Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 31  Volgende

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 16:35 

Nee, je moet *iets* doen en je kan je dan aanmelden xD Maargoed, het zal t.z.t. wel duidelijker worden, het is nog ver weg. Het is in ieder geval te hopen dat ze het dan beter hebben geregeld dan vandaag met de stormloop aan sign up's xD


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 16:38 

Ja inderdaad. Ik weet niet eens meer hoevaak ik me nu wel niet aangemeld heb. Ik ben de tel kwijt geraakt. Ik blijf steeds die error zien. En dat terwijl ik toch echt vanaf 13.00 uur al op het knopje zit te klikken. xD Ik ben ook benieuwd of er mensen zijn die WEL hun emailadres door hebben kunnen geven.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 18:31 

Spoilers! Niet kijken als je de site nog niet wilt zien!

Spoiler:


Een sneak-peak van de site!! :D kdlsa;kd;sa I'm so excited, omg. Ik vind het hele project zo gaaf en fascinerend. Het is blijkbaar een soort RPG/spel mét encyclopedie. En Pottermore wil nog steeds niet dat ik registreer. Ik was er bijna doorheen, maar toen kreeg ik een pagina waarop stond dat ik niet kon registreren ofzo. XD /blijft proberen.

_________________
Life's too short to even care at all.


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 18:42 

Spoiler:
HAHAHA. Zo geniaal om een bende volwassenen zo bezig te zien. Lol, zich laten sorteren :'). Het ziet er wel gaaf uit, though, dat sorteren! Heel die site vind ik sowieso mooi vormgegeven - dikke yay. Het sorteren lijkt me awesome. Ik hoop echt wel zwaar dat ik bij Ravenclaw terecht kom dan. Ik ben in ieder geval al benieuwd.

En zooooooo awesome dat we zoveel extra informatie gaan kijken. Dat vind ik echt zooooo zo fijn (zou Rowling hier al mee bezig geweest zijn in de tijd dat er zo'n rechtszaak was met die vent van HP Lexicon? Want dat zou wel wat verklaren eigenlijk, haha.)

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 19:49 

Ah balen ik was er ook bijna doorheen...Nadat ik mijn gegevens had ingevuld kreeg ik een error...

_________________
You are Braver than you Believe,
Stronger than you seem
and
Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!
_________________
I do believe in Fairy's! I do! I do!


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 19:58 

Wauw! Het ziet er allemaal supercool uit! De persconferentie, de screenshots, de perstekst... Er werken duidelijk mensen aan die verstand hebben van wat ze doen. Het is echt een eigen bedrijf (Pottermore Limited) dus ik denk dat we kunnen verwachten dat dit iets is wat zich blijft ontwikkelen. Ook begrijp ik dat de 'boeken', wat dat in deze context dan ook mag zijn, een voor een gereleaset worden. Ik zag dat CoS pas begin 2012 uitkomt? Nou, dan zijn we in ieder geval nog even zoet hiermee. Wat ik ervan begreep, is dat het de bedoeling is dat je de boeken opnieuw leest, en onderweg dus extra info van Jo, spelletjes, e.d. tegenkomt. Daar lijkt het in ieder geval op. Ergens anders las ik dat het ook deels social network wordt, dus ik ben nu wel benieuwd!

Ik had er eigenlijk wel op gerekend dat de release vandaag zou zijn, dus ik baal wel een beetje dat we moeten wachten tot oktober. Maar ach, dan hebben we iets om naar uit te kijken. xD Ik ben in ieder geval wel blij dat Jo er echt achter lijkt te staan. Dan kunnen we er denk ik wel vanuit gaan dat het geen commerciele rotzooi wordt, voor het geld hoeft ze het niet meer te doen...


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 25, 2011 21:29 

Jeuj ik heb me gisteren aangemeld. Nu moet ik nog een manier zien te vinden om de 31ste op de site te kunnen komen want dan ben ik op vakantie...Zonder internet...

_________________
You are Braver than you Believe,
Stronger than you seem
and
Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!
_________________
I do believe in Fairy's! I do! I do!


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 27, 2011 21:46 

Ik heb me ineen keer aan kunnen melden gisteren, ik heb ook gehoord dat er deleted scenes uit de boeken op de site komen, weet iemand of dit klopt? ik hoop het :D

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 30, 2011 18:33 

Nog een preview


Je kan de hoofdstukken liken :'). Originaliteit. En alsof ik niet elk hoofdstuk ga liken ofzo, haha. Maar zoveel zeggend is deze preview ook niet vind ik. "Explore Chapter 6", wat daar achter zit lijkt me net het interessantste. Als dat gewoon een e-book versie van het hoofdstuk is. Dan begin ik mij vragen te stellen aan de 'awesomeheid' van het 'samen online lezen', maargoed. Dat is te voorbarig. Ik ben nog steeds benieuwd en excited!

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 30, 2011 18:44 

Ah nee! Ik vind het niet leuk dat er facebook-features komen. Ik wil gewoon dat het iets origineels wordt, maarja we kunnen niet alles krijgen wat we willen he.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 09, 2011 21:57 

Woehoe ik ben blij. Blijkt er toch internet op de camping te zijn! Kan ik de 31ste dus toch proberen mee te doen met de 'speurtocht' of wat dan ook de bedoeling mag zijn. :spam:

_________________
You are Braver than you Believe,
Stronger than you seem
and
Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!
_________________
I do believe in Fairy's! I do! I do!


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 10, 2011 10:24 

Pottermore heeft vrijdag weer twee previews op Twitter gezet. Ik plaats ze hier dus ook maar voor het geval dat mensen hem nog niet gezien hebben omdat ze geen Twitter oid hebben.

Discovering some exclusive Rowling content
New from JK Rowling (over de Hogwarts express)

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 20, 2011 18:31 

Bij LeakyCon heb ik een presentatie gehad over Pottermore, en natuurlijk heb ik m'n notitieboekje erbij gepakt en dingen opgeschreven, dus here we go:

  • Pottermore is 2 jaar geleden gestart als een 'dankjewel' voor de fans.
  • De site heeft op dit moment 6.5 miljoen unieke bezoekers gehad vanuit 218 landen, en had op het moment van de presentatie 170.000 followers op Twitter.
  • Pottermore gaat over de boeken en hoe de lezers de boeken ervaren. Dit wordt gedaan door zo genaamde read-a-longs, waarbij de bezoekers zelf ervaren hoe het is in de boeken en meer informatie krijgt over bepaalde aspecten in de hoofdstukken.
  • Pottermore is geen MMORPG
  • Pottermore is geen nieuw land (tot teleurstelling van bijna alle bezoekers van de presentatie!)
  • Pottermore is geen smartphone (en zal eerst ook nog niet te verkrijgen zijn op een smartphone)
  • Pottermore is 'a digital experience build around the Potter books'. Het is moeilijk om een goede naam te geven, omdat dit soort site nog niet bestaat.
  • Alle nieuwe dingen die wij te weten komen op de site, komt direct van JKR. Ze heeft veel aan Pottermore gegeven, maar heeft er ook speciaal voor geschreven.
  • Pottermore zal gaan over het verhaallijn, de speciale momenten en over interactie.
  • In boek 1 zijn 44 momenten tot leven gebracht
  • Het sorteerproces is erg speciaal. JKR heeft speciaal voor Pottermore een systeem ontwikkeld om mensen te sorteren, dus het wordt niet de 2643e sorteertest zoals wij die kennen. Je kan maar één keer gesorteerd worden, en je kan niet veranderen van house
  • JKR heeft álle afbeeldingen die getekend zijn voor Pottermore goedgekeurd (en er zijn héél veel afgekeurd!)
  • De afbeeldingen zijn allemaal gebaseerd op de boeken, en NIET op de films!
  • Bij Pottermore wordt je niet alleen gesorteerd, maar je moet ook al je items kopen, je krijgt een account bij Goudgrijp, kan huisdieren kopen en vrienden uitnodigen.
  • Een punt waar veel fans moeite mee hebben is dat je NIET je eigen username kan kiezen. Zodra je geregistreerd bent, krijg je de optie om tussen 5 usernames jouw username te kiezen. Deze usernames zijn als 'WalnutRiver1'. Dit is gedaan omdat de site vooral veilig moet zijn, vooral voor kinderen. Zo kunnen er geen obscure namen worden geregistreerd en krijg je geen miljoen varianten van 'Harry Potter'.
  • Je beleeft de boeken hoofdstuk naar hoofdstuk
  • Om de nieuwe content te bekijken, rol je over dingen om je verhaal te openen, dit kan soms echt een zoektocht zijn! Zo kregen wij iets te zien over Vernon Dudley, en hoe hij Petunia heeft ontmoet!
  • Er zijn GEWELDIGE details in de afbeeldingen verwerkt, die je alleen maar herkent als je een echte fan bent!
  • Bij elk verhaal kan je je eigen comments of Fanart uploaden.
  • Je krijgt je eigen wand die best uniek is, aangezien er 33.000 mogelijke combinaties zijn!
  • Je krijgt meer te weten over je eigen afdeling. Echter, omdat Gryffindor al veel weet over de afdeling, krijgen zij minder extra's dan bijvoorbeeld Hufflepuffs.
  • In je commonroom kan je met andere mensen uit je afdeling praten.
  • Er is een duelleerclub, waar je punten voor je afdeling kan verdienen
  • Aan het einde van elk boek wordt de housecup uitgereikt.
  • Chamber of Secrets zal beginnen in begin/midden 2012
  • ER ZIJN NIEUWE HOUSELOGO's! Deze zijn geheel gebaseerd op de boeken (dus geen raaf ipv adelaar!) en goedgekeurd door JKR.
  • Pottermore is compleet gratis en zal ook altijd gratis blijven. Het is dus ook niet mogelijk om extra credits voor in Goudgrijp te kopen. Er is wel een shop, waar je e-boeken kan kopen.
  • En last but not least, Pottermore is er niet om de bestaande fansites te vervangen. Er is geen chat, podcast, forum oid op Pottermore te vinden.

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Wanted: Dead or Alive

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo jul 20, 2011 18:42 

Oeh bedankt Tries, dat je zo trouw aantekeningen voor ons hebt gemaakt xD

Ik vind het allemaal übertof klinken op één dingetje na.. dat je niet je eigen username mag kiezen. Het is natuurlijk maar een detail maar ik vind het echt heel erg stom xD Ik wil geen WalnutRiver34000 zijn xD En om eerlijk te zijn snap ik de reden ook niet echt. Waarom zou het onveilig zijn? Maargoed.

Verder ben ik echt super benieuwd naar het sorteren! Ik hoop inderdaad niet dat het zo'n simpel standaard quizje wordt, maar kan me niet echt voorstellen hoe het anders zou moeten, want het lijkt me niet dat er open vragen ofzo zullen zijn. Ook van die 33.000 wands klinkt heel erg leuk, ben benieuwd of die gewoon random worden aangewezen of dat daar ook nog wat leuks aan vast zit :")

Oh oh en de house logo's!! Ik ben heel benieuwd, vind het wel awesome dat we nu eindelijk een keertje 'officiële' logo's krijgen =D En verder ben ik gewoon erg benieuwd, afwachten nog maar even.

_________________

Never give up on the things that make you smile


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: wo jul 20, 2011 19:03 

Ah, echt superleuk, dat je dit allemaal opgeschreven hebt. Pottermore klinkt echt heel awesome ^^

Okay, ik ga gewoon een lijstje maken met wat voor mij de plussen en minnen zijn.

+ Dat alles bij JKR vandaan komt/goedgekeurd is <3 Dan weet je gewoon zeker dat het allemaal klopt en niet door de site makers d'rbij verzonnen is. Kortom, YAY Canon! :D
+ Dat alles op de boeken gebasseerd is. Hoe leuk de films ook zijn, er gaat niets boven de boeken.
+ Het "kopen" van dingen en de andere RPG-achtige elementen. :)
+ Nieuwe content! <3333 More info plz! :D Ik hoop echt over meer info over bvb de Blacks, Death Eaters en Marauders.
+ De Kleine details klinken heel awesome
+ Het kunnen posten van comments en fanart

- Het niet kunnen kiezen van je Afdeling XD Ja, ik wil gewoon in Slytherin, okay! XD
- Het niet kunnen kiezen van je Username. Ik ben erg gehecht aan namen als Jalf of DemonicRosebush, dus die zou ik daar dan graag willen gebruiken. Nou zal DR wel afgekeurd worden (Hurhur bush...), dus ik ben benieuwd wat voor namen ik dan eindig. XD

Oh, en nu ben ik heel nieuwsgierig hoe Vernon en Petunia elkaar ontmoet hebben rofl XD

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 463 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 31  Volgende


Keer terug naar Pottermore
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme