Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Wat vinden jullie van het RPG verhaal?
Leuk! 90%  90%  [ 9 ]
Niet leuk 10%  10%  [ 1 ]
Anders 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 10

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za maart 17, 2012 23:53 

Sjar schreef:
Ehm Ji, aan het begin van het verhaal was de groep de bossen in gegaan. En toen ze terug kwamen was iedereen dood, waardoor er dus geen leraren meer waren xD.




Dat wist ik.

Totally.

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 17:33 

Sjar schreef:
Ropandinaa:

Als dit je topic hebt gelezen, kan je hopelijk beseffen dat wij duidelijk hebben aangegeven dat het NIET de bedoeling is om de professor nu al dood te maken. Pas je post dus aan.


Ropandinaa, zou je alsjeblieft het OOC-topic in de gaten kunnen houden, zodat je niet steeds dezelfde fout maakt? Pas je berichten aan en laten we afspreken dat we de professor samen zullen vinden en niet alleen.

Maak je posts aub ook wat minder dramatisch. Het is RPG. Het moet een beetje realistisch blijven. Er verschijnen niet constant dieren. Hou het een beetje simpel en reageer op de anderen. Neem een voorbeeld aan hun posts en ga niet de RPG zelf zitten verzinnen. Het is een gezamelijk verhaal. Geen persoonlijk drama.

Maak kennis met de groep, hou het rustig. Niet dramatisch. Dus pas je posts aan. Als je wilt dat er dingen gebeuren, vraag dan hier of dat kan.

DE PROFESSOR BLIJFT LEVEN TOT ÉÉN VAN DE ERVAREN RPG'ERS IETS ANDERS AANGEEFT. WE ZULLEN ER SAMEN HEEN GAAN EN NIET ALLEEN. HOU HIER REKENING MEE ALSJEBLIEFT. DANKUWEL.

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 17:47 

Alice schreef:
DE PROFESSOR BLIJFT LEVEN TOT ÉÉN VAN DE ERVAREN RPG'ERS IETS ANDERS AANGEEFT. WE ZULLEN ER SAMEN HEEN GAAN EN NIET ALLEEN. HOU HIER REKENING MEE ALSJEBLIEFT. DANKUWEL.


Correctie: tot een van de RPG-leiders het aangeeft.


We bedoelen het allemaal niet streng, maar het is wel een beetje vervelend op deze manier.

Voor de rest nog even feedback over de RPG-posts tot nu toe:

Lupos: je doet het prima! Het enigste waar ik je op wil wijzen is dat er geen spatie hoort tussen tekst en een teken zoals een komma of een vraagteken. Let hier op. Voor de rest ben je gewoon leuk aan het communiceren en houdt je je aan het personage.

Andreya: ook jij doet het gewoon goed en doet gezellig mee. Je reageert netjes op andere personages. Bij jou wil ik graag hetzelfde aangeven als bij Lupos; let op je punctuatie. Ook zie ik hier en daar wat spelfouten, probeer misschien in word jouw posts te schrijven of lees in ieder geval je post even na.

Hessle: je springt meteen in de RPG en reageert heel goed op wat er allemaal gebeurd. Echter gebruik je geen hoofdletters aan het begin van je zinnen. Probeer hier op te letten! Als Jane wat zegt, mag je het dikgedrukt maken en tussen "..." zetten. Ik heb in jouw vorige post gezien dat je dit wel kunt ;). Ook voor jou geld dat je nog even op je punctuatie moet letten.

Ropandinaa: ik ben het volledig met Alice eens. Het is niet de bedoeling om van alles meteen al te laten gebeuren. Een ding tegelijk en overleg met anderen wat je van plan bent in dit topic! Spoel dan ook NOOIT zomaar de tijd vooruit, terwijl anderen bezig zijn met een situatie! Je spelling is verder goed, maar vergeet niet dat alles wat Lola zegt tussen "..." moet.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 18:57 

Ik zal het doen.

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Hufflepuf spamtopic

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 22:07 

Ik ben dus morgen weg, dus jullie zullen even moeten kijken wat jullie Chloe gaan doen! Tot volgende week zaterdag!

_________________
BAM! HUFFLEPUFF MODE!


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 22:15 

Ropandinaa , mag ik gewoon even vermelden dat je Amelia al gewoon laat meegiechelen , zonder dat je eigenlijk weet hoe ze kan reageren ? Je mag haar gerust meesleuren enzo hoor, maar ik zou graag zelf kunnen reageren op wat je verteld ;).

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 22:39 

@Andreya: Is goed! Veel plezier! Als het nodig is, zullen we Chloe wel meeslepen (;

Lupos schreef:
Ropandinaa , mag ik gewoon even vermelden dat je Amelia al gewoon laat meegiechelen , zonder dat je eigenlijk weet hoe ze kan reageren ? Je mag haar gerust meesleuren enzo hoor, maar ik zou graag zelf kunnen reageren op wat je verteld ;).


Naar aanleiding van dit en eerdere dingen, nog even duidelijk de punten die ik al eerder heb aangegeven. Misschien is het duidelijker zonder al die extra tekst:

1. Hou je aan het verhaal. Ga niet zomaar dingen verzinnen. Als je ideeën hebt, kun je deze aangeven in het OOC-topic en dan kan er worden gekeken of het toegepast kan worden in het verhaal.

2. Lees de posts van anderen goed door. Zo weet je wat er gaande is en kun je geen foute dingen in je post zetten, waardoor iedereen (en vooral jij zelf) in de war raakt.

3. Spreek alleen voor jezelf. Bepaal NOOIT dat anderen iets doen, zonder hun toestemming. Je hebt alleen controle over je eigen personage. Je kunt anderen ergens mee naartoe slepen, maar dan kun je er niet hun reactie bij zetten, want die weet je niet. Er is niets vervelender dan wanneer er iemand voor jou gaat bepalen wat je eigen personage doet.

4. Meng je onder je mede-spelers. Sluit jezelf niet buiten! Ga lekker in op de acties van andere personages en laat je personage erop reageren. Natuurlijk kunnen ze af en toe even de ruimte opzoeken om tot zichzelf te komen, maar blijf niet te lang weg. Communicatie is belangrijk en leuk en eigenlijk de functie van RPG. Probeer dus lekker in de groep te blijven en met zoveel mogelijk mensen interactie te hebben.

5. Post niet te vaak. Ik ga even als regel instellen, dat je pas weer mag posten als er 2 posts tussen zitten. Dit om zogenaamde tweemans-RPG te voorkomen. Geef de anderen de tijd om zich erin te mengen.

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma maart 19, 2012 12:48 

Scheiße, ik wist niet eens dat de RPG al geopend was.. Nouja, ik zou vandaag eens beginnen met schrijven dan, ookal heb ik voor mezelf al een lijstje gemaakt met dingetjes over hem e.d.

Maar Laura (Alice) Wil je ook ff een banner voor mij gaan maken? De link van mn char staat in de soll.. ^^


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 19, 2012 13:34 

xCookieDoughx schreef:
Scheiße, ik wist niet eens dat de RPG al geopend was.. Nouja, ik zou vandaag eens beginnen met schrijven dan, ookal heb ik voor mezelf al een lijstje gemaakt met dingetjes over hem e.d.

Maar Laura (Alice) Wil je ook ff een banner voor mij gaan maken? De link van mn char staat in de soll.. ^^


Ik heb je een sms gestuurd @@
Maar het geeft niet, we zijn amper bezig, en er zijn wel meer die nog niet gepost hebben, dus je komt er nog makkelijk in. En zo'n lijstje is goed! Ik heb zelf ook al wat dingetjes uitgestippelt voor Rich ^^

Afbeelding

Alstu xD
Ik maak liever geen 'schuine' banners, maar nu moest het en.. Mja.. Het is niet zo erg als ik dacht xD

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma maart 19, 2012 15:51 

@ Laura.. Dankuu..!!
En sorry, maar mn foon is al minstens 2 weken dood..
Kan mn lader niet vinden.. -,-

Trouwens, ik heb mn eerste post gepost. Dat klinkt raar.. xD
Maar in ieder geval, ik ben van mezelf gewend om in de voltooid verleden tijd te schrijven, dus op- of aanmerkingen graag..!!


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 19, 2012 19:20 

Prima!

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di maart 20, 2012 10:02 

Heb weer gepost. Maar ik vind het echt lastig om nu opeens van mijn eigen schrijfstijl in de voltooid verleden tijd over te gaan op tegenwoordige tijd. Aargh. So you know.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 20, 2012 13:04 

Haha xD Ik zal je vertellen dat ik mijn fics nu ook in tegenwoordige tijd schrijf, omdat ik zo veel RPG. Het went vanzelf, hoop ik xD

Oh, en over jouw post en die van Hessel; je hoeft niet dingen die andere zeggen te herhalen. Als je noemt dat iemand het ergens over heeft of iets zegt, kun je dat wel in je post zetten (zodat mensen weten dat hun post gelezen is, aangezien Jake niet praat, ofzo xD), maar het is niet nodig om alles wat wordt gezegd in je post te zetten. Dan zitten we straks - met hoeveel zijn we? 12? - 12 keer dezelfde zin te lezen, terwijl iedereen gewoon alle posts leest (neem ik aan) en dus weet wat er gezegd wordt.

Je hoeft het niet aan te passen, want het is niet fout. Het is een tip ^^

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 20, 2012 13:22 

Alice schreef:
Haha xD Ik zal je vertellen dat ik mijn fics nu ook in tegenwoordige tijd schrijf, omdat ik zo veel RPG. Het went vanzelf, hoop ik xD

Oh, en over jouw post en die van Hessel; je hoeft niet dingen die andere zeggen te herhalen. Als je noemt dat iemand het ergens over heeft of iets zegt, kun je dat wel in je post zetten (zodat mensen weten dat hun post gelezen is, aangezien Jake niet praat, ofzo xD), maar het is niet nodig om alles wat wordt gezegd in je post te zetten. Dan zitten we straks - met hoeveel zijn we? 12? - 12 keer dezelfde zin te lezen, terwijl iedereen gewoon alle posts leest (neem ik aan) en dus weet wat er gezegd wordt.

Je hoeft het niet aan te passen, want het is niet fout. Het is een tip ^^


Ja precies xD. En als je het wil herhalen, kan je het beter schuingedrukt doen ipv dikgedrukt, dan is het niet zo verwarrend.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di maart 20, 2012 14:00 

@ Sjar en Alice:

Deze post laat ik zo, maar ik zal er in het vervolg op letten.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende


Keer terug naar RPG Archief
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme