Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31  Volgende

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 17, 2011 17:35 

Wanneer gaat die site voor de 'gewone' open, ik check het nou om de zoveel tijd maar elke keer kan ik er nog steeds niet in? er werd oktober gezegd? en het is inmiddels al half december.

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Best
BerichtGeplaatst: za dec 17, 2011 18:05 

Lily_flower schreef:
Wanneer gaat die site voor de 'gewone' open, ik check het nou om de zoveel tijd maar elke keer kan ik er nog steeds niet in? er werd oktober gezegd? en het is inmiddels al half december.


Ja echt irritant dat het nog niet open is. Ik heb ook geen beta account en ik wil graag spelen! Ik vind het vooral irritant dat er geen reden wordt gegeven voor de vertraging en een datum waarop Pottermore echt open gaat.


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma dec 19, 2011 13:30 

AlbertRADIO schreef:
Lily_flower schreef:
Wanneer gaat die site voor de 'gewone' open, ik check het nou om de zoveel tijd maar elke keer kan ik er nog steeds niet in? er werd oktober gezegd? en het is inmiddels al half december.


Ja echt irritant dat het nog niet open is. Ik heb ook geen beta account en ik wil graag spelen! Ik vind het vooral irritant dat er geen reden wordt gegeven voor de vertraging en een datum waarop Pottermore echt open gaat.

De reden die gegeven wordt is dat ze nog steeds bezig zijn om dingen technisch op de rit te krijgen. Blijkbaar kan de website niet aan dat er zoveel mensen tegelijk op de website zitten. Het is inderdaad wel irritant dat ze niet duidelijk maken wanneer ze online gaan. Ze zijn wel slecht in de communicatie. Ik denk dat de lol er bij veel mensen er al van af is. Ook voor de mensen die een beta account hebben aangezien Pottermore er ook vaak af ligt. Plus dit houdt in dat CoS ook later uitkomt.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Hall of Prophecy
BerichtGeplaatst: ma dec 19, 2011 20:03 

Ach, ik gebruik pottermore alleen voor de extra content. Toverdrankjes brouwen en duelleren heb ik na een keer of 3 wel gezien en ik denk dat dit geld voor het gros van de bezoekers. Gewoon geduld hebben tot de content voor CoS komt en iedereen is weer tevreden.

_________________
"Draco Dormiens Nunquam Titillandus"
Never Tickle a Sleeping Dragon


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: di dec 20, 2011 21:39 

Ik heb pas vandaag ontdekt dat er nu eindelijk geduelleerd kan worden, maar ik ben bijster slecht XD. Ik hoop wel dat ze inderdaad wat beter gaan communiceren binnenkort.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: di dec 20, 2011 21:56 

Oeh, daar meld je wat. Ik heb in al die tijd namelijk nog niet meegekregen dat dit mogelijk was. Dat biedt toch weer perspectief.
Het was me overigens al wel opgevallen dat er iets verandert was. Al was het maar dat je nu niemand meer uit kon dagen en al eerder werd tegengehouden door de melding.
Nu ben ik toch nieuwsgierig...

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 12:51 

Oh, is dat zo. Kunnen we weer duelleren? Ben ik de enige die niet helemaal blij word van zulk nieuws? Ik vind Pottermore zo erg tegenvallen. De eerste dag was het natuurlijk awesome en ik was zoooo nerveus of ik wel in Slyth zo komen. Uiteindelijk dus wel yay.
Maar die potions maken, verveelde me op een gegeven moment en ik had ook niet echt heel veel zin om steeds 90 minuten ofzo te moeten wachten.
Ik hoop echt dat CoS weer wat leuks met zich meebrengt, wat ik vind het nu gewoon saai :')

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 12:51 

Yay, duelleren is weer online.. Dat zal ik zo even proberen. Het lijkt me namelijk echt awesome!

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 12:52 

Mij kan het ook niet echt verheugen. Ik ben er nog altijd een beetje klaar mee. Na alle commotie en het sorteren was het best wel een afknapper. Ik respecteer dat er veel werk in zit, maar het had interactiever gekund en mijn verwachtingen waren veel te hoog gespannen.

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 13:24 

Patricia schreef:
Yay, duelleren is weer online.. Dat zal ik zo even proberen. Het lijkt me namelijk echt awesome!


Dit dus. Ik kreeg te horen van Reflex dat duelleren mogelijk was. Dus maar weer eens na een poos inactief te zijn geweest weer ingelogd. Een tweetal duels gedaan. Maarja, het is vlotter punten verdienen dan toverdrankjes brouwen voor mijn gevoel. (in verhouding zal het wel gelijk uitkomen) Verder is het wel leuk, maar niet echt spannend o.i.d.

*had zich allerlei effecten voorgesteld*

Zoals bijv. als een spell/jinx/hex zou backfire'ren, dat jouw scherm dan [kleur van spell/jinx/hex] kleurt ofzo :') En dat je in elk geval iets van een personage in de verte zou zien waar je tegen moet duelleren. Misschien zijn dat dingen die te hoog gegrepen zijn en had ik er dus te hoge verwachtingen van. Op het moment doe ik nog maar weinig met mijn account. Zelfs de eindelijke komst van duelleren verandert daar weinig in.

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 15:31 

een vraagje in het algemeen, er staat toch ook gewoon achtergrond informatie op Pottermore, en van die verhaaltjes die ze nooit heeft opgenomen in de boeken? want ik moet eerlijk zeggen dat - ook al heb ik het nog nooit gedaan - die toverdranken maken en duelleren me totaal niet aanspreekt :-| dat vond ik op andere sites al totaal niet interessant, of heb je die punten die je ermee kan verdienen nodig of zo?

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 21, 2011 15:42 

Er is inderdaad wel extra achtergrond informatie over personages, plaatsen, objecten, etc.

Die punten heb je niet nodig, maar je kan je afdeling er mee helpen te winnen.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 18:49 

Ik ben eigenlijk sinds het begin helemaal niet meer op Pottermore geweest. Wegens tijdgebrek kon ik niet zoveel doen als ik wilde, maar ik moet nu constateren dat ik er totaal niet meer mee bezig ben... ik ga wel eens een keer lekker op m'n gemakje de extra informatie lezen, maar ik heb niet meer het ZOMGPOTTERMORE gevoel.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: vr jan 06, 2012 14:17 

Kom ik aan... om t hoekie kijken.
Ik heb t alleen in het begin gevolgd en dus maar even gewacht, en nu even alles gelezen en zoiets verwachten ik wel als je hele wereld over je heen krijgt.

Maar ik ben me van t weekend of eerdaags van plan om aan te melden, is dat een goed idee? of zijn er nog steeds vele dingen mis en storingen.
Het maakt me nu niet zoveel meer uit als dat zo is, maar een nieuwe jaar en dus wil ik weleens kijken ben wel nieuwsgierig.
Ben dus de geduldige zelve want ik heb geen spoiler gezien, of er verder niks over gelezen. Ach komt ook wel omdat ik anderhalf jaar nogal druk en choatisch was dus had er ook geen behoefte aan.
Maar het wachten was ook wel goed blijkbaar anders was m'n intresse ook wel vervaagd.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 06, 2012 14:23 

@2daemon: Je kan je nog niet aanmelden. Alleen die betapersonen kunnen erin. Alles heeft heeeeeel veel vertraging.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 463 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31  Volgende


Keer terug naar Pottermore
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme