Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za mei 27, 2017 13:04 

Bios.

The zookeeper’s wife
Een van de vele verhalen over mensen die probeerden te overleven en te helpen in de 2e wereldoorlog met hun eigen zoo in warschau, een triest maar moedig verhaal waarbij de muziek de sfeer en stemming maakt. Mooie rol voor ’Jessica chastain’ die zich echt in haar rollen veranderd. Misschien was een mini-serie beter omdat veelal wat gebeurt te snel passeert om zo kort te vertellen, beetje onevenwichtig maar niettemin is het mooi en laat een indruk achter. k

Django
Verhaal over muziek makende zigeuners in de 2e wereldoorlog die onrechtmatig zijn behandeld, en een die terwijl hij probeerde te ontkomen een pracht stuk maakten. t

The circle
Niet een geheel nieuw concept maar net als de andere films met een ander perspectief.
Prima film je kan er bang van worden gezien de opkomst van drones nu het zo echt lijkt. Maar goed voor veel dingen een vraagteken, voor de ander goeie ideen en fijn camera werk. Het is wel snel en schijnbaar is men heel snel vergeten wat een mens is? k

A dog’s purpose
Had verwacht dat het meer emotioneel zou zijn, maar het is toch een hele mooie film.
Mooi om te zien door wat ie heen moet om te leren, licht filosofisch en het steekt wat simpel in elkaar. Maar goed al die honden hebben het leuk gebracht.

King arthur: the legend of the sword 3d
Er is nogal wat creativiteit op los gelaten maar ook best wat veranderd in de geschiedenis, nou prima natuurlijk maar zo maak je er wel iets anders van. Naast de mooie muziek, goeie special effects en een aantal mooie filmbeelden heeft het best wat bijzondere momenten. k

The lost city of z
Een prima film zeker leuk om er wat over te weten en je te laten meevoeren naar het mysterie dat destijds ontdekt moest worden. Er vallen helaas wel wat gaten in en de familie kon wat meer tijd krijgen. k

Snatched
Verwacht er niet teveel van maar het is wel aardig. t

Alien: covenant
Het is zeker anders dan z’n voorganger of de alien reeks zelf, maar deze prequel probeert toch aardig de vorming weer te geven wat ‘Aliens’ uiteindelijk zal worden. Er wordt meer duidelijk hoe alles in werking is gezet en wie wat gedaan heeft.
Helaas is Michael fassbender de enige die echt een staaltje acteerwerk laat zien, hij verzorgt het verhaal en de spanning grotendeels. En men probeert de vrouwelijke actrice te vergelijken met ‘Sigourney weaver’ maar dat moet je laten.
Prachtige omgevingsbeelden, mooie scenes en sensatie met dubieuze geheimen. De Xenomorphs zijn aardig gedaan maar wordt hopelijk nog beter. k

Dubbelspel
Ik had er wel meer van verwacht afgezien van het spelletje zelf is er bar weinig verhaal, een paar schots van het eiland is ook alles. Denk leuk het gaat over Curacao laten ze niks zien, het is heel simpel, oppervlakkig, weinig inhoud. /

Pirates of the caribbean 5: salazar’s revenge
Het is ieder geval anders dan de voorgaande delen waar de spanning en spektakel meer van doen had, deze film heeft het meer van de humor en de interessante momenten. Al zitten er wel wat kleine foutjes in.. Je ziet wel wat terug van de vorige delen maar het gevoel besluipt je ook dat er veel bekende dingen voorgeschoteld krijgt uit oude tijden (films).
Mooi gemaakt is het zeker, en wat betreft de aftercredit scene is me een raadsel? k

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: zo jul 16, 2017 16:15 

Bios.

-Baywatch
Verwacht niet dat het zoals de serie is en noem het een parody of wat dergelijks.
Er wordt veel geschakeld tussen komedie en actie en het op de hak zetten van zichzelf etc.. er wordt niet geschuwd om veel platvloers te zijn. Wat de actie betreft hadden ze daarop gericht met de fantastische scenes en mooi camerawerk was er echt iets van gemaakt!
Maar de cast deed het aardig en het pasten wel, al doet ‘Efron’ te veel zijn best n hunk te zijn.
Toch een kleine cameo voor ‘Hasselhof’ nog tot daar aan toe, maar wat het moest voorstellen met ’Pamela’ had er net zo goed uit kunnen laten. Of een stuk over het strand in badpak.

-The mummy
Vergelijkbaar met origineel begin vorige eeuw nee lijkt me niet, en zeker ook niet met degene van 1999. Of het nou ook echt mummie waardig kan noemen is ook de vraag gebeuren andere dingen dan je van een mummie verwacht.
Maar afgezien daarvan is het een heel mooi verhaal en film, lekkere spanning, mooie camerabeelden, de cast is goed. Al dan niet eng maar deden ze dat goed dan hadden ze zeker iets in handen, want de sfeer was er en de sets en al helemaal met ‘’Sofia Boutella.’’ Zeker als ze ene surprise mister monster goed hadden gedaan want dat was een beetje n aanfluiting.
Maar ondanks t bekende actie spektakel is de mix wel verfrissend. k

-Wonder woman 3d imax
Ik ben blij dat ik niet teveel in de info en media gedoken ben en bijna blanco erin ben gegaan, want Hollywood en de media wilde denk ik een beetje teveel bereiken met deze film.
En wat flauwekul over hoe ze de 1e is, terwijl er zat vrouwen zoals ’Lara croft en Alien’ zijn.
Het is ieder geval geen typische superhelden film beetje gelijk aan de origine van ‘’Captain America’’ maar toch op een andere wijze en origineel, en aangezien ze hier dus letterlijk begint kan ik ook niet kwalijk nemen hoe ze haar hier neerzetten.
Er wordt ook veel met slow-motion gedaan en daar ben ik eigenlijk wel blij mee, tenminste wat verfrissing dat je het tenminste kan volgen en goed kan zien wat er gebeurt. Levert ook veel mooie scenes en poses op!
Het mooie is ook hoe onbekend ze met de wereld is terwijl ze toch zoveel weet wat een tegenstrijdigheden haha.. de onwetende nieuwsgierigheid is komische en simpel wat goeie drama weergeef. Samen met de band die ze met de mannen heeft geeft heeft het zo dus z’n zwaktes en krachten. De film 1e helft is dan wel niet zo sterk misschien maar dat levert de 2e helft des te meer aan kracht, vooral vlak voor haar overwinning met de zinnen die ze zegt echt prachtig! Helaas vind ik het jammer van de gecaste rol voor ’Ares’ de acteur ’David thewlis’ past er niet goed bij noch dat het echt overkomt.
De cgi en special effects zijn mooi maar hadden zeker nog beter gekund. k

-It comes at night
Stelt niks voor, je komt niks te weten over wat er aan de hand is of wat er gebeurt? Blijft voornamelijk op 1 plek met veel suspense aan muziek dat zo overbodig is. Teveel vragen.. /*

-Transformers 5: the last knight imax 3d
Total madness.. het verhaal of plot kan michael bay er denk ik net zo goed uit laten, zou een uitstekende filmverhaal kunnen zijn maar dat moet ie zo nodig verpesten. Dit is te vergelijken met ’Independence day 2’ die wel te volgen was.
Het springt van hak op de tak alsof ze kunnen teleporteren, informatie kun je nauwelijks verwerken of er gebeurt alweer iets anders. Was Megatron niet dood in de vorige film? Volgens mij kun je hier ook zien dat ‘Anthony hopkins’ achteruit gaat.
Romance kun je vergeten, het beetje humor is wel leuk, special effects deden me niks hoe goed ook je wordt overladen. Zaten best wat mooie scenes in such a shame.. en ze willen meer maken hoe wil je dit overtreffen!! t

-47 meters down
Prima film het is best spannend goeie uitleg over wat er allemaal kan gebeuren. Maar aangezien het vooral in het diepe is valt er niet veel te zien, toch is dat goed opgelost zeker met een zeker twist erin. Die kun je op 2 manieren zijn of t verpest de film of heeft het wel iets. Op een bepaalde manier vergelijkbaar met ’The shallows’ evengoed zo’n beetje. k

-The sense of an ending
Niet veel bijzonders het is een aardige film over het gewone leven, wat er in het verleden gebeurt is komt nu ter sprake beetje ingewikkeld wel. Prima cast hoewel ‘Charlotte rampling’ niet geheel de goeie keuze vind tegenover het jonge meisje dat ze ooit moest zijn. T

-Baby driver
Best een goeie film met een intense sfeer op muziek dat er goed bij past. k

-Despicable me 3 3d
Hoewel het nu wel bekend is houden ze het toch verfrissend door telkens wat anders te doen, al vind ik gru als slechterik leuker om te zien zo kunnen de minions ook hun ding doen. k
Spider-man homecoming 3d imax
Nou ik hoor volgens sommige dat dit spider-man hoort te zijn, maar vind m nogal jong en te stuntelig ik mis zelfs de spider-sense. Het is een aardige film maar het pakte me niet echt veel momenten dat ik het ‘’méh’’ vind en beetje verveeld zat te kijken.
Ja goed ik moet niet zeuren iemand die net begint en jong is moet nog veel ervaring opdoen, maar ben een andere spider-man gewend. Aantal plotholes en sommige zaten te veel in hun stereotype mogelijk vanwege te weinig tijd.
Desondanks prima actie, stunts, humor, muziek. t

-2.22
Is niet echt bijzonder terwijl er mogelijk wel iets in had gezeten, desondanks dat er wel een aantal films zijn ook zoiets hebben gedaan. Het ging hier om t principe dat ster kijken het verleden laat zien en hier het verleden t heden wordt. Maar patronen zien in iets prima maar op deze manier nogal saai want in zo’n drukke stad is t niet moeilijk. Prima acteurs maar ze kunnen het niet redden, aantal mooie scenes en muziek. t

-War for the planet of the apes 3d
Tja hoe moet je dit nou eigenlijk zien want ik ben benieuwd of er nog een deel 4 komt? Gaat dit kijken worden zoals de Star wars reeks elk een aparte trilogie achtige reeks…
Fantastische film ware het zo niet blijft steken in een klein gebied met constant oorlog en rampzalige settings, het gaat niet vooruit naar wat we eigenlijk zouden moeten zien.
Vooral de overwinning is tamelijk anti-climax voor beide kanten.. Desalniettemin gaat de CGI met de films vooruit zo mooi om te zien o.a t haar, emotie etc.. De sfeer mooi en pakkend, tragisch, kil, momenten van verbroedering en liefde. En de momenten van humor niet te vergeten zoals te gezegde gaat ‘echte apen streken’ Goed de serie apart is uitstekend, maar aansluitend op z’n originele reeks mis ik toch een stuk. k

-Wish upon
Het ziet er goed uit prima film maar heeft nogal een trieste sfeer, bovendien is het heel voorspelbaar wat er gebeurt en niet echt veel inhoud. t

-Cars 3 3d
Na deel 2 had ik eigenlijk niet veel meer op met Cars maar ging toch, het ziet er weer heel goed uit hetgeen uit deel 1 zit er enigszins in en wat nostalgie van weleer. Het is zelfs heel herkenbaar gezien wat er gebeurt of gezegd wordt, kun je terug halen uit andere films. k

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: ma aug 07, 2017 14:39 

Bios.

Sing song
Een hele mooie ontroerende film met fantastische muziek, interessant tot het einde maar ook hier toch wat jammer dat je nauwelijks wat van Suriname ziet. k

Dunkirk
Een aardige film maar inhoudelijk heeft het niet veel om het lijf, het is vooral visueel beeld dat je te zien krijgt. En samen met dat beeld wordt er geluid in gezet om een bepaalde spanning te creeren mogelijk beide wat teveel. Verwacht er geen oorlogspektakel van het is vooral het overleven om terug thuis te komen. T

Girls night out
Een degelijke film het blijft in ieder geval interessant met van alles dat er gebeurt. De typetjes die ze doen zijn lekker verschillend. Ook al zal ze vast in iets anders hebben gespeeld was ik verrast Demi moore hierin te zien is toch al een aardige tijd geleden. k

Valerian and the city of a thousand planets 3d
Tja gezien de trailer had ik er iets anders van verwacht zo ook wat onze hoofdacteurs betreft, echt een film met groot spektakel en zoveel te zien. Tuurlijk er is veel uitgewerkt en visueel ziet het er vaak prachtig uit maar verder laat men het behoorlijk afweten.. het weet de nodige balans niet te vinden, hoewel de nodige slimheid en humor er wel in zit.
De hoofdspelers zijn gewoon een miscast en zijn meer broer/zus dan dat er enige liefdesverhaal of chemie is. De aliens zijn veel afgeleid van andere films het hoofdras heeft veel weg van ’Avatar’ Goed ontkom je eigenlijk niet aan uiteindelijk maar hoe dan ook zou ik veel van die aliens zo graag meer van zien en weten (spin-off films misschien). Waaronder alien-Rihanna echt een topper!
En toch met zoveel voelt het wat leeg aan, dingen onnodig erin zitten of juist niks meer van terug komt, mogelijk als er al een vervolg komt dat het nog ter sprake is want er zat zoveel meer in dan het liet zien. k

The big sick
Een redelijke film dat iets wat pakkend is gezien de mensen die gecast zijn voor wat er gebeurd is, de interactie is zeker fijn al heeft de humor wat te lijden.
Het gaat wat op en neer maar bepaalde momenten zijn zeker mooi om te zien. t

Bigfoot junior 3d
Een originele film best wel geinig en heel mooi gemaakt.

Viceroy’s house
Krachtig, meeslepend, absurd en triest, een historische prachtige drama met een traantje.
Een hartverscheurende gebeurtenis in de geschiedenis van india waar ik eigenlijk weinig van wist, maar nu veel meer duidelijkheid geeft. Het heeft natuurlijk een gevoelige rand maar wel fijn dat ze niet alleen 1 kant laten zien en niet alleen de hoogste prioriteit. Er mist helaas nog wel wat o.a de onafhankelijkheid waardoor t scherpte mist, maar dat is hetzelfde als de focus op het drama van de liefde. Tegen t einde n overzicht komt n jongetje voorbij met een blik die de hele film voor mij samenvatte! Maar uitstekende film heb wel n traantje gelaten. k

Wakefield
Hele film blijft het bij 1 perspectief is gedurfd maar door de juiste acteur werkt het wel, maar t is zo eenzijdig wel wat jammer ook ook al is de humor nog zo goed. Einde beetje gemiste kans wat onvolledig, maar al en al een degelijke film. k

The emoji film 3d
Enigzins vermakelijk, je hoeft er niet veel verwachting van te hebben t zijn emoji’s.
Een ander soort versie op ’inside out’, maar raad het niet aan dan steun je juist dit soort wanpraktijk, de reviews die ik las ben ik het dan ook mee eens. t

100% coco
Was het eerst niet van plan maar had teveel tijd tussen films waarom ook niet.
Min of meer vergelijkbaar met ’Fashion chicks’ maar dan met n jongere cast, het is zeker vermakelijk met mooie momenten en leuke muziek. k

Overdrive.
Weinig over te zeggen ’een uit de de duizend’ actie race films die er zijn, met muziek die er spanning in brengt. De cast is er alleen voor het mooie plaatje, en de rest doet weinig. t

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za sep 02, 2017 12:27 

Bios.

-Atomic blonde
Ik zou deze bijna net zo beschrijven als ik deed bij de film ’the man from u.n.c.l.e’
In ieder geval wordt hier niet teveel politiek in los gelaten maar meer spion en vecht gebeuren. Om in de sfeer van de jaren 80 te komen zit er veel van die muziek erin.
het gevoel van realisme zit er echt in bloed en pijn en moe worden, niet het gebruikelijke en dat maakt het ook interessant. En dan ook nog mooie sensuele scenes met de 2 dames, helaas wel wat abrupt onderbroken. Maar al en al bij elkaar een mooie film al kon er nog wat uitgewerkt worden. En ‘Sofia boutella’ werkt al aardig aan haar carriere. k

-Annabelle 2: creation
Ik denk dat als je deze film samen met de 1e samen kijkt net zo goed is als ’the conjuring 2’
Hier krijg je dus wat geschiedenis voorgeschoteld door de film over het hoe en wat, enigszins verfrissend en cool gemaakt. Er is duidelijk meer impact en jump scares die je voorgeschoteld krijgt de plek creert de sfeer er ook voor. (verwijzing naar the non ook)
Helaas kampt de film met veel clichés en dat irriteert, gebeuren veel dingen die niet door de beugel kunnen en raar zijn. Ondanks dat redt ie het wel omdat het zo goed is gedaan. k

-The hitman’s bodyguard
Ergens had de film nog beter kunnen zijn maar het is zeker aardig gedaan, zeker omdat A’dam en den haag voorbij komt met geweldige actie en achtervolging.
het is wel een soort trio tussen Ryan, Jackson en Selma want de rest is maar bijvoegsel lijkt het. Ben erg verrast door Selma, en Ryan en Jackson zijn een en al onliners en zogenaamde grappen over hun acteerbaan. En goh ze moeten het typerende NLD laten zien een omhulsel om een A film te zijn wat het niet per se is. k

-Everything, everything
Al veel van dit soort films voorbij gekomen, waar normaal dan tranen of romantiek ten einde komt is deze wat stale. Vooral omdat voor deze jonge acteurs het zwakke brave script gewoon niks oplevert. t

-Dark tower
Een degelijke film enigszins origineel met bepaalde dingen wat t interessant maakt.
Mooi gemaakt en de sets zien er goed uit, 2 goeie acteurs in een goedkope film.
Maar heel duidelijk is het te voelen dat het veel potentie had kunnen hebben, en er te weinig in is ingestopt om er echt achter te komen wat er aan de hand is.
Ken de boeken niet wel gemerkt dat de productie veel ophef had, 8 boeken in 1 film helaas uitermate zonde, maar schijnbaar is de film n opstap naar een serie die schijnt te komen. t

-Shot caller
Een redelijke film maar een beetje 1 uit duizend, nergens echt uitzonderlijk en volgt gewoon iemand na n ongeluk in het gevang en opklimt, met enige soundtrack probeert men t nog wat spannender te maken. t

-The only living boy in new york
In zeker zin een wat originele insteek gezien dit soort driehoeks verhoudingen zelden voorkomen. Het is helaas wel wat middelmatig zo ook wat preuts en braaf, met een goeie soundtrack kon er nog enig gevoel van spanning ofzo in gebracht worden.
niettemin een zeer goed verhaal met prima acteurs met de nodige intrige wat het nog een beetje goed maakt voor de weinige chemie. k

-Hampstead
Ondanks enige ongeloofwaardigheid en dat bepaalde figuren nogal karikaturen zijn (bijna creepy toe). Speelt het verhaal zich af in prachtige omgevingen, met aandoenlijke humor op z’n tijd en odd romance op de kop toe. Maar ‘Keaton en gleeson’ zijn wel de passende acteurs voor een film als deze al had het wat beter geschreven mogen zijn. k

-Logan lucky
Het werkt in zekere zin het is geestig maar simpel, denk maar een beetje ocean’s 11, merkwaardig goed tot stand gebracht in hillbilly stijl.
De rol voor actrice ’swank’ is eigenlijk overbodig maar heeft toch iets, lijkt zelfs te hinten op nog n deel. t

-Kedi
Een must voor alle katten liefhebbers! Je ziet wat van het land waar het gefilmd is.
Maar vooral heerlijk om te zien soms het laag bij de grond achtervolgen waar ze heen gaan. En natuurlijk de vele verschillende persoonlijkheden of ras soorten.
Ik heb zeker interesse om die plek eens te bezoeken nu meer dan hiervoor.

-Tulip fever
Goed een film over NL Amsterdam periode 16 eeuw, ongeveer net na het de hoogtepunt van de gouden eeuw en ons landje is beroemd om zijn tulpen. En hoe krom het is niet gefilmd in NL, niet gesproken of gespeelde door NL acteurs. Maar als je daar voorbij kijkt het ziet er heel mooi uit, sets, kostuums, sfeer, en fraaie schilderachtige taferelen binnenhuis zelden buiten. En uitstekende acteurs waarvan sommige wat te weinig tijd krijgen.
Je ziet het ook wel terug in de romantiek dat niet levendig wil worden en naakt komt enigszins los naarmate de film vordert, maar daarvoor is NL dus geschikter om zoiets te doen.
Nee het blijft hangen bij zwanger worden en geheimelijk gedoe, al zit er enige lach in.
Verder veel rumor over de tulp maar echt veel duidelijkheid komt er niet naar voren, en het voelt klein aan vanwege de dezelfde straat die je ziet en nogal choatisch is.

-Inhumans imax
Ik zag het al aankomen toen ik de trailer of de poster zag.
Het begin van deze zogenaamde serie faalt op elk niveau wel zo’n beetje, de serie ’S.h.i.e.l.d’ is nog beter dan dit. De acteurs zijn totaal niet interessant waardoor toch al suffe personages met hun kostuums slecht overkomen. Het lijkt wel een of andere soap want ze kunnen geen richting vinden, een mix van zo’n oude star trek serie op de set van Hawaii’s NCIS.
Ik hoef niet door te gaan want er is wel meer mis, ik had zelfs bijna de behoefte om de zaal te verlaten. Weet niet of het verderop in de serie nog iets kan worden maar met dit begin..

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: di sep 26, 2017 13:04 

Bios.

-Kidnap
Goeie film met een grimmige sfeer die uitstekend is, ’Halle berry’ gaat er echt voor en speelt intens. Goed t is niet helemaal perfect maar een erg fijn gemaakt. k

-It - imax een aanrader.
De originele IT blijft natuurlijk goed en zelfs in deze tijd staande. Deze film is niet hetzelfde en is merendeel anders gemaakt maar wauw… het is zoveel beter en spannender. De clown is net zo goed ofwel beter net als de kids. Er zit wat humor in, de sets zien er gaaf uit, fijne muziek. Heerlijk gemaakt de enge stukken. Nu afwachtend op part 2 ben zo benieuwd.. k

-Girls trip
Bereidt je voor een boel heavy gedoe er is een veel komische maar ook best verrassend.
Ieder geval is het een leuk groepje actrices die alles erin gooien. k

-Bella donna’s
een bucket list film, uiteenlopend van triest en grappig. Domweg gerake woorden die laten nadenken, leuke groep acteurs. k

-Wind river
Een mooie film, het houdt dan wel niet de opbouwende spanning vast, maar andere dingen maken dat weer goed. De setting is ieder geval ideaal, stilte, hard en zacht, mistroostig, iets wat aangrijpend, een fraaie indringende sfeer. k

-Gifted
Sentiment en charming is ongeveer wel hoe je de film kan omschrijven, het kijkt lekker weg en het is zeker goed voor een lach en een traan. kleine actrice doet het goed. k

-Mother
Uit de trailer leek je te halen dat het om iets mysterieus ging, een mogelijk sekte? Maar integendeel het laat niks zien wat het werkelijk is.. Ik kan niet zeggen of het slecht is maar ook niet goed. Het wordt technische gefilmd dat de film ouder aanvoelt en er wordt teveel met close-ups van gezichten gedaan, mogelijk iets met symbolen en verwijzingen die je maar moet snappen. Het gaat een kant op dat zo dik en raar is dat de gekte zo’n oorlog van de film maakt dat je niet weet waar het over gaat? Ik heb het idee mogelijk over een soort hel?

En ik snap niet waarom ’Lawrence’ ervoor kiest om hier bloot te gaan vreemde keuze zeker het bepaalde moment in de film. Dit vond ik ook van ’Stewart in On the road’ terwijl dat in Twilight had gekund.

-Dance academy
Blijkbaar een film van een serie dat een hit in Australie is… anyway, prima film met veel roerige momenten en hele mooie dans scenes. k

-The beguiled
Een remake van degene uit ’71 met Eastwood’ Destijds was ie goed maar het is nu zeker niet hetzelfde het is wat simpel en weinig personage inhoud ondanks een bekendere cast. Mooie sfeer buiten, gespannen binnen gezien de tijd en de oorlog al gebeurt er weinig. t

-Victoria and Abdul
’Judi dench’ heb ik meestal niet zo veel mee maar ze doet het uitstekend hier.
Een mooi gemaakte film uit dagboeken van Abdul begin 1900, emotioneel, sterk, verassend, een kijkje in het verleden, enige schandelijke humor.
De sets zijn echt prachtig en zeker bepaalde scenes ermee zijn net schilderijen, geeft een mooie sfeer naast de donkere toon in die periode. k

-Tulipani
Het is eigenlijk een rommelig sprookje al zou dat niet het goeie woord zijn. Wilde ze nou voor romantische of tragische gaan met een emotionele visuele realistische karakter ieder geval werkt het met enige flair en charmé.. Origineel en enigszins cliché film kan niet zeggen dat ik zoiets van NL bodem met mix buitenland op zo’n manier heb gezien? k

-Kingsman 2: the golden circle
Ware het deel 1 enige verassing is zijn de films beter af als ze als animatie of tekenfilm werden gemaakt. Het is echt een parody dat goed te merken is ‘Jackson’ was nog enigszins een denkbaar personage maar nu met ‘Moore’ is lachwekkend het geeft geen dreiging of spanning dat is nog tot daar aan toe. Bepaalde figuren krijgen nauwelijks wat te doen dat is al zonde, kan iets interessants mee gedaan worden.
Maar je hebt brute actie en gave verminkingen, maar geen bloed of schok effect bijna dan wordt het gauw vervelend. Niet dat de film slecht is zeker niet ziet er allemaal erg goed uit, mooie momenten, komisch, en prima muziek. k

-De kleine vampier 3d
Best raar en grappig maar kon wat meer uitgewerkt worden, maar verder erg leuk gemaakt.
De typische vampiers waar ik van hou, alleen lijken ze meer op mensen en das weer jammer. k

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: di okt 24, 2017 19:23 

Bios.

-Detroit
Niet de film die het zou moeten zijn, het zou over een donkere periode gaan in Amerika met rassenhaat en rellen. Krijgen we maar een klein aspect te zien in een huis en een rechtzaak erg jammer. Het is op zich een prima film en het is best erg wat er speelde. t

-Misfit
Als je door het misselijkmakende begin kan komen is het een redelijk film. t

-Dikkertje dap
Gemiste kans! Het is best saai en triest, van een versje had ik wat grappigers verwacht, blijkbaar zei ik het begin van het versje altijd verkeerd en nu weet ik de rest. t

-Dummie de mummy en de tombe van achnetoet
Net als de andere 2 films is deze ook weer erg leuk om naar te kijken, naast de humor enige spanning erbij tijdens ontdekken. k

-The lego ninjago movie 3d
Ik denk zover de beste lego film die er gemaakt is, prima te volgen, niet te snel, combineert met de echte wereld. Je zou wat kunnen ontdekken uit andere films, maar het is grappig en zeker goed gemaakt. k

-Stronger
Gewoon een man die probeert te overleven na wat er is gebeurt, niet veel bijzonders aan. t

-Blade runner 2049 imax 3d
In ongeveer dezelfde stijl gemaakt als het origineel, met opzwepende muziek dat nergens voor nodig is bovendien duurt de film eigenlijk te lang. Waar het origineel op het einde een mooi stukje heeft, zit hier gelukkig een paar interessante scenes in. Maar verder boeit het niet veel en best wat saai deze films zijn voor mij dus niks, bleef zitten omdat de cast interessant was maar niet bij veel. ’Sylvia hoeks’ steelt min of meer de show ijskoud en kil, en ‘Ana de armas’ heeft ook wel wat maar daar blijft het bij. En kans op een mogelijke 3e deel. t

-Manifesto
Ware ik dacht alleen ’Blancett’ dit kon met zoveel personages kan blijkbaar iedereen dit, want echt acteerwerk komt er niet aan te pas meer een verkleed partij. Wil je in depressief schieten of verveeld raken ga vooral hierheen. God wat een eindeloze woorden stroom van politiek, kunst, filosofie en meer… van ideen van grote meesters niks zeggend als alles zeggend door elkaar als je t al begrijpt. Halverwege de film weg gegaan.. /

-The man with the iron heart
Eens een film waar wat meer gaat over hitler’s top mensen en het verzet dat iets in gang had gezet, wordt verteld door 2 kanten best wel fijn zie je niet veel. Tijdsperiode ziet er mooi uit. t

-American assassin
Niet echt standaard hoewel er wat vergelijkingen te vinden zijn kwa films, aardig en lekker vlot gemaakt mooi camera werk en prima acteurs. Het einde geeft een behoorlijk spektakel. k

-Happy death day
Een combinatie van ’Groundhogday’ en de serie ’Scream queens’ niet echt origineel of veel creativiteit gezien de goedkope kills. Maar het ziet er best goed uit heeft ook enige humor, en het stel acteurs werkt samen prima. Er had wel wat meer persoonlijke inhoud in gemogen. k

-Weg van jou
Een aardig nederlands filmpje blijft nuchter en simpel gewoon het dagelijks leven als t ware. k

-Sinterklaas en het gouden hoefijzer
Eindelijk weer eens een leuke net als de grap hierin als je m ontdekt. met een andere cast is ook eens fijn, dat maakt die rare foute dingen erin tenminste niet zo vervelend. Enige jammere hiervan is dat de pieten bruin achtig zijn haalt de magie er wel een beetje uit. k

-Kapitein onderbroek: het eerste grote avontuur.
Best een geinige animatie film met veel fantasie, bekende onderbroeken lol en wapens. Misschien wat aan de lange kant want het kan ook een beetje teveel zijn. k

-Home again
Een aardige film met een leuke cast, hoewel de personages niet echt veel veel diepgang hebben is het toch grappig en licht. Al gebeurt er ook niet veel terwijl er mogelijkheden zijn kijkt het lekker weg. k

-Geostorm imax 3d
Een A film die een aantal B films nadoet met betere cgi en special effects, zitten best wat scenes uit die echt mooi zijn en je kunt het wel plaatsen naast ‘the day after tomorrow’ t

Edit...

-Thor: ragnarok imax 3d
Van een einde van een wereld zou je aan de vorige 2e Thor film denken dan zou het nu nog duisterder zijn en erg cool. Zoiets zou je ook verwachten van Thor uit oude legendes, niet wat ze er nu van hebben gemaakt. Goed zoals ik al vaker zei weet niet alles kwa comics al kom ik door tekenfilms ook het nodige aan info, maar het nodige daar uit tref ik hier dan weer niet aan verrassingen alom..
Het is best verfrissend om eens een luchtige komische superhelden film te zien t is zo lang geleden. Super coole film scenes, dialogen om te lachen, verassende momenten, mooie cgi en special effects etc..
‘Cate blancett’ als Hela echt fantastische is een van haar beste rolletjes, en de manier hoe Hulk hier overkomt geniaal. Alleen fenrir de wolf is een dingetje maar goed. k

-Jigsaw 8
Elke film doet gewoon z’n best en ze worden niet minder ook niet dit 8e deel. De vallen zijn helaas wat minder dan je gewend bent uit de Saw reeks, toch is het een interessante aanpak.
Het is vooral het boeiend zoals altijd om te ontdekken wie het brein is, hoewel t hier lijkt alsof het overduidelijk is zijn die twists zo goed. Bepaalde fantastische kill is nieuw. k

-Brad’s status
Een aparte film komt niet veel voorbij valt wat lastig uit te leggen, een iets wat melo drama met een saaie sfeer randje over een heel gewoon leven. Zou denken goh nou niet echt iets wat interessant is om naar toe te gaan. Maar toch het heeft iets interessants zit m echt in die speciale momenten, nadenkers over wat je leven is of hoe t leven is, en mooi gefilmd met een fijne cast hoe gewoon ook ze geven toch een bepaalde diepte. k

-Loving vincent
Het verhaal is eigenlijk wel standaard en een bekend type in de film wereld het domineert als het ware. Hoewel dat niet per se hoeft als je jezelf laat bewonderen wat er afspeelt op de doeken en details. Wat een fantastische film vooral het deel in zwart/wit ofwel grijs die megaklus van een tekenstijl is iets om te waarderen met respect, het is net echt ze hebben de juiste sfeer, levendigheid en kracht precies weten te pakken! Je wordt als het ware meesgelepen door die wondere wereld als je goed oplet. k

-The mountain between us
Dit is eigenlijk een film uit 1 uit duizend kwa verhaal, maar toch ware de meeste van deze films prima zijn ontbreek er vaak toch wel wat. Ik vond het lekker weg kijken heeft een mooie sfeer en fijne omgevingen. Prima acteurs met een goeie chemie hetgeen wat me trok in deze film het gevoel en de emotie in de ogen en dergelijke. Daar zat wat meer tijd in dan in andere dingen mogelijk. k

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za nov 25, 2017 18:55 

Bios.

-Leatherface
De prequel hoe het begon voor alle andere films van ’The texas chainsaw massacre’, zeker niet slecht ziet er heel goed uit lekker bloederig ook. Maar het lijkt meer een wraak film tussen agentje en de familie sawyer, en de rest probeert elkaar te pakken. Zo lijk je de indruk op de verkeerde te krijgen wie het gaat worden maar goed de sfeer en de spanning zit er wel goed in. k

-Your name – een aanrader
Een fantastische, kleurrijke, fascinerende animatie film, pracht beelden van omgevingen met zoveel details. Goed t concept van een body swap is vaker gedaan maar op deze schaal zoveel beter dan die andere films. De sfeer blijft de hele film en houdt je vast, je voelt de spanning met zo nu en dan humor, en het raadselachtige is mystiek of filosofisch mooi. k

-The foreigner
Uitstekende film met een goeie sfeer en een prima cast. ‘Jackie chan’ die nu niet eens een geinige film doet maar voor serieus kiest en dat doe ie met verve. Al neigt het wel naar films zoals ’Bond en Bourne’ k

-The snowman
Een kat en muis moordmysterie is subtiel maar toch moeizaam in de vooruitgang, het voelt wat lang aan maar de sfeer en de acteurs zijn prima. Een aantal zijsprongetjes die verder niet echt helder worden, maar goed de omgevingsbeelden zijn mooi. k

-Pokemon: ik kies jouw
Terug naar het begin een andere vertelling van het verhaal, ben t er niet helemaal mee eens.
Goed was een beetje apart begin, leuk dingen terug zien nostalgie en wat nieuwere dingen.
Uiteindelijk een erg leuke film, zelfde sfeer, muziek, mooie momenten en insteek. Ik kan nog de inzien de paar veranderingen hoewel ik ze toch mis. En bizarre aanpak voor het begin (o.a gevangen pokemon) en zo snel met zo’n legendarische pokemon je verwacht t later. k

-What happened to Monday
Hele goeie film redelijk origineel verhaal met veel vrouwen actie maal 7, knap hoe ’Noomi rapace’ verschillende personages kan uitbeelden ook al zijn ze gelijk. Maar het verbloemt wel wat plotgaten had wel wat beter uitgewerkt kunnen worden. k

-Murder on the orient express
Een aardige goeie film met een stel bijzondere acteurs, prachtige omgevingen en mooie filmbeelden/scenes. De snor van Poirot heeft zelfs een heel eigen leven best amusant.
Niet echt sherlock natuurlijk maar net zo bekend, voelt wat Shakespear/jezus-last dinner sfeerachtig aan. Op momenten spannend en intrigerend maar langdradig van stof. k

-Oh baby
Niet echt veel bijzonders maar wel een leuke romkom met prima acteurs. k

-Flatliners
Uiteindelijk geen sequel maar een remake die niet eens nodig is. De originele had iets bijzonders ook al was het een redelijke film en dat overtreffen ze niet eens. ’Sutherland’ die ook in de vorige zat had iets kunnen toevoegen of veranderen. t

-Daddy’s home 2
Oké deze film laat je zeker verassen en is zo komisch, echt beter dan het 1e deel.
Wat raar is of apart kunnen ze echt een leuke draai aangeven waaronder de kids. k

-Suburbicon
Best een absurde film niet echt goed doordacht en mist karakter elementen in de maatschappij die ze willen laten zien. En toch hoe het neergezet is is het enigszins intrigerend al schommelt het flink naar beide kanten van de morele ethische schaal. T

-Justice league imax 3d
Op een aantal dingen is dit beter dan ’Batman vs Superman’ maar overtreft het niet, mogelijk is de film ’Thor’s ragnarok’ zelfs beter. Het is echt een hele leuke en best wat interessante film als je de rommeligheid beetje je kan wegdenken en t feit dat villian ’steppenwolf’ als het ware een soort martha is… hoe lame kan een schurk zijn. ’Affleck’s’ batman is echt bij lange na niet zo goed als z’n voorgangers erg jammer. Als ze eerst voor de overige 3 een film hadden gedaan was er tenminste wat achtergrond, de introductie is prima maar zo kort, zelfde eigenlijk ook voor ’steppenwolf’
Goed de actie is prima zo ook enige special effect, muziek wat minder maar dat maakt de humor toch enigszins goed. De enige die voor mij de film een beetje staande hield was Wonder woman en Superman. Van tijd tot tijd is Flash best leuk maar voldoet niet aan andere die m spelen hoop dat er enige vooruitgang in wordt geboekt.
Moest trouwens telkens denken aan Pokemon net voor de aloha reeks. K

-Wonder
Het kan dan wel eerder zijn gedaan toch is dit best een leuke en lieve film, de acteurs zijn fijn en vullen elkaar wel op. Maar het probeert wel veel keurig te zijn dat wat kwaad doet goed opgelost kan worden. k

-Thank you for your service
Een aardige film maar niks nieuws onder de zon over het uitzenden en mentaal kapot zijn van soldaten die terug naar huis gaan. Triest hoe het gesteld is met de zorg voor ze en dat ’amy schumer’ erin zit helpt ook niet. T

-6 below
Niet veel bijzonders best redelijk over de zoveelste overlevings film. /

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: ma jan 22, 2018 17:30 

bios.

-Bad moms 2
Is als het ware equal aan ’daddy’s home 2’ ook wat beter dan het 1e deel ook hier gaat het er behoorlijk aan toe. Maar waar toen ’Mila’ niet helemaal pasten is het nu de actrice die de moeder van haar speelt. ‘Christine baranski’ er is bijna geen ander als haar dat typetje dat ze veel doet meesterlijk. k

-Escape room
Een prima film op zich maar dat ie nu uitkomt is wat ongeschikt t is net een saw film. k

-C’est la vie
Je kijkt als het ware naar een bedrijfje voor partijen, zitten wat momenten in die wel best een mooie draad er door heen gedaan zijn. Maar niet echt iets om je geld voor uit te geven. t

-Coco 3d
Beetje raar maar toch best leuk een voorfilm met ’Frozen’ erin die 20 min duurt.
Coco is een bijzonder, magisch, oogstrelend, spannende animatie film, de details in bijv de huid zijn zo echt wat de emoties des te meer laat overkomen. Een andere kijk ofwel gedachten op wat de los muertos (dodenfeest) is, een hele mooie emotievolle film. k

-Paddington 2
Nog beter dan het vorige deel met veel humor en avontuur, de acteurs hebben meer chemie tussen elkaar kunnen vinden dat lijdt tot mooie momenten. Overkijk op Londen en plattenland is ook super. k

-De familie slim
Komische film zeker wat voor samenraapsel de familie is, maar het stel verder niet echt veel voor. t

-Star wars: The Last jedi imax 3d - een aanrader
Ik ga er geen eens lang en uitgebreid over zijn. Het is een van de beste films uit de reeks, ja soms wat rommelig maar daar moet je niet eens mee zitten. Prachtig sfeerspel, nostalgische en verassend, sterk, fijne chemie, spannend en soms wat grappig . Geweldige scenes en filmbeelden, interessante wendingen. Sowieso is dit een bepaald film concept die je niet veel ziet echt zo mooi.

-Jumanji 2: welcome to the jungle 3d
Het kan het origineel niet overtreffen en dat is maar goed ook, mogelijk ligt dat ook aan dat het geen bordspel is maar ze het moderner maken met een game. Voelt anders maar het is ook niet wat ’Robin william’s’ zei hoe hij het ervaarde, gemiste kans zeker omdat er nauwelijks iets terug te bekennen is uit het origineel ter ere van hem. Het lijkt meer op een soort indiana jones films soms. Maar als ze het al te gevaarlijk voor kinderen vonden om naar te kijken toen (onzin) is dat het nu zeker. Hilarische pogingen om romantische over te komen, erg grof en vol actie, en of de humor echt geslaagd is te betwijfelen per ervaring. k

-Dr. knock
Blijkbaar een remake die ik niet ken van heel vroeger, het is een mooie emotionele film met best wat humor. Het is niet vaak maar iedereen hierin voelt fijn aan waardoor het geheel goed past. k

-Breath
Gaat over wat polio is en het begin voor mensen om weer hun leven terug te krijgen uit het ziekenhuis. Prima emotionele film en ’andrew garfield’ doet het goed al is t geen tranentrekker maar het leven dat deze persoon met z’n vrouw was mooi. k

-Ferdinand 3d
Echt een geweldige film zo vol met humor, en ook nog eens met dansende dieren zoals je nog nooit hebt gezien hilarisch. Mooie kleurijke omgevingen die rustgevend zijn.
En het geeft je ook wel een beetje een ander kijk op t leven van de stier. k

-Pitch perfect 3
Het is een soort mix met deel 1 en 2 dus hetzelfde concept is er nog, ze krijgen het toch voor elkaar om telkens bepaalde humor te gebruiken dat voor elke van de films apart is.
Ondanks het wat minder a-capella is ziet en hoort het toch erg leuk uit, en het is toch wel iets het zij verhaal met fat amy anders voelt het wat staal aan. En natuurlijk de gebruikelijke genante, pijnlijke etc.. dingen. k

-Gek van geluk
Het is wel een beetje een rommeltje en raar, maar als je daar voorbij kijkt zit er best wat leuks en zo nu en dan grappigs in. Was wel leuk geweest als er wat meer gebruikt was gemaakt van de omgeving shots. De cast is echt een samenraapsel die wel of geen chemie heeft. t

-Wonder wheel
Niks dan lof voor de jaren 50 sfeer en voornamelijk hoe kleur en licht zijn gebruikt, elke scene ziet er prachtig uit en voelt nostalgies aan. Uitstekend acteerwerk ‘Winslet en Belushi’.
Maar het blijft steken en zich herhalen waardoor het langdradig aanvoelt de film duurt zo te lang, en nou zit er ook een open eind in maar hoe het in het algemeen is gemaakt niet storend. t

-Huisvrouwen bestaan niet
Voor ‘jelka van houten’ is dit een film waar ze goed uit de voeten mee kan ze doet het goed.
mooie scenes, genante en grappige momenten, veelal over een kwakje. Ieder geval zijn het de 3 vrouwen de kracht in deze film, monologen om van te smullen. k

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: ma jan 22, 2018 17:36 

Bios.

-Wonders of the sea 3d
Fantastische om te zien en heel interessant, ingesproken door de familie van jacque questo en Arnold schwarzenegger die er ook humor in gebruiken. De 3d is niet echt tot volledige gebruikt maar het maakt het er wel levendiger door.

-The greatest showman
Mogelijk enigszins vergelijkbaar met bepaalde (musical)films, maar het is een geweldige film met een fijne cast. Naast de mooie pakkende muziek en decors is het zo tastbaar en het heeft flair, magie, liefde. Het is een geheel omdat niemand echt altijd maar in de spot staat om zo maar te zeggen. Al vond ik wel dat meer van de ’freaks’ inhoud hadden mogen hebben om te weten wie het waren. Ik ga zeker nog een keer. k

-Molly’s game
Het laat niet echt iets nieuws zien en veelal kan je vaker in andere films hebben gezien.
Echte diepgang krijg je ook niet van ‘’Chastain’s’ personage om mee te voelen, maar de actrice haal wel veel uit de kast. Vind het zelf een beetje jammer dat ze het leven heen en weer laten zien zodat enige spanning of sfeer niet tot recht komt.
Maar ondanks al dit.. het ziet er strak uit, vermakelijk, wellicht braaf maar interessant. k

-Three billboards outside ebbing, missouri – een aanrader
Fantastische film het heeft alles waardoor het goed uit de verf kom en je van begin tot eind vasthoudt. Het is serieus, pakkend en van tijd tot tijd spannend, maar ook emotievol gecombineerd met zwartgallige humor wat goed werkt. Goeie acteurs met fijne dialogen.
Een film dat best een pareltje is, al wil het best veel legt op sommige dingen het wat dik aan en soms met vraagtekens of t nodig is. Maar het heeft een open einde en dat is zo jammer beter is dus je hieraan niet te storen gezien het zo’n goeie film is. k

-The commuter
Je zou kunnen zeggen dat het een ander versie van non-stop is want ook hier moet ’neeson’ het een en ander oplossen. Misschien niet origineel maar toch op een bepaalde wijze.. echt heel goed gemaakt Een uitstekende film met enige actie, fijne spanning en sfeer die de hele film wel blijft. afvragend.. ’neeson’ kan veel meer zijn de vele films van dit soort niet zonde van z’n talent? k

-All the money in the world
Wat er gebeurt is destijds zal best wel erg zijn geweest, prima als je er dan een film over wil maken. Info over de ontstaan van die rijkdom erg fijn, in het algemeen ziet er prima uit maar het is maar een trage film dat nergens echt goed tot z’n recht komt en nogal lang duurt.
Mjah ook niet de beste acteerwerk van de acteurs die beter kunnen, maar dat ligt dan aan de personages ofzo, zijn niet echt boeiend. Denk niet dat ’kevin spacey’ beter had gedaan. t

-Darkest hour
Een uitstekende rol door ‘Gary oldman’ de hele film rust als het ware op z’n schouders.
Dit gaat alleen over de begin periode van de oorlog waarin ’Winston churchill’ begint, had op zich het hele verloop willen zien maar nu was er tenminste rustig de tijd de ware dreiging in je op te nemen. Dit is de zoveelste film in een andere invalshoek dat gaat over Duinkerken dat maakt de geschiedenis ervan stukken beter en compleet.
Sets en kostuums heel mooi en sfeerbepalend. k

-24 hours to live
Een samenraapsel van verschillende films dit wat het een beetje onzinnig maakt, met onze ’rugter hauer’ erin eigenlijk verspilling van talent voor zo’n klein cameo rolletje.
Maar verder ziet de film er prima uit en goed acteerwerk door ’Ethan hawke’ k

-Taal is zeg maar echt mijn ding
Bespaar je geld liever bij deze film, echt een onsamenhangend geheel dat telkens overal heen springt en personages die echt niet boeien, op een gegeven moment kijkt de actrice precies hoe de film aanvoelt… /

-Father figures
Op zich geen slechte film best aardig, niks verkeerds aan wat het uitgang punt is maar het verhaal is redelijk slap een hele road trip toer dat nergens naar toe leidt. Om nog even te verbloemen dat we een aantal onzin punten moeten geloven. t

-Insidious 4: the last key
De minste van de reeks en eng al helemaal niet, ze gaan hier in meer over het verleden van de familie van ’elise’ dat is best goed. Einde laat blijken dat er nog een vervolg zal komen maar nodig is het niet. k

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: ma maart 26, 2018 17:38 

Bios.

-The mazerunner 3: the death cure imax 3d
Niet zo goed als de andere 2 delen is toch veelal een zoektocht of anders actie, maar denk dat je het meer als geheel moet zien dan heb je toch aardig wat twists en mooie momenten.
Maar veel blijft onbeantwoord voelt leeg zo terwijl er veel actie is, film is een beetje een mix van bekende elementen maar alleen niet zo goed. Als het meer zoals de 1e film was had je echt iets goeds. k

-The leisure seeker
Niet echt bijzonder maar een redelijke film het heeft z’n momenten ligt er net aan of de emotie je pakt, het is goed weg kijken door de 2 acteur veteranen. t

-Deep in de zee
Best eigenaardig en niet logisch, niet echt goed afgewerkt en dat is toch jammer.
niet bepaald voor kleintjes? Maar het het ziet er mooi uit een redelijk filmpje. t

-The post
Je kunt het zien als een prequel op de film ’all the president’s men’ tenzij ze nog n film over het watergateschandaal maken gezien het einde stopt als dat gaande is.
Het is niet echt een bijzondere film maar ‘Streep en Hanks’ doen het prima, het is in ieder geval een andere kant dat voor de jongere generatie misschien niet bekend was. Veel films gezien over de schandalen en de vredesacties, maar wist niet dat het door de krant begon. t

-You were never really here
Heel matig en gaat eigenlijk nergens over, een beetje enge geluiden die helemaal nergens goed voor zijn, verhaal strompelt vooruit met weinig actie waarbij de rest al gebeurt is.
Een verhaal uit vele films maar dan zonder belangrijke dingen. /

-12 strong
Een aardige film een beetje een ode aan een onbekend team dat vooraf ging direct na de toestand van 9/11. Met paarden tegen tanks en zwaar geschut nou petje af hoor! k
Wild
Het is een mooie natuur docu over de veluwe denk iets meer uitgewerkt of wat meer dieren laten zien wel leuk was geweest. Verwacht ook niet iets nieuws te zien trouwens maar het blijft grappig of leuk om bepaalde momenten te zien. En t ligt eraan of je de grapjes leuk vind.

-Downsizing
Als je je door de eerste helft heen hebt gewerkt wordt het toch nog een aardige film met enige inhoud, al had het wat beter uitgewerkt kunnen worden nog. Het heeft een eco boodschap maar gaat ook nog eens over of de mens het overleeft, dit heeft naast de grapjes een beetje wrange sfeer. En het is als klein persoon net iets te makkelijk in de buitenwereld? k

-Patser
Belgische film maar aangezien het merendeel in Nederland afspeelt beschouw ik het ook zo.
Het gebeurt zelden maar dit is toch echt wel een volwaardige goeie film, oké er komt een woordenstroom uit in verschillende talen en snel dat het begrijpen geen zin heeft.
En het is behoorlijk gewelddadig gebeuren en verwijzingen naar films, verstand op nul vooral en laat het over je heen komen een sterk maar plat verhaal. k

-The man without a past
Een man die z’n geheugen verliest wie kent er niet zo’n film maar dit is toch even n andere stijl, het is een saai en doodse bedoeling met tamelijk een bizar droge humor. /

-Padmaavat 3d
Zo heel veel Bollywood films ken ik niet dus dit was best een bijzondere ervaring, het verhaal is in grote delen niet geheel onbekend in andere films. Ondertiteling was niet echt goed in t NL’s vertaald en de film was nogal langdradig. Maar afgezien van dit hele mooie krachtige muziek dat de sfeer versterkt zo ook de dans op de prachtige sets.
Naast dit alles laat de emotie en pracht dat afstraalt van de acteurs je meevoeren in het verhaal dat tragische eind. Het is jammer dat ze daar in die landen erover struikelen en dat het mogelijk wat aangepast is, maar is het waard om zo’n verhaal door te vertellen. k

-The glass castle – met ma
Gemist destijds dus blij dat nu toch de kans had. Een mooie film en sterk geacteerd waarbij de kracht in de vertelwijze zit het is echt een moeizame familie verloop, met een goeie mix van scenes en emoties. k

-Winchester: the house that ghost built
Originele film en ziet er best goed in veel aspecten, helaas… je ziet alles aankomen dus eng is het niet trailer zelf laat al een jumpscare zien die er al zelden in zit. k

-Fifty shades freed
Ook dit deel vervolgt zijn weg wat de andere delen hebben laten zien, spanning, drama, seks & sensuele streling met een happy end als gevolg. k

-The florida project
Ik wist wat voor film het zou zijn maar was toch benieuwd ernaar, helaas.. het laat nog minder zien dan ik dacht. we volgen enkele mensen onderaan de maatschappij en vooral hoe de kinderen de dag doorbrengen met nog geen glimp van disney dat om de hoek ligt..
halverwege eruit gelopen want er was toch niks bijzonders te zien. /

-Ted & het geheim van koning midas 2 3d
Ook dit 2e deel is erg goed gemaakt beetje indiana jones, spanning, liefde en humor. k

-Early man
Animatie klei film. Eigenlijk niets meer dan een voetbal spel tussen de oertijd en ijzertijd, zogenaamd toen uitgevonden. (net als een paar andere dingen) enigszins grappig. k

-Medicine de campagne
Een simpele film waarin het dagelijkse leven doorkabbelt van een frans dorp we volgen 2 huisartsen waarvan 1 ziek. Her en der wat humor maar is erg gewoontjes. t

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: ma maart 26, 2018 17:40 

Bios.

-The shape of water
Een zeer goeie en bijzondere film dat in de sfeer van vorige eeuw weergeeft, en een soort ode aan de monsters van weleer dat nu een andere insteek neemt. Zeer mooi hoe de lichtval wordt gebruikt en natuurlijk de sets. Het is spannend, intiem en rustgevend voor het merendeel goed acteerwerk van monster ’Doug jones’ echt iets voor hem samen met ’hawkins’ k

-Black panther imax 3d
Hele goeie film met een interessante muziek keuze, een maatschappij hightech gevormd met traditionele wapens en tradities ziet goed uit. Genoeg spanning maar toch luchtig genoeg om komisch te zijn. De bijna gehele donkere cast zet zich in om er echt een goed verhaal neer te zetten, mocht er een sequel komen zeker de moeite waard om meer over deze wereld uit te wijden. k

-Every day
Enigszins origineel het is anders maar het is toch heel gewoontjes, met zo’n concept had er meer uit gehaald kunnen worden dan dit in de zin van ervaringen, emoties etc..
Nu is het meer een ingewikkeld tiener romannetje. t

-Het leven is vurrukkulluk
Het is best een vreemd woord? Maar goed dit geld eigenlijk ook voor de film wat een rommeltje zeg. Het moet zich in een bepaalde tijd afspelen en tegelijk is het verwoven in de moderne tijd, het is banaal, vreemd, raakt kant noch wal, en vrije seks. /

-De ijslandbende
Het is redelijk maar echt duf en simpel, dit had beter uitgewerkt moeten worden. /

-Gek van oranje
Voor de voetbal fan dit terug naar de optimistische 2010, best leuk gedaan de verhaallijntjes van verschillende mensen maar door de complete oranje gekte niet goed afgewerkt. t

-Game night
Best een aardige film met zeker een goeie cast. Prima comedy á la actie maar bepaalde dingetjes raken kant noch wal, en er had meer tijd voor de buurman in gemogen. k

-I, tonya
Prima rol voor ‘margot robbie’ die meer uit haar gekte kan halen, en uitstekend verhaal over als het leven je tegenzit en je niks kan als men een oordeel klaar heeft. Maar kon deze ook net zo missen als battle of the sexes tennis film. T

-De wilde stad
Beetje vreemde keuze kwa muziek maar ach het houdt de boel levend. Het is een beetje in scene gezet en gekunstelde filmische verhaal, maar de beelden zijn erg mooi van dier en mens. Het is fraai maar levert weinig nieuwe dingen op dat is jammer want er zijn vast meer dieren dan de directe bekende soorten. En de volgende kat komt maar 2 van zijn soort tegen echt? En dan de grappig al wat ontsierende oppervlakkige keuze aan woorden. k

-Den of thieves
Prima stel acteurs en een goeie film, spanning en actie te over op stoere gangsta cop wijze.
Goed in films kan alles maar kom als dit kan is de beveiliging echt niet goed. k

-Red sparrow
Het is best een lange film en het is zeker geen ’atomic blonde film’ maar het blijft op zich best boeien. Ondanks dat niet zozeer russische klinkt of merendeel acteur zo lijkt dat zou het nog meer een bepaalde sfeer geven maar het is verder wel goed. ‘’Lawrence’’ is best goeie actrice maar ze houdt teveel haar blik strak in films mag best meer emoties doorheen, afijn ze laat wel meer een kwetsbare kant zien hier. Welke tijd dit afspeelt laat zich ook raden.. k

-Lady bird
Best een normaal allerdaags filmpje het verhaal kabbelt een beetje rustig door, het beste zit m toch in de moeder-dochter relatie want de rest van de cast is maar weinig interessant hoewel soms komisch. En het liefdes gedoe is bar slecht zeker zonde als een talent als ’saoirse’ t

-The strangers 2
Prima film op zich en valt niet ver van het 1e deel, doet wel aan de purge reeks denken.
Interessante keuze met deze cast en de spanning is goed. Helaas doet dit teniet aan de 2 stommiteiten… k

-Bankier van het verzet
Het is wel aardig maar het is eigenlijk net als ‘’The Post film’’ veel praten en dingen bedenken. Acteerwerk is prima zo ook de settings, maar veel actie of spanning zit er niet in dat is hetgeen wat ze financieren. t

-Mannen van mars
Redelijke film maar het verhaal ontwikkelt zich niet erg veel, gebeurt wel genoeg om boeiend te blijven met de nodige humor dat ook op en neer gaat. De cast is ook best een aardige stel bij elkaar al mocht er wat meer tijd bij van de bijfiguren. k

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: di apr 10, 2018 17:03 

Bios.

-Tomb raider imax 3d – een aanrader
’Alice vikander’ is een goeie keuze voor deze rol en waardig opvolger van ’Jolie’
Hoorde iets over dat de film nogal op de game lijkt maar heb m niet gespeeld, maar dat lijkt me te meer juist leuker. Echt een fantastische film goeie spanning en actie en de verhaallijn echt top! Zou zelfs erg leuk zijn geweest stukje film over de gebeurtenissen van de gedoemde vrouw zelf te laten zien. De settings zijn dan ook echt voelbaar en je kunt je hierdoor lekker wanen in jeugdsentiment. k

-Death wish
Heel veel van de de originele reeks heb ik niet meegekregen dus ga het ook niet vergelijken.
En de keuze om ’Bruce willis’ hier te laten inzetten is ook te betwijfelen, zeker als je ’Die hard’ gewend bent, echt veel emotie laat de man niet doorschemeren.
Maar goed ondanks de aparte keuzes die hier gemaakt zijn, is het een mooie actie film basic maar onderhoudend waarbij je niet angstig moet zijn voor kills want dat gaat echt hard! k

-Rikki de ooievaar
Spannender dan je zou verwachten des te meer de vraag echt voor kleine kinderen?
Mooi gemaakt, kleurrijk en grappig hier en daar. k

-Mary Magdalene
Heel mooi gefilmd het zijn niet de woorden maar vooral de manier hoe men kijkt dat de pracht bijzet van de omgeving en de muziek. Hoewel het om mary gaat blijft het toch veelal steken bij jezus zelf die niet helemaal past. En er wordt een bepaalde feministische insteek ingezet dat echt niet past voor die tijd. Waarbij ook vraagtekens bij de apostels zelf. k

-Pacific rim uprising 2 3d
Deel 1 was zo goed en dan komen ze hiermee aan zetten erg jammer. Voor actie en gevechten met robots en monsters ben je aan het goeie adres. Maar echt overbodig is het om alweer een hele introductie te doen begin gewoon ergens en ’zucht’ kom niet aanzetten met kinderen die net uit hun luiers zijn is gewoon niet hetzelfde acteergevoel als met volwassenen, die note bene meer vernielen… dom vervolg dit maar alsnog vermakelijk.
Zou het bijna gaan vergelijken met ’Independence day 2’ of misschien ’Transformers’ t

-The gringo
Het ziet er best goed uit maar het is nodeloos ingewikkeld en bepaald eindjes lopen dood. Al blijft het zo wel verrassend ondanks dat het zo langer duurt dan nodig. k

-Radiance
Als ze het stuk in het begin door de hele film hadden gedaan was ik snel afgehaakt, maar als je eenmaal er doorheen zet is het iets moois. Dit heeft voor mij vooral te maken omdat ik zelf ook met fotografie doe en zicht ook belangrijk is. Het laat je nadenken, voelen, ervaren, de blikken die gegeven worden en omgevingen maken het iets bijzonders en muziek sleept je mee. k

-Ready player one - imax 3d
Het is origineel en echt een nerdfilm die je vaker moet zien om te ervaren of te ontdekken wat erin zit. Maar de hype eromheen is helaas wat te groot er zou enorm veel in zitten, lekker de nostalgie en toch heb ik enorm veel gemist dit kon een cult worden jammer. Veelal omtrent het bedrijf waar de halve film zijn tijd mee verdoet wat toch jammer is en vaak alles snel gaat. Niettemin is het spannend en echt grappig inwijs verwijzingen of spraak, en op momenten aandoenlijk.
Van alle films die er zijn werd the s.. film uitgekozen jemig, afijn ze hebben er een leuke draai aangegeven. Ga t nog wel een keer zien en meer opletten omgeving wijs dan wat men zei of deed, en ben wel nieuwsgierig naar het boek. k

-Hostiles
Een vrij drama met flinke gewetens kwesties dat behoorlijk je aandacht vasthoudt, mooi hoe ze dat in elkaar hebben gezet. Naast de mooie taferelen van het oude westen en omgevingen zijn het mooie filmbeelden. Fijn gebalanceerd door de cast en ’Pikes & Bales’ doen het heel mooi. Mocht dit iets met het verleden te maken hebben dat ze wilden verfilmen is t een mooie eerbied. k

-Peter rabbit
Echt een hele leuke film en best komisch ook fantastische muziek past er lekker bij, met een grijs randje vrij vechtlustig voor n kids film. Mooie setting platteland sfeer en stukje londen. k

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: ma jun 25, 2018 17:28 

Bios.

-Black panther imax 3d
Hele goeie film met een interessante muziek keuze, een maatschappij hightech gevormd met traditionele wapens en tradities ziet goed uit. Genoeg spanning maar toch luchtig genoeg om komisch te zijn. De bijna gehele donkere cast zet zich in om er echt een goed verhaal neer te zetten, mocht er een sequel komen zeker de moeite waard om meer over deze wereld uit te wijden. k

-A quiet place
Het is weliswaar niet de enige film over dit concept maar dat neemt niet weg hoe weinig er van zijn, is toch wel een verademing zo nu en dan. Het is echt een hele goeie film bijna elk geluid laat je opschrikken dus je zit in de zenuwen om zelf adem te halen.
Het is zelfs zo gemaakt dat het niet inzakt en saai wordt, het camerawerk is hier een gedeelte van heel fijn. Het laat weinig info toe over wat er is gebeurd maar zo wel dan wordt t mooi verwerkt in bepaalde momenten. k

-Rampage: big meets bigger imax 3d
Je ziet ’meneer the rock’’ laatste tijd veel in dezelfde soort films dus het type dat ie speelt is ook niet bijster nieuw. Hoe dit gefilmd is ziet het eruit alsof het een hoog niveau heeft maar kwa acteer werk wordt het er niet zo uitgehaald helaas. Het is vrij goed monster dieren die over het land en stad razernijen spanning genoeg dus, voelt wel n beetje als een cross-over aan. Acteur ’Morgan’ haalt negan hiervoor tevoorschijn.. k

-The hurricane heist 3d
Wat een film je moet er maar opkomen want in het echt lijkt me dit niet mogelijk. Maar het maakt het er wel extra spannend en ziet er heel goed uit. Hoewel her en der best wat fouten in zitten en onverklaarbare.. k

-Midnight sun
Niet bepaald iets nieuws onder de zon anderwijs betreft de ziekte je zelden in n film ziet.
Maar best liefdevol gemaakt met een prima stel acteurs, o.a 1e rol voor de zoon van ’Schwarzenegger’ en zulke mooie muziek. k

-Blockers
Best amusant en divers in persoonlijkheden, mooi hoe bepaalde thema’s aangekaart worden. k

-Gnomeo & Juliet: Sherlock gnomes
Een hele leuke film en ook heel apart zo’n combinatie van dingen o.a liefde en mysterie, heel anders dan het eerste deel en tegelijk origineel in een verpakte mix van bekende dingen. k

-Avengers: infinity war (part 1) imax 3d
10 jaar werk na zoveel films om uiteindelijk bij deze film uit te komen.. echt ‘episch’ een woord dat ik zelden bij een film gebruik. En een film die toch naast m’n geliefde ’guardians o/t galaxy 2’ komt te staan. Al laat het me ook een beetje een nare smaak achter zoals bij ‘Logan’ zou toch tranen moeten laten, ieder geval is het een mega spektakel van jewelste.
Prachtige omgevingsbeelden, mooie cgi en het verhaal, geweldige actie en humor. Het sleept je mee van begin tot einde in spanning en in zenuwen. (al verwachte ik wel meer uit kracht van de helden en hulk)
Dat gerucht van tig cameo’s van onbekende helden blijft dus ook in dat rijk, of het moet nog komen wellicht met t 2e deel of anders avengers 4. Afijn dan nog is dit nog nooit vertoont.
Erg mooi hoe de scenes met Thanos en Gamorra zijn gemaakt, Thor net zo ongeloofelijk.
tja spider-man doet me helaas minder wel zonde maar ja wat wil je met n nieuw broekie.
Meer kan ik ook niet kwijt anders vertel ik te veel, ben wel van plan nog een keer te gaan.

Het zou super zijn als er een 2 deel zou komen al schijnt dat niet meer door te gaan, we gaan het zien en anders hopelijk toch in Avengers 4. Het is ieder geval een nieuwe start voor vele helden.

-I feel pretty
De trailer deed me niks om het eigenlijk te willen zien, Amy schumer boeit me eigenlijk ook niet nog minder dan Adam sandler eigenlijk. Wat die laatste betreft is het ene keer goeie film andere keer niet, wilde deze film dus met tegenzin proberen als het niets zou zijn laat ik voortaan films met Amy dus links liggen.
Maar de film is toch best de moeite waard de intentie en de boodschap is goed, ze probeert het dat is te zien maar meer ook niet. t

-The matchmaker
Het is niet dat je je snel verveelt met deze film her en der mogelijk zelfs een lach. Maar het is eigenlijk best simpel en voorspelbaar, iedereen is een type en alleen dat weinig diepgang.
en toch enkele mooie momenten wat het ook wel mooi maakt. t

-Truth or dare
Redelijke film voorspelbaar en nauwelijks eng, de creepy faces konden best enger en de ’Dares’ veel beter.. t

-The guernsey literary and potato peel pie society
Een plaatje van een film heel sterk en meelevend door de vele emoties. De cast is heel fijn geeft het geheel een goeie sfeer waaronder natuurlijk de prachtige omgevingen en sets.
Het is laat een simpele 2e wereld oorlog in flashbacks zien dan dat het echt heel hard was, ondanks een paar indrukken op gebouwen. Maar wat dat betreft is die tijd heel mooi ouderwets weergeven en laat het gevoel na de oorlog voorbij is wel door in de sfeer.
Helaas is het echt nogal moeilijk te plaatsen waar het zich nou afspeelt als je het niet kent, Londen, Parijs en Duitsland wordt genoemd maar waar dit eiland nou bij thuis hoort? k

-The rider
Een vrij simpele film dat heel rustig vooruit gaat, cowboys teens die de gevolgen ondervonden hebben en letsel hebben en daarmee om moeten gaan, waar het gehandicapte zusje meer in je oog springt dan de rest. Verder is het alleen prairie landschap en paarden beelden om zogenaamd te het leven te overdenken. Me nog net niet verveeld. t

-Tully - samen met oom alex
Niks bijzonders gewoon een film over het dagelijks leven van een moeder en de sleur ervan. Heel herkenbaar vast voor veel mensen en dat doet het hem in deze film, de cast is prima.
Maar zo nu en dan toch mooie momenten wat er goed in is verwerkt. k

-Wendy & dixie
Leuk filmpje met een leuke cast in een mooie streek gebied. k

-Lbj
Wist niks over deze president dan dat ie her en der weleens genoemd is in films, dus het is een aardig filmpje. Maar niet veel bijzonders naast het politieke gekonkel en de dood van jfk. t

-Isle of dogs
Een interessante film en de stop-motion is echt heel mooi om te zien. Het heeft wel iets bekends zo ook invloeden van andere films maar is origineel. Zowel avontuurlijk als spannend in een zekere dreigende sfeer. Ook leuk hoe ze de vertaling hebben gedaan om je meer te wanen in het oosten. k

-Blue
Prachtige film ze laten dingen zien die ik nog niet kende of wist, dus er is nog zoveel te leren en te zien van de wereld. k

-Bad samaritan
Niet echt iets nieuws maar toch best een aardige film die blijft boeien, de cast is prima dus de sfeer zit er wel goed in. Her en der een lach of een jump scare. K

-Deadpool 2
Weet niet of het beter is dan het 1e deel maar anders is het wel, merendeel wordt je overladen met grappen die vallen plat of niet. Bijkomstige helden/schurken maakt de boel ook interessant. Maar worden wat dingen gedaan zit best raar in elkaar moet je gewoon loslaten het is deadpool dan gaat logica uit de deur. De actie is super en weer genadeloze moordpartijen het steekt echt de draak met zichzelf als soort parody. K

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: ma jun 25, 2018 17:30 

Bios.

-Solo: A star wars story imax 3d
Een interessante en prima film erg fijn om eindelijk eens te zien waar ze het telkens over hadden in de oude Star wars films, al is het allemaal redelijk simpel en snel. Het personage van ’Kira’ wil ik best meer zien waar hopelijk ook nog ruim aan bod komt kwa past en future. Settings zijn mooi net zoals de verschillende aliens. Op zich is waar het allemaal om draait niet echt iets waarvan je hoopt te zien maar goed je moet ergens beginnen, zeker kwa actie wat veel elementen heeft dat je bekend voor komt. Cast ziet er verder wel top uit waarvan sommige wat meer uitgehaald mocht worden. k

-Overboard
Deze remake is echt heel anders en zou je ook niet van elkaar moeten vergelijken.
Prima cast en settings, aangename film en best komische. k

-Ghostland
Uitstekende film heeft een goeie sfeer zitten mogelijk wat bekende elementen in, had vrij vroeg al door hoe het in elkaar zat. Maar ondanks dat blijft het spannend en goed in elkaar gezet. k

-Mom and dad
Blij deze niet gemist te hebben, orgineel en erg leuk om te zien wat als ouders geen liefde en bescherming voor hun kinderen meer bieden. Het laat zich alleen wat moeilijk in een genre plaatsen, zeker omdat er meer potentie in zit dan t liet zien en het je lekker ongemakkelijk kan laten voelen. Uiteindelijk focust het zich meer op 1 familie dan wat er buiten afspeelt helaas.
Vermakelijke actie en acteerwerk, en tja het einde heeft wel iets maar het is ook stom t zo open te laten. k

-Hangman
Het is geen slechte film ziet er ook goed uit, maar het is veelal afgekeken of heeft elementen van andere films waardoor ik sterk het idee had m al kende. Niettemin dat alles nogal simpel en makkelijk wordt opgelost, dat gaat ten goed van de spanning en de sfeer.
‘Pacino’ zelf lijkt op routine te draaien ofwel tamelijk op te zijn kwa leeftijd. k

-Only the brave
Een hele mooie film zeker de moeite waard om te zien, prima acteurs, goeie sfeer en spanning en best emotioneel. Er zijn vele brand films maar toch kunnen ze het bijzonder blijven houden zeker omdat echt is gebeurd. k

-7 days in Entebbe
Alleen kijken als je interesse had om iets te weten over dit incident in t verleden, want naast politiek gedoe en verder geklets is het niet veel. /

-Escobar
Prima acteurs, zit een bepaalde sfeer en spanning in. Maar ze laten alles behoorlijk compact zien en springen snel door gevoel dat er dingen missen, meer verwacht uit t leven van deze man van de dingen die ik hoorden. Maar afijn een decennia is kort dus verder prima film. t

-Jurrasic world 2: fallen kingdom 3d imax
Best een gave film en denk beter dan de vorige hele mooie beelden namelijk, prima sets, cgi, actie en spanning. Al kreeg ik op een gegeven moment wel het gevoel dat ik naar een Marvel film zat te kijken.. En dino’s in een mansion vraagt om problemen (met geloofwaardigheid.) k

-A prayer for dawn
Gaat over een bokser in een gevangenis in t buitenland gebeurt niet echt veel en vooral routine, maar is echt gebeurd. t

-Love, simon
Best een aardige film redelijk zoet maar toch aangenaam, de acteurs zijn goed maar hun personages zijn vrij neutraal in de zin van stereotypes. Dat is ook weleens fijn en minder storend dus konden ze wat meer kwa emoties doen. k

-Don’t worry, he wont get far on foot
Best interessant in kwestie van de acteurs die hierin spelen een hele andere manier hoe je ze normaal ziet. Van tijd tot tijd komisch terwijl dat eigenlijk niet hoort maar het geeft zo best wel wat inzicht. Goeie balance om het interessant te houden en op je emotie te laten spelen. k

-Ocean’s 8
Zeker een geslaagde opvolger van de reeks ‘ocean’s movies’ goed stel actrices die de film een boel schoonheid laten weerstralen. Op zich mag er wat meer humor in maar wat er in zit laat toch soms een glimlach door. Prima verhaal, sets en mooie outfits benieuwd naar meer. k

-Hereditary
Toch best een aardige film eng niet helemaal maar toch redelijk spannend, interessant ook welke wegen het inslaat en het je kan verbazen. Het lijkt enigszins simpel en traag maar er speelt toch heel wat psychologie door het verhaal als je goed oplet.
’Collete’’ is hier wel aardig goed en draagt toch wel een beetje de film. k

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: do aug 16, 2018 7:39 

Bios.

-The incredibles 2
De film gaat direct verder waar het 1e deel ophield 14 jaar geleden, was zelfs vergeten dat helden verboden waren dus even verward tijdens de film haha.
Deze film is beter dan het 1e deel, komischer, uitgebreider, goed verhaal, en je ziet de verbetering die ze erin hebben gestopt. Ook wordt een belangrijk issue besproken waardoor het duo shift in waar hun kracht ligt. En Jack jack is heerlijk.

-Redbad
Hoe moet ik deze film omschrijven… in ieder geval is het een soort film van NL bodem dat ik nog niet eerder heb gezien. Het had een epos kunnen zijn groter dan ‘Michiel de ruyter’ de opzet is er (alleen nog grotere nl namen), maar daar faalt het in waardoor bijna 3 uur toch al gauw te lang is. Redbad is gewist uit de geschiedenis dus bedenk je maar iets, behalve de 2 christelijke die heilig werden die ook niet veel kunnen zowel lijkt het fout.
Merendeel is het close-up shots en echt veeel licht mogelijk om dingen te verbergen of mytischer te maken? Op zich zou dat niet erg zijn als het allemaal niet zo zwijgzaam was, want wordt er wel gesproken zijn het wel hele aparte dialogen voor die tijd.
Er is teveel om op te noemen wat er wel niet mis is aan de film.

Niettemin was ik best onder de indruk, omgevingen, veldslagen, doden, bepaalde scenes of hoe het gefilmd is, nauwelijks door acteer talent of spanning dat merendeel opgevuld werd door sfeer opzwepende muziek. Weet niet of ik de film had uitgekeken zonder dit. k

-Oh lucy
Niet bijzonder maar toch interessant genoeg om de moeiteloze schakeling van drama en komedie te waarderen. Geloofwaardige familie maar ook wat onlogische gedoe wat ik niet zo goed snapte zal wel iets te maken hebben hoe japanners zijn, of kwa tijdsbestek met dingen. t

-Tag – een aanrader
Origineel en echt een hele leuke film vooral omdat het zo komisch is en hele verassend, verfilmd uit het leven een echte vriendengroep die al jaren tikkertje speelt 1 maand uit het jaar. ‘jeremy renner’ is hier in z’n element en lijkt zelfs verdacht veel op z’n personage van marvel hawkeye. k

-Hotel artemis
Het is vergelijkbaar maar of het gelinkt is aan ’John wick’’ is de vraag. Met zo’n concept is er potentie om er veel mee te doen mogelijk iets origineels te creeren.
Het ziet er mooi uit, de interessante criminelen zijn er en de actie, en een uitgangspunt van een rellen toekomst. Er wordt tijd aan besteed in t verhaal maar tegelijk nooit echt goed uitgewerkt er vallen gaten in. De personages of het feit hoe t script is maakt dat het nooit ergens spannend of dreigend wordt blijft wat oppervlakkig erg jammer van dit talent. t

-Adrift
Het is een prima film maar niks wat je niet eerder hebt gezien. t

-Sicario 2
Het is lang niet zo goed als deel 1, focus ligt ook heel ergens anders en gaat merendeel de migranten achterna. Wat t verhaal betreft gaat heel vlug nergens meer over. t

-On Chesil beach
Het is eens wat anders maar veel is het ook niet huisje, boompje, beestje, alleen er zijn er plots problemen als seks op de hoek komt kijken dan wordt er wel heel krampachtig en zeer moeilijk gedaan noch zwijgzaam wordt gehouden beide niks weten.
Aan alles voel je de worsteling hoe de film zou moeten zijn maar niet wordt, en een gemis op t einde. Maar verder mooie filmbeelden en emoties. t

-Show dogs
Zoals de meeste honden films best wel geinig, zitten wat bizarre dingen in maar t is een prima film. k

-The first purge
Denk dat ze deze beter eerst hadden kunnen laten zien in de reeks, maar goed zit wat spanning in en heel fijn meer te zien van moordpartij dan politiek gedoe. Verder niet echt bijzonder sowieso beter om ze allemaal tegelijk te kijken. t

-Het ongeloofelijke verhaal van de mega grote peer
Het is niet een hele goeie film heeft wat gebreken maar voor kleintjes is dit niet erg, het is simpel iets wat komisch of spannend. Zeker niet allerdaags het is een wat andere vorm van de film de reuzenperzik die beter in elkaar zit. T

-Skyscraper imax 3d
Het is niet helemaal een nieuw concept maar het is een sterke film. Fijne spanning met goeie acteurs die prima chemie hebben samen. Overzicht shots zijn erg mooi gedaan. k

-Mamma mia 2 – een aanrader en een pareltje.
Het origineel was al geweldig maar dit is echt zoveel beter en prachtig! Mooi verhaal, prima liedjes, de cast is uitstekend. Probeer het maar eens droog te houden. k

-Ant-man and the wasp 3d imax
Wat een heerlijke film beter dan het 1e deel veel actie maar vooral erg komisch, mooi hoe het zich richt op familie vooral. En bordurende in het vervolg op Infinity war waarbij after credits best intens is. k

-Hotel transsylvanie 3 3d
Wat valt er over te vertellen het is net zo geweldig als z’n voorgangers, liefde en familie in monster stijl lekker komisch. k

-Mission impossible 6: fallout 3d imax – een aanrader
Is het nodig om andere delen te herkijken, misschien er zijn wat connecties als je het niet meer weet maar heel veel maakt het niet uit.
Kort en bondig.. Awesome! Mogelijk de beste van de reeks maar ook van de afgelopen jaren staat ie boven al de andere soortgelijke films. Zou het zelfs de volgende ‘James bond’ film willen noemen aangezien ie merendeel van die films overtreft.
De rek was er een beetje uit bij dit soort films begon op elkaar te lijken, maar hier geeft de film een soort ’spark’ af. Prima cast, goeie spanning en actie, geweldig verhaal, twists en veel meer. k

-The darkest minds
Zeker een aardige film hoewel veelal weg heeft van de vele andere film reeksen uit tiener novals, toch is de cast prima en het concept zelf ook al zitten er wat kronkels in.
Wel super leuke verwijzingen naar Harry potter haha.
En gezien het einde verwacht ik ook nog sequels want het is zo open als het maar kan, zeker benieuwd naar het boek waarvan ik verwacht dat de film er anders is uit gekomen. K

-Christopher robinson (winnie de pooh)
Al volgt het de bekende pooh formule en zit er genoeg herkenbare dingen in, had ik dit niet helemaal verwacht maar is niet erg. Ach hemel de knuffel dieren zijn zo aandoenlijk, het is mooi gefilmd alwat duister maar dat doet wel terug denken aan een van de tekenfilms. k

-The meg 3d imax
Ik heb wel wat megladon films gezien maar die steken toch wat af bij deze ondanks dat ze groter waren. Prima spanning, actie en humor en fijne acteurs.
Ondanks blijkbaar wat veranderd is vanwege z’n vrouw en kinderen echt hé? Hoe gruwelijk had het kunnen worden zonder hun, maar t is alsnog uitstekend. k

-De kleine heks
Geen idee of t iets te maken heeft met bibi blockberg film of serie? Afijn het is best mooi gemaakt het leert over t leven maar tegelijk zit er best wat humor in, laat het over je heen komen des te leuker. k

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 315 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme