vreselijk voorspelbaar te worden jongedame.” Met Juliet nog altijd in zijn armen geklemd loopt hij de trap op richting de slaapkamers. Bij de juiste deur aangekomen zet hij haar voorzichtig weer neer. Zijn ene hand blijft om haar middel rusten als extra steun terwijl hij met zijn andere hand de deurklink naar beneden duwt.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: zo dec 30, 2012 14:00 

Afbeelding

,,Chase..!'' Feira klopt hard op Chase's slaapkamerdeur. Sliep hij nog? Bij het vertrek van Adam en Leah uit het kasteel - hetgeen Feira zeer betreurd had - was Chase plots een dag verdwenen. Hij was toch al wel terug? Feira had zich vooral beziggehouden met waar ze zich normaal mee bezig houdt: het maken van maar half-gelukte toverdrankjes en het niet succesvol uitproberen van nieuwe spreuken. Van alle gasten die in het kasteel verbleven was Chase de enige met wie Feira wat lol kon trappen, op Rose en Daisy na misschien.

Algauw - te gauw - geeft Feira het wachten op antwoord op en maakt ze voort naar de zaal. ,,Ik ben vast in de danszaal!'' roept ze nog. De regels negerend stapt ze op haar bezemsteel en zweeft ze rustig - en met keurige bochtjes - richting de danszaal. Daar aangekomen ziet ze zojuist Juliet - die Feira niet kende, van gezicht tenminste - weglopen. Met knipperende ogen kijkt Feira Rose aan. ,,Hee, Rosie!'' begroet ze haar vriendelijk. ,,Wie was dat?''

_________________
,,The novelist is an ever-wakeful creator,
carefully monitoring those characters who might foil his design,
run away with his themes,
step out of their own atmosphere,
and make their way
in the void between the stars.
’’


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma dec 31, 2012 0:47 

    Afbeelding
    Rose Pocock

Rose brengt nog eventjes een 'tot straks' tegen Juliet voor ze alweer uit het zicht verdwijnt. Thomas was dus in de stallen, hij zou er vast zo aankomen! Ze wil al terug de zaal in lopen maar staart toch nog een beetje afgeleid de hal in, voor het geval Thomas voorbij zou lopen.

"Hee Feira!" begroet ze de heks opgewekt wanneer die op haar bezem aan komt vliegen. "Dat was Juliet.. Een oude vriendin/kennis van Thomas en Noah.. Veel meer weet ik eigenlijk ook niet echt over haar.. Ze is meteen met haar terugkomst weer op pad gegaan samen met Thomas en ze zijn pas net weer terug, vandaar." vertelt ze Feira. "Ze zei dat ze haar tas zou gaan uitpakken. Heb je al zin om wat lampionnen te versieren?" vraagt ze met een lach.

_________________

    "Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

    "Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: ma dec 31, 2012 16:01 

Afbeelding

,,Ow, Juliet,'' bevestigt Feira overdrevend knikkend. Gevolgd door een onbenullig: ,,Zegt me niets...'' Feira springt van haar bezem, pakt die vast en legt hem op haar schouder. Haar andere hand steekt Feira in de grote opgenaaide zak in haar rok en tevreden kijkt Feira de zaal in als Rose over de lampionnen begint.

Delia en Sebastiën staan in de zaal en een bediende vult de tafel verder met hapjes. ,,Heel veel zin!'' zegt Feira enthousiast. ,,Ik ben altijd in voor een feestje, en nationale feestdagen zijn natuurlijk nog leuker, omdat er dan ook daadwerkelijk een reden is om een feestje te vieren,'' Feira grinnikt en knipoogt naar Rose. ,,Voor de verandering ben ik één van de eersten..? Is Daisy nog niet uit bed?'' Ondertussen stapt Feira op het buffet af.

,,Goedemorgen!'' begroet Feira Delia en Sebastiën vrolijk terwijl ze haar weg naar het gebak vervolgt dat vanaf het moment dat Feira binnenkwam al riep om te worden opgegeten. ,,Even voor proeven hoor...'' Feira pakt het taartje en neemt een grote hap. ,,...Mmm... *smak* ...Lekker...'' suggestief steekt Feira een duim op naar de rest.

_________________
,,The novelist is an ever-wakeful creator,
carefully monitoring those characters who might foil his design,
run away with his themes,
step out of their own atmosphere,
and make their way
in the void between the stars.
’’


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za jan 19, 2013 19:56 

    Afbeelding
    Rose Pocock

Rose lacht eventjes om Feira. In het bijzijn van haar verscheen er sowieso altijd automatisch een lach op haar gezicht, ze was altijd zo vrolijk en enthousiast en bovenal grappig met haar rare fratsen. "Toen ik de deur uitging draaide ze zich nog een keer om in bed." grijnst ze. "Ze zal straks wel komen, dit zou ze in geen enkel geval willen missen."

Rose loopt snel met Feira me wanneer die op het buffet afloopt. Ze moet lachen wanneer Feira al snel een taartje te pakken heeft en er vol genietend van eet. Dit zou een leuke dag worden! Een leuke feestdag, heel veel gezelligheid, Thomas die weer terug was, cakejes, lampionnen en Thomas die weer terug was!
Ook Rose neemt een cakeje en bedankt de jongen die de hapjes zojuist is komen brengen even met een glimlachje, waarna ook zij genietend een hap van haar cakeje neemt. Het begon langzamaan al drukker te worden en her en der worden de eerste lampionnen al versierd.

_________________

    "Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

    "Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma jan 21, 2013 10:52 

Afbeelding

Kit kijkt zwijgend naar de gasten die de zaal rond wandelen. En algauw komt de grootste gekkin op hem afgelopen - nuja, beter gezegd: op het buffet - en hij ziet hoe ze een taartje pakt en er gretig in bijt. Misschien had hij eens in het deeg moeten spugen zonder dat de kokkin het had gezien. Hij grijnst breed bij de gedachte maar herstelt zich als Rose komt aangelopen.

Hij knikt beleefd als ze hem bedankt voor de hapjes. Het personeel had dan toch gelijk, dat deze dame Ă©Ă©n van de beleefde is. Kit glimlacht en neemt dan een stap achteruit om de fles champagne te nemen en de glazen te beginnen vullen.

Hij loert even op naar Rose en bekijkt haar beter. Beleefd Ă©n knap.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: di jan 22, 2013 14:47 

Afbeelding
Maleficent

De koetsier helpt Maleficent uit de koets waarmee ze zojuist was aangekomen op het kasteel van Alusia. Als haar voet, gestoken in een chique, zwarte schoen met een zilveren gesp, op het afstapje komt, hoort ze de botten in haar benen protesteren. Ach, die botten! Ze wilden niet meer, ze wilden niet meer... Het andere been volgde, en weer klonk dat nare gekraak. De koetsier keek Maleficent bezorgd aan, maar de oude vrouw knikte - als teken dat ze dit echt wilde doen. Eenmaal uit de koets reek de koetsier Maleficent haar wandelstok aan en, langzaam en voorzichtig, stapte Maleficent door de kasteelpoort en het bordes op.

Maleficents oude, glazig wordende ogen keerden zich traag naar het kasteel. Spiedend bestudeerde ze het. Leefde de koninklijke familie hier? Maleficent was nog nooit op het kasteel geweest (en nooit was een lange, lange tijd), laat staan dat ze wist hoe het er uit had moeten zien. Maar dit plaatje stelde haar toch wel teleur. Het was klein, vergeleken met kastelen en huizen van rijke families in het verre, verre noorden.

[...]

Iedere tik van de wandelstok op het marmer galmde door de gangen. Telkens als Maleficent weer een stap verder kwam, kraakten haar botten. Alles ging zooo langzaam, alles ging zooo traag. Ooo, ze was zooo oud... Maleficent had tegenwoordig overal hulp voor - uit bed komen, wandelen, zelfs het omslaan van bladzijden in een boek werd voor haar gedaan. Men vreesde dat haar broze vingers zich zouden snijden aan het papier - men vreesde dat haar vingers uit de kom zouden raken als ze een verkeerde beweging zou maken bij het omslaan van de bladzijden. Poppycock, mompelde Maleficent dan. Poppycock.

Een door ouderdom versleten hand met twee ringen met grote diamanten stenen daarin tikt op de openstaande deur van een zaal. In de zaal waren twee jonge dames, een jonge man, een curieus geklede vrouw en een bediende aanwezig en het leek alsof de nationale feestdag hier gevierd zou worden. Het getik van de diamanten stenen op de deur weergalmt door de zaal.

Maleficent schraapt haar keel. ,,Ik...'' nee - niet genoeg geschraapt. haar stem klonk nu precies als haar botten. Maleficent draaide haar ogen, en schraapte haar keel nogmaals. ,,Ik zoek de heer Taylor.'' Ze liet even een stilte vallen en keek de verscheidene aanwezigen aan. ,,Is iemand van u Noah Taylor?''

_________________
,,The novelist is an ever-wakeful creator,
carefully monitoring those characters who might foil his design,
run away with his themes,
step out of their own atmosphere,
and make their way
in the void between the stars.
’’


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do jan 24, 2013 14:10 

    Afbeelding
    Rose Pocock

Rose wil net een van de glazen champagne pakken wanneer er opeens iemand haar keel schraapt. Ze kijkt om en ziet een heel oud vrouwtje staan. Waar kwam die zo opeens vandaan, out of the blue? En dan vraagt ze naar Noah Taylor? Noah? Was ze misschien een oma van de broers? Maar dan zou ze hem toch wel herkennen?

Automatisch schraapt ook Rose eventjes zachtjes nadat ze even richting de anderen heeft gekeken. "Noah is er nog niet, mevrouw." Ze legt haar glas champagne weer terug op de tafel. "Ik denk dat hij nog op z'n kamer is, boven." er valt even een stilte. De vrouw zag er niet echt uit alsof ze veel trappen op kon lopen. "Misschien is het makkelijker als ik hem even ga halen, als u wilt?"

_________________

    "Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

    "Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: za feb 09, 2013 11:31 

Afbeelding

Feira knikt op wat Rose zegt. Daisy zal haar rust wel nodig hebben, veronderstelde ze. Dan ineens klopt er een oud vrouwtje op de deur van de zaal en vraagt om de heer Taylor. Feira giechelde even bij de gedachte die ze daarbij kreeg, maar besefte algauw dat haar gegiechel ongepast was in de aanwezigheid van deze te oud uitziende vrouw. Rose antwoordt dat Noah op zijn kamer is en dat ze hem wel wil halen. Feira knikt instemmend, dat leek haar inderdaad een goed idee. Het vrouwtje zag er niet uit alsof ze nog heel veel verder kon gaan. Feira neemt gretig nog een hap van het taartje.

,,Dan kunt u ondertussen genieten van het gebak,'' stelt Feira enthousiast voor. ,,Dit is geen buffet waar je nee tegen zegt! Alhoewel het nooit zin heeft om daadwerkelijk nee te zeggen tegen een buffet,'' Feira schoot in de lach bij de gedachte. ,,Het is niet alsof het dan weggaat of minder goed smaakt...''



Afbeelding
Maleficent

EĂ©n van de jonge dames antwoordt Maleficent. Ze antwoordde dat Noah er nog niet was, dat hij misschien nog op zijn kamer was en dat ze hem wel wilde halen. ,,Wie bent u?'' vroeg Maleficent - enigszins verontwaardigd, alsof de jonge dame Maleficent eerst had aangesproken. Maleficent dacht vervolgens na voor wat een eeuwigheid leek te duren. Een ongemakkelijke stilte vulde de ruimte nadat Feira had gesproken. ,,Nee - nee,'' zei ze uiteindelijk - het niet eens zijnde met alles wat tot dan toe gezegd was - en met name met de hoogst vreemde humeur van het hoogst vreemd geklede vrouwtje. Ze schudde haar hoofd bedenkelijk en keek niemand in het bijzonder aan. ,,Nee, brengt u mij naar hem toe alstublieft.''

Maleficent keek de jonge vrouw toen direct en indringend aan. In de blik van de oude vrouw zat iets venijnigs; iets afgunstigs. Zo jong... Misschien was de vrouw wel bang om Maleficent teveel lichamelijke inspanning te bezorgen door haar naar Noah Taylor toe te brengen. ,,Ja - ja. Zo zal het geschieden,'' mompelde Maleficent in zichzelf. ,,Brengt u me alstublieft naar hem toe - geen zorgen, ik kan nog wel een paar trappen op...''

_________________
,,The novelist is an ever-wakeful creator,
carefully monitoring those characters who might foil his design,
run away with his themes,
step out of their own atmosphere,
and make their way
in the void between the stars.
’’


Laatst bijgewerkt door xMissme op za feb 09, 2013 11:41, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za feb 09, 2013 11:40 

Afbeelding


“Ik stel voor dat je nu eerst even nog wat probeert te slapen. Dan neem je daarna een douche en laat ik in de tussentijd wat fruit bezorgen.” Hij loopt naar haar kast en tuurt er even in “En ik laat de kleermaker wat nieuwe jurken langs brengen. Dan ben je straks weer helemaal opgefrist en aangesterkt voor het feest. “ Met een glimlach plaatst hij zijn vinger onder haar kin en lift deze iets omhoog. Er volgt een bijna broederlijke kus op haar voorhoofd “Tot straks, ik zorg dat het je aan niks ontbreekt.”

Met nog een laatste zorgelijke blik achterom verlaat hij haar kamer. Juliet is als het zusje dat hij nooit gehad heeft. Een zusje met een zwaar verleden. Hij zucht. Hij is bezorgd om haar en om zijn broer, die waarschijnlijk wel de nodige slaap aan het inhalen is.

Al gauw leiden de vele geluiden hem naar de grote danszaal. Zijn blik valt als eerste op Feira, die met haar kleurrijke outfit het meest opvalt. Afkeurend trekt hij zijn neus op en kijkt hij de zaal rond. Hij geeft openhartig toe dat hij de meeste namen van het personeel niet kent “Jij daar” roept hij richting Kit. Hij wenkt hem alsof hij zijn hond roept.

Hij is met zoveel dingen tegelijk bezig dat hij nu pas de oude vrouw bij Rose opmerkt. Zijn wenkbrauwen schieten verbaasd iets omhoog. Wie had zijn oma hier binnen gelaten? Zijn blik gaat even over haar rimpelige vingers die om haar wandelstok geklemd zitten. Een onbeschrijfelijk gevoel van onrust begint zijn in zijn buik te roeren. Hij schudt het van zich af en glimlacht even richting Rose. Hij heeft er geen idee van dat ze juist naar hem op zoek zijn.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 396 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende


Keer terug naar RPG Archief
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme