Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do jul 26, 2012 9:05 

Liefjes, ik heb maar een postje gepleegd omdat niemand anders dit doet, en ik bijna begon te vrezen dat de RPG anders zou gesloten worden. @@

Zoals iedereen wel heeft gemerkt, ligt de RPG mateloos stil tot mijn grote verdriet.
Daarom heb ik eens goed zitten nadenken, om een idee te bekomen dat misschien de RPG weer tot leven zou brengen.

Wat als we een tijdje doorspoelen en op het punt zitten dat de studenten zijn kunnen ontsnappen uit het dorp samen met de wolven, omdat ze van hen natuurlijk hulp hebben gehad. Tot de grote woede van de vampieren en zeker nu dat ze in een nadeel zitten omdat de studenten zich kunnen verplaatsen overdag terwijl de vampieren gedwongen zijn van te slapen. Zo hebben we een grotere omgeving om te spelen en kunnen we meerdere kanten uitgaan met onze personages.
Men is ook niet verplicht om in groep te blijven, het kan bijvoorbeeld zijn dat Josh en Jamie er samen vandoor zijn gegaan en ondertussen al veilig in een motel zitten. Of misschien is David wel overgelopen naar de vampieren voor zijn Jill? Of Alison is ondertussen Ă©Ă©n van hen geworden?

Of ze blijven net wel samen, te zien wat jullie zien zitten.
En wat als de studenten en de wolven te weten komen dat er nog meer vampieren bestaan en gewoon tussen de mensen leven?

Vuur gerust los over dit ideetje en bedenk eens hoe je je personage wilt laten evolueren, want ze zijn nu eenmaal veranderd na die harde tijd in het dorp. Je mag ook overleggen met andere RPG'ers over je personage evolutie!
Bv: Ontstane liefdes, een angst gekregen, bitter geworden, grote haat tegenover vampieren, ...


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 196 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14


Keer terug naar RPG Archief
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme