Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo jul 28, 2013 12:23 

Afbeelding

Leila doet de deur open en ziet hun begeleider aan zijn bureau zitten. Ze recht haar rug en denk even aan haar vader. Hij kan goed praten dus dan zou zij dat ook moeten kunnen.

"Meneer," zegt ze terwijl ze de begeleider aan blijft kijken, "Zo als u misschien wel gemerkt hebt, heeft er net een enorme storm plaats gevonden. Donder, bliksem, de hele ellende. Ik, en aantal van mijn 'collega's' zijn van mening dat de situatie onwerkbaar is en dat het misschien verstandiger is dat we vroegtijdig naar huis gaan. De bliksem is namelijk ingeslagen."

Met een glimlach kijkt ze de begeleider aan.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo jul 28, 2013 12:35 

Afbeelding

Raven moet onwillekeurig lachen als Jessica begint over gedachten lezen.
'Kom op, dat geloof je toch zelf niet? We zitten niet in Harry Potter.'
En dan vraagt ze waarom ze hier zit en hij kijkt haar twijfelend aan.
'Hoe moet ik dat nu we-' hij zwijgt prompt als de hele uitleg duidelijk hoorbaar is maar haar lippen bewegen helemaal niet.

Hij slikt en wendt zijn blik even af terwijl hij zijn woorden probeert te zoeken om niet kwetsend over te komen.
'...Waarom zou je zo je geld willen verdienen? Je kan toch beter krijgen dan dat?'


Afbeelding

Shaun kijkt opzij als hij het geluid hoort van de opengaande deur. Leila.
Hij had wel verwacht dat zij de eerste zou zijn. Shaun had ruim de tijd genomen om van iedereen zijn dossier te lezen en hij wist maar al te goed dat Leila een rijkeluiskindje is. Vast iets stouts gedaan om aandacht te krijgen van de papa. Of omdat ze al alles hebben en zich stierlijk vervelen.

Zwijgend luistert hij naar wat hij te zeggen heeft en hij probeert een grimas te verbergen. 'Dus...U bent van mening dat jullie vroeger naar huis mogen door een beetje weer en wind?' Hij staat recht van zijn stoel en neemt zijn sleutels. 'Laten we maar eens een kijkje nemen naar je waardige collega's.'


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 28, 2013 12:35 

Afbeelding

Esther probeert de rest te negeren. Hun snerende opmerkingen staan haar niet aan. Naar haar zin is zij de enige die die mag geven, en als iemand anders dat gaat doen, is ze pist.
Dan begint die gast van een Raven allerlei opmerkingen te maken over dingen waar mensen het totĂ Ă l niet over hadden. Hij zal wel weer de interessantste willen uithangen.
'Hehe, ga jij nu eens stoppen met dingen te verzinnen?' bijt Esther Raven toe. Ze heeft er schoon genoeg van. En van de rest trouwens ook.
'Gedachten lezen?' spot Esther als Jessica alweer een stomme opmerking geeft. 'Ga met je levendige k*tfantasie bij iemand anders alsjeblieft. Gedachten lezen bestaat niet. Die gast probeert alleen maar dingen te zeggen die iedereen ziet als je nog maar naar iemands gezicht kijkt.' natuurlijk weet Esther dat het niet waar is, wat ze zelf zegt, over dat iedereen dat ziet, maar dan doet ze dat nog liever dan voor zichzelf toegeven dat hij Ă©cht gedachten kan lezen.


Ooc: sorry voor deze lame post, maar ik kon op het moment Ă©cht niets anders bedenken & ik wilde iets posten omdat ik anders totaal niet meer snapte wat er allemaal gezegd werd.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


Laatst bijgewerkt door Lilly op zo jul 28, 2013 16:28, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 28, 2013 13:29 

Afbeelding

Jessica wil hem antwoorden, maar hoort dan Beauty vitten op haar en Raven. Ze draait zich om richting haar en kijkt haar boos aan. Ze voelt hoe ze door de woede weer warm begint te worden en beseft dat ze straks ook de trui van Raven zal stukmaken/ verschroeien, als ze niet snel handelt. Ze doet de trui uit en smijt hem richting Raven en net op dat moment barst ze ik vuur uit. Ze zucht. Hier gaat ze echt iets moeten op vinden. Ze begint nu tegen Beauty: "Wat je ziet, is dit normaal, denk je? Ik weet niet wat er aan de hand is, maar er is iets gebeurd met die bliksem. Iets in mij en Raven is veranderd. Misschien bestaat magie dan toch. Kan jij mij bewijzen dat het niet bestaat? Hoe weet hij anders mijn verleden? Hoe kan hij op mijn vraag zo'n antwoord geven. Geen enkele krant heeft erover geschreven, geen enkele nieuwssite, niks. En hij kan zo'n antwoord geven op mijn vraag. Weet je wat dat betekend? Ga iemand anders lastig vallen als je niets zinnigs te zeggen hebt!" Jessica is volledig haar rust verloren en beseft dit ook wanneer ze uitgeraasd is. Eigenlijk is dat ding van Raven best handig. 'Sorry Raven. Ik krijg het hier gewoon van die betweters die geen respect hebben voor anderen...', denkt ze. Ze loopt naar de trui toe, die iets verder van Raven geland is. Ze voelt haar woede die gaat liggen en dan is de brand weer geblust. Ze doet snel de trui aan en ademt diep in en uit om weer volledig rustig te worden. Ze wil niet weer in vuur en vlam schieten...

'Ik heb geen andere keus', denkt ze tegen Raven. 'Ik kom uit een arm milieu, te arm om van studies te hebben kunnen genieten. Ik heb geen diploma en kan dus nergens terecht. Dansen is wat ik kan, dus dat doe ik dan ook. Maar een opleiding heb ik niet en dan laten de grote mannen jou niet voor hen dansen. Dansen in de stripbar is alles wat ik dan nog kan doen voor werk, maar dat brengt niet altijd genoeg op. Daarom moet ik het doen. Geloof me, ik haat het.' Ze zucht. Ze vind het ook heel lief dat hij zegt dat ze beter kan krijgen. Maar waar dan?

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo jul 28, 2013 13:59 

Afbeelding

Leila houdt haar rug recht en glimlacht nog steeds vriendelijk. "Dat ben ik inderdaad van mening." zegt ze terwijl ze toekijkt hoe hij zijn sleutels pakt, "Zoals ik al zei zijn de werkomstandigheden onmenselijk en onwerkzaam."

Ze knikt als hij zegt naar haar collega's te gaan. Zo loopt ze naast hem richting de rest van de groep. Buiten aangekomen ziet ze Jessica staan in een te grote trui, duidelijk een mannen trui. Van haar andere kleding is geen spoor. Goh, ik ben even weg en gelijk gebeuren hier dingen die het daglicht niet verdragen kan. Trek alsjeblieft wat aan, mens. Ze kijkt even van Jessica naar Raven met een opgetrokken wenkbrauw.

"Zoals u ziet," zegt ze terwijl ze naar de hagelstenen zo groot als voetballen wijst, "hadden we net dood kunnen zijn. Één zo'n steen op je hoofd en niemand van ons had het kunnen navertellen."

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 28, 2013 14:15 

Afbeelding

Esther werpt een kwade blik op Jessica als ze niets terug weet te zeggen. Het zal wel waar moeten zijn, maar Esther pleegt nog liever zelfmoord dan Miss Perfect haar gelijk te geven.
'Och kind, loop tegen de muur en blijf bonken. En misschien ondertussen ook nog eens lekker branden om de aandacht te trekken.' snauwt ze haar toe.
Op dat moment komt snob binnen met de begeleider.
Esther heeft zin om te beginnen schreeuwen tegen snob, maar ze ziet ook wel in dat dat op dit moment geen goed idee is, omdat er heel misschien een kans is dat ze vervroegd naar huis kunnen als Snob die gast weet te overtuigen.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo jul 28, 2013 16:18 

Afbeelding

Raven kijkt opzij naar Esther als die meteen haar grote bek begint open te trekken en hij krijgt algauw zijn trui opnieuw in zijn handen als Jessica opnieuw in brand begint te schieten. Hij knippert met zijn ogen, totaal nog niet gewend aan dit vreemde verschijnsel en hij besluit van haar maar te laten razen tot ze begint te kalmeren. Moet Esther maar niet constant de trut uithangen, ze verdient momenteel niets beters.

En dan begint Jessica te kalmeren en hij geeft haar snel de trui terug.
Net als hij iets wil zeggen hoort hij de stem van Jessica weer in haar hoofd en knikt dan ook naar haar als teken dat hij het begrijpt. Deze kracht kan wel nog handig worden. Hij onderdrukt een grijns en kijkt om als hij de stem van Leila hoort opdoemen. Blijkbaar heeft ze Shaun gevonden.

Hij rolt met zijn ogen als hij haar gedachten hoort. Hopelijk heeft zij een stomme kracht. Puh.


Afbeelding

Shaun slaakt een verveelde zucht als Leila blijft verder zeuren terwijl ze de bureau verlaten.
Terwijl hij zijn sleutels laat ronddraaien rond zijn wijsvinger wandelen ze naar de uitgang toe en hij neemt zijn sleutels weer vast terwijl hij een bel blaast met zijn kauwgom.
Zijn blik gaat over de menigte als ze eindelijk buiten zijn.
'Waar is je uniform?' vraagt hij prompt aan Jessica terwijl zijn beide wenkbrauwen de lucht ingaan.

Hij neemt dan een hagelbol vast en laat die in zijn hand liggen terwijl hij het gezeur van Leila zo goed mogelijk probeert te negeren.
'Goed... Jullie mogen gaan.'


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 29, 2013 19:26 

Afbeelding

Jessica is opgelucht dat Raven begrijpend knikt. Hem kan ze vertrouwen. Aan hem zal ze iets hebben. Ze doet geen moeite haar lach in te houden als ze Beauty hoort. Ze kijkt op naar Snob en de begeleider en antwoord dan droog op zijn vraag: "Opgebrand." Dan zegt de man dat ze weg kunnen gaan. Zonder meer uitleg te geven aan de begeleider draait ze zich terug naar Raven. "Vind je het erg als ik die nog even langer leen?" 'Ik heb daarnet niet de moeite gedaan om mijn andere kleren uit te doen voor ik in die werkkleren stapte, dus die zijn ook verkoold...' denkt ze er nog bij.

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: za aug 03, 2013 15:58 

Afbeelding

Weet je, denkt Leila cynisch, als je je kleren niet zou verbranden je heel wat geld besparen.

Ze haalt een hand door haar blonde krullen. Mooi dat ze nu naar huis konden. Nu volgde er wel een probleem. Ze moest thuis zien te komen, maar nu haar mobieltje stuk was, kon ze de bus tijden niet opzoeken en ook niemand bellen om haar op te komen halen. Okay, eigenlijk meer dat laatste, no way dat ze ooit nog in die bus stapte.

Ze kijkt de groep rond. "Misschien een brutale vraag, maar mag ik van iemand z'n telefoon lenen?" zegt ze, "Ik moet een lift naar huis regelen."

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 03, 2013 21:55 

Afbeelding
Govert had vanochtend door de straten gerend, te haastig om op de bus te wachten. Hij had gesprind zo hard hij kon, en hoopte dat hij toch nog een beetje op tijd zou komen bij zijn taakstraf. Toen was het opeens begonnen met stormen, en was hij doodsbenauwd neergebliksemd. Hij was bang en ongerust opgestaan, en daarna had hij besloten om naar huis te gaan. Waar hij nu natuurlijk spijt van had omdat hij zijn taakstraf niet gemaakt had.

Nu zit Govert bibberend en ineengekrompen op de bank te bibberen, en hij bekomt nog van de schrik. Zijn ouders zijn naar hun werk, maar Govert had sleutels in zijn zak. Hij blijft nog even zitten en pakt dan zijn laptop uit de la van de salontafel. Hij glimlacht als hij zijn vrienden kan vertellen dat hij is neergebliksemt, wat hun natuurlijk een hele kick vinden. Ze zijn weliswaar nog altijd boos omdat hij betrapt is toen hij in was aan het breken, maar nu zouden ze vreselijk jaloers, zeker weten. Hij opent Twitter en plaats een nieuwe tweet.

@GovertTruo schreef:
Yo! Ik ben net neergebliksemt! Ik was op weg naar mijn taakstraf en toen sloeg de bliksem in mij! #awesome!

Hij klikt trots op verstuur en hoopt dat zijn ouders dit niet lezen, stel je voor: ze wisten dat hij het leuk vond om neergebliksemt te worden! Hij bedenkt hoe de gozer die die taakstraffen in handen heeft zal reageren. Hij wisselt in zijn gedachten snel van onderwerp en besluit zijn vader te bellen. Govert toetst het nummer van zijn vader in en wacht tot hij opneemt.

"Hallo, met meneer Truo." hoort hij hem zeggen. "Hai pap! Luister, ik was dus op weg naar mijn taakstraf, en toen begon het opeens te stormen. Ik wilde snel doorrennen maar toen werd ik neergebliksemt. Nu zit ik thuis en ik kan onder geen enkele mogellijkheid terug naar die taakstraf, ook omdat ze daar ongetwijfeld vrij hebben gekregen wegens deze weersomstandigheden." legt Govert uit en hij probeert wat netter te praten als dat hij tegen zijn vrienden doet. Het blijft even stil en dan antwoord zijn vader. "Moest je me daarvoor nou serieus bellen? Ik zit op mijn werk! Maar goed, ik zal kijken of de rest mij nog nodig heeft." Daarbij legt hij neer.

Govert zucht en ziet dat maar liefst 8 mensen op zijn bericht gereageert hadden. Hij glimlacht bij het lezen van al die berichten. Iedereen schrijft er #f*ckingnice of #gozer bij. Govert klapt glimlachend zijn laptop dicht en denkt na over hoe het zou zijn als hij zich als zijn ware ik gedroeg.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 13, 2013 20:57 

Afbeelding

Jessica hoort wat snob vraagt. die heeft wel lef. Eerst lekker lastig doen en dan vragen of iemand haar een gsm wou lenen. Erg slim.Jessica antwoord dan ook niet op haar vraag. mijn antwoord kent ze al. Verder geeft ze geen aandacht meer aan haar en kijkt ze weer naar Raven.

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 16, 2013 16:18 

Afbeelding

Esther trekt verbaasd haar wenkbrauwen op als ze hoort wat miss-perfect vraagt. Natuurlijk. Eerst even lekker iedereen afsnauwen en daarna vragen of iemand zijn mobieltje wil lenen omdat ze zo nodig naar huis moet gaan en te tam is ook maar aan auto-stop te denken.
Esther glimlacht liefjes. "Werkt toch niet", antwoord ze. "Tja. Volgens mij had je ook niet echt verwacht dat iemand zo stom zou zijn dat te doen, niet?"

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 72 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5


Keer terug naar RPG Archief
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme