Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Volgende

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 08, 2012 23:01 

Angel schreef:
Afbeelding
Noah Taylor


Het kan hem weinig schelen dat ze zich beledigt voelt. Ze moest zich niet bemoeien met zaken die haar niets aan gingen. Dan vind miss drama het ook nog nodig om hem mee te sleuren naar een rustige plek. Als ze stil staan rukt hij zijn arm uit haar grip. “Au!” zijn hand schiet direct naar zijn wang die warm en vurig aan voelt. Boos knijpt hij zijn ogen wat meer toe terwijl hij elke beweging nu wantrouwend volgt. Was ze een heks? Een originele? Zijn moeder had ze destijds allemaal verbrand, direct na zijn geboorte. Met een goede reden ook. Ze hadden destijds gezworen dat als hij een misstap zou maken ze hem zouden verbannen. Zijn moeder had alles gedaan om dat te voorkomen en nu was Samantha dus een heks? Ze had jaren bij hun in huis gewoond, onder hun neus.

Boos kijkt hij haar aan, maar als ze haar handen op zijn schouders legt verzacht zijn blik iets. “Ja
” hij wendt zijn blik even af en kijkt dan op in haar ogen. “Dat weet ik” fluistert hij. Hij zucht even diep en overbrugt de afstand tussen hen iets. “Sorry, ik meende het niet zo. Jij bent er altijd geweest, mijn hele leven al. Dit was alleen wel een beetje een gewaagde keuze.” Hij glimlacht en strijkt een pluk haar uit haar gezicht. Met nog een zucht vouwt hij zijn armen om haar heen en laat hij die op haar rug rusten. Hij plaatst zijn voorhoofd zachtjes tegen dat van haar “Jij kent mij als geen ander..” zijn mondhoeken krullen omhoog en zijn ogen zijn speels op haar gefixeert. “en je weet dat ik een hekel heb aan diegene die mij rond commanderen en bespelen. Dat en aan heksen.” Zijn vingers hebben inmiddels haar haren bereikt. Met een ferme ruk pakt hij haar bos haren beet en trekt hij haar hoofd wat naar achteren. “Als jij mijn broer met ook maar een vinger aanraakt dan zou je wensen dat ik je in zijn plaats had gestuurd.” Sist hij.
Nienna schreef:
Afbeelding

Samantha lacht als Noah probeert de overhand in deze situatie te houden door aan haar haren te trekken. ‘Lieve, lieve Noah..’ Ze pakt met een hand zijn vingers vast die nu in haar haren verborgen zitten. ‘Als ik jouw broer iets aan wilde doen.. Dan had ik dat toch al lang gedaan..?’ Met een grijnsje kijkt ze hem afwachtend aan, ‘Niet dat ik hem aan moet raken om iets te doen, maar dat terzijde
’ ze kan het niet laten om Noah nog iets meer uit te dagen.

‘Oh, en.. Ik weet dat je nu dus een zogenaamde hekel aan mij hebt,’ ze voelt ondertussen dat Noah’s grip aan haar haren iets verzwakt, ‘Maar ik denk dat die haat jegens mij meer van jou moeder komt, dan vanuit jou,’ legt ze fijntjes uit. Haar hand gaat speels door zijn haren heen. ‘En zo niet.. Haat en liefde liggen dicht bij elkaar.. Misschien kun je zelfs wel zeggen dat het hetzelfde is, maar dan anders geuit..’ Uitdagend kijkt ze hem aan. Ze heeft haar hoofd nu weer vlakbij die van hem en fluistert dit bijna tegen zijn lippen aan. Meer doet ze niet, dat is aan Noah.
Niinza schreef:
Afbeelding
    Sophia Koontz


Iedereen lijkt zich weer te herenigen met Thomas. Sophia weet niet zo goed wat ze kan gaan doen, maar ze weet wel dat dat de enige mensen zijn de ze echt kent. Ze begint zich door de mensenmassa naar het groepje toe te werken. Het is lastiger dan ze denkt. Al die jurken zitten maar in de weg en ze staan allemaal nogal dicht op elkaar. Het enige wat Sophia blijft doen is zich verontschuldigen en tenslotte bij de anderen aankomen.

Ze houdt nog een beetje afstand van Thomas en Rose. Sophia was niet zĂł dik met Thomas, ook al is ze natuurlijk blij dat hij terug is. Ook al vraagt ze zich nog steeds af hoe en waarom. Ze laat hem eerst maar aan Rose en Noah en zijn ouders over en ze gaat bij Flynn en Romy staan. Het is een beetje ongemakkelijk, maar daar probeert Sophia niet op de letten.
"Thomas, hij is terug..." stelt ze vast. "Hoe?"
Trijn schreef:
Afbeelding

Flynn zit met zijn gezicht in zijn handen terwijl hij een paar woorden aan het jammeren is. Romy denkt waarschijnlijk meteen rare dingen over hem maar dat boeit hem nu even niet. Hij had gezien hoe Noah dingen had gefluisterd tegen Sam, en zijn gezicht had meer dan boekdelen gesproken. Hij was niet blij met het feit dat ze een dode uit het hiernamaals hadden gehaald, net zoals Flynn had verwacht.
Dit gaat hem echt zuur opbreken. Hij zou Sam de nek moeten omwringen. Zou.

Dan hoort hij de stem van Sophia opdoemen, dichter dan dat hij ooit zou verwachten sedert het feestje bij de heksen, en hij trekt zijn handen langzaam weg om dan vol zicht te hebben op haar gezicht.
Hij denkt meteen dat ze het aan Romy vraagt, maar langs de andere kant heeft dat meisje geen flauw benul wat ze moet antwoorden op die vraag.
'Sam dwong me.' mompelt hij en merkt dan dat Noah en Sam verdwenen zijn.
Hij haalt diep adem en slaat zijn ogen kort naar Sophia op.
'Ik zei haar nog dat het een slecht idee is! Doden tot leven wekken hoort niet. Alles heeft zijn reden, dus ook zijn dood had een reden-' hij zwijgt als hij beseft dat hij aan het ratelen is. Maar hij weet langs geen kanten hoe hij moet uitleggen wat hij op dit eigenste moment allemaal aan het voelen is. Veel te veel emoties die door elkaar gaan, wringend om het meest naar voren te komen en tegelijk toch zo samenhangend.
'Nuja... Het is toch te laat.' zucht hij dan en verbergt zijn gezicht weer in zijn handen. 'I f*cked it up. Alweer.'
Angel schreef:
Afbeelding
Noah Taylor

Dat Samantha zo koeltjes blijft onder de omstandigheden frustreert hem des te meer. Toch heeft ze wel degelijk vat op hem, ze kent hem inderdaad goed. Ze bespeelt hem met haar woorden en houding en Noah zijn grip verzwakt. De helft van wat ze zegt is pure onzin, maar aan het einde zijn haar woorden nog maar zacht gezoem op de achtergrond. “Ik weet waar je mee bezig bent” fluistert hij zacht, maar zijn woorden missen de overtuiging. Want ondanks dat hij het weet laat hij zich er wel in meeslepen. Hij voelt haar warme adem op zijn lippen en hapt toe. Nog wat vurig vanwege de ruzie kust hij haar en glijdt de hand die haar haren vast had nu via haar rug naar beneden. Zijn andere hand glijdt via haar arm omhoog naar haar nek en kaaklijn. Zachtjes drukt hij haar tegen de muur achter hun terwijl zijn kussen afdwalen naar haar kaaklijn. Zijn hand vind nu steun tegen de muur. Haat en liefde lagen inderdaad dicht bij elkaar. Al durft hij niet te zeggen wat het precies is. Rose, dat was liefde. Hij opent voor een fractie zijn ogen en werpt een blik op de kandelaar schuin naast hun. Hij zou Sam inderdaad niet zomaar kunnen vermoorden, maar hij zou zich ook niet laten controleren door haar. Wat Thomas en Rose hadden, dat was echte liefde. Dat van hun was haat, dat soms oversloeg in passie. Een gevaarlijke combinatie. Tussen zijn zoenen door grijnst hij even “Hmm” hij kust haar nogmaals en breekt hun zoen dan af “Ik ruik een brandlucht” Ja hij had de kaart bij de zoom van haar jurk gehouden. Niks ernstigs, nog niet althans.
Machoefeltje schreef:
Afbeelding

Romy kijkt opzij naar Flynn die tegen zichzelf aan het jammeren is. Aarzelend legt ze haar hand even op zijn schouder. Desondanks trekt ze die terug als Sophie bij hen komt staan. Romy glimlacht eventjes zwak naar haar.
Als ze vervolgens vraagt hoe Thomas hier in godsnaam terug kan staan, haalt Romy haar schouders op. "Ik snap er zelf niets van." Mompelt Romy, maar Flynn blijkt er wel wat meer van te weten.
Hij begint te ratelen over Sam en over dat je geen doden tot leven moet wekken en Romy knippert eventjes met haar ogen. Wow, rustig aan Flynn O.o

Romy kijkt Flynn aan en bijt op haar lip. "Rustig aan, Flynn. Momenteel ontspring je de dans nog hoor. Noah is met Sam bezig." Nuja, dat is dan misschien een kleine geruststelling? Tot Noah zich op Flynn richt? "En als Sam je gedwongen heeft, is het jouw schuld toch niet?" Of dan toch niet volledig?
Romy is hier slecht in... Ze kijkt even hulpeloos naar Sophia. Help?
Nienna schreef:
Afbeelding

Hij reageert precies zoals Samantha had verwacht. Genietend sluit ze haar ogen wanneer zijn lippen die van haar raken. Haar hand glijdt langzaam vanuit zijn haren naar zijn rug, terwijl haar andere hand op zijn borst rust. Gewillig laat ze zich naar de muur verplaatsen. Zo hoort het te zijn. Zij en Noah. En niet omdat het zo goed samen gaat, maar juist omdat het dat niet doet. Liefde was een ding, maar elkaars gebreken erkennen en daaroverheen kunnen stappen was veel belangrijker- niet dat Sam gebreken heeft. En Noah liet dit nu maar weer eens- NIET zien. Ze heeft haar ogen geopend en ziet waar de zogenaamde brandlucht vandaan komt. ‘Noah!’ sist ze.
Ontzet stapt ze van Noah weg om het brandende stuk van haar jurk eraf te trekken. Dit kon ze zo nĂ­Ă©t waarderen. Ze gooit het brandende stuk stof richting Noah, waardoor het nu voor hem op de grond ligt. Dat hij het ook maar uitmaakt.
Ze weet niet hoe te reageren en kijkt uit frustratie om zich heen. Ze kan dit niet ongestraft laten blijven. En dan valt haar blik op de champagne vlakbij.. Ze loopt op de tafel af, pakt de emmer met water en ijsblokjes –nadat ze de fles champagne eruit heeft gehaald natuurlijk- en staat binnen twee tellen voor Noah. Met een gemene grijns leegt ze de ijskoude emmer over hem heen. Terwijl hij nu doorweekt is, stapt ze tevreden wat dichterbij. ‘Geniet nog van je feestje,’ ze geeft hem nog een korte kus, waarbij ze even op zijn lip bijt. Net hard genoeg dat ze weet dat het pijn doet. Vervolgens draait ze zich resoluut om, ze moet een andere jurk gaan aandoen. Op de weg naar buiten neemt ze wel nog de fles champagne mee. Het drinken kon beginnen.
Angel schreef:
Afbeelding
Noah Taylor

Noah kijkt met een geamuseerde grijns toe hoe Samantha een stuk van haar jurk af scheurt. “Je bent altijd al licht ontvlambaar geweest” grijnst hij. Terwijl ze weg stormt trapt hij met zijn voet het vuur uit. Wanneer hij daarvan op kijkt staat Samantha alweer voor hem. Zijn blik gaat van haar gemene grijns naar de emmer en dan is het eigenlijk al te laat. Geschrokken knijpt hij zijn ogen dicht en krimpt hij iets in elkaar vanwege de ijzige kou. Als de emmer leeg is staat hij dan ook letterlijk naar adem te happen. K..k..koud! Terwijl zij hem nog een laatste kus geeft schudt hij met een rilling wat ijsblokjes van zich af. “AU!” zijn hand schiet naar zijn lip. Gelukkig gaat ze weg, wat maar goed is ook. Hij is haar aanwezigheid spuugzat. “Ah liefje, je hoeft toch niet zo aangebrand te reageren.” Roept hij vals na. Hij haalt even zijn handen door zijn haar, maar het is te nat om er echt iets mee te kunnen. Dan maar zo. Kletsnat loopt hij de danszaal weer binnen, maar trok zijn levende broer niet meer aandacht dan hij nu. Met een glimlachje voegt hij zich bij de anderen. Hij doet dan ook net alsof hij er niet uit ziet alsof hij zojuist in een vijver is gesprongen. Subtiel wringt hij zich tussen Thomas en Rose in en legt hij zijn natte armen om hun heen. Oke, misschien is hij toch wel erg nat nu. “Vrouwen..” mompelt hij tegen Thomas. “Ik leg het later wel uit..” Misschien moest hij toch even iets droogs aantrekken. "Ik ga me even omkleden, ik zie jullie zo wel" hij geeft zijn broer nog een stevige knuffel en loopt dan na zich nog meerdere keren omgedraaid te hebben de zaal uit. Eenmaal op zijn kamer is de muziek niet meer te horen en omarmt de stilte hem. Voor de spiegel haalt hij even diep adem voordat hij de badkamer in verdwijnt. Hij had beter bij de rest kunnen blijven, in hun aanwezigheid ging het nog wel. Hier zonder muziek gingen zijn gedachten weer verder waar hij gebleven was. Over hoe het nu verder moest. Wat er allemaal aan de hand was. Niet veel later verschijnt hij weer droog op het kerstbal. Hoewel hij nog niet gedronken heeft voelt zijn hoofd nu al alsof hij een kater heeft. Hij glimlacht even richting zijn broer en besluit erbij te gaan zitten. Afwezig zit hij bij de rest en nipt hij wat van zijn glas champagne.
Margo schreef:
Afbeelding
Daisy Pocock

Even heeft Noah het nog over cadeaus en is ze zelf enorm nieuwsgierig en dan verandert alles. Sam komt erbij, verklaart dat ze een geweldig cadeau heeft voor Noah en tovert dan... Thomas tevoorschijn. Daisy's mond valt open. Ze is sprakeloos. Er is dan ook niets wat ze zou kunnen zeggen. Dit is gewoon regelrecht absurd! Thomas was dood, dat heeft ze met haar eigen ogen gezien.

Fgjhgvzagfikelds! Daisy haar hoofd kan het allemaal niet bevatten. En Rose precies ook niet. Als een dom wicht blijft ze voor zich uitstaren, totdat Sophia haar wakker schudt en die ene vraag stelt die zij zich ook de hele tijd al stelt. Noah en Sam lopen weg en dan komt Noah doorweekt terug. Als ze niet zo verbouwereerd was, zou ze dat best amusant gevonden hebben. Ze staart alleen maar van Noah, naar Rose, naar Thomas.
Niinza schreef:
Afbeelding
    Sophia Koontz


Sophia kijkt opzij naar Flynn. Meteen komt er een schuldbewuste blik op zijn gezicht. Sophia kijkt hem onderzoekend aan en dan begint hij op een zachte toon te praten. Sophia's mond valt open van het horen van die woorden. Niet alleen omdat ze doden (of nou ja, Ă©Ă©n dode in het speciaal) hebben opgewekt, maar ook dat het blijkbaar in Alusia ĂŒberhaupt mogelijk is.

"DĂłden opgewekt?" sist Sophia nogmaals en zonder dat ze erbij nadenkt, geeft ze Flynn een afkeurende tik op zijn schouder. Het kwam niet al te hard aan, maar toch verontschuldigt ze zich daarna zachtjes. Romy voegt zich ook bij hun en doet ook een duit in het zakje.
"Heeft Sam je echt gedwongen?" vraagt Sophia dan op fluistertoon. Ze zou niet willen dat iemand hun hoort praten, dat kan voor onfortuinelijke situaties zorgen...
"En wat zijn de gevolgen voor het opwekken van doden eigenlijk?" vraagt ze zich hardop af.
Alice schreef:
    Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Omdat Darren niet kan posten, heeft Jarrod de sneeuwpop af en trekt hij even een wenkbrauw op bij het zien van Samantha en Flynn, die langs hem heen lopen met een kerstmanfiguur. Nu is de combinatie van Sam en Flynn al heel apart, maar de kerstman die ze bij zich hebben is helemaal bizar.

Hij duwt nog even een laatste steentje als oog in het hoofd van de sneeuwpop en sleurt dan Dominic mee naar binnen, achter het verdachte drietal aan. Maar wanneer hij binnenkomt, is hij de anderen al uit het oog verloren. Waarom liep iedereen weg? Snapten ze dan niet dat hij niet alleen achter wilde blijven met Dominic, omdat die hem alleen maar in de war maakt?

"Halloo? Waar is iedereen?" Brengt hij zwakjes uit. Jarrod voelt zich eenzaam en verward. En stiekem is hij ook bang. Ondanks dat er redelijk wat mensen in het kasteel rond moeten lopen, is het nogal stil. En na het marshmallow avontuur, weet Jarrod niet meer wat hij allemaal in Alusia kan verwachten. Bij gebrek aan beter, begint hij de gangen door te lopen. Momenteel weet hij niet eens meer zeker waar zijn kamer is.

[...]

Wanneer hij wat later een vage brandlucht in zijn neus krijgt, slaat de paniek toe. Oh God, hij is verdwaald en het kasteel staat in de fik! Wacht, misschien moest hij iemand redden. Ja, Noah, ofzo.. Die mocht zeker niet dood. Jarrod loopt voorzichtig in de richting van de geur. Zijn ogen worden groter als hij merkt dat het Sam is die zo verbrand ruikt. "Samantha?" Wat had ze daar? Oh, Jarrod herkent dat. Champagne! Automatisch begint hij sneller te lopen, zijn pas lichtjes huppelend. "Sam, wacht op mij!"
Trijn schreef:
Afbeelding

Flynn luistert zwijgend naar de woorden van Romy. Op zich klinken ze allemaal lief maar het helpt hem niet echt verder. Hij mompelt een flauwe 'Dank je' en laat zijn adem ontsnappen in zijn handen.
Dan krijgt hij een tik van Sophia en hij kijkt meteen op naar haar alsof hij een geslagen hond is.
'Tuurlijk heeft ze me gedwongen. Denk je nu echt dat ik er ooit zou opkomen om hem tot leven te wekken? Ik heb al genoeg preken gekregen van Noah omtrent dit onderwerp.' met een zuur gezicht kijkt hij even naar zijn handen. Zij zijn de oorzaak van het leven en hij wordt er soms zo gek van omdat hij het nog niet helemaal onder controle heeft.
Hij bijt op zijn lip als ze hem vraagt wat voor gevolgen dit zal hebben.
'Geloof je me als ik zeg dat ik er niet echt een idee over heb, maar ik ben wel zeker dat het niet zo zal blijven. Dat kan niet. Doden opwekken druist tegen alle wetten in, de dood kan je niet tarten en opeen dag zullen we dat allemaal voelen.' Hij slikt en wringt zijn handen samen om daarna Sophia op zijn schoot te trekken en drukt zijn gezicht tegen haar nek aan.
'...Ben je nog boos?' prevelt hij dan zachtjes, doelend op het heksenfeest, in de hoop dat Romy het niet hoort. Want ja, hij heeft ook nog altijd zijn eergevoel en hij toont zich niet graag zwak voor. X.X
Melody schreef:
    Afbeelding
    Rose Pocock

Rose schrikt op wanneer Noah opeens zijn natte armen om hun heen legt. Waarom was hij nat? Het is alsof hij haar hiermee even wakker schudt, ze kijkt hem dan ook eventjes na, waarna haar aandacht al snel weer naar Thomas gaat. Het leek alsof dat als ze hem ook maar een fractie van een seconde uit het oog zou verliezen, hij gewoon weer weg kon zijn. Er ontstaat dan ook een nerveus glimlachje, waarna ze hem opeens bezorgd aankijkt.
"Thomas?" komt het er dan zachtjes uit. "Je bent wel in orde toch? Er is niks met je aan de hand? Je voelt je goed toch?" vraagt ze bezorgd. Ze heeft namelijk geen flauw idee hoe het is om hier als iemand te staan die net uit de dood ontwaakt is.
"Wil je misschien gaan zitten?" Ze trekt hem al lichtjes aan zijn arm mee richting een tafeltje dichtbij, waar Noah ook alweer plaats heeft genomen na zich omgekleed te hebben. "Kom, dan gaan we zitten." knikt ze vastbesloten zonder op antwoord te wachten.
"Wil je wat water? Of iets anders?" Overbezorgd kijkt ze hem aan. Hij was toch wel in orde?
Niinza schreef:
Afbeelding
    Sophia Koontz


Sophia kijkt naar Flynn, die dan weer begint te praten. Hij klinkt en ziet er nog schuldbewuster uit dan eerst, dus Sophia gelooft hem. En om eerlijk te zijn, lijkt Sam ook wel iemand om mensen te manipuleren om haar te helpen. Sophia durft het nu echter niet hardop te zeggen. Nerveus door alle dingen die ineens schijnen te gebeuren, veegt Sophia een pluk haar uit haar gezicht.

Ze luistert naar Flynns woorden over de doden en dan trekt hij haar op schoot. Meteen gaat ze iets rechter op zitten, alsof het heel erg inappropriate is wat hij doet. En misschien is dat ook wel een beetje zo. Maar eigenlijk denkt Sophia daar niet aan, niet als hij zo lief vraagt of ze nog boos is. Sophia schudt haar hoofd.
"Ik ben niet meer boos, Flynn," zegt ze dan zachtjes terug.
Trijn schreef:
Afbeelding

Flynn glimlacht lichtjes en kijkt opgelucht als ze zegt dat ze niet meer boos op hem is. Godzijdank.
Hij laat zijn hand liefdevol over haar rug glijden en laat zijn kin op haar schouder rusten terwijl hij zijn blik even over de zaal laat gaan.
Niemand doet nog echt de moeite om er een feestje van te maken, hoe kan het ook anders met de entree van Thomas. Iedereen was vooral daar nu op gefocused.
Flynn weet dat hij nog zal tegengehouden worden door Noah om de les gespeld te worden.. Of om vermoord te worden. Daar is hij nog niet aan uit.

Hij laat een kleine zucht ontsnappen en richt zijn blik weer naar Sophia om dan een voorzichtige zoen op haar lippen te drukken.
'Wil je nog hier blijven of gaan we ergens rustig zitten?' fluistert hij haar toe. 'lekker intiem.' Hij kan een wenkbrauwwiebel niet onderdrukken en houdt zich al klaar voor een eventuele mep.

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 08, 2012 23:06 

Afbeelding


Thomas is helemaal in een soort tranceachtige staat. Hij kijkt heel gelukkig in Rose' ogen. Ruw wordt hij uit zijn dagdroompje gerukt als Noah hen met natte armen omhelst. Hij trekt een wenkbrauw op, hij snapt werkelijk waar niets van Noahs gewauwel. Wat legt hij later uit?

Hij kijkt Rose aan als die zich over hem ontfermt.
"Ik wil wel even gaan zitten, ja," zegt hij. "En een glaasje water zou super zijn."
Hij strijkt even een pluk haar achter haar oor.
"Je bent lief."

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo jan 08, 2012 23:17 

Afbeelding

Noah kijkt even schuin op als Sophia het heeft over de gevolgen. Flynn ziet eruit alsof hij het straks in zijn broek doet van angst. En die angst wil hij best even bevestigen, terecht of onterecht. Dan had hij maar eerst na moeten denken. Hij zou hem later ook nog wel bedanken, feit is dat hij ook blij is met zijn broer. “De gevolgen?” hij neemt nog een slok champagne en wijst even naar zichzelf “Daar ben ik nog niet helemaal uit” Nogal zuur volgt hij het koppel hun bewegingen. Nu hij verdrinkt in zijn eigen emoties walgt hij van die van hun. En het is een goede manier om zich ergens anders op te fixeren. Hij trekt even zijn wenkbrauwen op bij hun zoetsappige gefluister. “Zoek een kamer” mompelt hij. Hij leunt even iets opzij richting Flynn zodat hij buiten gehoorafstand van Thomas is “En geniet. Want elke nacht kan de laatste zijn.” Met een sarcastische grijns maakt hij een toostgebaar waarna hij zijn glas leeg drinkt. Het getreiter naar Flynn toe helpt echter niet. Een paar seconden later zit hij alweer peinzend voor zich uit te staren met een glas champagne tussen zijn vingers.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo jan 08, 2012 23:28 

Afbeelding
    Sophia Koontz


Sophia laat een diepe zucht uit en kijkt dan ook met een glimlach naar Flynn. Nee, ze is niet meer boos. Ze heeft genoeg tijd gehad om af te koelen en nu is alles weer goed! En hopelijk blijft het zo. Sophia zakt iets dieper weg in Flynns armen en zucht nog eens diep, nu gelukzaliger.

Sophia kijkt dan op naar Noah, die het nog heeft over de gevolgen. Hij zegt dat hij zelf er nog niet helemaal over uit. Sophia trekt even Ă©Ă©n wenkbrauw omhoog, aangezien Noah nogal de nadruk legt op 'ik'. Ze vraagt zich af of hij dat helemaal alleen wil gaan doen. Maar goed, maakt ook niet uit. Sophia's aandacht gaat weer naar Flynn, die haar oor fluistert of ze ergens anders naar toe wil. Sophia grinnikt vervolgens om Noah en kijkt dan weer naar Flynn.
"Het is niet alsof ze ons zullen missen," zegt ze gewaagd.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo jan 08, 2012 23:30 

Afbeelding


Met een sarcastische lach, om Noah’s oh zo grappige woordspeling, verlaat ze de zaal. In een flink tempo loopt door de gangen naar haar kamer. Waarom is dit kasteel zo groot?! Bijna bij haar kamer aangekomen, hoort ze plots haar naam. Zie, Noah komt altijd weer met hangende pootjes terug :’) Ze draait zich om, maar ziet dan Jarrod. Oke.. Vreemd. Ze wilt eigenlijk alweer doorlopen, als hij ook nog vraagt of ze wacht. ‘Hi Jarrod,’ ach, met iemand samen drinken is altijd beter dan alleen.

In haar kamer schopt ze als eerst haar schoenen uit. Hakken waren mooi en al, maar niet altijd fijn. ‘Ik neem aan dat je meedrinkt?’ Ze gooit de fles champagne naar hem toe, zodat zij zich even kan omkleden. Dat is het fijne aan Jarrod. Ze kan zich nu doodleuk uit gaan kleden, zelfs naakt tegenover hem gaan zitten, en de enige reactie die zou kunnen komen, is dat hij rood en verlegen wordt. En dus doet ze dat ook, niet naakt natuurlijk, maar ze trekt wel een andere jurk aan. Deze keer is ie mooi zwart- passend voor deze situatie.

Met een zucht gaat ze op het bed zitten, terwijl ze vanonder haar bed een fles tequila tevoorschijn haalt. ‘Zo, Jarrod..’ Haar blik blijft even op de jongen hangen,terwijl ze de fles aan haar mond zet, ‘duss
’ Ze weet eigenlijk niet zo goed wat te zeggen. Zo goed kennen ze elkaar niet. ‘.. Alles goed?’

_________________
The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it. - Thucydide


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo jan 08, 2012 23:35 

Afbeelding
Flynn.

Flynn wacht liefkozend af tot hij antwoord krijgt van Sophia en kan een grijns niet van zijn gezicht verwijderen. Tot Noah het woord neemt op zijn eigen typische manier.
Hij slikt even als hij de woorden hoort en besluit van maar gewoon niet te reageren en hem enkel een korte blik te gunnen.
Flynn is dan ook blij dat Sophia de aandacht weer tot hem neemt en grinnikt als ze zegt dat ze hen niet zullen missen. True story.
Hij duwt haar lichtjes van haar af zodat hij zelf kan rechtstaan en neemt haar bij de hand. Als verliefde tortelduifjes verlaten ze dan ook met hun twee de feestzaal naar Flynns kamer toe.

Off: BABIES! <3


Laatst bijgewerkt door Trijn op ma jan 09, 2012 12:40, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo jan 08, 2012 23:41 

    Afbeelding
    Rose Pocock

Rose knikt snel wanneer Thomas zegt dat hij wel een glaasje water zou willen. Ze pakt de kan met water die op tafel staat en schenkt snel een glas vol.
Ze kijkt op naar z'n ogen wanneer hij liefjes een pluk haar achter haar oor strijkt. Er verschijnt een licht glimlachje bij zijn woorden, er borrelt meteen een kriebelend gevoel in haar onderbuik op. "Alsjeblieft." zegt ze dan ook zachtjes terwijl ze het glas inschenkt.

Net wanneer ze de kan met water terug wil zetten, dringen de geluiden van de omgeving weer terug tot haar door, dus ook de woorden van Noah. Overrompelt blijft ze hem even aankijken. What did he just say? Ze zet de kan dan ook iets harder dan de bedoeling was terug op tafel. Waarom deed hij nu weer zo? Vanwaar deze achteloze opmerkingen?
Haar blik schiet even snel richting Thomas, waarna ze zich weer op Noah richt. Hij was zo.. Het was niet logisch. Hij gedroeg zich totaal anders dan zojuist. Zo.. Labiel. Als vanouds.

Rose pakt snel twee glazen champagne van een dienblad dat haar voorgehouden wordt. Die zijn echter niet voor haar en Thomas, nee. Noah heeft net z'n champagne op en heeft alweer een nieuw glas in z'n handen. De twee in haar handen zet ze dan ook recht voor zijn neus op tafel met een veelbetekenende blik. Doordringend kijkt ze hem aan. "Hier, zal je nodig hebben." Dat was wat hij altijd deed, right?
Oh, en misschien om hem even nog duidelijker te maken dat hij zich eens bij elkaar moest rapen, pakt ze voorzichtig de tiara van haar hoofd af. Ze bekijkt hem nog eventjes, waarna ze hem Noah aanreikt. "Hier. Die geef je me maar wanneer je er wel over uit bent hoe je je daadwerkelijk gaat gedragen." verlaat het zachtjes haar mond zodat Thomas het in ieder geval niet zou horen. Met nog een laatste doordringende blik, gaat ze terug op haar plaats zitten en glimlacht ze naar Thomas.
"Noah zou hem veilig voor me opbergen, ik wil niet dat er iets mee gebeurt." probeert ze dan uit te leggen. Met een glimlachje legt ze vervolgens haar hand zachtjes op zijn been. Het zou allemaal weer goed komen. Ze pakt vervolgens het glas water van tafel die ze had ingeschenkt om deze vervolgens aan te reiken.

_________________

    "Bir gĂŒzele gĂŒzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

    "Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 08, 2012 23:50 

    Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Jarrod loopt als een soort hondje achter Samantha aan. Duh, ze heeft alcohol en Jarrod heeft het koud en alcohol warmt op, niet? Tegelijk voelt hij zich ook een beetje ellendig, omdat hij geen idee heeft wat er nu precies aan de gang is tussen hem en Dominic. Want hij heeft het gevoel dat hij gewoon een beetje het nieuwe speeltje van Dom is geworden, terwijl hij ondertussen ook met Samantha bezig is. Oooh, dit was het perfecte moment om Sam uit te horen! Of toch nog niet, want hij krijgt een fles champagne in zijn handen gegooid. Yup, diepe gesprekken konden wachten.

Met zijn tong een stukje uit zijn mond stekend, begint hij te prutsen aan de hals van de fles. Die dingen moesten gemakkelijk open kunnen! Was hij zijn skills kwijt? Niet echt, champagne was nooit zijn standaard keuze drank geweest. Veel te duur. Hij richt zich op Samantha om haar om hulp te vragen en knippert even stomverbaasd met zijn ogen, als hij doorkrijgt dat zij zich doodleuk voor zijn neus aan het omkleden is. Juist. Het doet Jarrod niet zoveel, maar het is ook niet zo dat hij ooit een kledingloos vrouwenlichaam heeft gezien. Niet dat Sam helemaal naakt gaat, maar haar ondergoed is best interessant. Kant heeft vele functies, blijkbaar.

Met een luide knal, schiet de kurk van de fles en Jarrod laat hem van schrik bijna vallen. Gelukkig raakt de stroom drank Samantha's jurk niet en wordt alleen Jarrod's broek kletsnat. "Oh, jeetje.." Met lichtrode wangen, kijkt hij naar Samantha, die hem eigenlijk net vroeg of alles goed gaat. "Nou.. Ja.. Nat.." Mompelt hij zwakjes. Snel zet hij de fles aan zijn mond en neemt hij een paar grote slokken. Alles leek minder gĂȘnant als er alcohol bij betrokken was.

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma jan 09, 2012 0:20 

Afbeelding

Samantha kijkt met opgetrokken wenkbrauwen naar Jarrod die zojuist blijkbaar veel moeite had om een fles champagne te openen. Wanneer hij antwoordt dat hij ‘nat’ is, blijft ze hem even stil aankijken. Dan begint ze plotseling heel hard te lachen, want eigenlijk was het ook wel heel erg grappig. Eerst Thomas nat, dan Noah, en nu Jarrod. Ze staat op en loopt op Jarrod af met wat tissues, om een poging te doen om hem ‘minder nat’ te maken. ‘Wacht ik help wel even,’ verklaart ze dan ook, waarna ze lachend met wat tissues over zijn broek heengaat. Als het niet werkt, neemt ze nog maar een slok van de tequila. ‘Oke, je hebt nu drie opties.. 1. Je doet je broek gewoon uit. 2. Je doet je broek uit en dan heb ik nog wel een mooie strik liggen die je om kan binden. 3. Je doet je broek uit en doet een jurk of rok van mij aan.’ Grinnikend kijkt ze hem aan. Ja, de optie broek aanhouden zit er niet tussen.

‘Oh, en we moeten even ruilen,’ ze gebaart naar de fles champagne, ‘Als je mengt, is dat veel beter.’ Ze knikt en houdt hem de fles tequila voor.

_________________
The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it. - Thucydide


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma jan 09, 2012 0:23 

Afbeelding

Noah gaat spontaan iets beter rechtop zitten als Rose twee glazen op tafel zet. Zet, ze gooit ze bijna op tafel. Verbaasd trekt hij dan ook een wenkbrauw op. Nog verbaasder is hij als ze haar tiara af doet. Vertwijfeld neemt hij hem aan en legt hij het naast zich op tafel. “Maar..” begint hij protesterend. Zijn blik gaat naar Thomas die zich gelukkig nog niet overal van bewust lijkt te zijn. Hij sluit dan ook zijn mond weer en werpt hem een geruststellende glimlach toe. Hij slaat zijn ogen even neer en schudt zijn hoofd. Hij kan ook niet van haar verwachten dat ze zijn gedachten kan lezen, gelukkig niet zelfs. “Het is allemaal wel overwelmend he” vraagt hij Thomas, hoewel hij eigenlijk subtiel zijn eigen stemming probeert duidelijk te maken. Hij weet niet zo goed wat hij moet zeggen, wat hij kan zeggen. Het blijft daarom even stil “Je hoeft je nergens zorgen over te maken” beloofd hij hem. Hij laat zich weer terug in zijn stoel zakken “Je zusje lijkt trouwens wat hulp nodig te hebben” mompelt hij met een knik richting de levenloze pop. Er volgen geen vervelende opmerkingen meer, dus een deel van Rose haar waarschuwing heeft hij ten harte genomen. Het onrustige deel heeft ze echter niet bij hem weg kunnen nemen. Leeg kijkt hij voor zich uit, duidelijk niet aanwezig en de stemmen en muziek zijn dan ook geluiden ver weg op de achtergrond. Zijn vingers trommelen zacht op de armleuning en op zijn voorhoofd staat een denkrimpel. Zo nu en dan beweegt zijn hand omhoog om een slok champagne naar zijn mond te brengen. De voor hem neergezette glazen drinkt hij wel gewoon tegen beter weten in op.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 09, 2012 0:35 

    Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Jarrod trekt een pruillip als Samantha begint te lachen. Niet. Grappig. Zijn kleding is heilig. Als versteend blijft hij staan, terwijl Sam probeert de nattigheid uit zijn broek te krijgen met tissues. Zwijgend en lichtjes trillend, kijkt hij toe. Helaas werkt het niet en Samantha geeft hem drie opties. Jarrod bloost en schuifelt een beetje heen en weer op zijn plaats. "Heb je geen broeken?" Antwoordt hij een tikkeltje nerveus. Ondertussen trekt hij zijn broek uit, om verdere schade te beperken. Lees: zodat het niet verder in zijn ondergoed trekt.

Hij zegt geen nee tegen de fles tequila en besluit er maar gelijk flinke slokken van te nemen. HĂ©, die combinatie was best lekker. Iets beter gestemd, geeft hij de champagne door aan Samantha. Het is een tikkeltje awkward om zonder broek in Sam's kamer te staan, maar hij houdt zich maar voor dat het maar een meisje is en dat hij niet zoals Dominic in volle glorie in een deuropening staat, terwijl iedereen voorbij loopt.

De alcohol begint al een beetje te werken, thank God. "Ik ben tegen de strik, trouwens." Oppert hij dan ook serieus.

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma jan 09, 2012 0:54 

Afbeelding

Samantha knikt begrijpelijk als Jarrod niet voor optie 2 kiest. Terwijl ze drinkt van de champagne loopt ze naar haar kledingkast. Met een lach valt het haar nu op hoe belachelijk veel kleding ze heeft. ‘Nope, geen broek,’ liegt ze. En dan krijgt ze een idee. ‘JARROD! Weet je wat we moeten doen!’ Met grote ogen kijkt ze hem aan. Ja, de alcohol begint ook bij haar zijn werk te doen. ‘Je zou je eens moeten verkleden! Als VROUW,’ ze lacht en haalt een paar jurken tevoorschijn. Hij past vast in haar jurken. ‘Ik zou voor deze gaan,’ ze houdt hem een paarse jurk voor die ze nog nooit aangehad heeft. ‘En dan
’ Na wat gerommel in een lade gooit ze hem een zwart kanten lingeriesetje toe, ‘
dit eronder.’

Veelbetekenend wacht ze zijn reactie af, terwijl ze de ondertussen lege fles op tafel zet.

_________________
The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it. - Thucydide


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 09, 2012 1:07 

    Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Jarrod is druk bezig met het wegwerken van de tequila en vindt het niet kunnen dat Sam geen broeken in haar collectie heeft. "Wij. Gaan. Shoppen." Hij moet toch nog kerstcadeautjes gaan vinden. Niet dat hij weet waarvan hij dat moet gaan betalen, want blijkbaar hebben ze hier nog nooit van de pond gehoord. Zelfs niet van dollars. Apart.

En dan heeft Samantha een idee. Jarrod gaapt haar aan alsof ze gek is geworden en knippert uilachtig met zijn ogen, als ze haar kast leeg begint te halen. Jurken. Zo veel jurken. Snel giet hij de fles leeg. Zo, nu was het iets minder raar.

Met een keurende blik, bekijkt hij de jurk. Paars was goed, maar zou een jurk hem ĂŒberhaupt staan? Hij houdt het kledingstuk een beetje onwennig vast en krijgt dan een lingeriesetje in zijn gezicht. Nog meer kant. Dit kon ze niet menen. Hoewel Jarrod er stiekem wel de lol van inziet. Hij zou dolgraag de reactie van Noah zien. En misschien was hij wel een wild aantrekkelijke vrouw. *cough*

'Waarom ook niet. Het is kerst.' Houdt hij zich voor. Hij plukt wat aan het ondergoed. "Maar het zijn jouw kleren.." Mompelt hij vaagjes. "En ik heb hier geen verstand van." Geeft hij bijna beschaamd toe. Jarrod is goed met kleding. Hij ziet er graag goed uit. Maar dit ligt eigenlijk (nog) buiten zijn kennis.

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma jan 09, 2012 1:24 

Afbeelding

Blij klapt ze in haar handen als Jarrod toezegt. ‘Nu zijn het jouw kleren, en ik help wel.’ Een levensechte barbiepop! =D Samantha vindt dat ze nog niet genoeg drank hebben gehad en zet twee nieuwe flessen op tafel. Dit keer rode wodka en wijn. Vrolijk opent ze eentje en neemt nog een slok, waarna ze naar Jarrod loopt en een beetje onhandig zijn shirt probeert uit te trekken. Na veel gepuf en uiteindelijk eens te besluiten om de fles wodka van Jarrod’s mond te halen, staat hij dan eindelijk –bijna- naakt voor haar. ‘Zo, nu eerst de bh..’ mompelt ze, terwijl ze gebaart dat Jar zijn armen door de daarvoor bestemde ‘gaten’ moet doen. ‘Even opvullen..’ Daar komen de tissues weer van pas. ‘En dan de jurk aan
 en klaaar!’ ze voelt nog even of zijn nieuwe borsten gelijk aanvoelen en stapt even achteruit om hem beter te bekijken. ‘Oh, nee. Je moet natuurlijk wel nog make-up op!’

Na een aantal pogingen, en heel wat make-up remover, ziet het er dan nog best toonbaar uit, vindt Samantha. Al is haar vermogen om goed te beoordelen nu ver te zoeken. ‘Zo, ik vind dat jij nu wel klaar bent voor het kerstbal!’

_________________
The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it. - Thucydide


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 09, 2012 1:43 

    Afbeelding
    Jarrod Michaelis

Jarrod knikt braaf en is blij dat Sam nog meer flessen tevoorschijn haalt. Goedzo. Dit kon zo zijn nieuwe beste maatje worden. Of ze een goede invloed voor hem is, is een andere vraag, maar Sam liet hem tenminste drinken. In tegenstelling tot Dominic, die alles zelf claimde.

Het voelt een beetje vreemd om uitgekleed te worden door een vrouw, maar hij gaat er maar van uit dat er niets is wat Samantha nog niet gezien heeft. (xD) Hij staart een beetje naar de tissues. De bh voelt raar aan, zeker die bandjes. En hoe kan die sluiting op zijn rug ooit comfortabel aanvoelen? Toch houdt hij zich stil en wacht hij geduldig tot Samantha klaar is. Ook met de make-up houdt hij zich keurig stil. Met af en toe een pauze om te drinken, dan.

Als hij helemaal is opgetut en aangekleed, bekijkt Jarrod zich een beetje verward in de spiegel. "Wauw.." Hij herkent zichzelf bijna niet, ondanks dat hij wel eerder make-up op heeft gehad. Wacht, wat zei Sam nou? "Kerstbal?" Hij draait zich resoluut om. "Welk kerstbal? Is er een kerstbal? Waarom heeft niemand mij hier iets over verteld?" Hij haalt diep adem en knippert met zijn met mascara bedekte wimpers. "Ik heb schoenen nodig. Nu." Praktisch al zijn manieren vergeten, begint hij door Samantha's schoenen-collectie te graven. Uiteindelijk haalt hij er blij een paar paarse pumps uit. "Zo. Die moeten er wel bij staan." Enthousiast trekt hij ze aan. Ja, hij is nu wel klaar voor dat bal-waar-niemand-hem-over-heeft-ingelicht.

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 396 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Volgende


Keer terug naar RPG Archief
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme