Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 12:42 

Mijn username is NoxSpell122, ik heb mijn andere username nog niet geactiveerd en dat ga ik waarschijnlijk ook niet doen (omdat je maar 1 account mag hebben).

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Emond's Field

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 12:50 

Toch maar aangemeld, waarschijnlijk ga ik er niet heel veel mee doen.
Mijn username is PatronusSeeker199

_________________
01-06-2003 ~ 31-12-2008 & 29-01-2011 ~ heden

Waarom Eren Olifanten Huilers Die Hinkelen
o.d.z.
Et Audite Alterem


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 16:03 

Met dank aan Vivian heb ik nu ook een account: MidnightChaser75 En stiekem ben ik blij met die naam, past ergens nog wel bij mij. Zeker als je sommige vage combi's nog leest. :mrgreen:
Nu maar wachten tot het moment dat ik wordt toegelaten.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bon Temps
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 17:58 

Ik kreeg de naam MarauderJinx41, waar ik eigenlijk best blij mee ben. Het heeft zowel hippe Gryff links als een bad-ass jinx. :D Een van de andere opties was MoonBlood. Dat klinkt heel erg gaaf, alleen in Game of Thrones noemen ze ongesteldheid 'Having your moon blood', dus ik heb um maar niet gedaan XD

_________________
    GRYFFINDOR!


    "Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 18:02 

Pat heeft een nieuwe account geregeld voor mij, thanks Pat. :'D Nu ben ik DreamShadow55. Woohoo, nog altijd vrij lame, maar dat vind ik van al die namen daar, dus whatever. xD

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 18:13 

BeeGee Kenobi schreef:
Ik kreeg de naam MarauderJinx41, waar ik eigenlijk best blij mee ben. Het heeft zowel hippe Gryff links als een bad-ass jinx. :D Een van de andere opties was MoonBlood. Dat klinkt heel erg gaaf, alleen in Game of Thrones noemen ze ongesteldheid 'Having your moon blood', dus ik heb um maar niet gedaan XD


OMG je had ttly MoonBlood moeten doen 8D

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 18:28 

Malou schreef:
BeeGee Kenobi schreef:
Ik kreeg de naam MarauderJinx41, waar ik eigenlijk best blij mee ben. Het heeft zowel hippe Gryff links als een bad-ass jinx. :D Een van de andere opties was MoonBlood. Dat klinkt heel erg gaaf, alleen in Game of Thrones noemen ze ongesteldheid 'Having your moon blood', dus ik heb um maar niet gedaan XD


OMG je had ttly MoonBlood moeten doen 8D


This! Die valt zo onder namen als MorningWood. XD

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bon Temps
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 18:30 

Aaah I wish MorningWood was one of the options XD

@Mou: forever bekend staan als meisje ongesteld. LOL!

_________________
    GRYFFINDOR!


    "Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma aug 01, 2011 23:47 

SeekerRune188

Al vanaf de eerste dag - woohoo! En ik ben er ook nog eens blij mee! On another note, waarom maken mensen 2 (of meer) accounts? Was het de ongeduldigheid? Want daardoor krijgen minder mensen de kans om Beta-testers te zijn voor Pottermore, en dat klinkt toch ietwat asociaal in mijn oortjes.

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 02, 2011 7:25 

Skywalker schreef:
SeekerRune188

Al vanaf de eerste dag - woohoo! En ik ben er ook nog eens blij mee! On another note, waarom maken mensen 2 (of meer) accounts? Was het de ongeduldigheid? Want daardoor krijgen minder mensen de kans om Beta-testers te zijn voor Pottermore, en dat klinkt toch ietwat asociaal in mijn oortjes.

Ik ben blij dat ik een dubbelaccount aangemaakt heb aangezien ik nog steeds mijn registratiemail van 31 juli 10.02am niet gekregen heb. Dus als het niet aan mijn dubbelaccount gelegen had dan had ik er nog steeds niet ingekund.

Daarbij zijn er 1 miljoen accounts beschikbaar, dus de meeste HP fans kunnen wel binnenkomen heb ik het idee. Ik vind het meer asociaal dat mensen hun accounts gaan verkopen op ebay. Aangezien mensen dus alleen een account aanmaken om het te verkopen terwijl Pottermore gewoon gratis is.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 02, 2011 7:36 

Ik heb ook een dubbelaccount omdat het nogal stressen was gisteren en er één door iemand is aan gemaakt. Daarvan wist ik de username niet meer en ik heb voor de zekerheid zelf ook een account aangemaakt. Maar die heb ik niet geactiveerd, dus die wordt over 24 uur weer vrijgegeven.

Mensen die echt twee of meer accounts hebben kunnen trouwens in de account settings een account deactiveren.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 02, 2011 11:09 

Roonil Wazlib heeft als account: DawnPurple27 ;)

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 02, 2011 11:46 

Nou, ik heb me dus geregistreerd als MirrorSun151. De andere opties waren echt niks en deze is ook redelijk.. ja.. Die cijfers zijn zo verschrikkelijk. Gelukkig heeft iedereen ze. Ook Chris Colfer ~ Het ziet er allemaal wel gaaf uit, voor zover ik het gezien heb. Ik wacht namelijk nog steeds op mijn mail. Maar ik denk niet dat het nodig is om nog een keer te gaan registreren, want volgens mij heeft iedereen uiteindelijk de mail wel binnen gekregen. En, hey, je hebt 48 uur de tijd.

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 02, 2011 11:58 

Alice schreef:
Nou, ik heb me dus geregistreerd als MirrorSun151. De andere opties waren echt niks en deze is ook redelijk.. ja.. Die cijfers zijn zo verschrikkelijk. Gelukkig heeft iedereen ze. Ook Chris Colfer ~ Het ziet er allemaal wel gaaf uit, voor zover ik het gezien heb. Ik wacht namelijk nog steeds op mijn mail. Maar ik denk niet dat het nodig is om nog een keer te gaan registreren, want volgens mij heeft iedereen uiteindelijk de mail wel binnen gekregen. En, hey, je hebt 48 uur de tijd.

Ik heb me 51 uur geleden aangemeld en nog een mail gekregen =D Maar ik ben denk ik een uitzondering. xD Het is inderdaad niet raar dat je nu nog geen mail hebt. Dat kan wel een anderhalf uur duren.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 02, 2011 12:07 

Eva schreef:
Alice schreef:
Nou, ik heb me dus geregistreerd als MirrorSun151. De andere opties waren echt niks en deze is ook redelijk.. ja.. Die cijfers zijn zo verschrikkelijk. Gelukkig heeft iedereen ze. Ook Chris Colfer ~ Het ziet er allemaal wel gaaf uit, voor zover ik het gezien heb. Ik wacht namelijk nog steeds op mijn mail. Maar ik denk niet dat het nodig is om nog een keer te gaan registreren, want volgens mij heeft iedereen uiteindelijk de mail wel binnen gekregen. En, hey, je hebt 48 uur de tijd.

Ik heb me 51 uur geleden aangemeld en nog een mail gekregen =D Maar ik ben denk ik een uitzondering. xD Het is inderdaad niet raar dat je nu nog geen mail hebt. Dat kan wel een anderhalf uur duren.


Heb je de mail van die tweede registratie dan ook nog niet binnen? Ik krijg net een halve minuut geleden mijn mail binnen, maar nu weigert Chrome om de validation link te laden. Oh, hij doet het nu. Misschien hoopte ik stiekem dat hij het niet zou doen, zodat ik een betere username kon gaan kiezen. Ohwell.

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 201 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende


Keer terug naar Pottermore
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme