Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 06, 2013 21:33 

De nieuwe hoofdstukken van PoA staan online. Vertel hier wat je ervan vond.

Spoiler:
Eerlijk gezegd ben ik zwaar telleurgesteld, ik had echt verwacht dat we meer informatie zouden krijgen over Sirius :cry: niks, helemaal niks nieuws over hem. Wel over Remus, zijn hele levensverhaal, ook leuk maar ik had het dan gepaster gevonden om in het begin die informatie vrij te geven - Remus word in boek 3 ook in het begin geïntroduceerd - en op het einde - wanneer Sirius in het boek geïntroduceerd word - informatie over hem te geven.

Ik heb al vaker gezegd dat ik teleurgesteld ben in Pottermore maar ik had me dus echt verheugd op informatie over Sirius, raakte nog even opgewonden toen het hoofdstuk Prongs kwam met het tekentje van extra informatie - dacht dat het over James zou gaan - gaat het gewoon over de patronus :evil:

Voor de rest was er weer vrij weinig aan, niks nieuws dus. De lay out van de website is wel veranderd maar ik vond de eerste lay out mooier en ook makkelijker, misschien moet ik er nog aan wennen maargoed, ik kom alleen op die website als er nieuwe hoofdstukken online komen dus echt wennen zal ook niet gaan XD

Ik zal naar die website blijven gaan met alle nieuwe hoofdstukken, gewoon omdat ik die extra informatie wil over bepaalde personages voor de rest ben ik bang dat het me elke keer zal blijven telleurstellen maargoed, het zij zo.

Weet niet of ik dit topic mag openen maar wou laten weten dat de nieuwe hoofdstukken online zijn. Verwijder, of verander het topic maar mocht het niet de bedoeling zijn.

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: wo aug 07, 2013 7:38 

Ik ben het niet met je eens, want:

Spoiler:
PoA is het boek waar weg geintroduceerd worden aan Sirius, dat klopt. Maar het boek waar we hem pas echt goed leren kennen is OotP. Ik denk dat ze die bewust voor dat boek bewaren. Het zal me ook niets verbazen dat ze dat ook bewaren tot het laatste hoofdstuk waar hij inzit, net als bij Remus.

Remus' bio however. Dear god wat een tranentrekker was dat. Ik heb het echt met tranen in mijn ogen zitten lezen en het heeft zoveel van mijn headcanons bevestigd. Hoe gelukkig hij was das dat hij eindelijk vrienden had, hoe bang hij was ze kwijt te raken, Dumbledore die Gobstones met hem aan het spelen was, hoe Tonks zijn enige liefde was. Ook de kleine details vind ik fijn om te lezen, zoals dat Remus eerst vrienden was met Peter en hem zo een beetje in contact heeft laten komen met James en Sirius. (en er was wel een klein beetje info over Sirius, dat hij bvb blijkbaar een echte ladiesman was)

Waar ik ook een beetje verdrietig van werd is dat een Secret keeper er heel bewust voor moet kiezen om een geheim vrij te geven. Hij moet het dus uit vrije wil doen. Dat betekent dus, dat Peter heel bewust koos om het geheim van Lily en James te vertellen. Hij had dus werkelijk geen grijntje decentcy in zich.

Laatste dingetje: De layout vind ik heel fijn en mooi. Vooral omdat er nu kleine metertjes staan met hoeveel je ontdekt hebt per hoofdstuk. :)

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 07, 2013 16:39 

Spoiler:
Ik ben het er niet helemaal mee eens dat we Sirius pas leren kennen in OotP, we krijgen al zoveel informatie over hem in PoA, vanaf dat boek werd hij ook meteen een favoriet personage van me en daar heb je toch meer info voor nodig dan wat nou word gesuggereerd, want er word eigenlijk een beetje genegeerd dat hij in PoA voor kwam, misschien ben ik een beetje onredelijk maar ik had zo gehoopt op uitgebreide info over Sirius :(

Ben het wel met je eens dat de extra informatie over Remus heel mooi was en het idee wat jij altijd in je hoofd hebt gehad over hem had ik ook en word nu inderdaad nog extra bevestigd.

Nu dat je dat zo schrijft over Peter ben ik ook wel heel benieuwd wanneer zijn extra info vrij komt en we kunnen lezen wat JKR over hem te zeggen heeft, wanneer denken jullie dat die komt?

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 


Keer terug naar Pottermore
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme