Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: ma apr 08, 2013 19:10 

Afbeelding

Leila glimlacht als de jongen over stelen begint. Hij had het gelijk goed, dat had ze eigenlijk niet verwacht. "Bingo," zegt ze, "Jij bent goed. Ik heb inderdaad iets gestolen." Ze kijkt even zijn richting op. "Ik verveelde me en ben gaan shopliften. Dat is heel lang goed gedaan. Helaas de laatste keer iets minder en zo kom je hier."

Ze ziet verderop Nick lopen en glimlacht even. Ze zou zo wel even een praatje met hem gaan maken. Dan richt ze haar aandacht weer op de jongen naast haar. "Dus, wat heb jij gedaan?"

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: ma apr 08, 2013 19:52 

Afbeelding

Aha. Een straatverbod. Percy fronst maar denkt er niet al te veel over na. Misschien dat Nick hier ook onterecht was. Ondertussen port hij in een colablikje met de prikstok. ,,Gek zijn ze inderdaad,'' merkt Percy op. ,,Ik was semi-betrokken bij een vechtpartij tussen mijn lacrosseteam en dat van de tegenstander,'' antwoord Percy op Nick's vraag. ,,Het enige wat je hoeft te doen om deze straf te krijgen is er met je handen in je zakken bij gaan staan kijken,'' gaat Percy cynisch verder met een zelfmedelijdend gegrinnik.

,,Ik zou ook niet stelen,'' zegt Percy. Grijnzend kijkt hij Nick aan. ,,Ik ben al bang dat dit de rest van m'n carrière gaat aantasten,'' veelbetekenend houdt Percy z'n prikstok omhoog met het colablikje daaraan gespiest.

,,Wat doe je buiten het overtreden van straatverboden?'' zegt Percy dan grappend. Small talk. Maar je wist nooit waar het later van pas zou komen - bovendien was er niets aan om deze taakstraf door te brengen zonder een woord uit te brengen. Beter haalden ze het beste er uit.

_________________
,,The novelist is an ever-wakeful creator,
carefully monitoring those characters who might foil his design,
run away with his themes,
step out of their own atmosphere,
and make their way
in the void between the stars.
’’


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za apr 13, 2013 10:05 

Afbeelding

'Shopliften dus?' Hij grijnst lichtjes terwijl hij zijn hoofd schudt.'Leuke hobby heb je.'
Hij kijkt even om naar de anderen en ziet dat er nog aan de praat geraakt zijn. Wat wil je? Constant afval oprapen verveelt snel.
'Wat ik gedaan heb?' Raven kijkt Leila weer aan. 'Nou, ik heb een politiewagen gestolen om een ritje te doen met een meisje.'

Hij gaat weer recht staan en haalt de schouders op. 'In mijn ogen nog altijd een geweldig idee. De politie heeft gewoon géén humor.'


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo apr 14, 2013 11:59 

Afbeelding

Een politieauto gestolen? Deze jongen was nog dommer dan ze dacht. Wow... "Ik moet toegeven dat je lef hebt." zegt ze terwijl ze haar lichaam weer richting de zon richt. Met deze stomme overal zou ze nooit bruin worden. Ze schuift de bovenkant wat naar beneden om zo haar schouders te ontbloten. Zo, dat scheelde in ieder geval iets.

"Doe je eigenlijk vaker van die spannende dingen?" Vraagt ze dan, zonder op te kijken.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo apr 14, 2013 16:27 

Afbeelding

Raven glimlacht lichtjes als Leila hem zegt dat hij lef heeft.
'Ik weet niet zo goed of het wel meteen met lef te maken heeft. Meestal denk ik gewoon niet na en doe ik het.' hij zucht even. 'Brengt me altijd weer opnieuw in shitty situaties. En nu zit ik hier.' Hij prikt verveeld een papiertje op dat naast zijn voet ligt.

Hij kijkt op naar haar als ze vraagt of hij nog meer van die spannende dingen doet.
'Te zien wat je definieert aan spannend. Maar ik denk dat de politiewagen wel het extreemste was.' Hij trekt zich los van de bank en kijkt om naar de anderen.
'Ik denk dat nog maar beetje mijn plicht ga vervullen. Voor mister ass weer komt opdagen.' Hij richt zijn stok op en gaat verder afval oprapen terwijl hij zijn oog even op Jessica laat rusten. F*ck, stop met kijken en doe verder.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 17, 2013 14:58 

Afbeelding

Jessica ziet uit haar ooghoek hoe Raven recht staat en even later verder gaat werken. Ze kijkt even naar Snob, om te zien wat die gaat doen, en dan gaat haar blik even naar Raven. Jawel, hij is wel degelijk weer begonnen met afval op te rapen. Benieuwd of Snob het zelfde zal gaan doen. Jessica kijkt afwachtend naar haar, en staat even stil van haar werk. Dan voelt ze een blik op haar gericht. Ze kijkt om en ziet hoe Raven net zijn blik weer afwend. Opnieuw? Zou ze er nu heen lopen of afwachten wat hij zou doen? Ach, hij is diegene die steeds naar haar kijkt, dus moet hij ook maar naar haar komen, als hij meer van haar wil weten. Jessica richt haar blik weer op de grond en werkt verder.

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo mei 05, 2013 18:46 

Afbeelding

En zo snel als Raven haar kant op kwam zo snel is hij weer weg. Hoewel hij niet slim overkomt, is ze nu wel zijn gesprekspartner kwijt. Even kijkt ze opzij om te zien wat hij aan het doen is, maar dan ziet ze dat hij richting Cheap Clothes kijkt. Okay, prima, als hij liever naar haar wilde kijken dan moest hij het zelf weten. Smakeloos.

Ze gaat op haar rug op het bankje liggen en schuift haar zonnebril voor haar ogen. Zo, tijd voor zon en het mooie uitzicht van Nick die even verderop staat.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di mei 14, 2013 15:36 

Afbeelding

Raven zucht als het afval prikken hem nu écht wel begint tegen te steken.
Verveeld kijkt hij naar de anderen die een poging doen om verder te doen, anderen hebben het al opgegeven. En ergens kan hij het niet eens meer kwalijk nemen, want jemig wat is het ook saai.

Net als hij zijn flesje water van een tafeltje tegen de muur wil grissen, wordt zijn aandacht getrokken doordat het in de verte bliksemt.
Zijn ogen gaan wijd open als er een grote donkere - haast zwart- in topsnelheid in hun richting komt. 'Euhm...Wtf-'
Een knal verstoort het monotone ritme van het afval prikken en stukjes ijs knallen alle kanten op nadat een gigantisch stuk hagel op de grond is belandt.
Een nieuwe bliksem wordt veroorzaakt en een luide donder volgt haast meteen terwijl de hagel erger wordt en er nu langs alle kanten grote stukken hagel op de grond belanden.

Raven laat snel zijn prikstok vallen. 'RENNEN!'


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 14, 2013 22:11 

Afbeelding

Jessica schrikt zoals ze nog nooit geschrokken is wanneer ze door de knal al haar botten in haar lichaam voelt trillen. Ze kijkt omhoog en ziet net de laatste zon verdwijnen, wanneer ze een blok ijs op zich af ziet komen. Even staat ze verstijft, maar dan loopt ze zo snel als ze kan weg, de stok achter zich op de grond achterlatend. Ze wordt tegen de grond geslagen door een splinter van de ijsblok die in haar knieplooi vliegt. Ze hoort Raven roepen en staat meteen weer recht. Ze kijkt in zijn richting en ziet tussen hen in meer van die blokken ijs neervallen. Ondertussen flitst de bliksem door de lucht. Zou het veilig zijn in het gebouw of zou de hagel ervoor zorgen dat het instort?

Jessica besluit dat er geen tijd is om een andere oplossing te bedenken en dat het et proberen waard is. Ze rent richting het gebouw, met haar handen boven haar hoofd. Niet dat dat haar zoveel zal kunnen helpen. Ze neemt niet de tijd om af te remmen voor de bij de beur komt en stopt zichzelf door hard met haar handen tegen de deur te botsen. De schut aan de klink, die niet meteen open wil. Eindelijk krijgt ze de deur open. Ze gaat net buiten het bereik van de hagel staan en kijkt dan om naar de anderen om te zien of ze niemand zou moeten gaan helpen die in moeilijkheden zit.

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: za mei 18, 2013 10:08 

Afbeelding

Het ene moment ligt Leila nog lekker van het zonnetje te genieten, het andere moment breekt de hel los. In de verte klinkt een donderklap. Ze schrikt op en gaat rechtop zitten. Waar kwam dit noodweer vandaan?

"What the f-" zegt ze, als er opnieuw een bliksemflits door de lucht schiet en er vrijwel direct een donderklap volgt. Deze storm is dichterbij dan ze dacht. Verschillende ijsballen beginnen op de lucht te storten. Met grote ogen kijkt te naar het tavereel, toen haar oerinstinct tegen haar begin te schreeuwen. RENNEN.

Ze snel als ze kan rent ze naar de deur onder het afdakje. Jessica rukt aan de deur. "SCHIET OP! DOE DAT DING OPEN!" schreeuwt ze woedend, waarna ze zich onmiddellijk omdraait om te zien hoe de storm te keer gaat. Dat Jessica langzaamaan de deur open heeft gekregen, heeft ze niet eens door.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: za mei 18, 2013 15:47 

Afbeelding

"Kom dan binnen! Hier ben je veiliger dan daar!", roept Jessica om boven het geruis van de storm uit te komen, wanneer ze ziet dat Snob haar niet naar binnen is gevolgd. Ze neemt haar arm vans en sleurt haar in de bescherming van het gebouw. momenteel toch nog. Ze hoopt maar dat het gebouw bestemd is tegen de storm. In ieder geval is ze niet van zin om verder het gebouw in te trekken. Als het zou begeven, zou ze sneller buiten kunnen zijn. Ze kijkt weer naar buiten om te zien waar de andere blijven. Of het nu toeval was of niet, ze kreeg als eerste Raven in het oog.

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: za mei 18, 2013 16:10 

Afbeelding
Esther Johnson

Het vuilnisprikken begint serieus op Esthers zenuwen te werken, maar ze weet dat ze er toch niet onderuit kan.
'RENNEN!' hoort ze de jongen, die ze behoorlijk lelijk vind, roepen. Pas dan hoort ze het. Een bliksem.
‘Aaaaaaaah!’ schreeuwt Esther, terwijl ze haar prikstok op de grond laat vallen, zoals bijna iedereen doet.
Schreeuwend rent ze met “dat lelijk kind” mee, Jessica.
"Kom dan binnen! Hier ben je veiliger dan daar!" schreeuwt Jessica naar blondie, terwijl ze haar hand vastpakt en haar meesleurt.
Esther had dan misschien liever niet met “lelijk” en “blondie” in één kot gezeten, maar er zat niets anders op. Liever dat, dan doodgebliksemd worden.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


Laatst bijgewerkt door Lilly op do jul 04, 2013 18:49, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: ma jun 17, 2013 22:03 

Afbeelding

Wanneer Jessica haar bij haar arm pakt en mee naar binnentrekt, rukt Leila zich vrijwel direct los. Hoe durft die chick haar aan te raken?

De storm raast door en even vraagt Leila zich af om de boel nog gaat stoppen. Dan valt haar op het bankje waar ze net op lag. Haar mobieltje... Haar mobieltje lag daar nog! Dat ding zou kapot gaan in deze storm en no way dat haar vader een nieuwe voor haar zou kopen. Onmiddellijk en zonder enige waarschuwing trekt Leila een sprintje naar het bankje. Dan maar een verregent kapsel.

Ze grist haar mobiel van het bankje, maar precies als ze zich omdraait en terug wilt lopen schiet er een lichtflits door de lucht. Als in een slow motion valt Leila op de grond. Aan het geluid om haar heen te horen is ze niet de enige die geraakt is.

Even knippert ze met haar ogen. Wat is er gebeurt? Met een kreun staat ze op... "Sh!t..." mompelt ze terwijl ze met een hand over haar gezicht wrijft.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 19, 2013 19:23 

Afbeelding

Snob rukt zich los en Jessica is even verbaast. Ach, moet zij weten. Ook miss beauty is gevolgd. Dan loopt Snob plots weer de regen in. Instinctief loopt Jessica haar achterna. "Neen, ben je gek! Dat is niet veilig!", roept ze uit. Net als ze snapt vat Snob wilde gaan doen, is er een luide knal en meteen ook een flits. Het volgende moment licht Jessica op de grond en hoort ze ergens dicht bij haar iemand 'Sh*t' mompelen. Ze knippert even met haar ogen en sluit ze dan meteen. Ze ligt op haar rug en het regent nog steeds. Ze zucht even. Haar spieren zijn volledig verkrampt en ze kan dus niets anders doen dan te blijven liggen tot dat over is.

Na een tijdje krijgt Jessica weer beweging in haar spieren. Ze draait zich op haar zij en duwt zich dan omhoog, zodat ze een zittende houding aanneemt. Ze ziet dat Snob vlak bij haar is. Waarschijnlijk zal haar mobieltje de bliksem wel aangetrokken hebben... Wanneer Jessica naar haar eigen kleding kijkt, ziet ze dat er op verschillende plekken gaten in geband zijn door de bliksem. Jessica kijkt even rond en ziet dat Snob en zij niet de enige zijn...

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


Laatst bijgewerkt door Hanne op zo jun 23, 2013 11:39, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za jun 22, 2013 11:30 

Afbeelding

Raven rent, haast zoals iedereen, richting de deur en merkt algauw dat die niet open te krijgen is. Hij vloekt dan ook binnensmonds terwijl hij haastig zijn ogen laat rondflitsen op zoek naar een andere ingang of tenminste gewoon een plaats om te schuilen. Dat zou al meer dan genoeg zijn.

Net als hij een poging wilt nemen om richting een afdak te lopen, ontstaat er een gigantische bliksem en vanuit zijn ooghoeken ziet hij nog net hoe Jessica en Leila elk een kant opvliegen. En dan ontstaat er een eigenaardig gevoel in zijn eigen onderbuik terwijl hij achteruit wordt gerukt alsof er iemand een haak rond zijn middel heeft gedaan en hem zo met een fikse ruk wegtrekt.

In een reflex sluit hij zijn ogen, voelt hoe hij tegen een richel belandt en daarna uiteindelijk op de grond valt. De wel héél natte grond door het weer.
Aarzelend opent hij zijn ogen en haalt diep adem. F*ck. 'Ik leef nog!' is dan ook het eerste dat zijn mond verlaat, deels om zichzelf te overtuigen.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende


Keer terug naar RPG Archief
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme