Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Volgende

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 11:30 

@ Eva: ik kreeg ook die van mijn tweede account. Heb hem wel gelijk geactiveerd, straks heeft het tijdstip nog invloed op de kans dat je er vroeg in mag.

Over de cijfers: ah well, beter 2 cijfers dan 4 cijfers xD. Plus wel awesome dat je nog wel uit 5 namen kan kiezen.

*gaat andere account, mits die binnenkomt, niet activeren*

Edit: andere is nu binnen.

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


Laatst bijgewerkt door Vivian op zo jul 31, 2011 11:50, in totaal 2 keer bewerkt.

 Profiel  

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 11:32 

Eva schreef:
@BeeGee Ja ik vind het ook lelijk. Ik ben nu al aan het kijken of er iets HP-achtigs is met het cijfer 128. Dan betekent het nog iets. xD Mijn andere account is QueenRain18 en die 18 kan in ieder geval nog slaan op het feit dat ik 18 was toen de boekenserie afgelopen was.


Ik heb lekker 49: 7 kwadraat! Het magische getal! =D

Overigens vind ik het wel logisch dat ze het zo doen hoor, dan krijg je in ieder geval geen F*ckHarry etc. Want met het aantal accounts dat aangemaakt gaat worden, is dat anders echt niet bij te houden.

Zo te zien heeft vrijwel iedereen wel een activatiemail binnen, hè? Er zat dus gewoon vertraging in de mails, dus voor degenen die de komende dagen nog geen registreren, wees niet bang als je geen mail krijgt!


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 11:41 

Charlie schreef:
SeekerRain3 it is voorlopig. :') Omdat dat by far de hipste optie was. Ik herinner me mijn andere opties niet zo goed meer, maar deze vond ik cool omdat hij me wel aan Harry doet denken. En omdat hij, in tegenstelling tot andere namen, nog een beetje sense maakt.


Omdat ik dus met SeekerRain per ongeluk een kind van 12 ben, heet ik nu PatronusSpell97. Jawel. Ik haat het dat het twee cijfertjes zijn, maarja, de kans dat ik mijn leeftijd nog kan aanpassen lijkt me miniem. Dus. Nu ben ik tenminste keihard 19 daar. Yeah.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 11:46 

Net mijn mailtje binnengekregen! :D Ik ben WildSnitch102. Ik vind mijn usernaam eigenlijk best leuk, want hij doet me denken aan Harry, haha. :)

_________________
Life's too short to even care at all.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 11:53 

Hoe heeft iedereen eigenlijk kunnen kiezen uit meerdere usernames? Ik heb nog gezocht tijdens mijn registratie maar zag eigenlijk nergens opties staan... Wel jammer op zich, nu heb ik AsphodelPatronus188, weet iemand wat Asphodel is?!


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 11:56 

Op de laatste pagina stonden 5 mogelijke usernames, waar je uit kon kiezen door het juiste bolletje aan te vinken. Waarschijnlijk heb jij dat niet gezien en gewoon automatisch de bovenste naam genomen.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 11:57 

Hummmm iets te snel geweest dan in mijn enthousiasme. Oh well het is maar een naam! Ik ben alleen maar blij dat ik binnen ben :D


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 11:59 

En volgens Wikipedia is Asphodel een plantje, in het Nederlands heet het Affodil. Volgens mij wordt dat gebruikt in Toverdranken, het komt mij in ieder geval wel bekend voor.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 12:02 

Ik heb er geen printscreens van gemaakt. Maar hier begon het mee nadat je de Magical Quill had aangeklikt:

Afbeelding

Vervolgens kreeg je een scherm te zien waarbij je allerlei gegevens diende in te vullen. (geboortedatum, naam, emailadres, wachtwoord) Was dat klaar dan kwam je uit bij het scherm waarbij er meende ik 5 (?) namen werden getoond waar je uit kon kiezen. Zodra je eenmaal een keuze had gemaakt kwam je dan uit op...

Afbeelding

Dus bij het namenlijstje heb je waarschijnlijk de keuze gelaten voor wat ie was. En volgens mij pakt ie dan standaard de bovenste uit het rijtje van vijf. ;) Wat Dennis dus zegt ^^

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 12:19 

Ooooh Affodil ja (: daar heb ik wel van gehoord.

Nee dat scherm heb ik niet gezien, gewoon overgeslagen dan denk ik.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bon Temps
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 12:40 

Hmmm iemand suggereerde ergens dat de keuze van je naam misschien al een eerste 'afdelingstest' is. Zou grappig en slim zijn. Sommige namen hebben duidelijke links met de verschillende afdelingen.

_________________
    GRYFFINDOR!


    "Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 12:41 

Zou kunnen idd, ik ben ook benieuwd of het mogelijk is om de vragen zo te beantwoorden dat je de uitslag echt kan beinvloeden. Of dat het allemaal maar een beetje gissen is.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 12:44 

Als dat echt zo is, dan vind ik dat toch wel grappig. Heb zelf niet echt bewust gekozen voor mijn username, anders dan dat ie mooi kort is en de andere suggesties nog minder waren. Maarja, moet je Auror dan meteen maar linken aan Gryffindor? :roll:

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 12:49 

Dat is inderdaad ook het eerste wat ik dacht. Ik denk dat je heel veel kan afleiden aan de naam die iemand kiest. Maar aan de andere kant, je hebt niet de vrije keuze wat betreft naam, dus misschien is het toch niet zo heel bruikbaar om mee te sorteren. Bovendien had het dan logischer geweest als je 4 of 8 mogelijke namen had gehad (elke afdeling evenveel kans).


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Belgen-landje
BerichtGeplaatst: zo jul 31, 2011 13:03 

Voor de mensen die meerdere accounts hebben; je kunt Ă©Ă©n daarvan dus verwijderen. Als je ingelogd bent, staat er onderaan rechts "Account settings". Je klikt erop en dan staat er rechts boven "Delete account". Voor degene die het zouden willen verwijderen. Zo hebben andere mensen meer kans ^^

_________________
Nothing will be the same
after november the 26


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 201 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Volgende


Keer terug naar Pottermore
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme