Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 11, 2012 19:34 

Geeliciteerd HPF! Sorry, ik heb op het moment de fantasie niet een heel tekstje te verzinnen XD, maar hopelijk kan er nog eens 10 jaar bijkomen!

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: do okt 11, 2012 20:11 

Ik wil ook mijn felicitaties mededelen aan HPF, 10 jaar is echt wel een serieuze mijlpaal! : D

Ik kwam hier toe als 10/11 jarig meisje op dit forum en ik ben sindsdien altijd gebleven. Ik zat voor ik me echt aanmeldde op HPF altijd op HarryPotterFreakz en las zo nu en dan forum-topics waar nieuwe reacties op waren gekomen om de tijd te vullen. Mijn zus dat er dan al op, maar dankzij haar had ik dan toch de stap gezet om mij eindelijk aan te melden, en sindsdien ben ik eigelijk niet meer weggeweest. : P

HPF was voor mij een troost geweest in slechte dagen, ik had het een hele periode niet gemakkelijk gehad op school en hier kon ik mijn verhaal kwijt, leerde ik mensen kennen die net zo obsessed waren met HP en andere fandoms zoals ik en voelde ik me niet alleen meer, andermans vehalen lezen en hun mening over de series was voor mij een enorme troost geweest. En ik ben er nog steeds dankbaar voor, HPF heeft toch wel een impact gehad op mijn leven moet ik zeggen. :')

En het maken tot moderator schoppen had ik echt nooit gedacht dat het mij zou overkomen btw. Ik had er echt nooit van durven dromen, ik was toch erg verbaast toen ik plots de vraag kreeg of ik geĂŻnteresseerd was. :') Vind het nog steeds erg fijn om mod te zijn trouwens, doe het met veel plezier! : )

Voor zover mijn allerbeste wensen aan HPF en dat er nog vele jaren mogen bijkomen!! : D

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 11, 2012 23:07 

Jemig, 10 jaar! Gefeliciteerd HPF en alle leden en admins en mods die daarbij horen. Zowel die van het verleden als nu.

Als ik naar mijn profiel kijk zit ik hier alweer een dikke 7 jaar, alhoewel ik daarvoor ook al, onactief, op het forum aangemeld stond onder een naam die niemand zal herinneren xD. Ik heb drama mee gemaakt, vriendschappen voor het leven gesloten en natuurlijk veel leuks. HPF was echt een plaats om weg te kruipen van de realiteit en heeft mij door moeilijke tijden gesleept.

Ook heb ik een ban meegemaakt (eigenlijk ook nog 2 tijdelijke xD) die toen is teruggedraait (wat was ik rebels :')). Nu ben ik een stuk volwassener en liever. Ik hou van HPF en zal nog altijd met plezier lid blijven! Ik vind het geweldig een rol te mogen spelen in de jubileum activiteiten. Proost!

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In court, yelling Objection!
BerichtGeplaatst: za okt 13, 2012 10:56 

10 jaar, Gefeliciteerd. :) Nooit gedacht dat ik ooit nog eens op dit forum terug zou komen, ik dacht dat dit account allang verloren was gegaan.

Bedankt voor het bestaan in een zeer moeilijke periode in mijn leven, waar ik dit forum kon gebruiken als uitlaatklep voor praktisch alles. Hier heb ik mijn grote passies leren ontdekken en benutten, en heb ik de goede kanten van het internet leren kennen.

Dus, ontzettend bedankt, en dat jullie nog maar vele jaren mogen bestaan.

_________________
LUCIUS: Your scar..is legendary. As is the wizard who gave it to you.
HARRY: Voldemort murdered my parents.
LUCIUS: I know; I was there. (hand flies to his mouth) I did not just say that.


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za okt 13, 2012 11:57 

Oh, ik heb HPF nog niet eens gefeliciteerd! Wat slecht..
Nouja, bij deze, gefeliciteerd HPF! Gah, dit is het enige forum waar ik me echt thuis heb gevoeld (ben van nogal wat forums lid geweest).
Thanks to HPF heb ik geweldige mensen ontmoet, ben ik nog meer fan geworden en heb ik awesome dingen gedaan.. Thank you!

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo okt 17, 2012 22:32 

Gefeliciteerd HPF en alle mensen die haar zo oud hebben helpen worden <3 Thanks for all! <3333

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar 10 Jaar HPF
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme