Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 31  Volgende

The Pink Operator

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 16, 2011 19:38 

@Hierboven: Lin kon er al in toch? (Vivica) Dat dacht ik op Twitter te lezen tenminste.

Maarja, met mijn geluk zal ik waarschijnlijk wel bij de laatste mensen zitten, dus ik verwacht er gewoon maar niet teveel van. xD

Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 16, 2011 19:45 

Ik weet dat Kelly, vroeger Kelly Griffel hier op het forum, vandaag haar welkomstmailtje heeft gehad, maar verder heb ik ook nog van niemand positieve berichten gehoord.

En zelf zit ik ook constant te F5'en in de hoop dat het ding eindelijk verschijnt :')

Profiel  

The Dark Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 16, 2011 19:48 

Oh, ik kreeg gisteren mn mail dat ik erin kon en ik verbaas me er nu over hoe weinig anderen toegang hebben blijkbaar XD Ik heb er nog niet zó veel op gedaan, maar wel een wand gehad en gesorteerd enzo :') Ik zal geen al te uitgebreid verslag gaan geven nu, maar van wat ik tot nu toe gezien heb is het erg cool =D

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 16, 2011 19:53 

n000hz, Monieeeek! Vertel ons alles! xD Printscreeens! xD

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 16, 2011 19:58 

Je mag eigenlijk geen printscreens maken. Bij het registreren voor de vroege versie zeg je, wanneer je toestemt bij de Terms & Conditions, dat je geen screenshots en/of video's van Pottermore maakt.

Terms & Conditions schreef:
12.2 Our content includes any information or other material found on or via Pottermore, including text, databases, graphics, software and all other features on Pottermore. For all content, you may download any individual page on Pottermore onto one hardware device or print one copy of such page or view any video or images provided that this use is non-commercial and you keep intact all and any copyright and proprietary notices and do not edit the same. Apart from that, none of our content may be republished, posted, transmitted, stored, sold, distributed or modified without our prior written consent."

Veel mensen doen het wel, maar het mag dus eigenlijk niet.

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 16, 2011 20:02 

Aah, logisch. xD Doe het dan maar niet, Moniek. xD Maar je mag het wel vertellen!

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: di aug 16, 2011 20:07 

Pottergirl schreef:
Je mag eigenlijk geen printscreens maken. Bij het registreren voor de vroege versie zeg je, wanneer je toestemt bij de Terms & Conditions, dat je geen screenshots en/of video's van Pottermore maakt.

Terms & Conditions schreef:
12.2 Our content includes any information or other material found on or via Pottermore, including text, databases, graphics, software and all other features on Pottermore. For all content, you may download any individual page on Pottermore onto one hardware device or print one copy of such page or view any video or images provided that this use is non-commercial and you keep intact all and any copyright and proprietary notices and do not edit the same. Apart from that, none of our content may be republished, posted, transmitted, stored, sold, distributed or modified without our prior written consent."

Veel mensen doen het wel, maar het mag dus eigenlijk niet.

Dus er zijn toch mensen op de wereld die de Terms & Conditions lezen :D

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 16, 2011 20:09 

Ja, maar daar hoor ik niet bij :') Ik zag het op Tumblr voorbij komen en toen heb ik het slechts even gecontroleerd op de daadwerkelijke pagina XD Op zich wel goed om te weten.

Profiel  

The Dark Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 16, 2011 20:17 

Dennis Krauwel schreef:
n000hz, Monieeeek! Vertel ons alles! xD Printscreeens! xD

Dat zou de fun wel verpesten he Dennisje? =D XD

Maar vooruit dan, voor wie nieuwsgierig is, een samenvatting van wat ik tot nu toe heb gezien.
Spoiler:
Nouja je gaat dus door de hoofdstukken heen en dan zijn er een paar momenten per hoofdstuk, waarbij er een artwork is om het te illustreren en per moment kan je dan informatie lezen over de personen, plaatsen, objecten enz in dat moment. Soms is het informatie die gewoon samengevat is uit het boek en soms is het nieuwe info. Voor nieuwe info moet je een beetje zoeken zeg maar, info kan je in principe lezen door op een bordje aan de linkerkant te klikken maar voor nieuwe info moet je echt iets opzoeken, zoals voor de informatie over de Dursleys moet je op een fotolijstje in hun huis klikken (tenminste, volgens mij was het een fotolijstje).
Op Diagon Alley open je een bankrekening waar je dan 500 galjoenen op krijgt (wat méééér dan genoeg is) en kan je inkopen gaan doen, je moet dan ook echt de individuele winkels langs gaan en individuele voorwerpen die op je lijstje staan kopen. Er is ook meer te koop dan wat op je lijstje staat en er zijn heel veel winkels waar wel staat wat het is maar waar je niet in kan.
Dan ga je een wand kopen, waarvoor je dus een test moet doen. Je krijgt dan je wand te zien en hoewel er niet staat wat het betekent, is er zéééér uitgebreide info over alle verschillende houtsoorten, cores enz dus als je dat bij elkaar haalt kan je er wel uithalen wat het betekent enzo.
Tsja en daarna ga je naar Hogwarts en wordt je gesorteerd enzo, ik denk niet dat daar veel over te vertellen is xD Daarna ga je potions doen (wat wel leuk is, je krijgt echt een potions boek te zien, moet de ingrediënten verpulveren en in de ketel doen enzo, echt de instructies volgen die in het boek staan dus) en verder ben ik nog niet gekomen.

Printscreens ga ik idd maar niet posten voor de zekerheid, maar dat heeft toch niet zoveel zin; er waren er natuurlijk al een paar officieel gereleased en daar kan je de basis wel uithalen, er is verder niet heel veel nieuws. Je moet het als geheel zien zeg maar, niet als individuele printscreens xD

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 17, 2011 23:38 

Ik ben nu aan het bijlezen op het forum van Mugglenet (cosforums) in het Pottermore v8 topic. En nieuwsgierig als ik ben heb ik nu alle beschrijvingen van de vier afdelingen doorgenomen. En wat is het toch leuk om zo elke beschrijving bij langs te lopen per afdeling. Als ik ze naast elkaar leg verwacht ik nu dat er op 't moment dat ik bij de sorteervragen aanbeland Hufflepuff eruit komt als afdeling. Dat klinkt nu echt als de afdeling voor mij. Lekker no-nonsense (doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg), fatsoenlijk, vasthoudend en aardig naar iedereen. Dat is meer overheersend dan de andere steekwoorden die ik terug zie komen bij de andere afdelingen.

Er zat 10 dagen tussen de binnenkomst van de bevestigingsmail (31 juli) en felicitatie-email (10 augustus) voor mij. Dus ik gok erop dat ik pas op 20 aug of nog later de echte welkom-email mag ontvangen. Hoe meer ik nu lees, hoe ongeduldiger ik word van enthousiasme. En geduld is nog wel een schone zaak. Het geduld van menig HPF-er wordt zo echt wel op de proef gesteld!

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 18, 2011 18:02 

Ja! IK HEB MIJN POTTERMORE WELKOMSTMAILTJE! EINDELIJK : D Ooooh ik ben zo nieuwsgierig h;laksdhf;lkahsd;lgfkjasd *gaat ontdekken*

@Moniek: Ik heb je even opgezocht en een friend request gestuurd, dus als je opeens een melding krijgt dat ene ThornStone169 je heeft toegevoegd dan weet je wie dat is XD

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 19, 2011 18:03 

Over het wachten op de e-mail waarin je verwelkomt wordt op Pottermore:

Afbeelding

lol! :lol:

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 19, 2011 19:03 

Haha! Die is wel leuk. Op Tumblr staan heel veel van die dingen en de een is nog leuker dan de ander. :')

Ik ben wel benieuwd wanneer de volgende lading er in mag, blijkbaar gaan ze het nu steeds melden op Insider wanneer de nieuwe lading mails verstuurd zijn.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 19, 2011 22:49 

Even dit:

IK HEB MIJN POTTERMORE-MAIL! Al is het wel voor mijn 12-jarige-ik-account en nog niet voor mijn 'goede' account. MAAR OMG OMG. IK WIL ERIN EN IK WIL DINGEN GAAN ONTDEKKEN MAAR IK KAN NIET WANT IK ZIT IN ITALIË EN HEB HIER HEEEEL HEEEEEL TRAAG INTERNET EN IK WIL DE EERSTE ERVARING ERVAN NIET VERPESTEN. Dat dus. :') En ik ben wel benieuwd of ik nu nog gewoon een mailtje voor mijn andere account ga krijgen of niet, want anders ga ik door het leven als een 12-jarige HP-fan.

Maar maar aaargh ik baal ervan dat ik een mailtje heb maar nog niks kan checken want ik zit hier vast. Merde.

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: za aug 20, 2011 15:53 

Ik heb mijn e-mail nog niet, maar ik wel hem zo graag. :P Ik heb me op de derde dag geregistreerd, kan dat een reden zijn waarom ik later de e-mail krijg? Omdat ik me later heb geregistreerd?
Het ziet er allemaal veelbelovend uit, dus ik ben benieuwd.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 463 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 31  Volgende

Keer terug naar Pottermore
Ga naar: