Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo apr 07, 2013 10:16 

Afbeelding

Shaun grijnst breed als het blonde meisje meteen gaat protesteren door te zeggen of hij dit echt meent.
'Zie ik er uit als iemand dat het ook maar iets boeit, popje?'
Als hij klaar is met iedereen een zak en een prikstok te geven, kijkt hij opnieuw op zijn horloge. 'Het is nu negen uur. Tegen de middag wil ik dat alle vuilnis rond dit gebouw netjes in de zakken ligt. In de middag heb ik nog een leuker taakje.'
En dan begint een ander meisje hysterisch te doen over haar stok.
'Vuil? Wacht maar tot je klaar bent met je werkje.'

Geamuseerd kijkt hij rond, moet je die gastjes hun gezicht zien.
'Oh...' zegt hij terwijl hij een aanloop neemt naar de deur toe. 'Moest iemand me nodig hebben... Ik zit in mijn bureau. Volg maar gewoon de pijltjes. Als je tenminste kan lezen.'

Met een gesmoorde lach verlaat hij de kamer.




Afbeelding

Raven neemt zwijgend de stok en zak aan en onderdrukt een zucht.
Niet meteen een geïrriteerde maar meer naar opluchting toe. Vuilnis rapen? Is toch helemaal niet zo erg.
Hij had zich meer voorgesteld dat ze met zijn allen vastgeketend aan elkaar gingen moeten rotsen kapot slaan met een beitel ofzo. Of zijn fantasie was weer te veel op hol geslaan.

Hij rolt met zijn ogen als de maatschappelijk werker er duidelijk zijn plezier in heeft en uiteindelijk de kamer verlaat.
'Nou...Laten we maar beginnen. Niet?'
Fluitend verlaat hij de kamer terwijl hij wild met zijn stok in het rond draait.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 07, 2013 10:34 

Afbeelding

Wanneer die ochtend de wekker ging, had Nick even uilachtig geknipperd en zich omgedraaid. Een uur later had hij zijn ogen weer geopend en zich even afgevraagd waarom hij in vredesnaam een wekker had gezet. Moest hij naar de sportschool? Nee. Moest hij Julie bellen? Ugh, nee, dat mocht niet. Wacht.

Hij is niet al te ver buiten adem, wanneer hij het gebouw binnen rent. Jaren van trainen, hebben zijn conditie goed vooruit geholpen. Maar hij is wel nog steeds te laat. En de medewerkers schijnen niet te vallen voor zijn vriendelijkste glimlach, wat alles alleen maar frustrerender maakt. Maar ze wijzen hem de weg naar de ruimte waar hij zich blijkbaar om moet gaan kleden (Stinkt hij zo erg?) en hij heeft net de juiste deur gevonden, als hij tegen een man aanbotst, die net de deur uit komt lopen. "Whoops! Mijn schuld!"

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo apr 07, 2013 10:57 

Afbeelding

Shaun loopt vrolijk de gang door terwijl hij met zijn bos sleutels aan het zwierelen is als er plots een blond hoopje tegen hem aanbotst.
Aha, de knul komt dan toch nog opdagen.

Hij trekt een wenkbrauw op en haalt zijn lijst met namen boven. Nick heet de knul blijkbaar, aangezien de andere namen wel zijn aangevinkt toen ze zich kwamen aanmelden aan de balie als teken dat ze zijn komen opdagen. Wat ze trouwens iedere dag moeten doen.

'Ah. Je komt dan toch nog opdagen...Nick.' zegt hij terwijl hij de naam overduidelijk articuleert. 'Daar-' Hij wijst naar de deur een eindje verderop. 'Mag je je omkleden. Je hebt kastje 14. En dan mag je net als de rest een zak en prikstok nemen. Ik heb die netjes naast je kastje gezet.En dan mag je je bij de rest voegen.' Zie je wel? Shaun is nog de slechtste niet. x'D
Hij wil doorlopen maar staakt zijn passen dan. 'Oh, en nog één keer te laat...En ik moet het melden aan de rechtbank.' Hij gooit een vriendelijke glimlach en wandelt dan naar zijn bureau toe.


Afbeelding

Raven komt de gang in terwijl hij nu zijn prikstok over de grond laat slepen en ziet dan de maatschappelijk werker tegen een onbekende knul praten. Oh, blijkbaar was er nog iemand die zich bij het groepje ging voegen.

Hij houdt het gebeuren in de gaten tot Shaun doorloopt en wandelt dan naar de jongen toe. 'Hoi, ik ben Raven. Als je je haast, wil ik wel even op je wachten zodat je straks niet hopeloos verloren loopt.'


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 07, 2013 11:36 

Afbeelding

Nick glimlacht wat schaapachtig naar de man. "Uh, ja." Brengt hij uit als antwoord op de aparte begroeting. Hij volgt de richting die de man aanwijst met zijn ogen, ondanks dat hij het al wist. Het kan geen kwaad het nog eens goed te onthouden. Hij slikt hoorbaar wanneer Shaun hem eraan herinnert dat hij het zal melden als hij nog eens te laat komt. "Oké, dude, het zal niet meer gebeuren." Mompelt hij, lichtelijk verslagen. Hij snapt nog steeds niet waarom hij überhaupt een taakstraf heeft gekregen. Dat is toch iets voor van die jeugdcriminelen die ze niet mogen opsluiten?

Hij wil net de aangewezen kamer in lopen - voor hij zo weer te laat ergens komt - als hij wordt aangesproken door een andere gast, die net de ruimte uit is komen lopen. "Oh, hi. Ik ben Nick. Maar dat zei hij al." Hij wijft even vaag in de richting die Shaun op is gelopen. "Uh, en dat zou fijn zijn, dude. Ik beloof dat ik snel zal zijn, zodat we niet allebei te laat komen. Ik moet alleen even-" Hij laat zijn ogen over Raven's overall glijden. ".. Mijn.. overall aantrekken?" Het komt er meer uit als een vraag, maar er is zeker een grote kans dat hij inderdaad zo'n ding aan moet. Hij stonk dus niet, hij zou gewoon vies worden. "En m'n, ehm, prikstok halen. Denk ik." Het voelt allemaal heel onwerkelijk en het feit dat hij niet snapt waarom hij hier moet zijn, maakt het er niet makkelijker op. Dus hij geeft Raven een dankbare, scheve glimlach en verdwijnt de kleedkamer in.

Daar krijgt hij de schrik van zijn leven, want er zijn meisjes. Dit is hij niet gewend. Moet hij zich omkleden in een ruimte waar meisjes zijn? En dat betekende dat zij zich moesten omkleden waar hij- Oh. Dat maakt het een stuk minder vreselijk om hier te zijn. Hij steekt even zijn hand op als vorm van begroeting. "Hi, ik ben Nick en ik ben laat, dus, uh, ja. Goedemorgen." Hij spot kluisje nummer 14 en krijgt hij redelijk gemakkelijk open, wat altijd handig is. En inderdaad, hangt er een oranje overall in. Het moet maar.

Dus trekt hij zijn shirt over zijn hoofd en stript hij tot hij in zijn boxers staat. Hé, hij heeft een goed lichaam, dus hij hoeft zich nergens voor te schamen. [ooc: om jullie een idee te geven, omdat ik evil ben. En Chord's lichaam gewoon yum is.] Dan trekt hij de overall aan en pakt hij de zak en prikstok die naast het kluisje staan. Ready to go. Hij verlaat de kamer weer en voegt zich bij Raven. "Je zou toch denken dat ze hier een wasmachine hebben." Mompelt hij, terwijl hij de vlekken op zijn outfit inspecteert.

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: zo apr 07, 2013 12:34 

Afbeelding

Shaun doet z'n praatje. Kennelijk moesten ze het vuilnis rond het gebouw gaan opruimen. Percy zucht even achterwege. Dan loopt Shaun de kleedkamer uit, nadat hij zich hardop afvraagt of de delinquenten kunnen lezen. ,,Waar slaat dat nou weer op?'' merkt Percy geïrriteerd op. Hij hoopte niet dat ze zouden worden behandeld als een stel domme dozen - hetgeen Percy echt niet was.

Dan voegt zich een derde jongen bij het stelletje. Hij maakt al meteen een goede indruk door te laat te komen en tegen Shaun op te botsen. Not. Percy draaide even met z'n ogen. De jongen stelt zich voor als Nick en begint zich dan om te kleden, waarmee hij Percy's main weakness triggert: jaloezie. Want, what the hell was dit voor gast met z'n -- afgetrainde lichaam? Percy speelde lacrosse en dat hield hem redelijk fit, maar niet zo fit. Benijdend blikt Percy vluchtig Nicks kant op, alvorens hij Raven volgt naar buiten.

Daar even wachtend, komt dan Nick ook de kleedkamer uit. ,,Percy,'' stelt Percy zich dan voor, in een late reactie op Nick.

_________________
,,The novelist is an ever-wakeful creator,
carefully monitoring those characters who might foil his design,
run away with his themes,
step out of their own atmosphere,
and make their way
in the void between the stars.
’’


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo apr 07, 2013 12:52 

Afbeelding

Raven knikt even als ter bevesting dat hij zal wachten terwijl Nick zich vlug gaat omkleden. Lichtelijk verveeld kijkt hij de gang rond en zucht even. Man, wat een dooie plek hier ook.
Hij zucht en kijkt opzij als de andere jongen zich bij hem voegt.

Algauw komt Nick terug en maakt een opmerking over de kleren.
'Waarschijnlijk hebben ze dat ook. Maar die dingen zijn gewoon tering oud.' Hij wijst naar een gat in zijn linkermouw.

'Ik ben Raven trouwens.' zegt hij naar Percy toe. Is ie daar ook meteen vanaf. Hij kijkt even naar de deur van de kleedkamer maar de meisjes blijken niet echt meteen de drang te hebben om aan het werk te gaan.
Hij loopt dan maar naar buiten toe en prikt een willekeurig blaadje op zijn stok die hij tegenkomt.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo apr 07, 2013 13:21 

Afbeelding

En oh oh oh, mevrouw wil toch het laatste woord hebben. Leila rolt met haar ogen. De come back van het meisje had net zo goed een "Nee, je moeder." opmerking kunnen zijn. Als het kind daarna over de vieze prikstok begint te gillen, kan Leila het niet laten om hardop te lachen. Nooit gedacht dat ze een grote drama queen zou ontmoeten dan zijzelf.

Dan gaat de reclasseringsambtenaar weer weg en komt er nog een derde jongen binnen. In eerste instantie valt hij Leila niet echt op maar als ze via de spiegel ziet dat hij zij shirt uittrekt kan ze het niet laten even om te kijken. Why hello there male supermodel. Misschien was deze taakstraf toch niet zo erg als ze dacht. Ze pakt haar zonnebril, de prikker en vuilniszak en loopt achter de jongens aan naar buiten. Ze passeert ze en glimlacht even naar Nick. Hm, misschien moest ze maar bij hem in de buurt blijven, dat uitzicht beviel haar wel.

Buiten aangekomen gaat ze op begint ze wat willekeurige rommeltjes op te ramen en in de zak te doen. Dat is ze al snel zat en Leila besluit haar zonnebril op te zetten en maar eens lekker op een bankje van de ochtendzon te genieten.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo apr 07, 2013 14:59 

Afbeelding

Raven slaakt een zucht terwijl hij geïrriteerd opkijkt naar de hemelblauwe lucht en de zon die fel schijnt. Echt, f*ckin zomerweer en zij stonden hier papiertjes en andere sh*t te rapen terwijl ze zoveel leukere dingen konden doen.
Als hij nu vrij had, zat hij allang met zijn vrienden in het skatepark of aan het meer meisjes te klooien.

Hij rolt zijn mouwen op van zijn overall en gooit zijn vuilniszak op de grond als hij ziet hoe Leila zich gaat zetten om te zonnen. Is eigenlijk nog niet zo'n slecht idee.
Raven loopt naar haar toe, zet zijn voet naast haar op het bankje en steunt op zijn stok. 'So...Waarom zit jij hier? Je ziet er me nu niet echt 'gevaarlijk' uit.'


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 07, 2013 20:55 

Afbeelding
Esther Johnson

Na de opmerking die Esther had gemaakt, had het blond kind nog even dramatisch luidop gelachen. Iets wat Esther behoorlijk irriteerde, en aangezien die reclasseringsgast er ook nog een opmerking over maakt, besluit Esther er niet verder op in te gaan, al heeft ze daar -volgens zichzelf-, alle reden toe.

Op dat moment komt er nog een andere jongen binnen. Eshter moest voor zichzelf eerlijk toegeven dat deze wél knap was. Zelfs dat was al een grote stap voor Esther, die zelden vind dat iemand knap is.

Pissig stapt ze de kamer uit, terwijl ze met de stok in de grond prikt.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


Laatst bijgewerkt door Lilly op do jul 04, 2013 18:48, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: zo apr 07, 2013 21:18 

Afbeelding

Dus... Vuil prikken met Raven, Nick en drie kibbeltantes. Dat beloofde een enerverende dag te worden. Een sarcastisch, zelf-medelijdend grijnsje verschijnt op Percy's gezicht als hij zich ook naar buiten begeeft en vuil begint te prikken. Eén van de dames geeft het al gauw op en gaat zitten zonnen op een bankje. Raven voegt zich min of meer bij haar en Percy kijkt knarstandend hun kant op, met ogen die tot spleetjes gesloten zijn vanwege het ontzettend mooie weer. Die twee hadden kennelijk niets te verliezen - terwijl Percy zich een pauze niet kon veroorloven als hij op goed gedrag weg zou kunnen komen.

Niet echt zin om zich op dit moment met één van de andere meiden te bemoeien of Raven en het andere meisje tot de arbeid te manen, gaat Percy in Nick's buurt staan. ,,Dus... wat heb jij uitgespookt? Auto gejat? Winkeldiefstal?'' Percy glimlacht vriendelijk. Het ijs moest gebroken tussen de jeugddelinquenten - en ja... waarmee beter dan met deze vraag?

_________________
,,The novelist is an ever-wakeful creator,
carefully monitoring those characters who might foil his design,
run away with his themes,
step out of their own atmosphere,
and make their way
in the void between the stars.
’’


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 08, 2013 12:09 

Afbeelding

Nick knikt vriendelijk naar Percy, wanneer de jongen zich voorstelt."Ik had iedereen liever op een andere plek leren kennen." Mompelt hij. Dan pakt hij zijn spullen en volgt hij de rest van de groep naar buiten.

Hij heeft nog nooit met zo'n prikstok gewerkt, dus hij doet er een paar pogingen over om de techniek onder de knie te krijgen. Hij heeft geen zin om zometeen alsnog celstraf te krijgen omdat hij een prikstok kapot heeft gemaakt. Het blonde meisje glimlacht naar hem en hij laat zijn zak bijna vallen. Hier werken was niet zo heel erg, het was alleen een hele aparte manier om mensen te ontmoeten.

Het blonde meisje gaat al snel op een bankje zitten en Nick vindt ergens dat ze gelijk heeft - het is immers werk voor mannen. Maar hij weet ook dat hij hier net zo goed met criminelen te maken kan hebben, dus misschien, heel misschien, verdiende ze het wel om afval te moeten prikken.

Hij wordt verstoord in zijn gedachten door Percy, die bij hem komt staan en hem vraagt wat hij gedaan heeft. Nick haalt automatisch zijn schouders op. Hij wil er niet te ver op in gaan, want waarschijnlijk klinkt het heel erg idioot. "Ik heb een straatverbod overschreden. Ze zijn gek bij de rechtbank." Antwoordt hij zo luchtig mogelijk. Hij snapt niet eens waarom dat straatverbod er is, dus ze moesten ook niet raar opkijken dat hij het vroeg of laat zou overtreden. "Ik zou nooit iets stelen." Gaat hij dan verder. "Heb jij iets gestolen?"

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 08, 2013 17:47 

Afbeelding

Jessica kan een glimlach niet onderdrukken wanneer ze de opmerking van de eerste jongen hoort. Hem zou ze wel leuk kunnen gaan vinden, dacht ze. Ze schrikt niet op dat hij zo veel moeite moet doen om dat kastdeurtje dicht te krijgen. Zo'n oude dingen zijn nu eenmaal niet gemaakt om gemakkelijk te doen. Ook de snob geeft een opmerking op miss beauty. Dit kan nog grappig worden. Die twee die tegen elkaar op gaan beginnen over hoe smerig het is en hoe mooi zij zelf wel niet zijn. Bij de opmerking, die blijkbaar snijdend is bedoeld, grinnikt Jessica even, maar ze gaat er niet op in. Ze hoopt eigenlijk eerder dat Beauty en Snob wat tegen elkaar gaan liggen bekvechten. Blijkbaar amuseert de leuke jongen zich ook erg met het gebekvecht. Zijn opmerking is dan ook zeer geslaagd en amusant in de ogen van Jessica.

Jessica schrikt op wanneer meneer ik-ben-beter-dan-jou vriendelijk de deodorant aanreikt aan de vriendelijke jongen. Misschien is hij dan nog niet zo slecht dan zijn eerste indruk doet uitschijnen. Of misschien doet hij het gewoon omdat er maar twee jongens zijn en hij niet anders kan. De leuke jongen blijkt het in ieder geval toch op te nemen als een eerder vriendelijk gebaar, want hij neemt de deo aan en werkt de geurtjes van de overal weg. Jessica zit ondertussen diep in haar zak te zoeken achter haar eigen bus, en heeft die net gevonden wanneer de deur weer open gaat.

Jessica kijkt even op en begint dan snel even te spuiten, waarna ze alles wegstopt en haar kastje dichtdoet en met een slot, dat ze had meegenomen, dicht houd. Ze is net op tijd om de zak en de prikstok aan te nemen van de man. Wat hij heeft gezegd, daar heeft Jessica niet echt op gelet, maar ze weet wel wat de bedoeling is. Dan ziet ze de reactie van Beauty. Ze kan een lach niet onderdrukken. Ze wil eigenlijk een opmerking maken, maar houd zich in. Snob zal dat straks wel in haar plaats doen.

De laatste opmerking van de man heeft ze wel gehoord. Pfff, duidelijk een man met zware vooroordelen. Als Jessica niet had kunnen lezen, had ze waarschijnlijk hier niet eens meer kunnen staan. Neen, dan had ze waarschijnlijk niet eens meer geleefd. Ze kijkt naar de vriendelijke jongen als die voorstelt om eraan te beginnen en knikt. Ze volgt hem naar buiten, goed oplettend dat de stok haar niet raakt. Dan stopt de jongen en Jessica schrikt even op wanneer ze bijna tegen hem aanloopt. Ze kan nog net blijven stilstaan. Ze kijkt even rond om te zien waarom ze nu juist stilstaan en ziet dat er nog iemand is toegekomen. Ze blijft in de gang staan, wanneer de vriendelijke jongen naar de nieuwe toeloopt. Ze staan niet te ver, waardoor Jessica hen wel hen verstaan. Ze kijkt Nick even achterna, wanneer die de kleedkamer inloopt. Ze glimlacht bij wat hij zegt. Een sociale jongen is er dus in ieder geval ook bij. Dat is toch wel een kleine opluchting. Ze loopt naar de vriendelijke jongen en glimlacht even. “Mijn naam is Jessicaâ€, zegt ze. Ze kijkt om wanneer er nog iemand de kleedkamer komt uitlopen. Het is meneer ik-ben-beter-dan-jou, hoewel, of dat echt een gepaste naam was voor hem moest ze nog uitmaken. Hij stelt zich voor als Percy. Wel, dan zal Jessica de bijnaam maar achterwegen laten, zeker.

Wanneer Nick terug buiten komt, luistert Jessica afwezig naar wat de jongens zeggen. Ze staat er eigenlijk niet echt bij. Een beetje afwachtend zijn kan nooit kwaad... Dan stelt de vriendelijke jongen zich eindelijk ook voor. De jongens lopen naar buiten en ze gaat hen achterna. Ze loopt echter in de andere richting dan de jongens om daar vuil op te gaan rapen. Je kon moeilijk allemaal op dezelfde plek staan prikken, he. Ze ziet hoe Snob zich neerzet en een beetje begint te zonnen. Ach, typisch. Raven gaat erheen en wil blijkbaar een gesprek beginnen. Jessica draait even met haar ogen en werkt verder.

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: ma apr 08, 2013 18:18 

Afbeelding

De zon schijnt op Leila's huid en ze geniet van het heerlijke weer. Ja, op dit bankje zitten was een verstandige beslissing geweest. Misschien hield ze hier nog een mooi bruin kleurtje aan over.

Als snel wordt ze gestoord door één van haar mede veroordeelden. Okay, als hij ging zeggen dat ze moet gaan werken kon hij het lekker gaan uitzoeken. Maar nee, hij wil een praatje maken. Leila schuift haar zonnebril omhoog en kijkt hem even aan. "Ik ben gevaarlijker dan je denk hoor," zegt ze luchtig, "Misschien heb ik wel aan geweldpleging gedaan." Ze schuift haar zonnebril voor haar ogen. "Maar misschien kan jij wel raden wat ik gedaan heb."

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma apr 08, 2013 18:24 

Afbeelding

Raven smoort zijn lach terwijl hij haar aankijkt. Dus ze gaat maar lekker mysterieus doen. Ook goed.
Hij grijnst lichtjes en wendt zijn blik dan af.
'Ik mag raden? Ben je heel zeker?' Hij laat zich neerploffen op het bankje en gaat met zijn rechterhand door zijn haar.
Daarna kijkt hij opzij naar haar en trekt een bedenkelijk gezicht.
'Hm...Ik denk aan stelen. Of heb ik het helemaal fout?' zegt hij met een onschuldige grijns rond zijn lippen. 'Kom op...Als jij het vertelt, wil ik het mijne ook vertellen.'

Hij laat zijn blik dan over de anderen gaan en laat die even op Jessica rusten. Hij moet wel toegeven dat ze een verdomd mooi lijf heeft. Zelfs in dat oranje pakje.
Alle meisjes waren eigenlijk wel knap, maar het innerlijke van sommige...Dat is iets anders.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 08, 2013 18:52 

Afbeelding

Jessica let ondertussen al even niet meer op de anderen. Vooral niet op die twee op het bankje die wat zijn beginnen niksen. Ze hoopt alleen maar dat ze zo snel mogelijk weg kan. Ze moet vandaag nog gaan dansen en ze heeft het geld echt nodig. Ze heeft echt geen zin weer zo'n rijke vent te moeten plezieren in een veel te groot huis dat hoge nood heeft aan een vrouw. Uiteindelijk draait ze toch even haar hoofd richting het bankje en ziet dat Raven naar haar kijkt. Of is het staren? Jessica glimlacht even naar hem en werkt dan verder. Zou die Snob dan toch minder interessant zijn dan Raven had gedacht toen hij tegen haar begon? Of zou Jessica op de een of andere manier zijn interesse hebben gewekt?

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


Laatst bijgewerkt door Hanne op za apr 13, 2013 10:45, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende


Keer terug naar RPG Archief
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme