Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 20, 2011 10:07 

En nu Pottermore open is, kunnen we de nieuwe logo's ook zien!

Ik heb ze snel even van Tumblr gepakt, maar als jij een betere hebt, post het dan even xD

Gryffindor
Spoiler:
Afbeelding


Hufflepuff
Spoiler:
Afbeelding


Ravenclaw
Spoiler:
Afbeelding


Slytherin
Spoiler:
Afbeelding


Wat vind jij van de nieuwe logo's?

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 20, 2011 10:18 

Patricia schreef:
Wat vind jij van de nieuwe logo's?


Ik vind die voor Gryffindor en Hufflepuff goed gelukt. Alleen die van Ravenclaw en Slytherin had ik anders verwacht qua kleurstelling. Niet geel/blauw maar brons/blauw bij Ravenclaw. En niet geel/groen maar zilver/groen bij Slytherin. Het logo van elke afdeling vind ik wel wat hebben.

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 20, 2011 10:20 

@HRH dat geel waar je het over hebt is gewoon deel van de opmaak van de pagina. De logo's zelf hebben wel de normale kleuren van de afdeling.

Ik vind ze als beeld heel erg mooi, maar als wapenschild vind ik ze toch te veel 'fanart'. Die van de films vind ik geloofwaardiger als wapenschilden.

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 20, 2011 10:24 

Malou schreef:
Ik vind ze als beeld heel erg mooi, maar als wapenschild vind ik ze toch te veel 'fanart'. Die van de films vind ik geloofwaardiger als wapenschilden.


Dit. Ik vind ze mooi voor de website, maar ik ben blij dat in de films andere logo's worden gebruikt. Deze zien er wat mij betreft te speels uit, niet officieel of schools genoeg ofzo. Die van de films zijn wat 'strenger' en daardoor dus geloofwaardiger.

Maar ik vind ze mooi om te zien (: Vooral die van Slytherin vind ik gaaf, en ik vind het tof dat het schild van Ravenclaw een adelaar met opengeslagen vleugels heeft.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 20, 2011 10:37 

@Malou: dan heb ik niks gezegd. Ik ging puur af op wat Patricia liet zien. Waarbij ik geen rekening hield met hoe Pottermore qua opmaak bezig is. (zou het ook niet kunnen weten want ik wacht nog steeds geduldig af (a) )

Ergens begrijp jouw opmerking m.b.t. fanart wel. Het straalt idd minder autoriteit uit, wat Hogwarts als instituut toch wel zou moeten doen lijkt mij zo.

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 20, 2011 11:22 

Ik vind de logo's er iets te "simpel" eruit zien. Ik vind ze er niet echt uitzien als echte logo's, dus ik sluit me aan bij de mensen boven mij. Ik vind vooral het logo van Gryffindor iets te simpel eruit zien. Hufflepuff daarentegen heeft wel een beter logo. Ik vind die denk ik de beste van de vier.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: za aug 20, 2011 11:52 

Pottergirl schreef:
Malou schreef:
Ik vind ze als beeld heel erg mooi, maar als wapenschild vind ik ze toch te veel 'fanart'. Die van de films vind ik geloofwaardiger als wapenschilden.


Dit. Ik vind ze mooi voor de website, maar ik ben blij dat in de films andere logo's worden gebruikt. Deze zien er wat mij betreft te speels uit, niet officieel of schools genoeg ofzo. Die van de films zijn wat 'strenger' en daardoor dus geloofwaardiger.

Maar ik vind ze mooi om te zien (: Vooral die van Slytherin vind ik gaaf, en ik vind het tof dat het schild van Ravenclaw een adelaar met opengeslagen vleugels heeft.


This as well. XD Ik vind de logo's mooi, maar niet officieel genoeg en wat te modern en te speels/fan-arterig, om eerlijk te zijn.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 21, 2011 12:02 

Ik vind ze echt prachtig. Ze zien er heel stijvol uit, dat vind ik mooier dan de typische drukke wapenschilden. Of het geschikt is, who cares nu ze zo mooi blijken te zijn! We zullen altijd de oude logo's hebben, ik vind het wel leuk dat Pottermore net even anders is.


 Profiel  

1e jaars



Offline
BerichtGeplaatst: wo okt 12, 2011 13:49 

Alle vier de logo's zijn erg goed gelukt. Alhoewel de oude logo's en dan vooral dat van Zweinstein was het mooiste, waren mooier.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 20, 2011 14:12 

Insider heeft een stuk laten zien van de making off van de logo's! Volgende week als het goed is de andere twee.

http://insider.pottermore.com/2011/10/b ... rests.html

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 20, 2011 14:13 

Hier wordt wat meer verteld over de logo's van Ravenclaw en Gryffindor. Hoe die tot stand zijn gekomen

Ik vind het wel mooi waarom ze voor een adelaar met open vleugels gekozen hebben voor Ravenclaw. Voornamelijk als ik die beredenering erbij lees. Ook mooi dat we nu ook een grotere versie van de logo's zien i.p.v. die kleine versie op Pottermore.

Edit: Oh en Marlon was me voor. xD

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di aug 19, 2014 11:24 

Dat is cool. :mrgreen:

_________________
Sneep: 'You have your mothers eyes'

Harry: Snape! He trusted you!

Perkamentus: Lily? After all this time?
Sneep: 'Always.'


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 


Keer terug naar Pottermore
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme