Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo okt 10, 2012 23:36 

10 JAAR HPF | VRIENDSCHAPPEN

HarryPotterForum is meer dan een forum. Op dit forum zijn speciale vriendschappen ontstaan: een goede bron heeft me zelfs gemeld dan er zelfs een bruiloft is ontstaan dankzij HPF!

Dankzij dit forum heb ik zelf veel vrienden gemaakt, waarvan een aantal vriendschappen erg sterk zijn - zelfs toen ik in Texas woonde, kreeg ik nog steeds een verjaardagskaart van een HPF'er (thanks Manouk!). In London, ook een tijdje mijn thuisstad, heb ik een dag doorgebracht met Elleaf, die ons zelfs nog naar het beruchte perron op King's Cross (it's real!) bracht.

Wat heb jij meegemaakt met HPF'ers? Deel je ervaringen en met de rest van het forum - met je vrienden.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: do okt 11, 2012 7:29 

Ik heb zeker wel een groep vrienden aan HPF overgehouden en een aantal van hen reken ik echt tot mijn beste vrienden. Sterker nog, dit weekend ben ik nog voor de tweede keer met één van hen op vakantie geweest en heb ik een fantastische tijd gehad. Regelmatig ga ik nog dagjes weg met vrienden van HPF.

Wat me soms wel stoort is als ik vertel dat ik mijn vrienden via het internet heb ontmoet, mensen aan de vriendschap gaan twijfelen. Internet vriendschappen zijn blijkbaar geen echte vriendschappen. Which is funny was sommige van deze "internetvrienden" ken ik al iets van 9 jaar.

Met een aantal mensen met wie ik het goed op HPF kon vinden heb ik helaas geen contact meer, maar dankzij dingen als Facebook, Twitter, Tumblr en (hoe 2009) Hyves heb ik met een aantal nog steeds contact kunnen houden.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 11, 2012 12:50 

Ook ik heb via HPF een aantal geweldige mensen ontmoet die ik toch echt wel tot mijn vrienden reken. Sommigen ken ik al vanaf het begin en met anderen ga ik juist recent meer om. Grappige anekdote: pas nadat ze eigenlijk niet meer op HPF kwam ben ik dikke vriendjes geworden met Jantine (voor de meesten onder jullie waarschijnlijk bekend als BeeGee), voornamelijk via Tumblr en een hele hoop gedeelde fandoms, terwijl ik haar via het forum al een flink aantal jaren 'kende'. Verder ben ik ook de laatste maanden meer met Jalf en Nine opgetrokken (als in meets en sleep-overs, the works) en er zijn plannen om volgend jaar met z'n viertjes naar San Diego Comic-Con te gaan <3

En dan is er natuurlijk nog de core group waar ik veel mee gemeet heb die zich nu schaart onder de naam Amrazement. Volgens mij is deze groep voortgekomen uit een gezamelijke liefde voor Jason Mraz, am I right? Ik ben er pas vrij laat 'bijgekomen' maar guys, you know how you are and I love you all dearly <3

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: do okt 11, 2012 15:47 

Ik weet nog wel dat ik ooit op Fantasy Freakz belandde en volgens mij waren best wel wat mensen nogal verbaasd dat ik daar vrij vroeg mod werd. Niet in het minst ikzelf. Haha. Het heeft voor mij wel een periode gebracht waarin ik geweldige mensen heb leren kennen.

Drie mensen zijn me met name bijgebleven (Anke, Vivian en Joost) en met hen heb ik veel wonderlijke momenten beleefd. Bovenal veel muziek gedeeld en festivals bezocht. Ook wanneer ze niet werden aangedaan door meetings.

Anke woont toevallig twee straten verderop en samen delen we een passie voor koken. Hoewel ik me bij haar in de keuken toch altijd weer de ogen uit kijk. En natuurlijk dezelfde hobby's die we hebben, zoals het becommentariëren van de nodige tv-programma's.

Joost is gewoon de lieve maffigheid zelve. Met name het kanoën staat me nog erg bij. Zie je het al voor je, twee HPF'ers, een kano en een heleboel water. Die 15 kilometer moeten toch echt eens gevaren worden.

Vivian, jaaaa, ik kan een lang verhaal houden, of gewoon kort houden. Castlefest, Summerbreeze, concerten of gewoon simpelweg artiesten en vrienden ontmoeten. Grin, wat wij in die jaren dat we elkaar kennen al niet hebben beleefd... Ah, sweet memories.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 11, 2012 18:43 

Vriendschappen *knikt* ja, ik heb zeker een aantal leuke dingen meegemaakt. Meetings die ver weg waren, waardoor ik bij mensen bleef slapen, truth-or-dare sessies die de meest grappige taferelen opleverden, mensen die je dan toch vaker gaat zien.

Aisling, tsja, was het nou gister of inmiddels weetikhoeveel jaar geleden dat ik haar voor het eerst zag bij een Utrechtmeeting? En dan heb je elkaar nu zo vaak gezien dat je de tel kwijt bent geraakt..

Verder heb ik nog wel contact met Narcissa (Cis!!), die me doodknuffelde op de releasemeet terwijl ze me niet kende, maar waar vervolgens wel een vriendschap uit ontstond.

Perijn, die zo vriendelijk was om me bij hem thuis te laten slapen na mijn eerste meeting en me besmet heeft met het wandelvirus.

Joost, die ik pas een paar keer gezien heb maar met zijn droge humor en een briljante brief toch wel zeker een eervolle vermelding verdient.

Anke, die ik ook graag mag en toch even wil benoemen om redenen die ze zelf wel weet.

En verder heb ik Carla, Vivica, Moniek, Kevin, Glauces, en wellicht nog een heleboel meer mensen veel gesproken. Bij voorbaat mijn excuus voor de namen die ik vergeet, want ik weet dat het er veel zijn.

Ah care, knuffel voor iedereen!

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: za okt 13, 2012 11:24 

Pottergirl schreef:
Verder ben ik ook de laatste maanden meer met Jalf en Nine opgetrokken (als in meets en sleep-overs, the works) en er zijn plannen om volgend jaar met z'n viertjes naar San Diego Comic-Con te gaan <3


WHoasdjhduwaidg COMIC CON! <333 Urgh, hier moeten we echt naar toe. Na Ring Con (En Chibi Con een paar jaar terug) ben ik helemaal een Con fanatic geworden <3 I wanna go so badly! T_T

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za okt 13, 2012 11:53 

We are only as strong as we are united, as weak as we are divided..

Oh friendship, how I love thee..

Anyway.. HPF en vriendschappen gaan hand in hand! Ik heb hier zoveel lieve mensen ontmoet, vele van hen zijn vrienden geworden! Ik kan hier wel veel dingen gaan opnoemen wat we allemaal gedaan hebben en wie deze vrienden zijn, maar er zijn zoveel dingen xD

Er is echter wel één hoogtepunt. Ik ben namelijk met Roselinde (Vivica) naar LeakyCon 2011 geweest.. Gah, that was so awesome! Ik weet niet of ik er in m'n eentje naartoe zou zijn gegaan.. dus thanks Lin xD

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo okt 17, 2012 22:22 

Hoewel ik inmiddels niet meer zo superactief ben op HPF, ben ik dat een poos wel geweest en toen heb ik ook veel vrienden gemaakt op HPF. Niet met iedereen heb ik nog steeds contact, maar met genoeg nog wel.

Allereerst het groepje waarnaar Janneke al verwees, onder de naam Amrazement <3 Momenteel bestaan dat groepje met heel lieve en belangrijke vriendinnen voor mij uit Sanne/Fishawish, Fleur/LavenderBrown, Saskia/Indian Violet, Susan/Camisado, Cho/Changetje en Janneke/Pottergirl. Heb ik nu ieders juiste gebruikersnaam? :') Love you guuuuuys <3

Verder ben ik ergens ooit, geen idee meer precies hoe en waarom, goed bevriend geraakt met Neville/Pim en stuur ik hem inderdaad nog steeds trouw kaartjes (maar hij nooit naar mij - pfff, Pim, slecht hoor). Helaas heeft Pim de neiging om aan de andere kant van de wereld te wonen (zegt degene die nu in Spanje zit), dus heb ik hem al way lang niet gezien :(

De laatste die ik even wil noemen maar die ik helaas al veel te lang niet gesproken heb ik Elleaf/Kirsten :) Met haar heb ik niet zoveel gemeet, maar wel heeeel veel contact gehad en we hebben zelfs een poosje ouderwets brieven uitgewisseld :P En we zijn naar de DH2midnightshowing geweest.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 8 berichten ] 


Keer terug naar 10 Jaar HPF
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme