Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo sep 07, 2011 21:53 

Jaaa, het is Gryffindor geworden! *happy*
Ik had niet verwacht dat ik er toch wel zo blij om zou zijn, maargoed xD

Verder waren mijn vragen totaal niet doorzichtig en heb ik dan ook alles naar waarheid ingevuld. Gelukkig is Rowling het met mijn eigen inschatting dat gryff het best bij mij past eens geweest :')

_________________
The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it. - Thucydide


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 08, 2011 15:55 

Yay, Ravenclaw! *Happy*

Had eigenlijk geen vragen die doorzichtig waren, vond ze ook nog best moeilijk te beantwoorden xD Maar ik heb mijn HPF House <3

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 10, 2011 21:03 

Ik ben een Ravenclaw!

Ik was heel erg benieuwd wat het zou worden en ik verwachtte Ravenclaw of Slytherin en uiteindelijk mocht ik dus kiezen tussen de twee afdelingen, dus het was een tie. :') Haha, ik zei vanavond nog tegen mijn zusje dat ik het wel leuk zou vinden om een Ravenclaw/Slytherin hatstall te zijn en haha, dit gebeurt er dus. xD

Ik heb de vragen eerlijk beantwoord op gevoel, wat het beste aanvoelde koos ik. Veel vragen vond ik ook niet echt obvious of zo. Er was er maar één of zo. ^^

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: za sep 10, 2011 21:46 

Ben in Hufflepuff terechtgekomen!! : D Ben er heel erg blij mee, ik zou het nogal sneu hebben gevonden moest ik plots in een totaal andere afdeling terecht zijn gekomen.

Heb alle vragen eerlijk beantwoord, hoewel sommige moeilijk waren om uit te kiezen om eerlijk te zijn. Maar heb grondig nagedacht over welke antwoorden ik zou kiezen. : P
Ik denk trouwens ook dat je niet echt kunt 'cheaten' bij deze sorteertest. Ik bedoel, je kunt overal terechtkomen, wat je ook kiest. Het is geen test zoals: 'wat is je favoriete kleur; rood, groen, geel of blauw?' of 'Welke afdeling heeft jouw voorkeur?' ofzo. Nouja, toen ik die test invulde vond ik niet dat er zoveel te "cheaten" viel zou ik zeggen, dat was moeilijk denk ik.

Ben in ieder geval erg blij dat ik toch in Hufflepuff ben terechtgekomen. : DD

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Hall of Prophecy
BerichtGeplaatst: zo sep 11, 2011 10:23 

Spoiler:
Ik vond sommige vragen wel heel doorzichtig. Er werd bijvoorbeeld een vraag gesteld hoe je door andere mensen graag herdacht zou worden of iets in die richting. Dan had je keuzes uit betrouwbaar, dapper, wijs, etc. Ik heb gewoon alles eerlijk ingevuld en na het lezen van dat hufflepuff verhaaltje ben ik er wel tevreden mee.

_________________
"Draco Dormiens Nunquam Titillandus"
Never Tickle a Sleeping Dragon


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mystic Falls

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 11, 2011 14:29 

Ik zit in Ravenklauw! Dan zit ik hier dus toch ook in de juiste afdeling. Ik vond de vragen helemaal niet zo doorzichtig, maar ik was wel al vrij zeker dat ik niet ging in Huffelpuf terechtkomen, als ik mijn antwoorden bekeek. De anderen waren allemaal even goed mogelijk. Ik vind het trouwens best leuk uitgewerkt allemaal en de laatste vraag beantwoorden was ook wel een beetje spannend. Wanneer die pagina refreshte, hihi, ik vind pottermore echt geweldig!


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma sep 12, 2011 9:39 

Slytherin baby! Ik wist dat ik goed zat! @@ *viert feest*

Ik baalde trouwens wel ontzettend toen ik er gisteren uitvloog tijdens het sorteren. Kreeg vandaag ook andere vragen. >< Dus nu zit ik steeds in m'n hoofd met de antwoorden die ik bij de eerste poging had gegeven, terwijl de tweede me een Slyth heeft gemaakt. En ik denk ook echt dat wands erin meespelen, want ik heb ook gewoon een coole Slyth wand.


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma sep 12, 2011 21:44 

Gryffindor! Yeah :'D

Vroeger zag ik mezelf altijd als Ravenclaw (ik herinner me nog dat ik zo naar m'n eerste EFF ging xD) maar stiekem hoopte ik ook wel op Gryffindor, haha. De vragen waren trouwens erg leuk gedaan. Sommige vragen waren inderdaad een beetje doorzichtig (hoe zou je herrinnerd willen worden, etc) maar de meerderheid vond ik lastig te achterhalen.. heb ook vooral op gevoel geantwoord.

Let's now win the house cup :cool:

_________________
Rawwr~


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Malfoy Manor
BerichtGeplaatst: zo sep 18, 2011 17:31 

Ik ben in Slytherin terecht gekomen! :D Ik verwachtte eigenlijk Ravenclaw omdat ik intelligent ben en dat meestal wel uit mijn antwoorden blijkt, maar ik heb altijd al geweten dat ik bij Slytherin hoor.

_________________
Now now Draco.. play nicely.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Assiah.
BerichtGeplaatst: ma sep 26, 2011 15:02 

GRYFFINDOR.
GRYFFINDOR!
GRYFFINDOR!!


This is the best day of my life.

_________________
T S U N A G A R I


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma sep 26, 2011 20:41 

Darren schreef:
GRYFFINDOR.
GRYFFINDOR!
GRYFFINDOR!!


This is the best day of my life.



Afbeelding

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Assiah.
BerichtGeplaatst: ma sep 26, 2011 20:45 

Skywalker schreef:
Darren schreef:
GRYFFINDOR.
GRYFFINDOR!
GRYFFINDOR!!


This is the best day of my life.



Afbeelding


Mrs. Hufflepuff is jealous. (a)

_________________
T S U N A G A R I


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma sep 26, 2011 20:52 

Darren schreef:
Skywalker schreef:
Darren schreef:
GRYFFINDOR.
GRYFFINDOR!
GRYFFINDOR!!


This is the best day of my life.



Afbeelding


Mrs. Hufflepuff is jealous. (a)



You wish - jij doet gewoon nét iets te stoer over je gryff-ness. Heb je alles wel eerlijk ingevuld?

Afbeelding

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Assiah.
BerichtGeplaatst: ma sep 26, 2011 20:55 

Skywalker schreef:
Darren schreef:
Skywalker schreef:
Darren schreef:
GRYFFINDOR.
GRYFFINDOR!
GRYFFINDOR!!


This is the best day of my life.



Afbeelding


Mrs. Hufflepuff is jealous. (a)



You wish - jij doet gewoon nét ietste stoer over je gryff-ness. Heb je alles wel eerlijk ingevuld?

Afbeelding


Fakking eerlijk, biatch.

Afbeelding

_________________
T S U N A G A R I


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 27, 2011 15:54 

Okee. Ik geef alle vertrouwen in het feit dat Pottermore goed kan sorten op. Ik zit in Slytherin :')

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 203 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende


Keer terug naar Pottermore
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme