Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 31  Volgende

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo aug 24, 2011 19:36 

Ik heb ook nog steeds geen email en nu begint het wel lichtelijk te frustreren bij me. XD Ik heb al veel te veel spoilers gelezen puur omdat ik veel te nieuwsgierig naar al die nieuwe info XD

Ik vind het stiekem wel lame dat ze nu al over Pottermoreart beginnen. We willen email, dan pas praten we verder @@ Vraag me af hoeveel gefrusteerde Waar-blijft-mijn-mail?-art d'r gaat komen XD

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 25, 2011 13:32 

IK heb mijn mailtje ook nog niet gehad! Het kan er ook meetemaken hebben dat ik nu in spanje zit en heel sporadisch internet heb waardoor hotmail nog slomer is. Dat hoop ik eigenlijk wel een beetje.

Profiel  

Angel of the Light

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 25, 2011 13:37 

@ Ashley: dan zal ik je toch uit de droom moeten helpen (a) hotmail heeft zijn eigen servers om mail binnen te krijgen, daar heeft jouw eigen internet niks mee te maken ^^. Het had alleen wat uitgemaakt als je met een mailadres van je internetaanbieder (bijv. Ziggo) had geregistreerd, en merkte dat daar je internet traag was.

Mijn mailtje is er ook nog steeds niet, stiekem word ik toch wel heel ongeduldig. Hoe on-Huffish van me. Maar dat heeft er ook mee te maken dat je iedereen al mail ziet krijgen en de spoilers en hyperende mensen je om je oren vliegen. Zucht, ik ben gewoon bang dat Pottermore totaal geen verrassingen meer voor me heeft door enthousiaste, spoilerende mensen en mijn eigen nieuwsgierigheid.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 25, 2011 13:47 

Vivian schreef:
Zucht, ik ben gewoon bang dat Pottermore totaal geen verrassingen meer voor me heeft door enthousiaste, spoilerende mensen en mijn eigen nieuwsgierigheid.

MTE. Ik ben hier dus ook bang voor. Ik heb al zoveel gehoord en gezien van Pottermore dat het hele "nieuwigheid" er wel af is. Niet dat ik niet graag in Pottermore wil. Integendeel zelfs, ik word helemaal gek van al het wachten. Al realiseer ik me wel dat het steeds minder speciaal is omdat al veel mensen naar binnen kunnen. Ik weet al wat ik kan verwachten dus die verrassing is minder.

Profiel  

7e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 25, 2011 13:49 

Eva schreef:
Vivian schreef:
Zucht, ik ben gewoon bang dat Pottermore totaal geen verrassingen meer voor me heeft door enthousiaste, spoilerende mensen en mijn eigen nieuwsgierigheid.

Al realiseer ik me wel dat het steeds minder speciaal is omdat al veel mensen naar binnen kunnen. Ik weet al wat ik kan verwachten dus die verrassing is minder.

Dit.

Ik vind het wachten op mijn mailtje eigenlijk niet heel erg, maar nu iedereen zit te spoileren (twitter/tumblr/etc) begin ik nu toch wel nieuwsgierig te worden en ik kan me niet meer zo goed weerhouden om ergens tóch naar te kijken. Ik wil inderdaad wel dat het een verrassing blijft, dus ik denk dat ik tot ik mijn mailtje heb een beetje bij de Social Media weg moet blijven.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 25, 2011 13:56 

Tja, dat is het "probleem" van tegenwoordig. Door de vele extra communicatie mogelijkheden ben je veel sneller (al dan niet bewust) op de hoogte van dingen. En hoewel ik ook zeker nieuwsgierig ben ben ik meer ongeduldiger dan nieuwsgierig :P Het enige wat ik tot dusver echt tot mij genomen heb is een beetje hoe de ervaring in het algemeen is. Wat ik verder allemaal zal aantreffen is nu grotendeels wel bekend, maar niet de inhoud daarvan ;) En daar zul je toch zeker echt zelf achter gaan komen zodra je eindelijk binnen kan bij Pottermore.

Ik weet dus wel wat ik kan verwachten, maar hoe alles gepresenteerd gaat worden, dat is voor mij nog de verrassing. En dat wil ik graag zo houden tot nu eindelijk eens veel van ons op HPF toegelaten worden tot Pottermore. (ja er zijn al een aantal lucky few van HPF op Pottermore, I know. Dat hoef je niet nog een keer in te peperen :P) Ik heb namelijk sterk het idee dat veel van de mailtjes die uitgegaan zijn niet richting mensen zijn gestuurd die zich hebben aangemeld met een hotmailadres. Nu kan ik dit niet staven, maar zo'n vermoeden heb ik nu toch wel.

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 25, 2011 13:59 

Harry, Ron & Hermione schreef:
Ik heb namelijk sterk het idee dat veel van de mailtjes die uitgegaan zijn niet richting mensen zijn gestuurd die zich hebben aangemeld met een hotmailadres. Nu kan ik dit niet staven, maar zo'n vermoeden heb ik nu toch wel.

Ze kijken volgens mij waar je vandaan komt en niet wat je emailadres is. Volgens mij hadden ze dat ook bij de FAQ gezet. Wij zijn namelijk Beta testers en ze willen kijken of Pottermore goed is voor iedereen, dus ik denk dat ze kijken naar waar je vandaan komt. Dat er elke dag een x aantal mensen uit een bepaald land/taal naar binnen mag. Ik denk niet dat ze gaan kijken naar hotmail. Ik zie niet in waarom ze mensen die hotmail gebruiken achter gaan stellen.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 25, 2011 14:15 

@Eva: zo zal het ook vast zijn. Het heeft denk ook wel te maken met op welke taal je jouw account hebt ingesteld. Menigeen zal Engels aangevinkt hebben, een minderheid Duits, Frans of Spaans. Dus verhoudingsgewijs heb je gewoon een overvolle meerderheid aan Engelse taal-aangevinkte accounts t.o.v. anderen. En om een beta te runnen heb je al aan een handjevol Engelse taal-aangevinkte accounts genoeg om alles bij langs te lopen. Zo'n handjevol moet je ook toelaten om alles in het Duits, Frans en Spaans te doorlopen. En volgens mij waren ze ook van plan nog meer talen toe te voegen. Wellicht wel Japans/Chinees/Arabisch?

Dus in dat geval zullen anderen die iets anders dan Engels aangaven eerder de kans krijgen om binnen te komen. Het was immers ook aan ons om Pottermore vorm te geven (shape up the experience). En om te weten te komen of alles werkt heb je nu ook weer niet 1 miljoen mensen nodig. Die zijn pas echt nodig als je de servers wilt stress testen vlak voordat je de site open gooit voor iedereen ergens in oktober. En juist daarom verwacht ik mijn e-mail niet snel binnen te krijgen. Ergens maakt het mij ook niet uit, want straks begint mijn studie weer vanaf volgende week. En dan leidt Pottermore alleen maar af (a)

Profiel  

Magic is Might

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 25, 2011 14:17 

Ik heb gisteravond m'n mailtje gekregen! Ik was helemaal hyper enzo xD Uiteindelijk ben ik gesorteerd in Slytherin, wat opzich erg goed bij me past.

Over de spoilers en al. Ik heb voordat ik m'n mail kreeg maar 2 spoilers over de nieuwe content gelezen. 1 omdat ie op Twitter kwam, en 1 omdat ik ergens tussen de regels door wou lezen, en toen de spoiler tegenkwam *dom*

Maar volgens mij kun je de spoilers best goed negeren. Of is het niet de nieuwe content spoilers waar jullie het over hebben..??

Where your treasure is, there will your heart be also

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 25, 2011 15:38 

Ik las net dat er weer een lading emails verstuurd is (een kwartier geleden).

Oh ik las trouwens ook dat veel pagina's het momenteel niet goed doen, omdat ze er dus de fouten aan het uit halen zijn... Klopt dat, degenen binnen zijn? Als dat zo is zou ik het niet erg vinden nog even te moeten wachten.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 25, 2011 15:39 

Op het moment dat je het niet verwacht verschijnt ie gewoon. Mijn welkomst e-mail! Daar sta ik echt van op te kijken, denk van: dat gaat nog wel even duren. Maar dan is er kennelijk zojuist een nieuwe batch aan emails verstuurd. Want ik heb mijn mail om de haverklap gecontroleerd. Start nu opnieuw mijn Outlook programma op en hij is net 6 minuten geleden binnen gekomen.

Hopelijk zijn er meer HPF-ers die net zoals ik net mijn mailtje binnen hebben!

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do aug 25, 2011 16:02 

Ik heb daarnet ook mijn welcome mail gehad! Ook heel onverwachts, maar yay!

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Mister Moneypenny

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 25, 2011 16:03 

Ik heb mijn mailtje ook! Dus als mensen een friend request van NightAvis2 tegenkomen, dan ben ik het!

Laatst bijgewerkt door Kevin op do aug 25, 2011 18:23, in totaal 2 keer bewerkt.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 25, 2011 16:46 

Een paar in één keer nu, wow. Haha. :')
Nee, ik heb 'm nog niet, helaasch.

En HRH. Ik ben heel benieuwd in welke afdeling jij nu uiteindelijk komt. :lol:

Profiel  

Angel of the Light

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 25, 2011 18:04 

What the ****?! Heeft iemand dit ook gehad?

Ik heb (nog) geen mailtje. Maar ik logde eens opnieuw in en het ziet er naar uit dat ik erin kan :shock: .

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 463 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 31  Volgende

Keer terug naar Pottermore
Ga naar: