Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Volgende

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 16, 2011 20:43 

Wauw, door die teaser-website en dat youtube-thingie ben ik nu wel héél nieuwschierig! Al heb ik nog steeds geen idee wat het precies is. Misschien een soort online HP-game-achtig iets?


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 9:29 

Ik hoop eerlijk gezegd niet dat het een encyclopedie website is. Niet omdat ik niet de informatie wil weten, integendeel zelfs ik wil juist heel graag alle achtergrond informatie weten. Al wil ik het gewoon liever in boekvorm dan een website vorm. Dus ik hoop dat het boek er gewoon ooit nog een keer komt. Ik ben ook heel benieuwd wat de website nou precies gaat worden. En wat de announcement gaat zijn.

(Ik heb dit niet onder spoilertags gezet aangezien niemand echt weet wat het gaat worden. Dus je kan moeilijk gaan spoileren. Het zijn allemaal maar speculaties wat Pottermore zou kunnen zijn. Geen feiten.)

Edit: Never mind. Ik zag dit nieuwsbericht. Het gaat over de website. Zij weten/vermoeden wat Pottermore is.

Spoiler:
Citaat:
'Mysterieus Harry Potter-project is online game'
De mysterieuze Harry Potter-website die donderdag opdook, heeft te maken met een onaangekondigde videogame. Pottermore, de naam van de website, zou verwijzen naar Harry Potter Multiplayer Online Roleplaying Experience. Het zou dus moeten gaan om een online rollenspel binnen het universum van Harry Potter, zo concludeert de gamewebsite Massively.

Warner Bros heeft de merknaam Pottermore geregistreerd. Pottermore zou volgens de beschrijving een online netwerk moeten worden waarbinnen meerdere gebruikers kunnen samenwerken en met elkaar kunnen communiceren. In 2008 werd de gamestudio Turbine Entertainment, bekend van Lord of the Rings Online, in verband gebracht met een online game rond tovenaarsleerling Harry Potter.

Donderdag werd bekend dat schrijfster J.K. Rowling bezig is met een nieuw project. Het zou niet gaan om een boek en bovendien zouden de werkzaamheden niet direct gerelateerd zijn aan Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2, de laatste Harry Potter-film die volgende maand uitkomt.

J.K. Rowling heeft eerder gezegd dat het 'hoogst onwaarschijnlijk' is dat er nog een werk over de tovenaarsleerling komt. Ze schreef in totaal zeven boeken over Harry Potter.

(Bron = http://bit.ly/m9MosQ )


Dit klinkt wel heel gaaf. Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 15:46 

@Eva's bericht:

Spoiler:
Dus als dat bericht klopt, is het gelijk een soort WoW maar dan in Harry Potter stijl? Op zich lijkt zoiets me wel gaaf. xD Ben wel benieuwd of je er dan ook voor moet betalen en wat zoiets dan kosten gaat enzo. Maar het idee op zich is wel leuk.

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 18:59 

@ hierboven:

Spoiler:
Wauw, zoiets zou wel heel cool zijn! En ik neem aan dat je er niks voor hoeft te betalen Shirley, kan me niet voorstellen dat JKR dat goed zou vinden.


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 8:06 

@Dennis

Spoiler:
Ja nou, weet ik dat. xD WoW is hetzelfde principe, en dat schijnt ook een berg geld te kosten als je dat op de officiële manier wilt spelen. xD

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 18, 2011 12:25 

@Hierboven:
Spoiler:
LOTRO is nu ook gratis, daarnaast lijkt mij dit project iets kleiner dan WOW en LOTRO. Anders zouden ze het veel moeilijker geheim kunnen houden. En ik ben het ook met Dennis eens dat JKR het waarschijnlijk niet goed zou vinden. Maar eerst maar afwachtten of het ĂĽberhaupt klopt. Het lijkt mij iig heel erg leuk, een soort Harry Potter RPG.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 21, 2011 4:57 

Pottermore, ja, ik was op de hoogte. ik denk dat het een online RPG wordt, ook vanwege de bewegende uilen. Ik denk dat je bijv. kan meedoen in de strijd om Hogwarts tegen Voldemort. Of misschien kan je je wel settelen in een huis en een magische winkel beginnen ofzo. Een convention zou ook mogelijk zijn, maar we hebben al best veel Harry Potter conventions (in Amerika dan). Een boek 8 met alle feitjes die je kan opzoeken, plaatjes en achtergrond informatie... ik durf er gewoon niet op te hopen. ^^


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 12:03 

Omg omg omg!

Spoiler:
I so love it! Dat boek en al die figuurtjes! Omg omg wat ziet het er gaaf uit. Ik heb er zo'n ziiiiin in. Wel stom dat we nu weer moeten wachten though :') Maargoed. In oktober! Ieeeh! En omg 'a lucky few'?!

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 12:07 

Arianna schreef:
Omg omg omg!

Spoiler:
I so love it! Dat boek en al die figuurtjes! Omg omg wat ziet het er gaaf uit. Ik heb er zo'n ziiiiin in. Wel stom dat we nu weer moeten wachten though :') Maargoed. In oktober! Ieeeh! En omg 'a lucky few'?!


Spoiler:
Ik ben benieuwd wat ze bedoeld dat je een deel van het verhaal kan zijn. Het lijkt me een soort interactieve community te worden? En nog meer wachten idd, ik had gehoopt dat het vandaag al open ging.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 12:10 

Chris Gamgee schreef:
Arianna schreef:
Omg omg omg!

Spoiler:
I so love it! Dat boek en al die figuurtjes! Omg omg wat ziet het er gaaf uit. Ik heb er zo'n ziiiiin in. Wel stom dat we nu weer moeten wachten though :') Maargoed. In oktober! Ieeeh! En omg 'a lucky few'?!


Spoiler:
Ik ben benieuwd wat ze bedoeld dat je een deel van het verhaal kan zijn. Het lijkt me een soort interactieve community te worden? En nog meer wachten idd, ik had gehoopt dat het vandaag al open ging.



Spoiler:
Haha, maar ik snap het niet echt denk ik XD. Of nuja, ik snap wat ze zegt, maar ik snap niet wat ze ermee bedoelt. Ik weet niet hoe het zo'n beetje vorm gaat krijgen. MAAR HET KLINKT WEL HEEL ERG COOL EN HIP EN IK BEN F-ING EXCITED HAHA XD.

En ik vond het wel heel hip om die announcement live mee te maken. Ik ben eens benieuwd hoeveel fans aan hun computerscherm waren gekluisterd xD. Maar alsnog snap ik dus niet helemaal waar het heen gaat of moet heen gaan. MAAR HET KLINKT HEEL ERG AWESOME XD. Maar dat is het sowieso, no matter what.

Follow the owl, jeah!



Afbeelding

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


Laatst bijgewerkt door Enjolras op do jun 23, 2011 12:11, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 12:11 

Spoiler:
Hmm, ik weet nog steeds niet zo goed wat ik hiervan moet vinden. Het is allemaal nog steeds vaag en het duurt gewoon NOG langer! Tot oktober! Pfff. Ik denk dat ik het pas leuk ga vinden op het moment dat ik het echt kan doen en zelf beleef wat het eigenlijk precies inhoud.

Dat boek was inderdaad wel heel mooi (:

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Wanted: Dead or Alive

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 12:12 

Op het mediadeel van de site staan screencaps: http://www.pottermore.com/en/press

Whieee =D Dat ziet er best wel leuk uit eigenlijk, het lijkt me toch een soort spel? xD

Stiekem had ik ook gehoopt dat het vandaag open ging haha, maar het was te verwachten dat ze het zouden uitmelken natuurlijk. Het filmpje was wel mooi met die figuurtjes uit het boek inderdaad <3 Ik ben heel benieuwd =D

_________________

Never give up on the things that make you smile


Laatst bijgewerkt door Elleaf op do jun 23, 2011 12:15, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 12:13 

Charlie schreef:
Spoiler:
Haha, maar ik snap het niet echt denk ik XD. Of nuja, ik snap wat ze zegt, maar ik snap niet wat ze ermee bedoelt. Ik weet niet hoe het zo'n beetje vorm gaat krijgen. MAAR HET KLINKT WEL HEEL ERG COOL EN HIP EN IK BEN F-ING EXCITED HAHA XD.

En ik vond het wel heel hip om die announcement live mee te maken. Ik ben eens benieuwd hoeveel fans aan hun computerscherm waren gekluisterd xD. Maar alsnog snap ik dus niet helemaal waar het heen gaat of moet heen gaan. MAAR HET KLINKT HEEL ERG AWESOME XD. Maar dat is het sowieso, no matter what.

Follow the owl, jeah!


Spoiler:
I agree! Ik snap het nog niet helemaal. Ik lees dingen over dat het een forum wordt, maar dat idee heb ik niet. Ik heb meer het idee dat het een site wordt met allerlei dingen erop. Een webshopachtig iets met de audiobooks, maar ook meer info en al die coole figuurtjes geven wel aan dat het niet gewoon een forum is lijkt me..

AAAH net zo excited als jij Charl :') Ik zit echt te hyperen hier.

Ik had trouwens al verwacht dat we weer moesten wachten. I mean, ze gaan echt wel wachten tot de laatste film uit is. Stiekem is het wel leuk, nu hebben we weer iets nieuws om naar uit te kijken <333

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 12:13 

Spoilertags zijn niet meer nodig hoor. ^^ Ik heb nu nog geen idee wat het precies is, het lijkt een soort RPG, maar het ziet er wel mooi uit. xD En er zitten house points in! =D


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 12:14 

Spoiler:
Op 31 Juli wordt dus bekend gemaakt hoe je de kans kunt krijgen om eerder al aan te melden. xO

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 463 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Volgende


Keer terug naar Pottermore
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme