Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2

Lioness of Casterly Rock

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: King's Landing
BerichtGeplaatst: do jun 21, 2012 18:14 

Over jou
Naam:: Yuuki.
Leeftijd:: 18.
RPG-paspoort:: Hier.

Over je personage
Naam personage:: Bree Scott.
Leeftijd:: 19.
Geslacht:: Vrouw.

Welke leeftijd gestorven:: 15.
Manier van sterven:: Kanker (Osteosarcoom).
Rol:: Builder in het pijpsysteem.

Uiterlijk:: Bree heeft een bleke huid en heeft een lengte die voor vrouwen iets boven het gemiddelde uitkomt: ongeveer 1.75 meter. Ondanks haar lengte komt ze meestal niet erg bedreigend over, onder andere door haar slanke postuur en de grijns die ze standaard op haar gezicht heeft staan. Bree heeft donkerbruin haar dat in een pixie cut zit en bruine ogen. Ze kleedt zich praktisch; ze houdt niet van jurken. Bree’s uiterlijk valt te beschrijven als ‘leuk, maar niet erg speciaal’.
Karakter:: Bree komt in eerste instantie over als een smartass, iemand die weleens sarcastisch reageert en vaak een repliek klaarheeft. Ze is direct en eerlijk, past zich snel aan en is open-minded. Ze houdt niet van wachten en voelt zich het fijnst als ze het maar handen bezig kan zijn.
Ze lijkt vol zelfvertrouwen, maar eigenlijk voelt ze zich al snel awkward rond andere mensen en prefereert ze het om alleen te werken. Dit komt doordat ze na haar diagnose (op haar 12e) van school afgehaald werd en ze weinig contact had met leeftijdgenoten, waardoor ze in sociaal opzicht een beetje roestig is.
Dit probeert Bree echter te maskeren, ook vanuit het idee ‘dat ze niet zwak mag zijn’ omdat ze zich zover mogelijk af wil zetten tegen hoe ze was toen ze ziek was. Het gevolg is dat ze zich vaak roekeloos gedraagt, graag nieuwe dingen uitprobeert (omdat ze dat niet kon toen ze ziek was) en zich presenteert als assertief met een grote mond.
Korte geschiedenis:: Bree had een normale jeugd; 2 liefhebbende ouders, een irritante maar goedbedoelende oudere broer en een leuke omgeving waarin ze zoveel avonturen kon beleven als ze wilde. Dat veranderde toen ze op haar 12e gediagnoseerd werd. Al snel kon ze niet meer buitenkomen, of überhaupt haar bed uit. Na meerdere operaties en chemokuren waarbij de kanker toch telkens weer terugkwam is Bree uiteindelijk op haar 15e gestorven. Toen ze het aanbod kreeg om toch min of meer verder te leven, en ook nog eens in een gezond lichaam, heeft ze dat gretig aangenomen. Sindsdien werkt ze in de riolering en met de waterleidingen.
Reden om weg te willen:: Wie zou niet weg willen, na 4 jaar in de riolering? De manier waarop ze daaruit wegkomt maakt Bree echt niet uit. Daarnaast vindt ze het ook niet fijn dat ze zelf helemaal niet kan bepalen wat ze mag doen – nu ze een goed functionerend lichaam heeft wil ze het ook gebruiken zoals zij dat zelf wil, dammit.
Verrader:: Ja.

_________________
I remember the color of music
and how forever
all the trembling bells of you
were mine.


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: do jun 21, 2012 20:14 

Uitslag!

Het zijn een stuk meer sollicitaties dan ik had verwacht ^^''' Bij sommige zal ik een stuk minder uitgebreid ben dan normaal, maar vraga gerust nog iets als je iets niet begrijpt of informatie wilt.

Jalf
Ik heb eigenlijk niet zoveel te zeggen. Ik zie Damien al in de groep rondlopen, een beetje de baas proberen te spelen en verder niets. Dus lekker kort, DOOR!

TheKimKommer
Pluspunt voor je dat je de leeftijd hebt veranderd :') Ook weinig aan te merken overigens. Ben benieuwd of hij het met de andere vrouwenverslinder kan vinden. DOOR!

Trijn
Mijn probleem is vooral (en dat is grotendeels mijn schuld) is dat jouw personage en mijn personage teveel op elkaar lijken en ik denk dat dat heel irriterend zal zijn in de RPG. Je sollicitatie is niet slecht, maar aangezien ik mijn eigen personage al had geschreven denk ik niet dat dit gaat werken. Niet door.

Tengaar
Een natuurlijke dood met een pittig tintje. Ik denk dat Elina goed in de RPG past bij de anderen en een slim type kunnen ze vast wel gebruiken. DOOR!

Pottergirl
Kort en duidelijk. Ik vind vooral de manier van doodgaan waarschijnlijk een van de origineelste aanvullingen en vooral zijn beroep/rol erbij vind ik erg goed gevonden. DOOR!

xMissMe
Ik heb niet zo heel erg veel te melden eigenlijk, ik twijfelde wat omdat je het 6de mannelijke personage bent, maar ik denk dat dat geen obstakel mag zijn. Je sollicitatie is verder namelijk prima. DOOR!

Reflex
Mooie sollicitatie, ik denk dat Georgia zeker iets kan bijbrengen in een groep met zoveel verschillende achtergronden en persoonlijkheden. DOOR!

Lacrimosa
Ook niet zo heel veel over te zeggen eigenlijk. Een doorgedacht personage, ook erg interessant met zijn geschiedenis/verleden. DOOR!

Blijerd
Luilak die je bent! Maar je personage klinkt verder prima en ik denk dat Ryan een leuke aanvulling is voor de groep. DOOR!

Lies
Ik vond je sollicitatie nogal kort en chaotisch. Er zaten ook veel spelfouten in wat ik vervelend vond. Maar vooral vond ik je personage niet echt passen bij de rest en vind ik haar niet zo bijzonder. Niet door.

Felix Fortana
Mijn probleem bij je sollicitatie is dat er meer onbelangrijke informatie in staat dan belangrijke informatie. Hierdoor heb ik niet echt het idee dat ik een beeld heb van je personage. Niet Door

San Riddle
Een jong personage en daar doe je toch je voordeel mee. Ik ben erg benieuwd hoe je haar gaat spelen en ik ben benieuwd hoe ze zich ontwikkeld in de RPG. DOOR!

Yuuki
Ik denk vooral dat het een interessante combinatie is met dat ze niet zo sociaal is omdat ze veel sociale contacten heeft gemist. Ik hoop dat dit zich ook mooi uit in de RPG en ik heb er al het vertrouwen in. DOOR!


Daarmee komt de lijst er zo uit te zien:

Vrouwen
Catie – Mila Baker - 19 jaar (17)
Tengaar – Elina Freeman – 23 jaar (19)
Reflex – Georgia Stone – 25 jaar (24)
San Riddle – Lara Madeleine – 18 jaar (15)
Yuuki – Bree Scott – 19 jaar (15)

Mannen
Jalf – Damiën Whyte – 27 jaar (24)
TheKimKommer – Sebastian Wright – 25 jaar (24)
Pottergirl – Jeron Davis – 26 jaar (22)
Lacrimosa – Joaquin Fraser – 27 jaar (26)
Blijerd – Ryan Lewis – 23 jaar (21)
xMissme – Beau Phelps – 20 jaar (17)

  • De leeftijd tussen haakjes is de leeftijd dat je gestorven bent
  • Rollen ben ik nog mee bezig met controleren en iets te geven aan diegene die geen voorkeur hadden. Deze komen in het OOC-topic te staan en als je het er dan niet mee eens bent kun je me een PB sturen.


En met deze uitslag zijn de sollicitaties...
Gesloten!

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: vr feb 08, 2013 15:59 

Sollicitaties zijn geopend!

Personages
Vrouwelijk
Catie – Mila Baker – 19 (17) - Assasin
Tengaar – Elina Freeman – 23 (19) - Builder
Reflex – Georgia Stone –25 (24) - Trainer (van de honden)
San Riddle – Lara Madeleine – 18 (15) - Guard

Mannelijk
Jalf – Damiën Whyte –27 (24) - Guard
TheKimKommer – Sebastian Wright –25 (24) - Trainer van de assasins
Lacrimosa – Joaquin Fraser –27 (26) - Builder – gebouwen
Blijerd – Ryan Lewis –23 (21) - Trainers van de guards


Solliciteren
Om het makkelijk te maken voor iedereen heb ik een heel mooi stukje geschreven met belangrijke informatie over het solliciteren. Ik hoop dat ik zo duidelijk ben als kan, maar ik ken mezelf, dat gaat soms fout. Dus vraag gerust als je iets niet begrijpt of als ik iets vaag neerzet (: Ik heb een lijstje gemaakt voor het overzicht.
  • Kijk vooral even naar de personages die we momenteel hebben.
  • De leeftijden mogen variëren van 17 tot 27 jaar.
  • De minimumleeftijd van je personage toen hij/zij stierf is 14 jaar.
  • Elk personage heeft een rol, dit is je beroep in de Onderwereld. Enkele van deze beroepen zijn:
    Lees verder...
    Assasin - spreekt voor zich
    Guard – je bewaakt de straten overdag en in de nacht. Je kan bij het team horen dat met een assasin meegaat om diens veiligheid te waarborgen.
    Trainer – Trainer in de vechtsporten/van de guards in opleiding of van de honden.
    Builder – elektriciteit – je werkt met het elektriciteitsnet van de Onderwereld. Gebouwen – je werkt aan de gebouwen in de Onderwereld. Pijpsysteem – je werkt met de leidingen in de Onderwereld. Fysiek zware beroepen.
    Je mag ook zelf iets verzinnen en dan keur ik het goed of niet.
  • Sommige rollen zijn zeldzaam. Houd er rekening mee dat je rol niet vaststaat als je wordt aangenomen. Je rol kan veranderd worden!
  • De vraag over verrader is een optionele vraag. Vul je ja in, dan wordt je misschien uitgekozen. Je krijgt dan een PB. De verraders blijven zo anoniem mogelijk.



Code:
[u][b]Over jou[/b][/u]
[b]Naam:: [/b]
[b]Leeftijd:: [/b]
[b]RPG-paspoort:: [/b]

[u][b]Over je personage[/u][/b]
[b]Naam personage:: [/b]
[b]Leeftijd:: [/b]
[b]Geslacht:: [/b]

[b]Welke leeftijd gestorven:: [/b]
[b]Manier van sterven:: [/b]
[b]Rol:: [/b]

[b]Uiterlijk:: [/b]
[b]Karakter::[/b]
[b]Korte geschiedenis:: [/b]
[b]Reden om weg te willen:: [/b]

[b]Verrader::[/b] ja/nee


Veel succes!

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar RPG Archief
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme