Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: vr apr 06, 2012 21:45 

Afbeelding

Dan voegt Blaire zich ook bij hen en zo staat de hele groep "gezellig" op de gang. Jill irriteert zich dat ze nog steeds niet weet wat er aan de hand is en waarom iedereen hier staat. Als Charlotte over David en Aliana begint, kijkt Jill even nieuwsgierig in haar richting. Aliana was al sinds gisteravond buiten beeld en David, ach, die lag, als hij nog sliep, nog steeds in haar bed. Charlotte zou natuurlijk maar al te graag willen weten wat ze vannacht uitgespookt had en als ze David in haar bed zou aantreffen zou ze het gelijk weten. Dat gunt Jill haar absoluut niet.

"Ik zal zo wel even kijken of die twee al wakker zijn." zegt Jill terwijl ze naar Charlotte kijkt, maar dan richt ze haar aandacht op Dracula, "Maar Vladimir, kan ik jou even spreken?" Ze moest en zou precies weten wat er aan de hand is.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 14:17 

Afbeelding

Aliana onderdrukt een zucht en laat zich in de zetel vallen. Zwijgend kijkt ze naar de verschillende gezichten. Ze waren plots wel met héél veel in het kleine huisje. Gister was het enkel Richard en zij geweest.
Ze bijt op haar lip en laat haar hoofd tussen haar handen rusten. Niet te geloven dat ze tweemaal van het huis is ontsnapt. Het is gewoon vreemd en haast luguber dat de deur en alle luiken in slechts enkele seconden dicht gingen. Vladimir en zijn drie inwoonsters hebben duidelijk iets te verbergen. En Aliana heeft het gevoel dat ze het weet, alhoewel ze het niet wil toegeven. Vampieren bestaan toch helemaal niet?

Ze blikt op als ze David hoort zeggen dat hij nu toch wel enige uitleg wilt.
Een zwakke glimlach verschijnt op haar lippen als hij haar aankijkt.
'Misschien dat zij-' ze knikt naar Richard, Liz, Liam en Seth. ' Het beter kunnen uitleggen. Zij wonen hier nu eenmaal al hun gehele leven.'


Afbeelding

Dracula kijkt gespannen rond in de gang, wachtend tot er nog meer studenten tevoorschijn zullen komen. Maar dat gebeurt er niet. Nochtans kan hij de geuren opvangen van ieder mens dat zich momenteel in zijn huis bevindt. Enkel de geur van Aliana hangt er maar vaag meer rond en die van David is ook al niet meer zo sterk als vanmorgen voor Dracula ging slapen. Zijn wenkbrauwen komen samen tot een diepe frons. Ze zijn er vandoor.

Hij kijkt opzij naar Jill als zij gaat opperen dat ze straks gaat kijken waar die twee naartoe zijn. Dat zal vergeefse hoop zijn. Alhoewel, ze moeten ergens in het dorp zitten. Uit het dorp zullen ze niet geraken. Dus zo erg is het nog niet. Hah! Behalve als ze uit hun nek gaan kletsen. Hij onderdrukt een snuif geschamper. Die twee hebben net hun doodsvonnis getekend.
Dracula richt zich dan weer op Jill als die vraagt of hij even tijd heeft.
'Tuurlijk, liefje.' hij glimlacht en loopt dan de bibliotheek binnen in de veronderstelling dat ze hem gaat volgen.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 15:18 

Afbeelding

Jill werpt even een zelfvoldane blik op Charlotte. Niet alleen kreeg ze zo antwoord op haar vragen, Dracula noemde haar ook nog eens liefje en Jill wist dat Charlotte daar een hekel aan had. Met een glimlach loopt ze achter Dracula aan.

In de bibliotheek aangekomen sluit ze de deur achter zich. Je weet maar nooit wie er stiekem meeluistert. Even kijkt ze haar geliefde met een kleine glimlach aan, het bleef toch altijd fijn om even met hem alleen te kunnen zijn. Dan verandert de glimlach in een bezorgde, maar toch een nieuwsgierige blik. "Goed..." zegt ze dan, terwijl ze in zijn richting loopt en met haar haar speelt, "Wat is er aan de hand? Zijn er stervelingen verdwenen? Is dat de reden dat iedereen wakker is?" Gespannen wacht Jill op antwoord.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 15:30 

Afbeelding

Dracula kijkt zwijgend naar Jill als haar lieve glimlach in een bezorgde uitdrukking veranderd. En meteen zadelt ze hem natuurlijk op met vragen.
Hij zucht en trekt zijn blik van haar los terwijl hij de bibliotheek rond gaat ijsberen.
Als hij zijn handen heeft samengevouwd, staakt hij zijn passen en blikt weer op.

'Ik vrees inderdaad dat er mensen het huis hebben kunnen verlaten.'
Hij kijkt haar licht onheilspellend aan.
'Aliana en David. Het meisje haar geur is haast helemaal verdwenen in het huis en die van de jongen is ook al verminderd. Jij had toch David gister bij je?'
Hij kijkt haar meteen vragend aan. 'Nou? En het meisje?'
Hij laat zijn handen slap naast zijn lichaam vallen.
'Ze moeten vast ergens in het dorp zijn. Zijn er aanleidingen dat ze ook maar enige informatie kunnen verstrekken aan de dorpelingen.

Hij sluit zijn ogen en haalt diep adem.
'Ik wil die twee dood. Nu.'


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 16:00 

Afbeelding

Jill fronst. David verdwenen? Hier was ze niet blij mee... Zeker niets als zijn verdwijning de schuld is van iemand anders. Dat laatste lijkt haar het meest waarschijnlijke, gezien het feit hoe zij hem in haar macht had gisteravond. Nog iets waar Jill een hekel aan heeft, anderen die aan haar spulletjes en speeltjes zitten.

Jill knikt als Dracula vraagt of David bij haar was. "Ja, maar hij sliep toen ik wegging. Ik heb van hem gedronken en daarna een briefje achtergelaten waarop stond dat ik hem nog wilde zien. Maar blijkbaar heeft dat laatste niet geholpen. Het meisje heb ik sinds gisteravond niet meer gezien." Jill denkt even na. "Ik heb geen idee wat ze zouden kunnen vertellen aan de dorpelingen. Ik neem aan dat Charlotte goed werk heeft verricht met het opruimen van het lijk van die dorpsjongen, dus dat zal het niet zijn. Verder zullen ze toch geen bewijs hebben?"

Jill loopt op Dracula af. "Ik zal doen wat je van me vraagt. Zodra de zon ondergaat ga ik naar het dorp en spoor ik ze op." Dan gaat ze op haar tenen staan en drukt een kus op zijn wang. "Dat beloof ik." fluistert ze zacht.

_________________
BLOOD LUST
<3


Laatst bijgewerkt door Jalf op zo apr 08, 2012 18:00, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 16:44 

Afbeelding

Richard glimlacht naar Aliana als ze voorstelt dat hij of één van de andere bewoners het beter kan uitleggen. Gelijk heeft ze. "Nou, ten eerste was jullie autopech geen toeval. Dit dorp is namelijk vervloekt en als je hier eenmaal terecht bent gekomen is er geen weg meer terug” legt Richard vlug uit. ”En dan komen we bij dat huis. De rijke eigenaar en zijn drie bloedmooie vrouwen lijken te maken te hebben met de vermissingen en doden afgelopen jaren. Aangezien hen de enige zijn wie het kwaad niet reikt.” Richard schraapt zijn keel en gaat verder. ”De twee wondjes die op je nek zitten, zijn ook gevonden op lijken.” Op zijn moeders lijk bijvoorbeeld. Maar dat vermeldt hij er niet bij.

Richard heeft het verhaal behoorlijk kort samengevat. Hij vermeldt er bijvoorbeeld niet bij dat volgens zijn moeder de drie vrouwen en Vladimir niet ouder lijken te worden. Richard wendt zich weer tot David. ”Ik haal even een broek voor je”. Hij staat op en beent zich naar zijn kamer. Als hij zijn slaapkamer binnenwandelt dwalen zijn gedachten weer af naar wat er zich een uur geleden had afgespeeld. De uitbarsting die hij in zijn lichaam had gevoeld. Zijn hevige ademhaling en intense hartkloppingen. En zodra hij zichzelf had bedaard was het weer verdwenen. Ach, misschien was het ook niks. Denkt Richard hoopvol. Misschien heeft iedereen er weleens last van.

Richard pakt een spijkerbroek uit zijn kast en loopt weer terug naar de woonkamer. Hij gooit nonchalant de spijkerbroek naar Davids schoot. ”Je kan je omkleden in mijn kamer aan de einde van de hal.”


Laatst bijgewerkt door Apollo op zo apr 08, 2012 19:19, in totaal 2 keer bewerkt.

 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 18:58 

Afbeelding

Dracula luistert met een afkeurend gezicht naar Jill. Dus ze had vannacht bij die stomme mens blijven slapen en dan van hem gedronken. Het drinken kan hij nog snappen, maar waarom moet ze in godsnaam een gehele nacht bij hem verblijven.
Zijn ogen worden onwillekeurig kleine spleetjes en kijkt haar gespannen aan.
Jill gaat ratelend verder en eindigt uiteindelijk met de woorden dat ze de twee gaat opsporen in het dorp als de zon verdwenen is. Goed zo.

Hij grijpt haar dreigend bij de haren en kijkt haar strak aan.
'Je voelt toch niets voor dat stukje mens? Ik heb nog nooit geweten dat je een hele nacht bij je eten blijft. Straks ga je me nog vertellen dat je hem niet kan doden.' Bah, wat is hij in godsnaam met die drie vrouwen van hem. Niets dan last. De ene vermoordt een dorpsbewoners terwijl er tal van mogelijke getuigen in zijn huis verblijven en nu gaat de jongste even een hele nacht bij een mens vertoeven. Waarom heeft hij het niet gewoon bij Charlotte gehouden? Zijn meest loyale vrouw en degene die hij het meest kan vertrouwen. Nog nooit heeft zij hem oneer gebracht.


Afbeelding

Aliana blikt op naar Richard terwijl hij aan de uitleg begint in een verkorte versie.
Behekst dorp. Hier niet meer weg? Wat? Dat kan toch allemaal niet?
Wacht. Zei hij nu vrouwen? Ze kan haar oren niet geloven en ze wil het ook even verstomd herhalen, maar tegelijkertijd wil ze Richard niet onderbreken.
Ongelovig kijkt ze even opzij naar David. 'Vrouwen?' zegt ze geluidloos tegen hem.
En dan begint Richard over de twee wondjes die momenteel ook heersen in David zijn nek. Ze bijt op haar lip en slikt. Stel je voor dat ze David dood hadden terug gevonden. Aliana sluit haar ogen en laat zich versuft onderuit zakken in de zetel.
Richard gaat ondertussen achter een broek, en ze richt zich dan maar met tegenzin op de drie andere bewoners.
'Hoe kunnen die wondjes in verband gelegd worden met mr Creep en zijn blijkbaar drie vrouwen? Je gaat me toch niet vertellen dat zij... Nuja- Vampieren zijn?' De laatste woorden fluistert ze haast.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 19:16 

Afbeelding

Jill slaakt een klein gilletje van schrik als Dracula haar bij haar haar pakt. Ze hoort zijn woorden en kijkt hem geschrokken aan. Hij was altijd enorm angstaanjagend als hij boos was en ze moest er niet aan denken dat dit stomme voorval haar een verblijf in De Kamer zou bezorgen. "Ik voel helemaal niets voor hem." zegt ze terwijl ze zijn pols probeert vast te pakken, "Ik wilde alleen maar even met hem spelen, kijken hoe erg ik hem in mijn macht kon krijgen. Je bent de enige voor wie ik iets voel." Ze kijkt hem aan, hopend dat hij haar los zal laten. "Ik hou van je..." fluistert ze, volledig gemeend, terwijl ze hem recht in de ogen aankijkt.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo apr 08, 2012 19:31 

Afbeelding

Dracula houdt zijn greep strak en voelt hoe ze probeert zijn pols los te krijgen terwijl ze haar woorden zorgvuldig aan het prevelen is. Spelen. Macht. Argwanend kijkt hij haar aan maar verzacht zijn blik als ze hem toefluistert dat ze van hem houdt.
Dit terwijl ze hem recht in de ogen kijkt. Dat kan niet anders dan de waarheid zijn.

Hij verzacht zijn greep en laat haar haar uiteindelijk los.
'Ik geloof je.' Hij kijkt haar oprecht aan. 'Begrijp dan dat u veel voor me betekent, lieve Jill. Ik zou niet willen dat u naar andere mannen gaat kijken. En zeker niet naar mensen.' Liefdevol trekt hij haar dichter en drukt een zoen op haar lippen.
'Ik hoop dat ik op u kan rekenen vanavond.' Hij laat haar los en verlaat de kamer dan. Hij had nog iets beloofd aan Charlotte.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In my cosy little bed

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2012 11:22 

Afbeelding

David zit te prutsen aan het gat in zijn broek als Aliana zegt dat misschien de rest van de groep inwoners misschien beter kan uitleggen wat er aan de hand is.
Hij kijkt dan ook zwijgend op naar hen. Hij wil wel eens weten waarom het nu zo gevaarlijk was om in dat huis te blijven.
Na Aliana's woorden, neemt Richard het over. Stilzwijgend luistert David naar het verhaal dat Richard tegen hem doet.
Aliana blikt even opzij naar hem als Richard de drie zussen als vrouwen benoemd en David kijkt even verward opzij naar haar. "Weet ik veel." Lipt hij geluidloos terug naar haar.

Wanneer Richard zeg dat de twee wondjes in zijn nek, ook terug gevonden worden op lijken, reikt David onwennig naar de twee wondjes in zijn nek. Hij laat zijn vingers er even op rusten en slikt. Dan trekt hij snel zijn hand weg van zijn nek. Dus... Hij had dood kunnen zijn? Wat is dan de reden dat hij nog steeds leeft? Gefronst staart hij even voor zich uit en knikt als Richard zegt dat hij achter een broek gaat voor hem.

Richard is een paar minuten later terug met een broek voor hem en hij krijgt deze letterlijk in de schoot geworpen. "Dank je..." Mompelt hij even naar Richard. Hij is nog steeds niet goed van de gedachte dat hij dood had kunnen zijn. Maar hoe... Hij heeft de nacht doorgebracht met Jill en de volgende ochtend heeft hij de twee wondjes in zijn nek.
Wanneer de gedachte opkomt in zijn hoofd, heeft Aliana ze net gezegd. Hij zou willen zeggen dat vampieren niet bestaan... Maar is hij niet het levende bewijs dat er wel zoiets bestaat en dat die drie vrouwen en hun man toch vampieren zijn?
Onwillekeurig doet hij er het zwijgen toe, niet wetende wat hij moet zeggen.

Hij staat recht als hij zich misselijk voelt worden bij het idee. "Ik ga me omkleden." Verlaat nog net zijn mond voor hij de woonkamer verlaat. Om Ă©Ă©n of andere reden wilde hij het antwoord op Aliana's vraag aan de rest niet horen.
Versuft laat hij zich op het bed van Richard zakken als hij in zijn kamer aangekomen is.

_________________
I want to be a monkey, be monkeys with you.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: ma apr 09, 2012 20:37 

Afbeelding

Jill ontspant als Dracula haar loslaat. Gelukkig, hij gelooft dat ze loyaal aan hem was en dat David niets voor haar betekent. Dan pakt hij haar vast en kust haar. Het liefste wilt ze haar armen om hem heen slaan en hem terug zoenen, maar al snel is hij weer weg. Zijn woorden dringen tot haar door. Kijk niet naar andere mannen. Zeker niet naar mensen. Misschien zou ze haar spelletjes achterwege moeten laten, maar haar verlangen naar aandacht is maar moeilijk te onderdrukken. "Je kunt op me rekenen." zegt ze, terwijl hij de kamer uitloopt, "Meer dan ooit."

Maar goed. Wat nu? Tijd voor de brunch met de gasten? Ze moet tijd doden voor ze vanavond naar het dorp kan gaan. Ze loopt de gang op roept met een zangerige stem. "De brunch is klaar, degene die willen kunnen aanschuiven." Ze loopt ze richting de eetzaal, ze zou wel zien zie er bij haar aan zou schuiven.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di apr 10, 2012 16:28 

Afbeelding

Allison wist niet wat het precies was, maar ze had meer en meer het gevoel dat Charlotte op het punt stond haar geduld te verliezen. Daarom schudt Allison uiteindelijk maar haar hoofd.

"Ik heb Aliana en David nog niet gezien."

Jill oppert om te kijken of ze al wakker zijn, en daarmee is voor Allison de zaak wel afgedaan. Alleen al omdat ze namelijk geen flauw idee had in welke kamers de twee sliepen. Als Jill dan vraagt of ze Vladimir privé kan spreken en deze haar met een 'tuurlijk liefje' vervolgens volgt, blijft Allison hen nog even nieuwsgierig nakijken, voordat ze Charlotte uiteindelijk weer aankijkt. Ze weet eigenlijk niets te zeggen, maar dat is uiteindelijk ook niet nodig, want al vrij snel verschijnt Jill weer met de mededeling dat de brunch klaar is.

"Josh en Jamie zullen dan vast ook wel zo komen." Zegt ze als ze achter Jill aanloopt. Dan bedenkt ze zich echter nog iets. "En hoe heette hij, Jeremy, die heb ik ook nog niet gezien vanmorgen?"



Afbeelding

Met zijn handen in zijn zakken volgt Liam de groep in de richting van het huisje van Richard. Dat het weer dreigde om te slaan deerde hem weinig. Hij had al lang geleden voor het laatst kunnen genieten van een mooie zonnige dag. Sinds de dood van zijn broertje genoot hij eigenlijk nergens meer echt van.
Liam kijkt even op naar Liz als ze onderweg vrij plotseling in lachen uitbarst, maar vervolgens haar pas versnelt in de richting van het huisje. Hij haalt zijn schouders op en sjokt als laatste naar binnen. In de deuropening blijft hij even staan en moet ondanks alles toch even grinniken. De kleine woonkamer zag er nu belachelijk vol uit en niemand leek zo op het eerste oog ook maar enig benul te hebben van wat nu.

Liam leunt op zijn gemak tegen het kozijn aan, terwijl zijn blik op de jongen met de gescheurde broek blijft hangen. Het is vooral de manier waarop hij reageert en langzaam zich dingen lijkt te beseffen waarom Liam blijft kijken. Hij leek hem niet de meest heldere licht aan de hemel, maar als er eindelijk iets tot hem door blijkt te dringen en zich dan zo snel mogelijk richting de slaapkamer werkt om om te kleden, glimlacht Liam licht.

"Vampieren.." Gromt Liam uiteindelijk de woorden van het meisje na. "Zou je dat geloven?"

_________________
Cos I am taking back what’s mine
I am taking back the time
You may call it suicide
But I’m being born again


 Profiel  

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di apr 10, 2012 19:11 

Afbeelding

Vampiers. Eigenlijk heeft Richard er nooit echt over nagedacht. Hij heeft het wel altijd al een soort van geweten, maar het klinkt zo fabelachtig. Al kan hij niet zeggen dat dit een doorsnee-dorp is. Zijn moeder vertelde hem altijd verhalen over de buitenwereld. Een normale wereld waar mensen niet zomaar verdwijnen.

Richard merkt dat Aliana het lastig heeft bij de gedachte aan vampiers. Hoe eigenaardig moet het voor haar wel niet zijn. Het ene moment zit ze gezellig in een busje met haar mede-studenten en het andere moment in een vervloekt dorp. "Je bent bij ons veilig" zegt Richard gemoedelijk tegen haar. Met ons bedoelt hij in ieder geval zichzelf. Hij kent haar misschien pas een dag, maar ziet haar als een goede vriendin.

Als David al een tijdje weg is, staat Richard op en wandelt naar de koelkast. Hij trekt hem open en pakt twee flesjes bier. "Voel je vrij om wat te pakken" zegt hij in het algemeen. Dan beent hij zich naar zijn kamer en ziet hij David verward op zijn bed zitten. "Hey" zegt Richard vriendelijk en geeft hem een flesje. "Ik denk dat je dit wel kan gebruiken." Hij opent zijn eigen bier en neemt een slok.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: di apr 10, 2012 20:20 

Afbeelding

"Ja," zegt Jill, terwijl ze richting de eetzaal loopt, "Ik neem aan dat ze op een gegeven moment wel trek zullen krijgen." Even kijkt ze over haar schouder naar Allison. Waarom keek Dracula nou toch zo naar haar? Wat was er zo interessant aan haar? Ze was best mooi, maar Charlotte, Blaire en zijzelf waren ook mooi...

"Jeremy is vanochtend weer vertrokken." zegt Jill terwijl ze de eetzaal binnengaan, "Iets met werk, zei hij." Dan wijst ze op de tafel. "Ga vooral zitten." Zelf neemt ze plaats tegenover Allison. Mooi, kon ze haar gelijk eens goed observeren.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 10, 2012 20:45 

Afbeelding
    Josh Sparks


Josh fronst wanneer Jamie begint te ratelen over David, Charlotte en de enge, oude man. Eerlijk gezegd is het moeilijk om er wat van te volgen, ondanks dat hij zijn best doet om alles tot zich door te laten dringen. Hij legt een geruststellende hand op Jamie's schouder. "Hey, kalmeer, oké? We gaan straks David wel zoeken en hem vragen waar hij en Aliana mee bezig zijn. Probeer je niet teveel aan te trekken van de mensen hier. Als het busje het weer doet, kunnen we hier weg."

Hij glimlacht naar Jamie, hoewel het een tikkeltje geforceerd is na de vorige avond. Bij de herinnering, trekt hij zijn hand snel weer terug. "Ik kleed me aan en dan gaan we ontbijten, oké?"

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 270 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende


Keer terug naar RPG Archief
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme