Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 18, 2012 18:51 

Afbeelding

Blaire gaat even op de trap zitten om alles te laten bezinken. Ze is nog steeds niet bepaald het zonnetje in huis en observeert het hele gebeuren. Dan gaat iedereen er opeens vandoor, waaronder Dracula en Jill. Wat had dat dan wel niet te betekenen? Na een paar minuten keert Dracula terug en geeft aan dat Aliana en David weg zijn. Jill en Allison verdwijnen naar de eetkamer en daar staan ze dan met zijn drieën. Dit was slecht nieuws en ze kon merken aan Dracula dat hij ook erg boos was.

Als Charlotte suggereert dat zij en zichzelf wel even naar het dorpje konden gaan om te kijken waar ze uithingen knikt Blaire meteen. Ze staat op en loopt dichter bij het tweetal. Toch vindt ze het riskant om door het dorp te lopen, wat als de zon doorbrak? Ze waren binnen een paar minuten gebakken. Gelukkig red haar geliefde Dracula haar en Blaire luistert geĂŻnteresseert naar Jill's nachtelijke activiteiten. De straf doet haar ontzettende deugd. Nu was ze niet enigste meer die wat fout had gedaan deze week.

"Tja, als dat Jill's straf is dan kunnen we niks anders doen dan er voor te zorgen dat ze die zal voltooien." Ze probeert om de voldoening die ze voelt uit haar stem te houden, maar ze twijfelt er aan of het lukt. Om daar de aandacht er vanaf te houden, vervolgt ze haar zin. "Maak je geen zorgen, wij zullen wel zorgen dat kreng nooit meer een woord zal spreken." Ze glimlacht lief en onschuldig naar Dracula als ze dat zegt.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo apr 22, 2012 15:24 

Afbeelding

Dracula laat zijn blik op Blaire rusten als zij momenteel aan het woord is.
Dat kreng zal nooit meer een woord spreken. Goed zo. Want volgens hem is zij een echte pain in the ass.
'Vertrek dan maar gauw, nu het buiten toch aan het regenen is.' hij knikt even naar het raam waar er al een paar dikke regenspetters tegen gevallen zijn.

Hij doet zijn mantel beter rond zich en beent de gang door. Hij is de baas, dus mag hij lekker verder gaan tukken. >D


Ooc: Ready for some action?!


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma apr 23, 2012 6:31 

Afbeelding

Allison kijkt weer naar Jill en knikt als ze haar naam bevestigd wilt hebben.

"Eigenlijk hebben we geen vast doel voor onze reis." Begint Allison met een lichte glimlach "We wilden allemaal, met elkaar, graag wat zien van de wereld voordat onze wegen straks met studeren weer uit elkaar gaan."

Haar glimlach wordt iets breder als ze terug denkt aan gisteren.

"Helaas was alleen het busje daar dus duidelijk niet op voorbereid." Verklaart ze dan.

Ze kijkt nogmaals om zich heen. Waar was iedereen eigenlijk?



Afbeelding

Liam schudt met zijn hoofd als Seth en Yara, op vertrouwde wijze, met elkaar aan het bekvechten zijn. Hij kijkt op naar Richard als deze vraagt naar een plan. Liam wilt net iets zeggen als zijn blik op het raam valt en het harder begint te regenen. Een vervelend voorgevoel bekruipt hem. De regen bracht vaker ellende dan iets goeds met zich mee. En met deze twee mensen hier, werd het vervelende gevoel in zijn onderbuik alleen maar groter.


OOC: Liam heeft even weinig in te brengen(A)

_________________
Cos I am taking back what’s mine
I am taking back the time
You may call it suicide
But I’m being born again


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 24, 2012 11:00 

Afbeelding
    Josh Sparks


Josh haalt zijn schouders op. "Ze kunnen ons moeilijk gevangen houden, toch?" Zijn stem trilt een beetje, wat hij probeert te negeren. Stiekem is hij er niet zo heel zeker van dat ze het huis nog uit zullen komen. Maar David had gezegd dat ze naar buiten moesten komen, dus dan kon het toch?

Hij bevriest automatisch wanneer Jamie de kus van de vorige nacht terug haalt. Oh. Hij had gehoopt dat Jamie het vergeten was. Niet dus. Damnit. Hij kucht dus en gaat met een hand door zijn natte haren, terwijl hij wegkijkt. Opeens is hij zich hyperbewust van het feit dat hij gekleed is in slechts een handdoek. Great.

Hij schuift met wat moeite langs Jamie, de kamer in. Daar rommelt hij door zijn koffer om er schone kleding uit te halen. Hij trekt alvast een T-shirt over zijn hoofd heen, voordat hij zich weer tot Jamie richt. "N-Nou.. ehm.. Jij kuste mij.. en.. ik dacht er niet bij na.. Maar.. I-Ik val niet op jongens.. Oké?"

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 24, 2012 22:59 

Afbeelding

Nou Jamie hoopt toch niet dat ze hun hier gevangen gaan houden. Ok maar nou niet afdwalen Jamie, je begon over de kus en de reactie van Josh moet daar nog steeds over komen. Wanneer Joshie dan nogal hakkelig erover begint te spreken, zakt Jamies mond letterlijk open, wait wat zegt hij nou. Nee nee, Josh had hem terug gekust, Jamie begon er misschien mee maar toen kuste Josh hem terug dat was er gebeurd.

'Waarom ontken je het, en je dacht er wel degelijk bij na...Want je kuste me terug, een kus die op z'n minst drie seconden duurde als het al niet langer was, ga nu niet net doen alsof ik gek ben, ik weet wat er gebeurde want ik was erbij. Ontken het niet' zegt Jamie.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 03, 2012 16:55 

    Afbeelding

Josh zucht en probeert Jamie's ogen te vermijden door naar de vloer te staren. Een blos verschijnt op zijn wangen, wanneer Jamie hem eraan herinnert dat de kus minstens drie seconden lang had geduurd. En, tja, dan kom je niet zo snel weg met dat het een 'ongelukje' was. Een tikkeltje onzeker, slaat hij zijn armen over elkaar heen. Hij weet niet wat hij moet zeggen, zeker niet als Jamie hem nog eens zegt dat hij het niet moet ontkennen.

Hij bijt op zijn onderlip en dwingt zichzelf om op te kijken. "Jamie.." Begint hij voorzichtig. "Ik-" Hij weet niet of hij het aankan om zijn grootste geheim zomaar met de jongen te delen. Ja, hij vindt Jamie leuk, maar hij heeft het al zo lang vol kunnen houden en hij is zo gewend om hem in zijn hoofd als 'gewone vriend' te beschouwen, zodat hij geen stomme dingen gaat doen of zeggen. Oké, af en toe had hij misschien de jongen iets teveel.. aangeraakt, ofzo. Maar het was vriendschappelijk, toch?

Josh plukt onzeker aan zijn shirt, terwijl hij met veel moeite Jamie aan blijft kijken. "Oké, het was niet compleet per ongeluk. Maar ik dacht er echt niet bij na. En.. Ik wil er niet over praten. Ik ben niet zoals jij, Jamie." Met die woorden verdwijnt hij de badkamer weer in. Hij draait automatisch de deur op slot, voordat hij zich verder aankleedt. Er branden tranen in zijn ogen, want hij heeft het gevoel dat hij veel te onbeleefd en onaardig gereageerd heeft, maar hij is er niet klaar voor om de waarheid te vertellen, zelfs niet nu Jamie het praktisch al weet.

Wanneer hij de badkamer weer uit komt, vermijdt hij het om naar Jamie te kijken. In plaats daarvan loopt hij naar de deur. "Kom, we gaan ontbijten. Ik wil weten waar David en Aliana mee bezig zijn."

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: ma mei 14, 2012 12:20 

Afbeelding

Yara glimlacht vriendelijk naar David als hij zich voorstelt, maar luistert dan naar zijn verhaal. Jill... Dat was die blonde, dat wist ze vrijwel zeker. Ze leunt wat meer naar voren om, meer van het het verhaal mee te krijgen. "Dus jij bent in het huis geweest?" vraagt ze geinteresseerd. Eigenlijk wil ze gelijk vragen hoe het er daarbinnen uitziet en hoe de vier inwoners van dichtbij zijn, maar op dit moment is dat geen gepaste vraag. "Heeft ze ook gezegd wat voor werk ze doet?" vraagt ze daarom maar, "Dan zou het een stuk makkelijk maken om te controleren of ze ook echt weg zijn. Het schijnt wel dat die drie vrouwen soms 's nachts door het dorp lopen. Dan zijn ze in ieder geval niet thuis."

De regen slaat hard tegen de huisje aan. Ze is maar wat blij dat ze op tijd binnen zit.


Afbeelding

Jill luistert naar wat Allison te zeggen heeft, ondertussen zeer druk op zoek naar haar fouten en minpunten. Er moest iets mis met haar zijn, iets waar Dracula op zou afknappen.

"Het is jammer dat jullie busje het niet meer doet." zegt ze afwezig, "Maar goed, waarschijnlijk kunnen jullie wel iemand vinden die hem kan maken, toch?" Ze werpt een korte blik op de deur. "Je vrienden zijn zeker aan het uitslapen?" zegt ze, zachtjes lachend.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do mei 17, 2012 10:50 

Afbeelding

Aliana kan het niet laten van een wenkbrauw omhoog te laten schieten als ze ziet hoe Yara en haar broer aan het kibbelen slaan. Oh, zelfs zijn eigen zus wordt gek van hem. Wat een verrassing. Een klein grijnsje verschijnt rond haar lippen, die ze zo goed mogelijk probeert verborgen te houden.
Daarna vestigt Yara de aandacht op David en Aliana draait haar blik naar Richard.
Een plan. Hm, ze moeten een plan vinden.
'Nuja, ik denk niet dat we opnieuw kunnen proberen van contact op te nemen via sms en ze zo naar buiten te krijgen. Aangezien alles nu dicht is in het huis.' Ze zucht en kijkt bedenkelijk voor zich uit. 'Maar langs de andere kant hebben ze geen flauw idee hoe een mobieltje werkt, gok ik. Dus we kunnen wel contact blijven houden en zo proberen van ze uit het huis te krijgen door middel van al onze krachten zowel hier als in het huis samen te bundelen en een plan te beramen.'


 Profiel  

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma mei 21, 2012 16:02 

Afbeelding

Richard knikt bij de woorden van Aliana. Hijzelf heeft gelukkig wel een mobieltje. Vlak voor zijn moeders dood gekregen van haar. Zijn verjaardagscadeau. Hoe zij eraan kwam is voor hem een vraag waar hij nooit meer antwoord op zal krijgen.

”Ik denk niet dat ze verwachten als we ze in de nacht proberen weg te halen” zegt Richard. ”De vampiers denken vast dat wij de clichĂ©s naleven en alles bij zonlicht gaan proberen en aangezien de zon niet vaak schijnt, zal dat een harde klus worden. Oftewel, ze verwachten niet meer dat wij hun kant opbewegen. Net zoals ze niet verwacht hadden dat we David gingen bevrijden of dat ik Aliana ging redden”.

Op het laatste is hij eigenlijk best trots en misschien is ‘redden’ wel teveel van het goede. Maar David was duidelijk al gebeten, dus hoelang had het anders geduurd voordat Aliana aan de beurt was? Ja hij heeft haar wel degelijk gered. Een daad waar zijn moeder trots op geweest zou zijn.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 22, 2012 19:15 

Afbeelding

Jamie wacht ergens toch wel af tot Josh gewoon eerlijk zou zijn en het er gewoon zo even uitgooit van, hey Jame ik ben gay. Ok misschien kon Joshie ook wel bi zijn, maar hetero echt niet. Want je geeft niet zomaar even randomly iemand voor sowieso drie seconden een kus zonder er bij na te denken. De laatste woorden die Joshie echter uitspreekt raken me wel enorm op het emotionele vlak. Voordat ik echter kan antwoorden verdwijnt Josh de badkamer in.

Hij wacht tot Josh weer uit de badkamer komt, waarop hij zijn tranen ondertussen wegveegt. 'Ja wat jij wilt' mompelt Jamie het is ook zo ontzettend erg om mij te zijn' zegt hij en nogal in een snelle pas richting de eetzaal of whatever te lopen. Want ook al was hij nog zo'n held op sokken, zin om naast Josh te lopen had hij dit keer niet. Jamie is gewoon zo open, omdat hij niet wilt verbergen in wie hij is, want hij is trots op wie hij is en dan laat Josh het klinken alsof dat het meest erge is wat je kan overkomen als je zo als Jamie zou zijn.


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di jun 12, 2012 10:21 

Afbeelding

Dracula opent enkele uren later zijn ogen, niet helemaal uitgeslapen door het feit dat hij midden in zijn dutje had moeten opstaan omdat een paar 'gasten' hadden besloten van zijn huis te ontvluchten en er nog in geslaagd waren ook. Een kolk van woede gaat door zijn lichaam als hij er terug aan denkt. Hoe hadden ze ook maar gedurfd om zoiets te beramen, na zijn werkelijk prachtige gastvrijheid.

Hij stapt zijn kist uit en grijpt zijn mantel om die met een korte zwiep rond zich te vestigen. Vladimir kucht even en wandelt dan de stenen trappen op zodat hij de gang inkomt waar het uitermate stil is. Zijn blik glijdt naar het raam en hij ziet net hoe de laatste stralen van een waterig zonnetje verdwijnen.
'Het lijkt me tijd dat mijn lieftallige vrouwtjes aan hun taak beginnen.' doelend op het feit dat hij die David en Aliana zo snel mogelijk verwijderd wil. 'Jill, Blaire en Charlotte?!'


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: di jun 12, 2012 11:02 

Afbeelding

Na een lange dag van de gasten entertainen had Jill haar heil gezocht op haar eigen kamer. De platenspeler speelt rustige muziek en zijzelf ligt met haar ogen dicht op haar bed. Een paar uurtjes slaap meepakken is op dit moment het verstandigste. Gelukkig zijn de luiken en gordijnen potdicht en kan er geen zonnestraaltje binnen komen. Niet dat de slaap veel helpt, een kist is toch altijd beter voor vampieren.

Dan hoort ze de stem van Dracula door het huis galmen. Ze gaat rechtop zitten en rekt zich uit. Vlug haalt ze een hand door haar haal, zodat haar krullen weer op de juiste manier vallen. Ze trekt haar jurk recht, pakt haar mantel, hangt deze over haar arm en verlaat haar kamer. Dracula's stem kwam van beneden, dus vlug loopt ze de trap af om hem in de hal aan te treffen. Met een stralende glimlach loopt ze naar hem toe, gaat ze op haar tenen staan en drukt ze een kus op zijn wang. "Daar ben ik, liefste." zegt ze, terwijl ze hem aan blijft kijken.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 15, 2012 19:43 

    Afbeelding

Josh voelt zijn hart een slag overslaan bij het antwoord van Jamie. Hij blijft even geschokt staan en rent dan achter de jongen aan. Zodra hij Jamie heeft ingehaald, houdt hij hem tegen. "Jamie, alsjeblieft, zo bedoelde ik het niet. Ik.. Ja, ik val op jongens." Hij kan bijna niet geloven dat hij het hardop heeft uitgesproken, zeker niet in het bijzijn van iemand anders. Hij kijkt dus gelijk weg, beschaamd. "Het spijt me dat ik er niet eerlijk voor uit kwam. Ik heb gewoon.. moeite met het accepteren dat het is wie ik ben, denk ik.."

Hij haalt even diep adem. "Ik vind het dapper van je dat je bent wie je bent en er niet bang voor bent om dat aan mensen te laten zien. Ik ben zelfs jaloers dat ik niet zo kan zijn. Jamie.. Vertel het alsjeblieft aan niemand, oké? Ik wil.. het zelf doen, als ik er klaar voor ben.." Hij kijkt Jamie smekend aan.

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do jul 26, 2012 8:57 

Afbeelding

Dracula glimlacht zo liefjes mogelijk als hij zijn jongste bruid ziet arriveren.
Waar bleef Charlotte toch? Of was ze al vertrokken..Zonder Jill en Blaire?
Waarom zag hij dat nog gebeuren, om weer maar eens te tonen dat zij de perfecte vrouw is van de drie. Wat ze in feite ook ergens is, maar elke bruid heeft haar goede kantjes waar ie van houdt.

Hij slaat zijn armen over elkaar en kijkt zijn twee vrouwen aan.
'Ik kan geen contact maken met Charlotte, ik denk dat ze er al vandoor is. Spoor ze op en handel het af.'


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 13, 2012 19:16 

Afbeelding

Jamie zucht best wel geĂŻrriteerd wanneer Josh hem tegenhoud, maar wanneer Josh toch de reactie geeft die acceptable is en dan heeft hij het heus niet alleen maar over het feit dat Joshie zojuist uit de kast is gekomen, verandert Jamies houding meteen. 'Dat is het enige wat ik maar hoefde te horen, en het heeft echt niks met dapperheid te maken, en natuurlijk vertel ik het aan niemand, dat moet je doen op je eigen tempo en wanneer je er zelf klaar voor bent. Maar je moet het niet verbergen omdat je bang bent dat vrienden je dan laten vallen, want dan zijn ze jou vriendschap nooit waard geweest' zegt Jamie 'maar ik weet zeker dat ze het wel doen' vervolgt hij en zijn hand even op Joshies schouder legt.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 270 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18


Keer terug naar RPG Archief
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme