Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 18, 2012 11:35 

Afbeelding

Langzaam opent Lola haar ogen weer. Ze kijkt versuft een beetje om zich heen als ze een groepje kinderen ziet. Tijdens de val is Lola met een klap op de grond gekomen. Ze heeft duidelijk een lichte hersenschudding, maar herkent niet iedereen meer. Ze denkt hard na. 'Dat was... Seth? En dat... Jenny misschien? En daar! Amelia!' Alles begint weer tot haar door te dringen. Er staat vlak achter Seth een beer. 'Seth! Kijk uit! Achter je!' roept ze. Ze probeert haar toverstok te pakken. Met haar toverstok op de beer gericht roept ze snel de spreuk van Beentjeplak. De beer blijft staan met zijn poten wild maaiend. Lola haalt opgelucht adem en staat trillend op. Ze zucht en zegt: 'Zullen we dan maar doorlopen? Ik ben nou toch al opgestaan en ik heb niet echt zin om te blijven staan.' Ze grijnst. Ze loopt even door en draait zich om. 'Kom nou!'

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Hufflepuf spamtopic

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 22, 2012 20:30 

Afbeelding

Lola vraagt ineens of we terug naar het kamp gaan als Chloe bezig is met de volgende boom markeren. 'Voor een Gryf is dat een goed idee', denkt ze bij zichzelf. Ze wil net de vraag beantwoorden als Lola ineens bewusteloos op de grond ligt. 'En de slimheid is verdwenen' mompelt ze tegen zichzelf.

Hoogstwaarschijnlijk wordt ze zo wel wakker. Amelia schudt haar door elkaar, Seth komt ineens opdagen en Jenny maakt dit geval nog leuker door er sarcasme in te betrekken. 'Ik hou van drama' mompelt ze in zichzelf en klapt zachtjes in haar handen. Jenny vraagt om vrijwilligers blijkbaar moeten ze Lola naar de prof. slepen.

Seth biedt zich aan en Chloe besluit het ook maar te doen. 'Ik bied om ook aan om Lola te dragen.' . Ze moet toch wat doen en bomen markeren blijft erg saai. Ineens wordt Lola weer wakker. Jammer. Lola vuurt opeens een spel af op wat zij een beer noemt. Dan besluit Lola maar dat ze door moeten lopen. 'Zo erg was het dus ook niet gesteld met onze redster, als ze al zo een energie heeft.' mompelt ze in het algemeen. Chloe besluit dat ze hier eigenlijk wel lekker staat en verschuift geen voet.

_________________
BAM! HUFFLEPUFF MODE!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6


Keer terug naar RPG Archief
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme