Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 13, 2011 18:50 

Pottergirl schreef:
Pottermore is nog niet open, je kon je alleen alvast registeren. Een week lang werd er elke dag een online hint (een rekensommetje) vrijgegeven die je kon oplossen door het boek voor die dag er bij te pakken (elke dag was er een hint uit een ander boek). Het waren niet echt hele moeilijke hints XD Het antwoord op de vraag kon je aan een linkje plakken en dan kwam je op een website waar je de magical quill moest zoeken (ook niet erg moeilijk). Zodra je de quill had gevonden werd je doorgelinkt naar een registratiesite waar je je gegevens kon invullen en kon kiezen uit 5 voorgeselecteerde usernames - je kon dus inderdaad je eigen username niet kiezen. Zodra je de registratie had voltooid moest je even wachten op je registratiemailtje (bij de een duurde dit wat langer dan bij de ander) en als je op de link uit dit mailtje had geklikt was je officieel geregistreerd (:

Er zijn dus 1 miljoen mensen vroeg geregistreerd, en die kunnen vanaf nu een welkomstmailtje verwachten. Het kan echter een paar weken duren voordat je dit mailtje ontvangt. Zodra je dit welkomstmailtje hebt kun je officieel Pottermore in (:

De lijst met HPF'ers in het Usernames topic laat dus zien welke HPF'ers er allemaal een account (of twee) hebben, en die dus nu allemaal op hun welkomstmailtje zitten te wachten om early access te krijgen.

Hopelijk is het zo een beetje duidelijk en ben ik niets vergeten, haha XD


Vandaar :') Beter kan het haast niet samengevat worden, hihi. Als dit dus niet is gelukt, wordt het helaas wachten tot Oktober, dan gaat Pottermore open voor iedereen.

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 13, 2011 18:54 

@ Kim: zie mijn bovenposter, maar als je wel een vroeg account had gewild is er misschien nog een optie. Dit stond namelijk een paar pagina's terug:


Neville schreef:
Nu de vroege registratieperiode is afgelopen, vraag ik me af of er mensen zijn met twee accounts. Of het nu is gekomen door een late activatiemail, lelijke username of whatsoever, ik vind het zonde van de plek die daardoor verloren gaat voor fans die geen account hebben kunnen registreren.

Dus, zijn er mensen met een meer accounts? Ik weet niet of het allemaal kan met echte naam enzo, maar volgens mij is het best mogelijk om deze aan iemand te geven/lenen/whatever die geen account heeft weten aan te maken. Ook voor dat laatste, zijn die mensen hier?

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw common room
BerichtGeplaatst: ma aug 29, 2011 16:29 

M'n zus en ik konden zonder probleem registeren... We hadden het antwoord snel gevonden en kregen onze mailtjes binnen het kwartier dus dat was wel top... Nu nog steeds aan het wachten tot we er echt in kunnen, grmbl...

_________________
Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?



 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 29, 2011 17:32 

Oh voor de mensen die geĂŻnteresseerd waren in mijn verhaal: Ik heb dus nog nooit mijn registratiemail gekregen. Ben dus blij dat ik een half uur later een tweede account gemaakt heb. Het is echt weird dat ik hem nog nooit gekregen heb aangezien ik wel gewoon mijn goede emailadres in heb gevuld. Sowieso is het jammer want ik heb me meteen aangemeld met dat account (binnen 5 minuten), dus ik was anders op dag 1 (of 2) al binnen geweest. Nu kwam ik een week later pas binnen.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: zo apr 15, 2012 15:20 

Heb me aangemeld zonder problemen, binnen t uur kreeg ik m'n activeer mail.
Dus dat ging lekker snel, op t punt beland bij wegisweg.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 01, 2012 17:49 

Kun je je nu nog steeds aanmelden? Ik ken de clues niet, of krijg je die op Pottermore zelf?

Hoe oud moet je eigenlijk zijn om erop te mogen?

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 01, 2012 22:56 

Ropandinaa schreef:
Kun je je nu nog steeds aanmelden? Ik ken de clues niet, of krijg je die op Pottermore zelf?

Hoe oud moet je eigenlijk zijn om erop te mogen?


Iedereen mag nu binnen, dus geen clues meer :) En ik geloof dat alle leeftijden erop mogen, maar dat je -13 ofzo toestemming moet krijgen. Ofwel mag je vanaf 13 en moet je -18 toestemming krijgen - ben niet zeker.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 06, 2012 18:25 

Bedankt voor het antwoord :)

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 68 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5


Keer terug naar Pottermore
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme