Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 31  Volgende

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 20, 2011 19:16 

Aah, echt super dat je alles opgeschreven hebt! Het klinkt echt zo fantastisch dat ik eigenlijk niet meer langer kan wachten!
Ik ben het eigenlijk eens met alles wat Jalf zegt qua plussen en minnen. Ik wil ook mijn eigen afdeling kunnen kiezen. Ik wil wel een Huffelpuff blijven natuurlijk. Maargoed, als JKR met haar 'test' ikbenbenieuwdhoedatwordt vindt dat ik ergens anders thuis hoor, dan zal het wel zo zijn? [a]. En inderdaad, het niet mogen kiezen van je eigen username is wel irritant. Het liefst houd ik, net als hier, mijn eigen naam aan. Maar goed, aan de andere kant snap ik het ook wel. Honderden Harry Potter variaties is ook niet alles.

Maar omfg, gewoon die nieuwe informatie die we gaan krijgen, de tekeningen, spullen kunnen kopen, duelleren, commonrooms! Ik krijg echt steeds meer zin in Pottermore <3. Ik ben echt zo benieuwd naar alles! Naar alle nieuwe dingen die we te weten gaan komen!


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 20, 2011 19:23 

Whaha eigenlijk ben ik heel benieuwd met wat voor username ik opgescheept ga zitten xD Ik vind een eigen naam uitkiezen nog niet eens zo erg, maar ik wil gewoon mijn eigen afdeling kunnen kiezen. Of in ieder geval aan willen geven dat niet in Ravenclaw wil komen xD Maar goed, ik ben dan ook totaal geen Raven, dus dat zal wel goed komen.

Ik was verder trouwens helemaal niet zo geĂŻnteresseerd in Pottermore, omdat ik dus dacht dat het een MMORPG ofzoiets zou zijn en daar interesseer ik me dus niet in. Maar het klinkt echt heel gaaf en ik kan nu echt niet wachten. Ik ga zondag eindelijk naar DH2 en het eindigt dus nog niet allemaal. Ik heb nog hoop :')

En awesome! Ik ben heel benieuwd wat voor toverstok ik ga krijgen.

En rofl ja :D Hoe hebben die 2 elkaar ontmoet... I wanna know!

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 20, 2011 19:25 

Toen ik her en der al videos bekeek werd mij al duidelijk dat het geen MMORPG in zou gaan houden. Jammer, maar wie weet voor in de toekomst als apart project ;) Wat niet is, kan nog komen enzo (a) Verder klinkt het allemaal erg interessant. Vooral dat je dus meer te weten gaat komen van personages vind ik erg leuk. Dat je zelf dus elk boek door kunt lopen e.d. Mooi dat ze er nu mee komt met Pottermore, dat gaat HPF2 zeker wel een impuls geven lijkt me zo! :D

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 27, 2011 10:18 

Awesome dat je al die dingen hebt genoteerd, Pat!

Het klinkt heel erg cool en ik ben ook erg benieuwd. Ik vind het heel hip dat we nog iets hebben, na alle films en boeken :'). It may not be as equally exciting (ook al beweert Rowling van wel), maar het lijkt me in ieder geval iets om heel erg naar uit te kijken en hopelijk blijkt het ook zo hip te zijn zoals het me nu lijkt. Ik vind het ook echt heel cool dat Rowling hier zo nauw aan meewerkt, dat maakt het allemaal des te hipper.

En ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar die usernames, naar die wands en VOORAL naar welke House ik ga krijgen :'). Ik zie nu echt al tig van mensen op Tumblr die vrezen dat ze niet in 'hun' House terrecht gaan komen xD. Ik ben echt benieuwd. Heel stiekem denk (en hoop) ik dat Rowling ergens 'met je keuze' rekening houdt. As it should be :'). Dat zou heul cool zijn.

En verder is het dus nu zondag dat we kans kunnen maken om Ă©Ă©n van die early bezoekers te zijn, toch? Of nuja, hoeveel waren het er ook alweer? Best veel. Ik ben benieuwd wat dat gaat zijn. Ik ben tegen die tijd gelukkig alweer thuis en heb dus normaal internet (en volgens mij ook niet uberspeciale dingen gepland die dag), dus ik ga mijn uiterste best doen er bij te zijn (moet wel lukken lijkt me). Bottom line: IK BEN BENIEUWD! :'D

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 27, 2011 10:42 

Ben ook erg benieuwd in welke afdeling ik terecht zal komen. Maar wanneer zal het echt gaan beginnen? Van 30 op 31 juli dus om 00:00 uur al? Want 1 miljoen mensen kunnen zich als eerste inschrijven. Ik heb zo'n vermoeden dat het storm gaat lopen met alle HP-fans over de weide wereld. Enfin, ik heb mij voorgenomen om zaterdagavond gewoon tot ver na 00:00 uur de website open te hebben staan. En telkens F5'en uiteraard (a) En mocht het dan al meteen lukken dan ga ik uiteraard door tot in de late uurtjes. Zolang ik maar bij die challenge kom en die weet op te lossen. Kan niet wachten iig, kijk er naar uit :D

En hier dan wel je username vermelden die je toegewezen krijgt. Is toch niks leukers om straks met menig HPF-er actief te zijn op Pottermore en je ervaringen hier delen? Ik vind het in elk geval een leuk initiatief. Ben met name benieuwd naar de hoeveelheid achtergrond informatie en dan meer specifiek voor bepaalde personages. Als er dan in de toekomst ook nog een Harry Potter MMORPG komt ben ik nog wel even zoet zelfs nu de boeken en ook films klaar zijn. Het verhaal mag dan afgerond zijn, dat betekent nog niet dat ik klaar ben met Harry Potter! ;) *streept de dagen door* Nog maar vier dagen en drie nachtjes slapen hehe :xmas:

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 8:32 

Goed, mensen:

Citaat:
Those of you who would like the chance to gain early access to Pottermore must find The Magical Quill, and then submit your registration details. Each day, from 31 July to 6 August, a clue will be revealed here. Solve the clue and you will be taken to The Magical Quill. Be quick, The Magical Quill won’t be there for long and registration will only be open while spaces are still available each day.


Citaat:
What is The Magical Quill?

The Magical Quill detects the birth of magical children and writes their name down in a large book. To find out if your name is in the book, you need to find The Magical Quill and then submit your registration details on Pottermore.




Aldus een geupdate, werkende Pottermore.com :'). Please to Merlin, laten we allemaal een beetje lief zijn van zodra iemand een hint vindt/het antwoord weet/DE QUILL VINDT ffs. Dan kunnen we allen gezaampjes nĂłg eens wachten - op die mail die dan hopelijk wel aankomt. Enfin. It has begun. Sortah.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 9:09 

De eerste clue staat online mensen! En hij is hartstikke simpel. Ik ben in ieder geval geregistreerd dus ik zal de komende tijd als een gek m'n mail checken :')

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 9:11 

Yay, geregistreerd! :D Ik ben SnitchStar37, nu nog wachten op de bevestigingsemail ::eva::

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 9:14 

Ja, ik zit ook op m'n registratiemail te wachten. Duurt wel lang moet ik zeggen...

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 9:33 

Ik ben ook geregistreerd! :'D Haha, volgens mij heb ik wel een verkeerd geboortejaar opgegeven - want ik moest alleen mijn voornaam opgeven en het mailadres van mijn ouders of guardians XD. Ahja. Ik ben SeekerRain33. :')


Voor mensen die er nog niet bij zij: quill.pottermore/245, daar de juist veer aanklikken. En de rest zie je vanzelf wel.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Wanted: Dead or Alive

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 9:37 

Bij mij doet de link het niet =/ Ben ik te laat? xD Ik kwam ook op 245 uit en heb dat er achter geplakt, maar er gebeurd niets.

_________________

Never give up on the things that make you smile


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 9:42 

Elleaf schreef:
Bij mij doet de link het niet =/ Ben ik te laat? xD Ik kwam ook op 245 uit en heb dat er achter geplakt, maar er gebeurd niets.


Bij mij werkt ie wel nog gewoon hoor?

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Wanted: Dead or Alive

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 9:53 

Charlie schreef:
Elleaf schreef:
Bij mij doet de link het niet =/ Ben ik te laat? xD Ik kwam ook op 245 uit en heb dat er achter geplakt, maar er gebeurd niets.


Bij mij werkt ie wel nog gewoon hoor?


Ik kreeg de hele tijd een melding dat de site niet bestond *heeft al tig keer geckeckt of de spelling klopt* :") Maar nu ga ik naar Sony toe, ben benieuwd of dat de bedoeling is xD

_________________

Never give up on the things that make you smile


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 9:59 

Ik heb me ook al aangemeld. INmiddels al 2 keer aangezien ik nog steeds geen activatiemail heb. En dat is weird want ik heb me echt heel snel aangemeld. Eerder dan sommige mensen die dus wel al een activatiemail hebben gekregen, dus dat suckt. Ik hoop niet dat dit betekent dat ik niet een van die miljoen mensen ben.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 10:01 

Elleaf schreef:
Charlie schreef:
Elleaf schreef:
Bij mij doet de link het niet =/ Ben ik te laat? xD Ik kwam ook op 245 uit en heb dat er achter geplakt, maar er gebeurd niets.


Bij mij werkt ie wel nog gewoon hoor?


Ik kreeg de hele tijd een melding dat de site niet bestond *heeft al tig keer geckeckt of de spelling klopt* :") Maar nu ga ik naar Sony toe, ben benieuwd of dat de bedoeling is xD


Sony is helemaal juist ja. Go go!

Ik heb me overigens ook een tweede keer aangemeld, omdat ik dus denk dat ik bij mijn eerste account een jongetje van twaalf ben XD. En nu ben ik alvast ene jongetje van 19. Al heb ik voor de tweede nog geen mail gekregen, dus ah. Ik zou het sowieso wel vreemd vinden als je dubbel kan registreren, want ik heb nu echt gewoon twee keer hetzelfde mailadres gebruikt. Mijn tweede naam is PatronusSpell97 [/forthatmatter].

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 463 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 31  Volgende


Keer terug naar Pottermore
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme