Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: do jun 21, 2012 21:16 

Afbeelding


Welkom in Tartarus!

Een hele mooi discussietopic waarin iedereen kan praten, tips kan geven of een diee kan delen voor de RPG. Hier kun je je vakanties ook melden etc. Hopelijk gaan we een lange RPG tegemoet (:

RPG gaat pas open op/na zondag ivm werk and stuff (:


Vakanties
  • TheKimKommer: 22 tot 28 augustus


_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


Laatst bijgewerkt door Catie op zo aug 26, 2012 19:02, in totaal 4 keer bewerkt.

 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: do jun 21, 2012 21:17 

Claimpost that's all [A]

  • Banners gelieve niet groter dan 450 bij 150 te maken.


Uitgebreidde beschrijvingen van de rollen

Assasin
Lees verder...
Wat doe je?
Je vermoord mensen die de Baas dood wilt hebben. Je gaat zo discreet mogelijk te werk, je gebruikt manieren zodat niemand zeker weet of het moord, zelfmoord of een natuurlijke dood was. Buiten je werk in de Bovenwereld train je veel met je persoonlijke trainer.

Wat doe je niet?
Je vermoord niemand uit de Onderwereld zelf en je haalt in de Onderwereld geen mensen uit hun huis om ze te executeren. In de Bovenwereld vermoord je mensen niet terwijl mensen zien dat jij de dader bent.

Hoe heb je de baan gekregen?
Toen je in de Onderwereld kwam ben je getest op wat je kan en naast een prima conditie had je een extra punt op iets anders. Voor de mannen ligt die extra punt vaak op meedogenloosheid, geen emoties en van de dood houden. Voor de vrouwen ligt de extra punt vooral op uiterlijke kenmerken in combinatie met weinig emoties. Je bent minimaal 3 maanden getraind voor je eerste opdracht, door meerdere mensen.

Gemiddelde werktijden
De werktijden verschillen per missie. Sommige missies duren maar 3 uur, andere missies kunnen 12 uur duren..


Guard
Lees verder...
Wat doe je?
Het belangrijkste wat je doet, is de assasin beschermen waar je mee bent. Tijdens missies luister je naar de geluiden achter de gesloten deuren, wachtend op een teken dat je nodig bent. Je houdt eventueel mensen uit de kamer. Je kan jezelf goed verdedigen en je bent zo zakelijk mogelijk. Soms wordt je op pad gestuurd in de Onderwereld om door de straten te lopen en alles in de gaten te houden, maar dit gebeurd zelden.

Wat doe je niet?
Je bent niet diegene die de genadeklap uitbrengt als je met een assasin meebent. Je zoekt de gevechten niet op. Je haalt geen mensen uit in hun huis in de Onderwereld om ze te ondervragen.

Hoe heb je de baan gekregen?
Toen je in de Onderwereld kwam ben je getest op wat je kan. De beslissing was dat je geschikt was voor guard, dit omdat je misschien aanleg hebt voor het verdedigen van iemand of misschien kom je heel intimiderend over.

Gemiddelde Werktijden
De werktijden hangen af van de assasin waar je mee werkt. Je werkt net zolang totdat de assasin veilig terug is in de Onderwereld. Hierdoor kunnen de werktijden verschillen tussen 3 uur of zelfs 12 uur.


Trainer van de assasins
Lees verder...
Wat doe je?
Je traint één op één met een assasin. Zelfverdediging is een belangrijk punt, maar je leert ze ook hoe ze iemand uit kunnen schakelen en hoe ze de kans krijgen om de genadeklap toe te brengen. Je bent streng en gaat door totdat ze iets onder de knie hebben. Als je niet traint met een assasin, ben je bezig met het analyseren van een assasin op zwakke punten of bezig met jezelf te verbeteren.

Wat doe je niet?
Je traint geen groepen en je leert ze niet om een vergif te maken of een geweer te gebruiken. Je leert ze alleen de fysieke kant. Je blijft ten alle tijden in de Onderwereld.

Hoe heb je de baan gekregen?
Je bent aan het begin van je komst getest op je conditie, je fysieke kracht en alle andere onderdelen die van waarde waren voor de Onderwereld. Daar is uitgekomen dat je een talent hebt voor het fysieke gedeelte. Je bent erna nog getraind in de sporten en getraind om te leren omgaan met assasins en hun te leren trainen.

Gemiddelde werktijden
De werktijd ligt tussen de 8 en 9 uur per dag.


Trainer van de guards
Lees verder...
Wat doe je?
Je traint de guards in kleine groepjes. Je traint ze op zelfverdediging en je traint ze om een gevecht te kunnen winnen. Soms train je guard één op één.

Wat doe je niet?
Je vermoord niemand, je gaat niet op pad als guard en je komt nooit in de bovenwereld. Je ziet de gatekeepers ook nooit.

Hoe heb je de baan gekregen?
Toen je in de Onderwereld kwam ben je getest op wat je kan en daar is besloten waar je het meest voor geschikt was. Je bent getraind in de trainingen voor de guards, maar je bent nooit een guard geweest. Toen je training voor trainer was afgerond ben je onder leiding van een ander training gaan geven en toen je er klaar voor was mocht je alleen gaan werken.

Gemiddelde werktijden
De werktijd ligt tussen de 8 en 9 uur per dag.


Trainer van de honden
Lees verder...
Wat doe je?
Je traint de jonge honden om ze zo gevaarlijk en bloeddorstig mogelijk te maken. Je leert hun baasjes ze onder controle te houden en ze commando’s te geven.

Wat doe je niet?
Je maakt geen gezellige praatjes met de baasjes omdat je weet dat ze kortaf antwoorden en niet met je willen praten. Zij staan aan de kant van de Baas. Je houdt niet van de honden en probeert al helemaal niet aan te tonen dat je van ze houd (als dat ’t geval is) Je toont geen angst bij ze in de buurt.

Hoe heb je de baan gekregen?
Toen je in de Onderwereld kwam ben je getest op wat je kan en daar is uiteindelijk dit uitgekomen. Je bent getraind door iemand die al langer met de honden werkt en hebt van diegene de kneepjes van het vak geleerd.

Gemiddelde werktijden
De werktijd ligt tussen de 8 en 9 uur per dag.


Builder – Elektriciteit
Lees verder...
Wat doe je?
Je zorgt ervoor dat de Onderwereld nooit zonder licht zit. Je werkt met de generatoren die over de stad verdeeld zijn. Als er ergens een stroomuitval is dan zoek je het probleem op en vervangt de materialen. Het kan zijn dat je in één gebouw elk huis af moet om het probleem te zoeken.

Wat doe je niet?
Je bemoeit je niet veel met de andere builders en je blijft nooit lang bij één plek. Je vervangt iets niet op eigen houtje, maar overlegd met je meerdere.

Hoe heb je de baan gekregen?
Toen je in de Onderwereld kwam ben je getest op wat je kan en toen ej afviel voor de andere beroepen ben je hier beland.

Gemiddelde werktijden
De werktijd is 10 uur per dag. Dit kan in de dagdienst of nachtdienst zijn.



Builder – Gebouwen
Lees verder...
Wat doe je?
Je werkt aan de gebouwen in de Onderwereld. Je bent betrokken bij het bouwen van een nieuw gebouw, maar ook betrokken bij het slopen van gebouwen of het onderhoud hiervan. Je zoekt betere plekken voor een nieuw gebouw en je kent de straten van de Onderwereld goed.

Wat doe je niet?
Je spreekt je meerdere nooit tegen. Als er iets instort ben je niet diegene die anderen gaat helpen, maar je zorgt ervoor dat je wegkomt omdat je weet wat er gebeurd.

Hoe heb je de baan gekregen?
Toen je in de Onderwereld kwam ben je getest op wat je kan en je bent afgevallen voor de anderen beroepen. Toen ben je hier geplaatst.

Gemiddelde werktijden
De werktijd is 10 uur per dag. Dit kan in de dagdienst of nachtdienst zijn.


Builder – pijpsysteem
Lees verder...
Wat doe je?
Je werkt met het pijpsysteem van de Onderwereld. Je controleert de rioleringen en de verse wateraanvoer. Je wordt regelmatig het pijpsysteem ingestuurd om gaten te dichten of controles uit te voeren. Je werkt op je gevoel en je herinnert je altijd welke kant je op moet om eruit te komen.

Wat doe je niet?
Je werkt amper boven de grond van de Onderwereld. Je werk is vooral in de tunnels zelf. Je hebt geen lichte baan en je geniet er niet van. Je bemoeit je niet met het luchtkanaal van de Onderwereld.

Hoe heb je de baan gekregen?
Toen je in de Onderwereld kwam ben je getest op wat je kan en toen je afviel voor de trainers, guards of assasins ben je hier terecht gekomen.

Gemiddelde werktijden
De werktijd is 10 uur per dag. Dit kan in de dagdienst of nachtdienst zijn.


Messenger
Lees verder...
Wat doe je?
Je brengt berichten rond van hogerop, je krijgt een adres en een brief en daar houdt het bij op. Soms moet je iemand ook ergens heenbrengen, maar meestal blijft het bij de brief afleveren. Deze brieven variëren tot brieven voor assasins tot mensen een bericht geven over een onderzoek. Je kent de straten goed.

Wat doe je niet?
Je leest nooit de berichten die je moet afgeven en je vraagt mensen nooit naar de inhoud van hun brief. Zodra je de brief af hebt gegeven ga je terug naar je meerdere voor de volgende brief.

Hoe heb je de baan gekregen?
Toen je in de Onderwereld kwam ben je getest op wat je kan en na het onderzoek kwam eruit dat je geschikt was voor het moeilijke stelsel van de Onderwereld doordat je de straten snel kon onthouden. Je kent elke straat in de Onderwereld omdat je nooit een kaart meekrijgt en je bent snel.

Gemiddelde wertkijden
Gemiddeld zo'n 8 a 9 uur per dag.




_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


Laatst bijgewerkt door Catie op wo jul 11, 2012 12:48, in totaal 4 keer bewerkt.

 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: do jun 21, 2012 21:21 

Maar, maar, maar... Ik wil nu al beginnen D:

Dit is trouwens Damien. Wie een banner voor mij maakt krijgt heel veel liefde <3

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: do jun 21, 2012 21:23 

Jalf schreef:
Maar, maar, maar... Ik wil nu al beginnen D:

Dit is trouwens Damien. Wie een banner voor mij maakt krijgt heel veel liefde <3

Dan moet je mijn essay perfect schrijven en mijn hertentamen leren en maken en een voldoende halen o.o

En ik wil heel veel liefde! <3 Dus ik zal ernaar kijken [A]
En dan show ik gelijk Mila maar [A] Meet Mila <3


Afbeelding

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 21, 2012 21:45 

Ik ga overmorgen op zoek naar een geschikt persoon voor op mijn banner (:

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

Lioness of Casterly Rock

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: King's Landing
BerichtGeplaatst: do jun 21, 2012 21:50 

Woo, excited~

Dit is Bree. Mijn banner komt er aan (wss niet van die screencap though), ik zal straks photoshop induiken. xD

_________________
I remember the color of music
and how forever
all the trembling bells of you
were mine.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 21, 2012 22:06 

Afbeelding

Met dank aan Lacrimosa, die voor mij een bannertje gemaakt heeft. (:

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 21, 2012 22:17 

Ik ben wel heel blij dat we nog niet direct beginnen eigenlijk, aangezien ik de eerste paar weken van de RPG waarschijnlijk niet onwijs actief kan zijn XD Anyway - banner:

Afbeelding

En een tekstkleurtje.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: vr jun 22, 2012 9:10 

Oeh...!

Wil iemand misschien voor mij ook een banner in elkaar knutselen? Dit is Beau...!

_________________
,,The novelist is an ever-wakeful creator,
carefully monitoring those characters who might foil his design,
run away with his themes,
step out of their own atmosphere,
and make their way
in the void between the stars.
’’


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr jun 22, 2012 10:10 

Hiiii,

Ik weet nog niet of is deze ga gebruiken voor mijn banner, maaaar this is she, Eline

@xMissme; très beau (a)

_________________
Like thunder and lightning go in the one
Together we make a perfect storm
You're like the wind I'm like the rain
Together we both make hurricanes


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr jun 22, 2012 10:14 

Sebastian;
Afbeelding

Zin in, ben benieuwd:D:D:D

_________________
Cos I am taking back what’s mine
I am taking back the time
You may call it suicide
But I’m being born again


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: vr jun 22, 2012 10:33 

Tengaar schreef:
Hiiii,

Ik weet nog niet of is deze ga gebruiken voor mijn banner, maaaar this is she, Eline

@xMissme; très beau (a)


Merci beaucoup ^^
Et j'aime Eline..! Lijkt me prima voor de banner hoor...!

_________________
,,The novelist is an ever-wakeful creator,
carefully monitoring those characters who might foil his design,
run away with his themes,
step out of their own atmosphere,
and make their way
in the void between the stars.
’’


 Profiel  

Lioness of Casterly Rock

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: King's Landing
BerichtGeplaatst: vr jun 22, 2012 11:24 

xMissme schreef:
Wil iemand misschien voor mij ook een banner in elkaar knutselen? Dit is Beau...!


Oooh, hij is zo pretty! Ik heb even een banner gemaakt, trouwens.

Afbeelding
Tekstloze versie
Als je hem gebruikt (wat niet verplicht is hoor, ik ben niet beledigd als je hem niet mooi vindt xD) s.v.p. zelf ergens uploaden.

En mijn eigen banner nog:
Afbeelding

_________________
I remember the color of music
and how forever
all the trembling bells of you
were mine.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 22, 2012 13:20 

@TKK

Is dat toevallig Vince van Entourage? :') Of dan lijkt hij er in ieder geval veel op. Mijn banner komt er morgen ook aan (:


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: vr jun 22, 2012 18:12 

fijn om et zien dat idereen er zoveel zin in heeft:D Ik ben nog wat dingen aan het uitwerken qua opbouw van de RPG (waar beginnen we, hoe goed kent de groep elkaar al etc.) Maar ik heb voor nu wel iets belangrijks te melden!:D

Rolverdeling

Catie – Mila Baker - Assasin
Tengaar – Elina Freeman – Builder
Reflex – Georgia Stone – Trainer (van de honden)
San Riddle – Lara Madeleine – Guard
Yuuki – Bree Scott – Builder in het pijpsysteem

Jalf – Damiën Whyte - Guard
TheKimKommer – Sebastian Wright – trainer van de assasins (heeft 2/3 assasin missies gehad)
Pottergirl – Jeron Davis – Builder - electriciteit
Lacrimosa – Joaquin Fraser – Builder – gebouwen
Blijerd – Ryan Lewis – Trainer van de guards
xMissme – Beau Phelps - Messenger

Nog een korte toelichting voor de rollen:
  • Assasin - Je doet missies voor de grote baas en je zorgt dat je werk onopgemerkt blijft. Je komt regelmatig in de Bovenwereld.
  • Guard - Je beschermt de assasin tijdens zijn/haar werk. Je kan goed met geweld om gaan en je wete iemand te intimideren. Je komt nog regelmatig in de Bovenwereld.
  • Trainer (guards) - Je traint de guards in zelfverdediging, maar vooral in een het winnen van een gevecht. Er wordt meestal in kleine groepjes getraind, sommige trainen één op één.
  • Trainer (assasins) - Je traint één op één met de assasin, je leert ze zelfverdediging, maar vooral hoe je iemand knock out kan krijgen en eventueel de genadeklap kan uitbrengen. Er wordt vooral getraind op zwakke punten.
  • Trainer (honden) - Je traint de honden, je traint ze om bloeddorstig en gevaarlijk te zijn. Je traint ook met hun meester, mensen die allemaal volledig aan de kant staan van de grote baas. Een vriendelijk gesprek zul je nooit aangaan, je weet dat ze onder volledige controle staan van de grote baas.
  • Builder (elektriciteit) - Je zorgt ervoor dat de Onderwereld constant licht heeft. je werkt met de generatoren en je controleert waar het fout gaat als een gedeelte zonder stroom zit.
  • Builder (gebouwen) - Je gaat over de gebouwen in de Onderwereld, hoeveel egbouwen moeten erbij komen, welke moeten oonderhouden worden en wat is de beste plek voor een nieuw gebouw. Je kent de straten goed.
  • Builder (pijpsysteem) - Je werkt met het pijpsysteem in de Onderwereld, je controleert de wateraanvoering en de riolen. Je weet dat de onder de grond een enorm netwerk zit aan pijpen, een netwerk dat veel verder strekt dan het lijkt boven de grond.
  • Messenger - Je taak bestaat vooral uit het precies weten waar welke straat ligt en waar de gebouwen zijn. Je brengt berichten rond, dit kan variëren van een assasin bericht geven van een nieuwe opdracht of iemand op te halen voor een onderzoek.

Voor vragen (of als je een andere rol wilt) post het hier of stuur me een PB (:

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 139 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende


Keer terug naar RPG Archief
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme