Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 10, 2011 18:40 

Ik zie trouwens dat Perijn nog niet heeft aangegeven in welke afdeling hij zit. Volgens mijn Pottermore vriendenlijst is dat Hufflepuff xD

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 10, 2011 20:59 

CastleThorn190 is een Ravenclaw :cool:

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 10, 2011 22:36 

DragonPixie141 is ook een Ravenclaw!

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw common room
BerichtGeplaatst: zo sep 11, 2011 10:49 

Evenals mijn bovenposters ben ik, ScarletVine22, een Ravenklauw!

_________________
    Life isn't about how many breaths you take; it's about the moments that take your breath away.


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: zo sep 11, 2011 11:06 

Ik ben op Pottermore CrimsonEye108 (er was geen beter naam :P) en ik ben ingedeeld in Gryffindor!


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo sep 11, 2011 18:12 

Ik ben MahoganyOwl146 en zojuist een Gryff bevonden [wat ik Ă©cht niet had verwacht :')]


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mystic Falls

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 11, 2011 19:14 

MirrorJinx126 zit in Ravenclaw!


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma sep 12, 2011 9:40 

CatCentaur167, Slytherin! <3


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma sep 12, 2011 19:45 

LumosMirror109, Gryffindor. Yeah! =D

_________________
Rawwr~


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 15, 2011 8:50 

Maar is iedereen nu binnen dan op Pottermore en vergeten mensen dit hier door te geven? Of hebben de mensen die nog niet ingedeeld zijn in de beginpost nog steeds hun welkomstmail niet gekregen? Ik heb namelijk het idee dat het dood ligt. De aantallen komen bij Pottermore er wel bij, maar ik hoor er zelf zo weinig van.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 15, 2011 10:45 

Ik ben er nog niet in. En ik kan je vertellen dat het inmiddels heel frustrerend word. Soms heb ik echt zoiets van ''laat ook allemaal maar'' en dan ben ik ineens weer SUPERzenuwachtig voor de sortering en wil ik er zo snel mogelijk in xD

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 15, 2011 15:11 

Ik ben er ook nog niet in. Anders had ik het echt wel gepost. Ik ben allang blij dat ik een account heb gekregen, maar het begint er steeds meer op te lijken dat het voor sommige mensen nergens op slaat om early access te hebben.. We zijn er inmiddels een beetje uit dat het op volgorde van de registratiedagen gehad (behalve als je een andere taal dan Engels hebt) en ik ben van dag 4. Alle mensen van dag 4, 5, 6 en 7 zijn er blijkbaar nog niet in.. Dat slaat toch op niks? Ik ga er waarschijnlijk niet eens twee weken vantevoren in en zoveel andere mensen dus echt maar een paar dagen..

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 15, 2011 15:15 

@Arianna: Fijn om te weten dat jij ook van dag 4 bent (ik dus ook). Ik begon al een beetje bang te worden dat ik toch iets verkeerd had gedaan. Ook al kan dat bijna niet, want als ik inlog krijg ik gewoon het congrats berichtje en dat niet iedereen tegelijk in de beta versie kan. Zijn er mensen van dag 4 die er wél in zijn? Of van latere dagen?

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 15, 2011 15:16 

@Manouk, dat klopt niet helemaal. Ik ben van dag 4 (en mijn zusje ook) en wij zijn alle twee al binnen. Sinds afgelopen zaterdag. Dus er zijn al wel dag 4 mensen binnen, maar ik had wel verwacht dat tegen nu de rest van die dag ook wel binnen zou zijn. Maar Pottermore lag er de afgelopen dagen wel heel regelmatig uit, vooral zaterdag en zondag. Dus misschien wilden ze die problemen eerst op lossen, idk.

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 15, 2011 16:05 

@Reflex: Well, goed te weten dat er dan wel mensen al binnen zijn van dag 4. Maar het is dan toch vreemd dat Jessica en ik bijna 5 dagen later nog niet binnen zijn :S Misschien komt het inderdaad doordat Pottermore er steeds uitligt. Wel vreemd dat ze daar geen melding van geven..

Dan blijft het toch vreemd. Dan is nu de helft ofzo van de early access binnen waarschijnlijk. Jullie kunnen daar toch nummers van zien? Er mochten geloof ik 1 miljoen early accessers in, toch? Hm.

Als ik inlog krijg ik net als Jessica een scherm dat je wel in de betaversie mag, maar niet iedereen tegelijk en dat de Welcome mail in een paar weken komt..

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 201 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende


Keer terug naar Pottermore
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme