Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50  Volgende

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 16, 2013 18:45 

Afbeelding

Emma neemt haar glas wijn aan en heft hem naar Eric op. De ontspannen sfeer, de wijn en Eric deden haar zorgen over Mel en Caleigh naar de achtergrond verdwijnen. ”Ik heb het al prima naar m’n zin.” grapt ze nadat ze een slok van haar wijn heeft genomen.

”Onvoorspelbaar zijn we inderdaad met deze bonte verzameling van persoonlijkheden. Ik ben verbaasd dat het al zo lang goed gaat..” zegt ze terwijl ze de ruimte even rondkijkt. Dan dringt het tot haar door dat Eric haar indirect bijzonder noemt en ze voelt een blosje omhoog kruipen. Even valt er een stilte en Emma neemt nog maar een slok wijn.

”Tja, jullie vonden me op het meest dramatische ogenblik in mijn leven. Ik ben blij dat ik er weer een beetje bovenop ben. En ik ben dankbaar dat ik bij jullie mag blijven. Dat is echt belangrijk voor me, Eric.” flapt Emma er opeens uit. Ongemakkelijk gluurt ze tussen haar wimpers door naar Eric. Ze had nog geen enkele keer over haar ‘situatie’ gesproken, zelfs met Mel niet. De wijn en de vermoeidheid van de reis had haar veel losser gemaakt dan gebruikelijk.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr jan 18, 2013 17:46 

Afbeelding

Eric haalt zijn schouders ligt op. Gedurende de reis waren ze door verschillende redenen groepsleden verloren. Maar totdat Jessa en de krullenbol achter waren gebleven was voor zijn beleving de groep sterk genoeg om een kans van slagen te hebben. Natuurlijk vertrouwde hij lang niet iedereen, maar hij wist dat dit ook wederzijds was. En nu was daar eigenlijk alleen nog Luc van over die hij volledig vertrouwde...

"Ik ben blij dat we je gevonden hebben," Zegt Eric tegen Emma en hij glimlacht licht. "Nou ja, we.. Dat Luc je gevonden heeft."

Eric kijkt kort in de richting van Luc, voordat hij zijn blik weer op Emma richt. Ze had nog veel meer moeten doorstaan dan Jessa of Caleigh, maar ook zij zat hier. Als hij ziet dat ze zich wat ongemakkelijk lijkt te voelen door de situatie zet Eric zijn glas neer op de bar en legt zijn hand voorzichtig op die van haar.

"En je hoeft ons nergens dankbaar voor te zijn.. De eer is aan ons dat je met ons mee wilt reizen.." Zegt hij zacht.

Hij glimlacht naar haar, pakt zijn glas dan weer op en neemt een slok.


Afbeelding

Mel stapt dankbaar voor Caleigh de herberg binnen, om haar vervolgens naar een tafeltje achterin te volgen. Als ze zit wrijft ze een keer over haar armen en grijnst even schaapachtig in de richting van Caleigh. Ze wist ook wel dat het haar eigen schuld was, maar ze was blij met de warmte die hierbinnen was. Dat, en het feit dat Caleigh samen met haar hier een drankje wilde doen.
Als de serveerster de bestelling op komt nemen, bestelt Mel hetzelfde als Caleigh. Dat moest haar wel weer warm krijgen.

Mel knikt slechts na de woorden van Caleigh. Ze begreep er niks van, maar als het belangrijk was voor Caleigh, zou ze het doen.. Zeker omdat ze nog goed voor de geest had hoe ze had gereageerd toen Mel haar mond voorbij had gepraat tegen Emma..

"Ik zal het heus niet nog eens eruit flappen tegen haar, beloofd, Caleigh." flapt ze eruit zodra de herinnering eraan in haar opkomt. "Beloofd."

De serveerster komt met de twee glazen en Mel pakt haar glas op. Ze neemt een slok en voelt de sterke drank naar beneden branden en haar lichaam begint de warmte van binnen en buiten te voelen. Ze kijkt kort over de schouder van Caleigh heen, voordat ze met een grijns haar weer aankijkt.

"Mag ik dan wel erbij vertellen dat er een leuke jongen de hele avond met je heeft geflirt, ook al zijn we in het echt pas net binnen?"

_________________
Cos I am taking back what’s mine
I am taking back the time
You may call it suicide
But I’m being born again


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: vr jan 18, 2013 19:37 

Afbeelding

Caleigh besluit niet te reageren op de woorden van Mel, vooral omdat ze niet zeker weet wat ze moet zeggen. Dit gaat niet om alleen Emma, dit gaat om de rest. Niemand hoefde dit te weten. Als de serveerster terugkomt en de glazen op tafel zet pakt Caleigh haar glas op en neemt een slok. Als Mel dan weer begint te praten trekt ze kort haar wenkbrauw op. Caleigh neemt niet eens de moeite om te kijken op wie Mel doelt.

"Al zou hij goddelijk zijn, ik ben toch niet geïnteresseerd," zegt ze dan.

Ze glimlacht licht om haar woorden wat luchtiger te maken. Nee, Caleigh is absoluut niet geïnteresseerd in mannen. Ironisch genoeg bedenkt ze zich dat de enige waarin ze geïnteresseerd is diegene is die ze wilde haten vanaf het begin.

"Maar als jij erin geïnteresseerd bent, van mij mag je."

Haar stem heeft een wat plagerige ondertoon. Ergens gokt ze dat Mel toch niet echt geïnteresseerd is.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr jan 18, 2013 20:07 

Afbeelding

Mel lacht en neemt vervolgens of een flinke slok. Het doel van de avond was dronken worden en het gezellig te hebben tenslotte. En bij welke bar dat gebeurde maakte niet uit, zolang Caleigh er maar bij was.

"Nee dat weet ik wel dat je niet geïnteresseerd bent.. Maar dan heb ik tenminste wel een mooi verhaal.. Mocht Eric ernaar vragen.. Dat houdt hem scherp.. Het is tenslotte niet echt dat jullie al een stel zijn, zoals Bennie en Jessa.." Begint ze in een Meltempo enthousiast, maar naar het einde toe vertraagt ze toch iets. "Toch..?" Eindigt ze daarom wat voorzichtiger.

Ze blijft met grote ogen Caleigh aankijken. Ow jee, had ze die vraag nou echt hardop uitgesproken?

_________________
Cos I am taking back what’s mine
I am taking back the time
You may call it suicide
But I’m being born again


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: vr jan 18, 2013 20:56 

Afbeelding

Caleigh glimlacht als Mel om haar woorden kan lachen. Als ze dan verteld dat ze weet dat Caleigh niet geïnteresseerd is, maar dat ze dan een mooi verhaal heeft. Als ze verder gaat en uiteindelijk voorzichtig eindigt met 'toch..?' weet Caleigh niet zo goed wat ze moet antwoorden. Ze kijkt even naar haar glas. Ze hadden nooit officieel gezegd dat ze iets hadden, maar alles wat er gebeurde tussen hun wees ergens anders op. Uiteindelijk neemt ze een slok.

"Het is vooral ingewikkeld," zegt ze dan na een korte stilte, "Hij en ik... Er is meer, maar... Ik ben niet erg gemakkelijk. Alles is redelijk onzeker."

Ze neemt een slok van haar drinken en zwijgt even.

"Maar dat betekent niet dat ik het niet wil... Integendeel juist, ik wil dit maar het heeft gewoon tijd nodig..."

Ze zucht even en haalt een hand door haar haren heen. Caleigh heeft geen idee hoeveel tijd het uiteindelijk nodig heeft en ze weet ook niet hoe het gaat lopen. uiteindelijk kijkt ze Mel aan en glimlacht.

"Maar zoals Jessa en Benicio worden we nooit. Ik zou het niet uit kunnen staan als hij me behandeld zoals Benicio Jessa behandeld," zegt ze dan met een kleine lach, "Ik wil niet dat hij me behandeld alsof ik constante bescherming nodig heb en altijd bij me is. Ik heb tegengas nodig en.. hij is de enige die me dat toe nu toe heeft gegeven."

Het voelt vreemd om dit te zeggen. Ze is niet het type dat wilt praten over haar gevoelens of over relaties. Laat staan over wat er gebeurd tussen haar en Eric. En ze weet dat Mel Eric niet mag. Juist dat maakt de situatie vreemder voor haar.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: vr jan 18, 2013 21:24 

Afbeelding

Lieve Eric,

Hoe gaat het met jullie? Hier is er op dit moment is er nog weinig verbetering, helaas. Ik doe wat ik kan, maar het blijft een kwestie van afwachten. Zodra we weer in staat zijn om te reizen komen we snel naar jullie toe. Ik hoop dat jullie genieten van jullie tijd in Poort...


Even stopt Jessa met schrijven en bladert ze door haar notitieboekje. Ja, Poort was in hun code de naam voor Chevney. Gauw schrijft ze verder.

Ik mis jullie enorm. Het is hier vooral erg stil, al is Ilse goed gezelschap. Doe je familie de groeten van mij.

Juist, familie was de code voor de groep, Ilse was code voor Isra.

We zien elkaar snel.

Veel liefs,
Jessa


Even hadden ze getwijfelt of ze ook voor hun eigen namen moesten coderen, maar dat had geen zin gehad. Een goede leugen was er één die dicht bij de waarheid bleef, dus ze hadden besloten het zo te laten.

Ze zet haar veer weer in het inktpotje en staat op van haar stoel. Ze kijkt even naar het bed. Benicio lag nog steeds roerloos onder de deken. Jessa loopt naar het raam en haalt het bordje met etensresten weg bij de uil die op de vensterbank zit. Even kijkt het dier haar lichtelijk beledigt aan, alsof hij wilt zeggen: Hoe waag je het om mij mijn eten te ontnemen?

"Het spijt me," zegt Jessa, "maar deze brief moet je snel bezorgen aan de persoon die je naar hier gestuurd heeft." Ze bindt de brief aan de poot van de uil en zet het raam open. Het beest vliegt weg en Jessa sluit het raam. Het mag hier niet te koud zijn, straks kreeg Benicio er nog een ziekte bovenop.

Ze gaat op het bed zitten en streelt Benicio over zijn haar. "Weet je," zegt ze, "Als je straks weer wakker bent, dan moet je je maar eens scheren. Je begint al een behoorlijke baard te krijgen en dat prikt als ik je kus." Ze glimlacht even kort. "En dan ga ik je ook eens een behoorlijke maaltijd onder je neus zetten. Je zal wel trek hebben." Ze zucht even. Een kwestie van wachten. Jessa wilde niet meer wachten. Ze mist Benicio. Ze mist hun gesprekken, zijn manier van grijnzen, zijn grapjes, de manier waarop hij 's ochtends wakker wordt en zijn haar in de war heeft zitten, maar bovenal mist ze zijn veiligheid en zekerheid die hij haar geeft. "Ik ben bang..." zegt ze zachtjes, terwijl ze haar tranen wegveegt, "Je moet snel weer wakker worden. Ik mis je."

Ze gaat op haar knieën zitten en sluit haar ogen. Ze vouwt haar handen samen en besluit iets te doen wat ze door de reis nogal heeft laten verslonzen. Zachtjes prevelt ze een hoopvol gebed.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za jan 19, 2013 13:24 

Afbeelding

Mel blaast langzaam en opgelucht haar adem uit als Caleigh reageert. Gelukkig, ze was niet te direct geweest met haar vraag. Ze vond het fijn om met Caleigh te praten. Dat had ze die nacht ook fijn gevonden in Jol. En daarna was er zo veel gebeurd dat ze beseft dat dit eigenlijk pas weer het eerste moment sinds dien is dat ze echt alleen met Caleigh is en dit weer kan.
Mel glimlacht en knikt. Dat het niet hetzelfde zou zijn als Bennie en Jessa wist ze ook wel, maar ze had niet gedacht dat Caleigh al zo diep er met Eric in zat. Ze begreep ook wel dat ondanks haar persoonlijke afkeur, ze als een vriendin ook blij was voor Caleigh. Ookal had ze liever ieder ander dan Eric bij Caleigh..

"En vertrouw je hem?" Vraagt ze en meteen beseft ze dat het vrij bot klinkt. Zeker gezien haar eigen standpunt jegens Eric. Ze schudt snel haar hoofd en glimlacht. "Ik bedoel, het is ingewikkeld, je wilt meer.. Maar hij mag niet weten waar je heen bent geweest.. Is dat omdat je niet alles met hem wilt, kan, of durft te delen?"

Nog voor Mel iets kan zeggen staat de serveerster aan hun tafel met twee glazen van dezelfde whisky als die ze net zelf besteld hadden met de mededeling dat deze van de man aan de bar zijn.
Mel ziet de man aan de bar nog steeds hun richting opkijken. Ze trekt een wenkbrauw op en drinkt vervolgens haar glas in een teug leeg. Terwijl ze het glas neerzet bedenkt ze zich dat whisky net het drankje is waar ze eigenlijk helemaal niet zo goed tegen kan. Ze haalt haar schouders op, pakt het andere glas op en heft het glas in de lucht in de richting van de man bij wijze van een proost. Dan kijkt ze Caleigh aan met een grijns.

"En het verhaal wordt beter, want je kreeg zelfs drank."

_________________
Cos I am taking back what’s mine
I am taking back the time
You may call it suicide
But I’m being born again


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: za jan 19, 2013 19:55 

Afbeelding

Caleigh kijkt op als Mel dan nogal direct vraagt of ze hem vertrouwt. Als Mel dat ook door lijkt te hebben en haar woorden toelicht pakt Caleigh haar glas op en gooit de rest van haar whiskey in één keer achterover. Ze zet het glas neer en kijkt Mel weer aan terwijl ze haar vinger over het randje van het glas laat glijden. Voordat ze kan reageren komt de serveerster aan hun tafel en zet twee nieuwe glazen neer. De man aan de bar. Caleigh kijkt even naar het glas en dan naar Mel die het glas op lijkt te heffen naar de man, maar Caleigh heeft niet eens zin om achterom te kijken. Ze houdt er niet zo van als mannen gratis drank gaan aanbieden. In haar ervaring leid dat vaak tot meer willen en met meer willen kwamen vaak problemen.

Als Mel haar met een grijns aankijkt en zegt dat het verhaal beter wordt haalt ze nonchalant haar schouders op. Eerlijk gezegd heeft ze geen idee wat een verhaal als dit zou opleveren. Dan herinnerd ze zich de vraag van Mel weer.

"Als hij me zelf vraagt wat ik ben wezen doen dan zal ik het hem ook vertellen," zegt ze uiteindelijk, "Het ging me er nu vooral om dat dit iets was wat ik alleen wilde doen, om verschillende redenen. Maar dat is overduidelijk ook niet gelukt..."

Ze kijkt Mel even kort aan met een flauwe glimlach. Ze zegt de woorden niet om Mel te beschuldigen, het is haar eigen schuld. Ze had Mel zo kwijt kunnen raken met haar kennis van de straten hier, maar ze heeft ervoor gekozen om haar mee te nemen. Dus ze kan niet zeuren.

"Maar ik kan niet alles met hem delen en dat weet hij," zegt ze na een korte stilte, "Ik vertrouw niemand Mel... Er is zoveel gebeurd in de afgelopen jaren dat het gewoon veel gemakkelijker is om niemand te vertrouwen. Eric weet dat er dingen zijn die ik hem niet kan vertellen of nog niet kan vertellen. Maar ook dat is iets wat tijd nodig heeft." Een korte stilte en ze kijkt even opzij, de man aan de bar nog negerend. "Ik hoop alleen dat ik niet zolang nodig heb dat het eigenlijk al te laat is." Haar laatste woorden zijn een stuk zachter.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za jan 19, 2013 22:29 

Afbeelding

Luc haalt zijn schouders op als Levi zegt dat hij verslagen is voor een vrouw in een mannelijkheidswedstrijd. Hij knikt als het winnen eigenlijk ook iets over Mel kan zeggen. Het zegt inderdaad iets over Mel.

"Het verteld echt meer over Mel, als het om bier gaat is ze net een vent," zegt hij met een grijns. Als Levi dan zegt dat hij dacht dat Luc in Mel een nieuwe verovering had gevonden trekt hij zijn wenkbrauw kort op en schud dan zijn hoofd. Als Levi dan toch echt wilt weten over zijn zoektocht kijkt hij hem even aan. Dan richt hij zich op zijn glas. Dit onderwerp wilt hij absoluut niet bespreken. Niet waar de andere groepsleden het kunnen horen. Dat zijn alleen zijn eigen zaken en die van niemand anders.

"Die loopt nog steeds," antwoord hij daarom kortaf. Hij drinkt zijn glas in één teug leeg en wenkt de barman voor een refill. Het gesprek over Melina is ten einde en Luc gaat er absoluut niet meer op in. Als de barman zijn glas weer heeft gevuld knikt hij even naar de man en kijkt dan opzij naar Eric en Emma. Hij is blij dat Emma tenminste met iemand praat nu Mel achter Caleigh is aangegaan. Dan kijkt hij Levi aan.

"Laten we ze maar vergezellen," zegt hij dan. Hij schuift een kruk op zodat hij naast Emma komt te zitten en gokt dat Levi er wel bij komt. Zittend of staand.

"We zijn toch geen geheimen aan het uitwisselen zonder mij erbij?" vraagt hij met een grijns.

_________________
Like thunder and lightning go in the one
Together we make a perfect storm
You're like the wind I'm like the rain
Together we both make hurricanes


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: za jan 19, 2013 23:58 

Afbeelding

Levi lacht als Luc zijn opmerking over de mannelijkheid van Mel. Blijkbaar had hij gelijk. Hij heeft het echter mis over Luc's verovering. Jammer, vindt hij persoonlijk, van wat hij van de zoektocht had mee gekregen, leek deze veel tijd van Luc's leven in te nemen. Een nieuwe vrouw op zijn pad zou hem misschien geen kwaad doen.

Luc kapt het gesprek over z'n meisje echter af en daarmee is de toon gezet. Levi besluit niet meer naar haar te vragen. Hij volgt Luc als hij naar Eric en Emma loopt. Met zijn drankje in zijn hand komt hij bij de groep staan. Hij glimlacht even vriendelijk naar Emma en heft even kort zijn glas op naar Eric. "Een goedenavond samen."

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 22, 2013 9:38 

Afbeelding

Als Eric zegt dat hij blij is dat ze haar gevonden hebben, begint Emma opnieuw te glimlachen. Dan ligt zijn hand opeens op de hare en Emma kijkt hem even aan. ”En of het een eer is…” lacht Emma. Tijdens hun eerste ontmoeting had ze nooit verwacht dat Eric zo’n toffe gast was. Voor het eerst voelt ze zich helemaal thuis in de groep.

Dan schuift Luc een kruk op en komt naast haar zitten. ”Geheimen? We leren elkaar alleen wat beter kennen. Die geheimen komen later wel…” zegt ze plagend tegen hem en ze geeft hem een knipoog. Ook Levi komt bij het groepje staan en Emma pakt haar glas. Ze heft hem kort. ”Dat het maar een fijne avond mag worden, heren!”

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo jan 23, 2013 20:16 

Afbeelding

Eric kijkt op naar Luc en glimlacht even naar hem, voordat hij zijn glas leeg drinkt en de barman wenkt voor een refill.

"Alsof er hier ook maar iets geheim blijft in deze groep.." Zegt hij, denkende aan alle dingen die hij gedurende de reis al heeft moeten delen met mensen die hij absoluut niets toe had willen vertrouwen. Maar hij glimlacht nogmaals. "Maar dat doet er vanavond geloof ik niet toe."

Levi komt erbij en Eric groet ook hem en pakt zijn net gevulde glas op om mee te doen aan de proost van Emma.

"Op een fijne avond."

Afbeelding

Mel negeert de woorden van Caleigh dat ze liever alleen was gegaan vanavond door even schaapachtig naar haar te glimlachen en nog een slok van de whisky te nemen. Caleigh praat verder en de woorden dat ze niemand vertrouwt doen Mel beseffen dat ze ergens had gehoopt als vriendin dit wel te zijn. De knoop in haar maag, dat Eric dit meer voor Caleigh was probeert ze weg te slikken door nog een slok van de sterke drank.

Ze knikt en zet het glas neer.

"Dat hoop ik dan ook voor je, Caleigh." Zegt Mel zacht.

Iedereen had iemand nodig die je kon vertrouwen. En ookal voelde Mel ergens dat Eric dat niet was, misschien had ze het wel mis. En ze wilde nog veel liever dat Caleigh iemand heeft om te vertrouwen. Dus ze moest haar wantrouwen misschien dan wel los laten. Want anders zou ze Caleigh zeker kwijt raken. En zou ze haar helemaal niks meer toe vertrouwen.

"Ik ben blij voor je dat je hem hebt gevonden en hoop dat hij je alle tijd geeft. Want die ben je meer dan waard."

Ze glimlacht nogmaals, pakt haar glas op en drinkt deze vervolgens leeg.

_________________
Cos I am taking back what’s mine
I am taking back the time
You may call it suicide
But I’m being born again


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: wo jan 23, 2013 22:29 

Afbeelding

Caleigh realiseert zich pas enkele secondes na haar woorden dat haar woorden heel anders over kunnen komen dan dat ze bedoeld. De situatie is haar vreemd en ze weet niet zo goed wat er eigenlijk in haar omgaat. Ze had nooit van dit soort gesprekken... Omdat ze niemand durfde te vertrouwen met dit soort gevoelens. Ze bekijkt Mel even en luistert naar haar woorden, maar er lijkt meer te zijn en het bevestigd alleen maar Caleigh haar gevoelens. Haar woorden over niemand vertrouwen waren hard aangekomen. Dat gokt ze althans. Ze neemt een slok van het glas whisky en kijkt even naar het glas. Dan kijkt ze Mel weer aan.

"Ik hoop dat jij me ook die tijd wilt gunnen," zegt ze dan zacht, "Ik heb nooit een vriendin gehad zoals jij en nooit dit soort gesprekken gevoerd. Niet omdat ik het niet wil, maar omdat ik niemand durf te vertrouwen..."

Ze zwijgt even en neemt een slok. Ze wilt Mel niet kwetsen en eigenlijk begrijpt ze niet zo goed hoe het zo ver heeft kunnen komen. Ze had het altijd prima gered zonder vriendinnen. Niet het gezeur aanhoren of moeten praten over gevoelens. Iets wat ze niet kan uitstaan. Maar dit was anders.

"Ik wil je vertrouwen, maar ik kan het nog niet. En dat heeft niets te maken met wat je Emma hebt verteld..." gaat ze dan zachtjes door, "Dat heeft met mij te maken en de manieren waarop mijn vertrouwen geschaad is in het verleden. Het heeft tijd nodig... En ik hoop dat je me die tijd wilt geven, want je betekent meer voor me dan ik soms realiseer en uit..."

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: wo jan 23, 2013 23:59 

Afbeelding

Emma lijkt heel vrolijk en even vraagt Levi zich af of het door de drank komt of dat zij gewoon in een heel goede bui is. Hij glimlacht even terwijl hij haar observeert. Ze heft haar glas en proost op een leuke avond. Eric doet hetzelfde. Levi maakt ook bij hem een korte observatie. Hij heeft nog niet echt hoogte van hem, voornamelijk omdat Eric afstand lijkt te nemen. Levi maakt het vrij weinig uit, hij zou met der tijd wel achter komen.

"Zeker, op een zeer fijne avond," zegt hij met een glimlach en hij gooit het laatste beetje inhoud van zijn glas in één keer achterover. Hij gebaart naar de barman en al snel is zijn glas weer gevuld. Hij kijkt even de kamer rond. Het is nog niet zo druk en hij besluit dat er voorlopig geen slachtoffers hier rondlopen. Vanavond zou hij waarschijnlijk geen geld verdienen.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 24, 2013 11:01 

Afbeelding

Na de toast neemt Emma nog een grote slok van haar wijn en zet hem dan even terug op de bar. Ze moest toegeven dat ze de alcohol in haar bloed behoorlijk begon te voelen. Hier kreeg ze morgenochtend zeker spijt van, maar dat houdt haar nu niet tegen. Het is lang geleden dat ze het ergens zo naar haar zin had gehad.

Ze ziet Levi zijn drankje in één keer achterover slaan en ze grinnikt even. Ze draait zich naar hem toe. ”Levi, hoe doe je dat toch? Als ik zoiets probeer, dan lig ik waarschijnlijk direct naast mijn kruk.”

Nu ze zo dicht bij Levi in de buurt is, voelt ze haar wangen weer een kleur krijgen en haar hart bonkt in haar keel. Snel haalt ze haar hand door haar haar om daar de focus op te leggen. Diep van binnen scheldt ze tegen zichzelf. Ze kon nu geen gevoelens voor Levi gaan krijgen. Dat werd allemaal veel te ingewikkeld.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 737 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50  Volgende


Keer terug naar RPG Archief
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme