Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 31  Volgende

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 19:20 

Charlie schreef:
Patricia schreef:
Ehm Charl, dat is al zo vanaf 2007 [a]

Nou, I wouldn't know actually want ik check dat ding nooit. Maar naar het schijnt is ie in tijden niet meer op DO NOT DISTURB geweest. Alleen als ze aan de boeken screef ofzo. Of dat laat ik me Tumblr toch wijsmaken, ja.

Het Do No Disturb bordje hangt er eigenlijk altijd. Het was juist bijzonder als dat bordje er NIET hing. Dan was er juist iets achter de deur. Anders hangt hij er eigenlijk standaard al.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 19:25 

Eva schreef:
Charlie schreef:
Patricia schreef:
Ehm Charl, dat is al zo vanaf 2007 [a]

Nou, I wouldn't know actually want ik check dat ding nooit. Maar naar het schijnt is ie in tijden niet meer op DO NOT DISTURB geweest. Alleen als ze aan de boeken screef ofzo. Of dat laat ik me Tumblr toch wijsmaken, ja.

Het Do No Disturb bordje hangt er eigenlijk altijd. Het was juist bijzonder als dat bordje er NIET hing. Dan was er juist iets achter de deur. Anders hangt hij er eigenlijk standaard al.

Faal.

Profiel  

The Phoenix Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 19:46 

Vivian schreef:
Volgens het twitteraccount van @Pottermorebetas is er al iemand binnen die op dag 2 registreerde :shock: . Foto: Klik

Pff.. Ben benieuwd hoe het dan precies zit met wie er het eerst mail krijgt.

Edit: zou ook om een fake kunnen gaan.

Lijkt me inderdaad een fake Vivian. Gewoon iemand die de welkomstpagina (vrij goed) verbouwd heeft. Like, als deze persoon echt binnen zou zijn zou hij wel een andere screenie geven dan dit.

Profiel  

Angel of the Light

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 20:02 

Neville schreef:
Vivian schreef:
Volgens het twitteraccount van @Pottermorebetas is er al iemand binnen die op dag 2 registreerde :shock: . Foto: Klik

Pff.. Ben benieuwd hoe het dan precies zit met wie er het eerst mail krijgt.

Edit: zou ook om een fake kunnen gaan.

Lijkt me inderdaad een fake Vivian. Gewoon iemand die de welkomstpagina (vrij goed) verbouwd heeft. Like, als deze persoon echt binnen zou zijn zou hij wel een andere screenie geven dan dit.

Klopt idd, blijkbaar is iemand handig geweest met google chrome.

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 21:30 

We zijn blijkbaar niet de enigen die in spanning af zitten te wachten tot we er eindelijk in kunnen: toen ik net probeerde te kijken, kreeg ik weer een foutmelding van Pottermore. Dus waarschijnlijk zit een heel groot deel van de 1 miljoen mensen te F5'en. xDDD

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 21:38 

In plaats van gewoon te doen alsof er niets aan het handje is :') Al dat wachten en hyperen laat het naar je gevoel alleen maar langer duren! Ik zou zeggen: siteje dichtdoen en gewoon je mailbox nakijken zoals je het altijd doet :') Dan is de verrassing eens zo groot! xO

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: di aug 09, 2011 19:41 

Zolang die login knop d'r niet is zal waarschijnlijk niemand maar binnen kunnen, dus ik ga me d'r niet druk over maken. Ik zie wel wanneer ik die mail krijg.

Nog een klein interview met JKR over Pottermore en een kijkje bij de Wandselectie. Blijkbaar worden de wands aan de hand van vragenlijsten en uiterlijke kenmerken gekozen. Het zie d'r allemaal heel awesome uit :O

Profiel  

Angel of the Light

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 17:54 

Citaat:
As we mentioned in our earlier post, we’re staggering access to the Beta site, so you may have to wait a few weeks for your Welcome email to arrive. This second email will let you know that your account has been activated and that you can log in to Pottermore. (Please note that the 'Sign in to Pottermore' link has been temporarily removed from the Pottermore site and that it will return when the first early access accounts are enabled.)
[bron: Pottermore Insider]

Oftewel: pas als je de sign in knop terug ziet, kunnen de eerste mensen hun beta-account activeren.

-edit- heb mail, waarin nogmaals bevestigd wordt dat het tussen halverwege augustus en eind september is.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 18:15 

Iedereen die zich op de eerste dag aan heeft gemeld heeft die mail gekregen. Ik denk dat in ieder geval aangezien ik de mail maar op 1 account heb gekregen en niet op de andere emailaccounts. Wel fijn dat ze nu even wat duidelijker zeggen wanneer je de mail krijgt aangezien ik me voor kan stellen dat nu duizenden mensen elke 5 minuten hun mail checken totdat ze wat krijgen. En we nu in ieder geval weten dat het nog wel even kan duren.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 18:33 

Afbeelding

Dit kwam ik net tegen bij mijn tumblrfollowers (:

Profiel  

Magic is Might

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 18:38 

Iedereen die zich heeft geregistreerd krijgt zo'n email, alleen bij de minderjarigen krijgen de ouders/verzorgers (of iig wie z'n email je daar hebt ingevuld) een 'persoonlijke' mail.
Ik heb dus gewoon een standaard mail gekregen

Where your treasure is, there will your heart be also

Profiel  

The Phoenix Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 18:40 

OK, ik heb dus geen mail gehad, terwijl ik me wel op de eerste dag heb geregistreerd. =S Stiekem begin ik me wel zorgen te maken nu, of zijn er nog andere mensen die dit ook niet hebben ontvangen?

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 18:42 

Ik heb die email niet gekregen, dus het zal waarschijnlijk wel kloppen dat alleen de mensen die de eerste dag geregistreerd zijn die mail hebben gekregen. Maar toch is het vreemd, je zou verwachten dat ze iedereeen wel willen laten weten wanneer die emails ongeveer verzonden worden.

Profiel  

Magic is Might

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 18:42 

Nouja, zoals we hebben kunnen merken met het registreren, de ene persoon heeft een snellere uil dan de ander #sigh

Where your treasure is, there will your heart be also

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 18:45 

Die theorie van op de eerste dag aanmelden is niet waar hoor. Ik dacht dat alleen maar omdat ik op het emailadres van mijn eerste account alleen een mail heb gekregen. Het kan zijn dat ik die andere nog krijg. Dat het gewoon toeval is. Ik zal geen zorgen maken als je de mail nog niet hebt. Het is opzich toch geen boeiende mail. Alleen een informatieve.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 463 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 31  Volgende

Keer terug naar Pottermore
Ga naar: