Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 20:13 

Ik ben verschrikkelijk veel te laat, maar ik post nog wel even mijn lijstje.

Verdachten na ep 4:
1. Pepijn (Art (Karin))
2. Art (Pepijn (Karin))
3. Art (Pepijn (Patrick))
4. Art (Pepijn (Patrick))

Aha, dus zo ziet mollentunnelvisie d'r uit :O

Profiel  

Magic is Might

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 20:17 

Ik ben weer lekker aan het schommelen met mijn verdenkingen.. Alwéér geen verklaring van mij, maar ik ben gewoon weer veelste laat.. Zal ik vandaag, na de ep, nog eens posten? We'll see xD

Mijn verdenkingen:
Aflevering 1: Karin (Art (Pepijn))
Aflevering 2: Art (Pepijn (Karin))
Aflevering 3: Art (Anna (Karin))
Aflevering 4: Pepijn (Art (Anna))

Where your treasure is, there will your heart be also

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 20:21 

Wat mijn bovenposters zeggen, ik ben ook weer eens te laat. xD

Aflevering 1: Patrick (Art (Anna))
Aflevering 2: Art (Patrick (Miryanna))
Aflevering 3: Patrick (Art (Karin))
Aflevering 4: Art (Patrick (Pepijn))

Ik twijfel heel erg tussen Patrick en Art.

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 21:26 

Mijn mol is eruit :O volgende verdenking ART:D

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 21:34 

TomFeltonGirly schreef:
Mijn mol is eruit :O volgende verdenking ART:D

Ik vind Art te opvallend, dus nu twijfel ik weer. Dat zou natuurlijk een tactiek kunnen zijn, maar volgens mij zou je het wat subtieler willen doen. Bij die foto-opdracht maakte hij twee keer dezelfde fout. Net als Patrick overigens. Daarnaast deed Patrick bij de laatste opdracht vrij zijn best, dus daar begin ik ook over te twijfelen. De enige echt andere mogelijkheid is voor mij Pepijn, Anna heeft veel geld binnengehaald net als Karin en Soundos doet vooral weinig. Dus daarvan denk ik ook niet dat ze de mol is.

Misschien nog een keer kijken voordat ik mijn definitieve verdenking plaats.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 21:52 

JAN ERUIT?! Damn, ik dacht net weer 'haha, Jan is echt mijn favoriete kandidaat' toen ie zo hard ging met zijn paard xD. Ik verdacht 'm totaal niet, maar ik dacht wel dat hij heel veel kans maakte op te winnen. Damn Jan, waarom heb je die jokers niet gebruikt?

Goed. Ik verdenk nu dus volop Patrick en Karin. Art wordt zo verdacht gemaakt dat ik het helemaal niet meer subtiel vind. Daarbij denk ik dat Jan volledig op Art zat, dus dan is het maar logisch dat Art de mol niet is, toch? Misschien net te snel geredeneert, maar in principe klopt het wel.

Daarbij vind ik het dus echt heel gek dat Karin er nog steeds in zit. Ze zat eerst op Horace, dan op Jan.. Dat is echt gek. Ik verdenk d'r steeds meer en meer, maar ik blijf Patrick op nummer één houden.

Chris schreef:
Daarnaast deed Patrick bij de laatste opdracht vrij zijn best, dus daar begin ik ook over te twijfelen.

Ja, dat dacht ik ook. Maar eigenlijk moet je je even afvragen wie daar wél verdachte dingen heeft gedaan. En dat is eigenlijk niemand..

Soundous verdenk ik nog steeds niet. Anna ook helemaal niet meer (lol @ haar opmerking trouwens met 'wat doen die kuddes nou als ze elkaar tegenkomen' -> bijkletsen xD. Haha, ik lag strijk, oke, dat terzijde :')). Pepijn vind ik eigenlijk ook niet echt helemaal verdacht meer en Art tja, dat zei ik al. Duss..

Aflevering 1: Anna (Peppijn (Miryanna))
Aflevering 2: Patrick (Art (Peppijn))
Aflevering 3: Patrick (Peppijn (Karin))
Aflevering 4: Patrick (Karin (Art))
Aflevering 5: Patrick (Karin)

Profiel  

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 21:56 

Olivier schreef:
Jan: Hij is niet de mol en ik voorspel zelfs dat hij vandaag gaat afvallen. Let op mijn woorden. (tenzij er niemand afvalt).

:')

Verder was het wel een confusing aflevering XD

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 22:16 

NOOOOOOHZ!!! Mijn favoriete kandidaat ligt eruit! *pouts* Ik vind Jan echt hilarisch en ik wou echt dat hij ging winnen. Sowieso omdat je van hem zeker wist dat hij de mol niet was. Maar ja hier mijn hele verslag. Ik heb niet ubergoed opgelet omdat er een hond naast me zat die de hele tijd aandacht wou. xD

Aflevering 5
Land in zicht

Koeienopdracht
Soundos wou dus meteen niet mee doen wat eigenlijk wel weird is. Want ze heeft niet eens geprobeerd om op het paard te zitten. Daarbij moet je als kandidaat toch wel weten wat iedereen precies doet? Anders kan je die test niet maken. Maar ja Karin, Anna en Pepijn waren een team en Jan, Art en Patrick. Het laatste team had dus totaal geen strategie en dat blijkt maar weer want ze hebben dus ook geen kokers binnen gehaald. Eigenlijk waren ze alle drie raar aan het doen. Pepijn die er door heen reed en Art zat te klooien met zijn paard en de hengels e.d. Art had wel een opvallend rood shirt aan. Dat zou een mol denk ik niet doen. Opzich wel slim van Anna om de kokers van de grond te pakken. Wel weird dat er dus 3 van de blauwe kokers op de grond lagen en geen een rode. Ik neem aan dat als er een blauw kokertje valt dat die rode kokers ook wel op de grond moesten liggen. Zo wordt de opdracht trouwens wel makkelijk om gewoon een kokertje van de grond te halen. Eigenlijk heeft Anna als enige actief mee gedaan. Daarbij viel mij ook op dat Patrick het meest enthousiast deed over het feit dat er geld in de pot zat. Dat viel ook te erg op. xD

Gedicht
Opvallend is dat de groep meteen Anna zegt. Opzich was de positie van Anna ook wel een goede positie voor een mol. Aangezien er woorden bij stonden waar je echt moeilijk een foto van kon maken. Art was hier dus gigantisch aan het mollen. Met die foto's die hij steeds verkeerd maakt en de woorden die hij verkeerd uitkiest. Dat was echt wel opvallend. Ook van Patrick dat zijn foto's dus allebei mislukt zijn. Een zwarte foto van de lolly's en de vlag foto die onduidelijk was. Uiteindelijk had Anna alleen vogel en jeugd geraden, maar die waren ook makkelijk te raden. Dat houdt in dat Jan, Karin, Pepijn en Soundos niet zo erg gemold hebben dan. Daarbij hadden ze ook nog 27 minuten over, dus ze hebben het ook allemaal snel gedaan. Al was dat misschien wel de mollenstreek om alles zo snel mogelijk te doen zodat alles wazig/slecht werd.

Jeep opdracht
Ik denk niet dat hier echt veel gemold is. Voornamelijk omdat ze de prijs ook gewonnen hebben. Het viel me wel op dat Art hier weinig deed en Karin ook. Karin zat de hele tijd wel commentaar te geven, maar is zelf geen een keer de auto uit geweest om te helpen. Zij heeft dus weinig gedaan. Art deed ook niet veel. Hij reed wel maar hij reed heel snel en lette niet goed op de paaltjes. Patrick, Pepijn, Soundos en Anna deden hier actief mee. Zij hebben veel paaltjes gezien en liepen overal fanatiek achteraan. Alleen dan het feit dat Patrick wil mollen. Dat was wel weird. Ook al doet hij het uiteindelijk niet.

Test
Karin > Jan en Art
Pepijn > Art
Art > Jan (al geeft hij aan dat de mol linkshandig is. Karin is sowieso linkshandig)
Jan > Soundos en zat in het verleden op Art.
Soundos > Art
Patrick > Art
Anna > Vrijstelling

Uiteindelijk is Jan er dus uit. *pouts* Heel jammer..

Algemeen
Elke week staat er iemand raar op de foto. Nu vond ik Anna er echt raar eruit zien. Haar houding was weird. En had Art nou hetzelfde shirt aan als bij de eerste aflevering of is het nu een ander teken?

Mijn verdenkingen
Anna > Zij doet gewoon steeds actief mee en is ook steeds oprecht blij als er geld in de pot bij komt. Ik vind haar dus niet echt verdacht. Ze heeft weinig verdachte dingen gedaan. Ik zou het heel knap vinden als zij de mol is. Dan heeft ze het echt goed gespeeld.
Karin > Zij doet echt hele weirde dingen. Ze doet nergens echt actief mee, ze heeft veel commentaar en als ze wat doet dan is ze erg klungelig. Ze kan echt zo zijn, maar dat kan ik me bijna niet voorstellen. Daarbij is het opvallend dat dit de tweede keer is dat haar mol eruit ligt. HOe kan het dan dat zij er nog in zit?
Pepijn > Ik weet nog steeds niet wat ik van hem moet denken. Hij lijkt wel goed mee te doen. Met die voorstelling opdracht en nu met die vogels e.d. Ik heb hem nog niet echt op iets verdachts betrapt. Ik verdenk hem dus niet heel erg, maar het is niet dat ik hem afstreep op mijn lijstje.
Art > Hij is gewoon zo obvious. Kijk maar eens bij de test. Iedereen stemt op hem. Dan ben je toch geen goede mol? Daarbij was Jan zo zeker van zijn zaak dat hij geen jokers in heeft gezet, maar was Jan ook niet vanaf het begin heel erg gefocust op Art? Ik denk dus ook niet dat de Avro Art zo overduidelijk in beeld zou brengen als hij echt de mol zou zijn. Ik had echt gehoopt dat hij eruit zou gaan deze week, want anders zou het echt allemaal too obvious zijn. Hij blijft op mijn verdenkingslijstje staan omdat ik hem dus niet helemaal af wil strepen.
Patrick > Ik verdenk hem ook nog steeds. Hij doet wel steeds van die kleine verdachte dingen. Misschien heb ik wel een tunnelvisie en let ik teveel op hem, maar ik vind hem wel verdacht. Die foto die mislukte en bij de paarden deed hij niks. Daarbij doet Patrick net of hij overal actief aan mee doet, maar hij doet eigenlijk niks.
Soundos > Het klinkt raar, maar ik ga haar ook verdachter vinden. Het zou wel awesome als zij de mol zou zijn aangezien ze overal super enthousiast over doet. xD Maar ik vind het zo raar dat ze nergens aan mee wil doen. Met dat koord al niet bij de vorige aflevering en nu bij het paard niet. En het was niet eens dat ze bang was voor de paarden, maar alleen omdat ze niet eerder op een paard heeft gereden. Opzich is zij niet uberverdacht, maar ik vind zulke streken wel raar. Want je moet als kandidaat gewoon bepaalde dingen weten wat er gebeurd en als je niet mee doet dan kom je daar ook niet verder mee.

Aflevering 1 > Miryanna, Anna (Karin)
Aflevering 2 > Anna, Miryanna en Art
Aflevering 3 > Karin en Art (random volgorde)
Aflevering 4 > Art en Patrick
Aflevering 5 > Patrick en Art

Profiel  

7e jaars

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 15:59 

Ik raak er steeds meer van overtuigt dat Patrick de mol is. Art heeft deze aflevering zijn eigen glazen ingegooid. Iedereen kan een foto maken van vier mannetjes in de regen. Dit is gewoon te duidelijk. Daarnaast heeft Jan gegokt en verloren. Jan ging all-in en zat al die tijd op Art. Dat is nog een reden dat Art niet de mol is, en dat kan ook een reden zijn dat Karin nog in het spel zit.

Patrick lijkt mij de mol omdat, a) hij de opdrachten nooit goed doet. Denk maar eens na, is er één opdracht waar hij goed werk deed? Zelfs die laatste opdracht met de twee jeeps probeerde hij te saboteren door voor te stellen om de enveloppe weg te gooien. Daarnaast probeert hij Art er in te houden. Het is in het belang van Patrick dat er iemand in het spel blijft die altijd als een kamikaze piloot gaat mollen en dat is in dit geval Art. Daarom gaf hij ook een paar jokers aan Art.

Soundos kan het niet zijn want zij durft niet op een paard. Ik geloof er helemaal niks van dat een mol niet aan een simpel opdrachtje durft mee te doen zoals paard rijden. Pepijn is ook niet de mol omdat hij veel te veel geld verdient voor de groep. Anna heb ik ook niet op een mollenstreek kunnen betrappen. En Karin, tja. Ik zou het vet vinden als zij de mol is maar ik denk dat niet. Dus voor mij is het Patrick, Patrick, Patrick.

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 16:45 

Voor het eerst ben ik nu zeker van mijn zaak en neem mijn positie in mol tunnel ^^

Mijn verdekingen
Afl. 1: Hannah
Afl. 2: Art
Afl. 3: Anna
Afl. 4: Art
Afl. 5: Patrick
Afl. 6:
Afl. 7:
Afl. 8:
Afl. 9:

Waarom Eren Olifanten Huilers Die Hinkelen
o.d.z.
Et Audite Alterem

Profiel  

Writer of Dreams

BerichtGeplaatst: ma feb 07, 2011 20:03 

Het is Anna.

- Het intro. Na 1.20min, vlak voor Anna in beeld komt, hoor je een stem "Anna is de mol" zeggen. Bekijk maar eens terug via uitzending gemist.
- De geit heette tintin (tientien). Anna zegt elke aflevering om 10.10min iets.
- Palindromen.
A N N A
6 6 6
1 1 1
Volg het WOORD. Volg de mol. Volg mij.
Als je "woord" omdraait, krijg je "droow" (=droom?)

Ik vind haar eigenlijk geen echte mol, volgens mij brengt zij juist veel geld binnen, maar de bovenstaande aanwijzingen (vooral de eerste!) zijn heel sterk.

Profiel  

7e jaars

BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 10:16 

Target schreef:
Het is Anna.

- Het intro. Na 1.20min, vlak voor Anna in beeld komt, hoor je een stem "Anna is de mol" zeggen. Bekijk maar eens terug via uitzending gemist.

Ik hoor niks :P

Over intro's gesproken. In aflevering 2 loopt Soundos de andere kant uit:
http://www.youtube.com/watch?v=9bfmFi3pvaA

Profiel  

Writer of Dreams

BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 15:41 

Het duurde bij mij ook even voor ik het hoorde.

Je moet het filmpje eigenlijk met je ogen dicht beluisteren (als je alleen in een kamer bent) vanaf 1.20min en geconcentreerd zijn op de muziek en op het zinnetje "Anna is de mol". Het wordt heel snel uitgesproken, de eerste keer verstond ik alleen "Anmol" en pas toen ik terug ging luisteren, hoorde ik heel duidelijk "Anna is de mol"...

Dat van Soundos weet ik, ja. Soms vraag ik me af of er echt maar één mol is, haha.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 17:18 

Target schreef:
Dat van Soundos weet ik, ja. Soms vraag ik me af of er echt maar één mol is, haha.

Ik hoor ook al 'jaren' zeggen dat ze ook valse hints uitschrijven, zodat er ook gewoon heel veel zaken naar één persoon leiden, maar dat dat alsnog niet de juiste hints zijn om tot bij de Mol te komen. De makers weten heus wel hoe sterk de Molzoekers zijn (vooral op het internet dan) en dat ze moeten opletten met te duidelijke hints. Vandaar dus ook valse hints gaan verspreiden, wat me niet eens een te-vergezochte theorie of denkwijze lijkt.

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 19:15 

Ik heb nog niet naar het fragmentje geluisterd (zal ik binnenkort wel even doen) maar ik geloof nooit zo in dat soort theorieen. Volgens mij kan je alles horen wat je wil horen, als je er maar genoeg in gelooft.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: