Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 10:16 

Ik ga het ook eerlijk invullen en als ik echt niet kan kiezen tussen 2 antwoorden dan ga ik voor het antwoord wat voor mij het meest Slyth of minst Ravenclaw is. Ik ga ook denk ik geen 2de account aanmaken, aangezien ik met 3 van de 4 afdelingen kan leven lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat ik dan net in Ravenclaw komt.

(En voor de extra info over de Houses doe ik het niet, want uiteindelijk zal alles toch wel op HP-wiki terrecht komen XD)

Ik kwam trouwens laatst dit plaatje tegen op Fandomsecrets. It cracks me up XD

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 10:27 

Jalf schreef:
Ik kwam trouwens laatst dit plaatje tegen op Fandomsecrets. It cracks me up XD

Zo'n Tumblrwaardig plaatje xD Maar inderdaad, ik zou het echt hilarisch vinden als ik iemand zou kennen die dan net daar terechtkomt.

Ik hoop trouwens ook dat het niet veel vragen gaan zijn die erg afhangen van de mood die je dan net die dag met je meedraagt xD Stel dat ze vragen naar mijn favoriete kleur... Die verschilt van dag tot dag xD

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 12:02 

X'D Ja, dat plaatje is grappig.

Ik ga de test invullen zoals Jalf het zegt. Eerlijk, maar als er een vraag is waar ik twijfel zal ik het antwoord kiezen waar het meest Slyth uit blijkt en het minst Ravi. Ook ik wil maar absoluut niet in 1 afdeling: Ravenclaw. En ik neem aan dat ik daar toch niet kom. Hoewel ik soms wel creatieve uitspattingen heb, wil ik mezelf niet superslim noemen en al helemaal niet leergierig xD

Ik ben wel echt heel benieuwd naar de test. Maar Rowling zal het allemaal wel weten. Slyth of Huff gok ik. (En dat klinkt heel tegenstrijdig, maar van die twee heb ik gewoon de meeste eigenschappen xD).

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 16:29 

*lacht om plaatje*

Ik vind mezelf een Huffelpuf, dat is ook de belangrijkste reden dat ik ooit in een ver verleden vanuit Slytherin geswitched ben. Het zou me verbazen als dat er niet uit kwam rollen bij Rowlings test, maar ik sta wel open voor een andere keuze. Want ik denk dat iedereen, inclusief ikzelf, van alle afdelingen wel enigszins eigenschappen bezit.

Sowieso liggen vindingrijkheid en sluw zijn niet ver van elkaar, net als loyaal zijn en voor je vrienden opkomen. Het is alleen net hoe je het verwoordt.

De afdeling die dan toch het verst van mij weg zou staan, is Ravenklauw. Ik ben niet bijzonder adrem, gefocust op kennis of leergierig. Maar we zullen zien wat het wordt, hopelijk binnen een paar weken al.

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 17:19 

Als ik in Gryffindor kom, word ik pissig :p.
Ik vind mezelf een Hufflepuff. Toen ik daar voor het eerst werd ingedeeld, was ik boos (ik was negen, vergeef me). Nu zou ik het vervelend vinden als ik in een andere afdeling terecht zou komen.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 17:43 

Lana schreef:
En ik ga zeker geen tweede account gebruiken om mijn Sorting te omzeilen/manipuleren. Dat vind ik gewoon stom.


Dit helemaal. Ik vind het ook een beetje gek dat bepaalde afdelingen volledig afgekraakt worden en het ineens helemaal in is om Gryf stom te vinden
Mijn afdelingsvoorkeur gaat als volgt: Ravenclaw/Hufflepuff, Slytherin en Gryffindor. Ok, betrapt: Gryf staat bij mij ook als laatste, maar omwille van het feit dat deze afdeling jammer genoeg niet bij me past. Ik ben niet dapper, nobel of moedig. Ik heb wel een groot rechtvaardigheidsgevoel. Het zou me in ieder geval verbazen als deze afdeling me wordt toegewezen.

Ik ben er van overtuigd dat het Ravenclaw of Hufflepuff gaat worden. Vroeger beschouwde ik me meer als Raaf, vooral omdat ik tijdens mijn puberjaren nogal een serieus en 'wijs' (wijs als in veel algemene kennis, volwassen interesses,...) persoon was. Dit is nu wel een stuk minder, omdat het als 21-jarige normaal is om je 'wijs' voor te doen :') en ik sta ook in het onderwijs, waardoor mijn raafeigenschappen niet meer zo uitzonderlijk lijken. Ik zou het niet erg vinden om in Hufflepuff te gesorteerd te worden. Deze past goed bij me omdat het zo'n sociale afdeling lijkt waar gelijkheid, behulpzaamheid en vriendelijkheid erg belangrijk zijn en dat zijn eigenschappen die erg bij me passen en ik vind dat dit wel degelijk kwaliteiten zijn.

Dusssss: voor mij wordt het Raaf of Huff, vermoed ik. Ik ga de test eerlijk invullen, aangezien het Rowlings methode is en deze het meest correct is. Ik zal zeker me niet opnieuw registreren als de uitkomst niet naar mijn zin is, want het is en blijft ook ''maar'' een site.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 19:39 

Ik ben zo'n manipulatief typetje dat gewoon een ander account maakt, haha. Want ik weet echt voor meer als honderd procent zeker dat ik in Ravenklauw en anders in Zwadderich thuishoor. En ik wil gewoon perse in Ravenklauw, dat moet gewoon.

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 3:47 

Kim schreef:
Ik ben zo'n manipulatief typetje dat gewoon een ander account maakt, haha. Want ik weet echt voor meer als honderd procent zeker dat ik in Ravenklauw en anders in Zwadderich thuishoor. En ik wil gewoon perse in Ravenklauw, dat moet gewoon.



En als je een echte Ravenclaw bent, dan zal dat uit de test blijken. JKR heeft de test afgenomen bij vrienden/familie etc., en ze zei dat het volledig klopt met wat zij zelf al in gedachten had bij die mensen. M.a.w.: de Pottermore sorting sorteert je precies zoals zij dat zelf ook zou doen. (En bovendien heeft het geen zin om een ander account aan te maken, aangezien je de antwoorden niet kunt manipuleren. De vragen zijn niet voor iedereen hetzelfde, en zijn bovendien niet voorspelbaar.)


Persoonlijk vind ik dat ik alle afdelingen thuis zou kunnen horen. Maar ik vind mezelf toch het meest een Gryffindor. En niet omdat dat 'cool' klinkt, maar omdat ik denk dat mijn karaktereigenschappen overlappen met de Gryff-eigenschappen. Hier op HPF zit ik in Ravenclaw, maar dat heb ik jaren en jaren geleden gekozen. En inmiddels vind ik het wel leuk daar, dus heb ik geen zin om het te veranderen ='] Dus ik verwacht dat ik in Gryffindor zal komen. Tweede opties zijn Ravenclaw en Hufflepuff. En tenslotte Slytherin, dus.

Overigens vind ik het best jammer dat als je in Gryff wordt ingedeeld op Pottermore, je per definitie minder informatie krijgt. JK redeneert dat je als Gryffindor simpelweg Harry volgt, en dat alles al is beschreven in de boeken. Maar ik zou heel graag extra informatie willen lezen over de andere afdelingen.

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 7:56 

Je hebt gelijk. Ik kom altijd uit bij Ravenclaw en Slytherin als ik een test maak, echt altijd. Hoewel ik de laatste tijd op Hufflepuff uit kom. Maar ik ben alles behalve een Gryffindor (ik ben namelijk voor bijna alles bang en totaal niet moedig) maar ik blijf nieuwsgierig wat Pottermore van mij vind en waar die mij zal indelen. Pottermore weet het het beste, denk ik dan toch?

Skywalker schreef:
En als je een echte Ravenclaw bent, dan zal dat uit de test blijken. JKR heeft de test afgenomen bij vrienden/familie etc., en ze zei dat het volledig klopt met wat zij zelf al in gedachten had bij die mensen. M.a.w.: de Pottermore sorting sorteert je precies zoals zij dat zelf ook zou doen. (En bovendien heeft het geen zin om een ander account aan te maken, aangezien je de antwoorden niet kunt manipuleren. De vragen zijn niet voor iedereen hetzelfde, en zijn bovendien niet voorspelbaar.)


Persoonlijk vind ik dat ik alle afdelingen thuis zou kunnen horen. Maar ik vind mezelf toch het meest een Gryffindor. En niet omdat dat 'cool' klinkt, maar omdat ik denk dat mijn karaktereigenschappen overlappen met de Gryff-eigenschappen. Hier op HPF zit ik in Ravenclaw, maar dat heb ik jaren en jaren geleden gekozen. En inmiddels vind ik het wel leuk daar, dus heb ik geen zin om het te veranderen ='] Dus ik verwacht dat ik in Gryffindor zal komen. Tweede opties zijn Ravenclaw en Hufflepuff. En tenslotte Slytherin, dus.

Overigens vind ik het best jammer dat als je in Gryff wordt ingedeeld op Pottermore, je per definitie minder informatie krijgt. JK redeneert dat je als Gryffindor simpelweg Harry volgt, en dat alles al is beschreven in de boeken. Maar ik zou heel graag extra informatie willen lezen over de andere afdelingen.

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 10:50 

Ik ga de test gewoon eerlijk invullen. Voor mezelf ben ik een Huffelpuf en vind ik dat ik in de andere afdelingen gewoon niet pas, maar Rowling weet het het beste, lijkt me. Ik laat me gewoon sorteren en zie wel in welke afdeling ik uit kom. Dát zal de afdeling zijn waar ik dan écht thuis hoor. We'll see. :)


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 11:01 

Ja, ik ben erg benieuwd. En ik ben er ook van overtuigd dat inderdaad Rowling / Pottermore het allerbeste weet waar je bij past. Ik hoop Ravenklauw, dat hoop ik echt. Maar als ik in Zwadderich zou komen zou het geen verrassing zijn.

Bernou schreef:
Ik ga de test gewoon eerlijk invullen. Voor mezelf ben ik een Huffelpuf en vind ik dat ik in de andere afdelingen gewoon niet pas, maar Rowling weet het het beste, lijkt me. Ik laat me gewoon sorteren en zie wel in welke afdeling ik uit kom. Dát zal de afdeling zijn waar ik dan écht thuis hoor. We'll see. :)

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


 Profiel  

Klassenoudste Griffoendor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Gryffindor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 11:23 

Oeh, ik ben echt zo benieuwd!
Ik ga de test ook gewoon eerlijk invullen en dan zie ik wel waar ik terecht kom.

Al hoop ik toch een beetje dat ik bij Gryff kom (: Al denk ik niet dat die als eerste uit de test zal komen. Vroeger had ik veel Gryffeigenschappen, maar dat is tegenwoordig wel minder geworden. Ik denk dat ik nu meer eigenschappen van Raaf of Huff heb. Slyth zal voor mij een grote verrassing zijn, omdat ik niet verwacht dat die er als eerste uit komt.
Ik ben dus echt heel benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden!

_________________

You can do anything as long as you can dream it.


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 17:15 

Ik ga de test eerlijk invullen. Het liefst kom ik in Ravenclaw terecht, maar Hufflepuff past ook best bij me. Slytherin en Gryffindor eigenlijk totaal niet, maar ik deins er niet voor achteruit.

Ik ga er gewoon het beste van maken en er zullen vast leuke extras bij zitten. Natuulijk zou Gryffindor wat minder interessant zijn vanwege minder informatie, maar de kans is toch klein voor mij dat ik er in terecht kom. Ik hoop trouwens dat de e-mails morgen arriveren!

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 15, 2011 23:04 

Mooi om te lezen dat iedereen de test eerlijk gaat invullen. En waarom zou je dat ook niet doen? Want juist nu we weten dat we via Pottermore terecht kunnen komen in een afdeling via een vragenlijst die door Rowling zelf is opgesteld heb je daar weinig reden toe. Zoals anderen ook al zeiden: Rowling weet 't beste n.a.v. de ingegeven antwoorden welke afdeling het beste bij je past. Juist dat gegeven geeft voor mij voldoende aanleiding om 't antwoord te kiezen bij elke vraag die bij mij 't beste past. En niet welk antwoord het beste naar mijn mening bij een afdeling past.

Verder ga ik met de test wel veel op gevoel invullen. Als in: wat het eerste bij mij op komt: voor dat antwoord ga ik. Que sera, sera. Wat er dan uiteindelijk uit komt qua afdeling accepteer ik gewoon. Is 't dan toch Slytherin, dan ben ik wel verbaasd. Maar dat maakt het voor mij een stuk makkelijker qua merchandise :P Dito voor Gryffindor. 't ligt in de lijn der verwachting dat ik uiteindelijk Hufflepuff en/of Ravenclaw zie verschijnen. En dan nog meer Hufflepuff dan Ravenclaw denk ik zo. Maar wie weet wat Rowling wel niet in petto heeft voor ons. Als we na het sorteren gewoon posten waar we terecht zijn gekomen kun je 't vergelijken of jouw verwachting klopte.

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: di aug 16, 2011 16:47 

Dit plaatje vond ik op internet, het maakt me al nieuwsgierig:
Spoiler:
Afbeelding

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 203 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende


Keer terug naar Pottermore
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme