Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 26, 2011 23:08 

@Pat: Jij hebt dan weer gewoon de lange versie van Eva :').

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 26, 2011 23:11 

Charlie schreef:
@Pat: Jij hebt dan weer gewoon de lange versie van Eva :').

Ja inderdaad daar lijkt het wel op. xD

Ik denk dus ook dat ze gewoon maar een paar soorten wands hebben qua art en die gewoon steeds weer opnieuw gebruiken. Aangezien alle wands op het plaatje op elkaar lijken terwijl iedereen een andere wand heeft.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 26, 2011 23:14 

Eva schreef:
Charlie schreef:
@Pat: Jij hebt dan weer gewoon de lange versie van Eva :').

Ja inderdaad daar lijkt het wel op. xD

Ik denk dus ook dat ze gewoon maar een paar soorten wands hebben qua art en die gewoon steeds weer opnieuw gebruiken. Aangezien alle wands op het plaatje op elkaar lijken terwijl iedereen een andere wand heeft.


Dat dacht ik meteen al toen ik zag dat er een plaatje bijkwam op Pottermore :'). Als in, het zou maar heel toevallig zijn dat wij drie net die wands hebben die een beetje (veel) op elkaar lijken. Dus stiekem is mijn wand nog steeds de vorm van die van Neville, waaaaaant, ik heb het net even opgezocht en de wand van Neville (die ik dus heb) is gemaakt van cherry EN heeft een unicorn haar. OMG. Dat is dus wel epic win ofzo.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 26, 2011 23:38 

Afbeelding

Mijn wand (: Volgens mij heb ik wat art betreft de langere versie van die van Malou. MET BOLLETJE @@

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 26, 2011 23:40 

*brofist* (sisfist?) Hell yeah, bolletjes unite. @@ Die van jou is wel iets roder, which makes sense gezien de houtsoort.

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 0:26 

Ik ben blij met mijn wand! Unicorn core is mooi en de houtsoort ook, al moet ik zeggen dat ik eerst niet wist wat dogwood was. Maar blijkbaar is dit een soort met allemaal mooie lieve bloemetjes aan zijn takken!

Afbeelding

Wat hierboven gezegd wordt, plaatjes zijn een beetje saai en standaard. Jammer, want de rest van het artwork is zo mooi! Het valt me trouwens ook op dat heel veel mensen hier unicorn hebben.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 0:29 

Welkom bij de bolletjes clan @@ En dat van de core - dat kan ook bijna niet anders want er zijn niet zoveel mogelijkheden, toch? Tenminste, in mijn hoofd maakte Ollivander wands met drie cores - unicorn hair, dragon heart string en phoenix feather. Dus dan is er ook niet zoveel keus (: Zeker als ze ook nog zeggen dat bijvoorbeeld phoenix feather best zeldzaam is.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 0:38 

@Janneke: Zeg maar niet IRL dat je bij de bolletjes clan hoort, dan kan je nog wel eens opgepakt worden. xD En klopt inderdaad wat je zegt ja, ik had er niet meer aan gedacht dat Olivander maar drie kernen gebruikt.

@Joost: Jouw wand ziet er echt hip uit, en we nemen je idee voor

En Dogwood is wel Rowlings favoriete houtsoort!


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 7:32 

Afbeelding

Ik sluit mij aan bij team Bolletje @@

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 8:13 

Teehee, leuk om zo te zien welk plaatje van eenieders wand eruit ziet. :D Moet wel zeggen dat ik ongeacht welke wand ze stuk voor stuk mooier vind dan die van mij. @Charlie: die van mij heeft idd wel wat weg van een van Bellatrix haar wands en dat vind ik maar zo zo @@ Ik heb geen dunne, slanke, langwerpige staf, nee ik heb er eentje die maar vreemd afbuigt en dik is. Mijn artwork van mijn wand is voorlopig hier op HPF nog wel uniek. (a) Totdat iemand anders met zijn/haar wand komt en dezelfde artwork maar donkerder plaatst is dat toch wel cool.

En :cool: voor de bolletjes-clan/team bolletje xD

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 11:04 

Mijn wand is CHERRY WITH UNICORN CORE, ELEVEN AND A HALF INCHES, QUITE FLEXIBLE.

Bijna hetzelfde als die van Charlie's (en hij ziet er hetzelfde uit) xD. Alleen dan Quite Flexible ipv Quite Bendy. I love it <3.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 11:45 

Ik heb deze (dezelfde als Joost):

Afbeelding

Ik vind 'm eigenlijk niet zo heel mooi, maar hij is wel heel speciaal. :')

_________________
Life's too short to even care at all.


Laatst bijgewerkt door Changetje op za aug 27, 2011 11:47, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 11:46 

Sjar schreef:
Mijn wand is CHERRY WITH UNICORN CORE, ELEVEN AND A HALF INCHES, QUITE FLEXIBLE.

Bijna hetzelfde als die van Charlie's (en hij ziet er hetzelfde uit) xD. Alleen dan Quite Flexible ipv Quite Bendy. I love it <3.


Nog maar eens een reden waarom ik denk dat de Wandkeuze sowieso al deel uitmaakt van de Sorting Hat. Het feit dat we zo goed als dezelfde wand hebben + in Hufflepuff terecht komen.. Daar zit een geurtje aan :').

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 11:53 

Changetje schreef:

Ik vind 'm eigenlijk niet zo heel mooi, maar hij is wel heel speciaal. :')


Helemaal mee eens. Lang niet zo mooi als anderen maar de combi van kern en houtsoort maakt hem speciaal *aait zijn eigen wand* (a)

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 27, 2011 12:04 

Charlie schreef:
Sjar schreef:
Mijn wand is CHERRY WITH UNICORN CORE, ELEVEN AND A HALF INCHES, QUITE FLEXIBLE.

Bijna hetzelfde als die van Charlie's (en hij ziet er hetzelfde uit) xD. Alleen dan Quite Flexible ipv Quite Bendy. I love it <3.


Nog maar eens een reden waarom ik denk dat de Wandkeuze sowieso al deel uitmaakt van de Sorting Hat. Het feit dat we zo goed als dezelfde wand hebben + in Hufflepuff terecht komen.. Daar zit een geurtje aan :').

Opzich is het niet zo heel erg raar omdat je dezelfde soort vragen krijgt bij het sorteren als bij Ollivander. Het is dus logisch dat je wand dezelfde soort trekjes heeft als je afdeling. En het feit dat je hetzelfde antwoord geeft als iemand anders bij de wands dan is de kans ook groot dat dat gebeurd bij het sorteren. Al zou ik het niet helemaal raar vinden als de wand keuze deel uitmaakt van het sorteren.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 86 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende


Keer terug naar Pottermore
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme