Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: za okt 06, 2012 19:26 

10 JAAR HPF | DE HERSENPAN

In tien jaar tijd is er heel wat gebeurd op dit bijzondere forum. Wat is jouw meest bijzondere herinnering? Deel hier je leukste, vreemdste, vrolijkste, herinneringen. Aan het einde van deze week zullen we proberen hier een mooi overzicht van te maken. Vermeld bij je herinnering wanneer dit plaatsvond, als je dit nog weet.

Afbeelding


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di okt 09, 2012 10:02 

De Afdelingsweken! Ik weet niet meer precies hoe ze geregeld waren, maar het was echt super leuk om iedereen tegelijk zijn eigen afdeling te zien promoten.

Verder heb ik niet echt herinneringen van OP het forum, maar wel DOOR het forum. Ook al ben ik nooit naar een grote meet geweest, ik heb wel een aantal mini-meets gehad met andere forumleden en ik vond het altijd super leuk om elkaar te zien (en in het begin natuurlijk een beetje vreemd). En daar zijn natuurlijk wel heel veel herinneringen van :)

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: di okt 09, 2012 11:07 

Het moment dat mij het meest bij is gebleven, is de "pindakaaspan". Of beter gezegd, het spontane moment dat ontstond na de meeting van de MWF vorig jaar, waarbij we met drie besloten om nasi te maken.

En de laatste meeting in de Efteling waarbij we gezellig met 8 mensen rond hobbelden en eigenlijk op het moment besloten waar we heen gingen en wat we wilden doen. Niet overal in sneltreinvaart naar toe of in. Nee, gewoon lekker in de kou op een terrasje warme chocolademelk drinken.

Voor de rest de fijne mensen die ik heb leren kennen en met wie ik nog steeds contact heb. Misschien niet dagelijks, maar een aantal zie ik toch wel geregeld.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 11, 2012 18:49 

Jup, die pindakaaspan was geweldig. Hij blijft maar terugkomen. Ook al is hij nu al 3/4 jaar geleden, mijn voorspelling die ik in de keuken in Utrecht deed klopte.

Daarnaast herinner ik me, naast de afdelingsmaanden (en het afscheid van HPF) nog een paar dingen specifiek.

De ene is de massale overstap naar Huff. Moonslave vertrok vanuit Zwad, vervolgens ik, Cis volgde, samen met Jill, Perijn, en nog een paar anderen. En daar heb ik nog de nodige PB's over moeten beantwoorden, hoe dat zo kon.

Daarnaast herinner ik me een donkere tijd ervoor, waarin ik anderhalve maand weg was, maar bij terugkomst zo hartelijk verwelkomd werd dat het was of ik nooit was weggeweest. Verbaasde me dat ik uiteindelijk het nog tot klassenoudste heb geschopt, en niet veel later ook tot toernooileider stadhouder op fantasyfreakz. Een enorme eer en gewoon een super tijd!

Verder zijn er nog zo veel minimeets, maar als ik die allemaal ga benoemen...


@ persoon die in mijn post heeft lopen kliederen: de stadhouders kwamen pas later, eerst was Olivier stadhouder van Efanos. Later veranderde de functie die eerst stadhouder heette in raadslid, en werden de toernooileiders stadhouder. Nu ben ik wel benieuwd wie heeft geëdit (a) .

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 


Keer terug naar 10 Jaar HPF
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme