Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 08, 2014 15:35 

JK Rowling heeft nieuwe stukjes vrijgegeven, al een tijdje blijkbaar maar heb ze net pas ontdekt. Gaat om samenvatting van de Quidditch World Cup 2014 geschreven door Ginny geloof ik en een roddel rubriek van Rita Skeeter, vond vooral die laatste de moeite waard!

Veel personages worden bij naam genoemd in het artikel en Rita geeft ons weer wat leuke roddels, (Ginny het kreng laat haar man en kinderen achter in Londen om verslag te doen van de wereld beker en zou haar man vervloekt hebben!) het verhaal schijnt verder een sneer te zijn naar de Britse roddelpers, in 2011 heeft namelijk een journalist geprobeerd om zijn contact gegeven in de rugtas van haar dochter te stoppen. In het verhaal zegt Rita: 'Je twijfelt om de privacy van jonge mensen te schenden, maar iedereen die zo sterk met Harry Potter is verbonden en daarvan de vruchten plukt, betaalt daarvoor de prijs van het publieke belang.'

Voor de rest is het tweede gedeelte van GoF nog niet vrij gegeven. Iemand enig idee wanneer dit gebeurd? Is ondertussen ook weer maanden geleden dat het eerste deel online kwam, toch?

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In de sokken la van dobby

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 09, 2014 16:30 

Ik dacht(met de nadruk op dacht) dat ik ergens gelezen had(geen idee waar) dat die deze maand zou komen, wanneer deze maand weet ik niet.

_________________
Ravenclaw is the best!


 Profiel  

3e jaars



Offline

Woonplaats: Weverseind
BerichtGeplaatst: do aug 14, 2014 9:20 

Ik ben net terug van vakantie en heb vernomen dat GoF nu compleet in Pottermore staat!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 


Keer terug naar Pottermore
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme