Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 19:19 

Hmm, als Jennifer bruin haar heeft lijkt ze al iets meer Katnis-like, maar ik zie het nog steeds niet voor me. En wat al eerder werd gezegd, Katnis was heel erg skinny door het gebrek aan eten en gespierd door al het jagen in de bossen, maar dat heeft Jennifer totaal niet... Ik blijf hopen dat ze een gigantische metamorfose ondergaat ofzo..

En over Peeta... Ik vind Alex het leukste, maar dat heeft meer met hem zelf te maken denk ik xD Mijn perfecte Peeta ziet er inderdaad het meeste uit als Hunter. En als Katnis al niet wordt gespeeld door een tiener, dan zullen Peeta en Gale dat ook niet worden. Ik vrees nu echt dat ze voor Prim een 16-jarige actrice uitkiezen.. (Iiiiih, ik denk nu opeens aan het zusje van Dakota Fanning.. Dat zou ik echt vreselijk vinden XD)

Ik ga in ieder geval wel de fansites in de gaten houden de komende tijd (:

Profiel  

Magic is Might

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 22:34 

Eeeeeeeeen het is officieel bevestigd door Lionsgate. Jennifer Lawrence is Katniss.

Ik weet dat ik vanochtend en vanmiddag erg tegen haar was, maar nu ik er een beetje aan gewend heb kunnen raken, zie ik het eigenlijk wel zitten dat zij Katniss is. Voor degenen die nog twijfelen, lees dit (engels) maar even xD

And what about:

Citaat:
"I'm so excited to work with Jen and see her bring this character to life," said director Gary Ross. "Katniss requires a young actress with strength, depth, complexity, tenderness and power. There are very few people alive who can bring that to a role. Jen brings it in spades. She's going to be an amazing Katniss."

Author Suzanne also had nothing but accolades for the young woman portraying her embattled heroine. "Jennifer's just an incredible actress. So powerful, vulnerable, beautiful, unforgiving and brave. I never thought we'd find somebody this perfect for the role. And I can't wait for everyone to see her play it."Â

Where your treasure is, there will your heart be also

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: do maart 17, 2011 23:15 

Hé Patricia, ik zie meteen jouw comment bovenaan. XD

Qua actrice ken ik Jennifer niet echt, heb geen film of wat dan ook van haar gezien en dat ik er bewust van was dat zij het was. Ik ben er eigenlijk ook nog wel een beetje op tegen, maar aan de andere kant vind ik niet dat ik echt kan oordelen zonder dat ik haar heb zien acteren. XD
Hoewel haar appearance me niet echt aanstaat, overigens. Geen Katniss. Aan de andere kant, daar is ook wel wat aan te doen, natuurlijk. ^^

En voor Peeta ga ik qua looks voor Hunter Parrish, maar inderdaad met die leeftijd weet ik niet of het een goed idee is. Pff, moelijk hoor. XD

Profiel  

Writer of Dreams

BerichtGeplaatst: vr maart 18, 2011 0:00 

Heeft Katniss geen olijfgroene huid? O.o

En omg, die Hunter is wel een perfecte Peeta. Die hele houding straalt Peeta uit.

Profiel  

Magic is Might

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 18, 2011 0:28 

Target schreef:

Lol, nee.. Ze heeft een 'olive toned skin', wat betekend dat ze iets getint is.. Zoals deze (voornamelijk) vrouwen xD

Profiel  

Writer of Dreams

BerichtGeplaatst: vr maart 18, 2011 0:35 

Patricia schreef:
Target schreef:

Lol, nee.. Ze heeft een 'olive toned skin', wat betekend dat ze iets getint is.. Zoals deze (voornamelijk) vrouwen xD

"Steil zwart haar, olijfkleurige huid - we hebben zelfs dezelfde grijze ogen." - blz 12, de Hongerspelen.
Ik wilde mijn Engelse boek pakken, maar die heb ik nog uitgeleend. :( Hierdoor raakte ik in de war, haha.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 18, 2011 0:50 

Target schreef:
Patricia schreef:
Target schreef:

"Steil zwart haar, olijfkleurige huid - we hebben zelfs dezelfde grijze ogen." - blz 12, de Hongerspelen.
Ik wilde mijn Engelse boek pakken, maar die heb ik nog uitgeleend. :( Hierdoor raakte ik in de war, haha.

Als iemand als olijfkleurig beschreven wordt, dan wordt toch nooit bedoeld dat ze een groene huid hebben O.o Zoals vb Vanessa in Gossip Girl en de vrouwen in Patricia's post ^^

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

Writer of Dreams

BerichtGeplaatst: vr maart 18, 2011 0:53 

Ik weet echt niet waar ik dat groen dan vandaan heb O.o Even De Hongerspelen doorbladeren, hoor. xD

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: vr maart 18, 2011 0:54 

Ik heb de boeken zelf nog niet gelezen (schaam op mij, I know - ben wel van plan er binnenkort aan te beginnen, hoor), dus over de casting kan ik weinig zeggen, maar het is toch best... normaal dat ze in de VS acteurs van in de twintig casten om tienerrollen te spelen? Dat betekent niet dat ik het daarmee eens ben - verre van - maar het gebeurt wel zo goed als altijd. De voornaamste reden daarvoor is dat acteurs jonger dan 18 niet zulke lange werkdagen mogen hebben als meerderjarigen, als ik me niet vergis. En aangezien de VS ongelooflijk preuts is, maken ze er ook al snel een probleem van als tieneracteurs gewelddadige of seksueel getinte scí¨nes moeten spelen. De mensen die de serie Skins kennen (en de Amerikaanse remake ervan), weten waarschijnlijk wel waar ik het over heb.

In short: it sucks, maar het is wel de normale gang van zaken in de VS.

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: vr maart 18, 2011 13:46 

Ik vind, zoals eerder al is gezegd, dat Jennifer er inderdaad al meer op lijkt als ze haar haar laat kleuren. Hopen dus, dat ze dat doet. En over die leeftijden... Daar stoor ik me niet zo aan eerlijk gezegd. Make-up kan al heel wat doen ^^ Ik was eerst echt radicaal tegen die Jennifer, maar hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik me erbij neer leg. Mekkeren erover gaat toch niet helpen en zal dan toch sowieso de hele film voor je verpesten, denk ik xD Neem nou de verfilming van Percy Jackson... Daar hebben ze óók enorm veel scí¨nes uit weggelaten en dingen veranderd, maar toch vond ik de film nog wel geslaagd. Hopelijk is dat hierbij ook het geval.

En ik vind die Hunter ook wel de beste uit de drie. Alhoewel ik Pettyfer ook altijd wel graag bezig zie [a]

Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 18, 2011 21:35 

Inmiddels is bevestigd dat Hunter Parrish en Alex Pettyfer allebei in de running zijn voor de rol van Peeta.

Bron, waar onder andere het volgende te lezen is:

E!Online schreef:
"I've met the producers," Parrish told us last night at Alternative Apparel's Fall 2011 showcase in West Hollywood. "I'd be grateful to get the opportunity. Like, really grateful. It would be amazing." (FYI: Beastly star Alex Pettyfer told Access Hollywood last month that he's also spoken with Hunger producers)

While Parrish says he hasn't seen a script for the film based on Suzanne Collins' bestselling novel trilogy, he has gotten lots of support from fans of the franchise on Twitter wanting him to nab the part.

"You don't get much better than that," he said. "The true fans of the book. So regardless of whether I'm a part of the film or not, I feel honored to just sort of be thought of. I read the books all last year, and I guess they're starting filming soon."

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za apr 02, 2011 15:01 

Persoonlijk vind ik het gedrama rondom de casting van Katniss een beetje overdreven. Natuurlijk lijkt ze voor geen meter als je galapremiere foto's van een weldoorvoed meisje die niet voor haar leven hoeft te vrezen gaat vergelijken met de beschrijving van een magere Katniss die al 2 weken in een bos zit en ieder moment vermoord kan worden. Jennifer kan afvallen en d'r haren verven. Je kun beter gaan klagen als ze d'r op de officiele foto's nog zo uit ziet.

Maar goed, de casting. Ik ben over het algemeen eigenlijk voor zo min mogelijk bekende mensen, maar dat gebeurt toch nooit. XD Ik hoop heel erg dat ze Britten voor de Capitol inwoners gaan casten, aangezien Katniss commentaar op hun accent heeft en een Brits accent ver van een Southern accent ligt. Bill Nighly zou echt een amazing Snow zijn.

Gale lijkt in mijn hoofd heel erg op die dude die Jacob speelt in Twilight, maar ik heb hem liever niet omdat zijn acteerkunsten nou niet echt geweldig zijn, vind ik. XD Ik zag in de boekentopic Dev Patel staan, die zou het ook wel kunnen doen, al is hij misschien te donker om als de neef van Jennifer door te kunnen gaan. Cinna is in mijn hoofd een minder extreme versie Adam Lambert XD Mijn eerste idee voor Haymitch was trouwens Hugh Laurie, al zou die rol juist niet door een Brit gespeeld moeten worden, lijkt hij me echt perfect voor die rol. En voor Effie Miranda Richardson, hoewel Kristen Chenowith het waarschijnlijk heel goed zou doen, heb ik (zoals ik al zei) het liefst Britten voor de Capitol People.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 02, 2011 17:34 

@Jalf: Oeh, Bill Nighy als Snow. Dat vind ik wel een goede. Taylor Lautner vind ik geen Gale en ook Dev niet, want dan moet ik meteen aan Zuko denken en of dat nou een goed iets is... :') Maar goed, dat ben ik.
Hugh Laurie als Haymich kan ik ook wel inkomen. En dat hij Brit is maakt op zich niet zo heel veel uit, want hij kan heel goed Amerikaans praten, kijk maar naar zijn karakter House.

Ik ben nu al weer gewend aan het idee van Jennifer als Katniss, dus ik klaag inderdaad niet heel erg meer. Ben wel heel benieuwd naar de eerste foto's!

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 04, 2011 18:29 

Castingnieuws!

Hollywood Reporter schreef:
Lionsgate announced that actor Josh Hutcherson has been cast in the role of Peeta Mellark, with Liam Hemsworth joining the film in the role of Gale Hawthorne in the film adaptation of Suzanne Collins' worldwide smash hit novel, The Hunger Games.
Both actors will star opposite Jennifer Lawrence, who will play heroine Katniss Everdeen.

Bron.

Josh Hutcherson (Peeta)

Afbeelding

Ik weet dat deze jongen goed genoeg kan acteren, dus dat is het probleem niet. Ik vraag me alleen af of hij er overtuigend uitziet met blond haar. Maar goed, dat zullen we dan vanzelf zien.

Liam Hemsworth (Gale)

Afbeelding

Oké dit snap ik dus echt niet XD Gale is geen blonde Adonis, en in mijn hoofd leek Gale op Dev Patel. Dit is dus ongeveer het compleet andere uiterste. Daar komt bij dat ik niet overtuigd ben van Hemsworth' acteertalent. Jammer.

Profiel  

Magic is Might

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 04, 2011 18:41 

Met Josh als Peeta kan ik nog leven. Ik vind het geen slechte keus, ook omdat hij niet (zoals Hunter Parish) 24 is xD. Hij ziet er wel uit als Peeta, alleen moet ie nog blond haar krijgen, maar dat is makkelijk te doen (I hope).
Liam daarintegen.. Nee. Ik zie hem vooral als Finnick, maar absoluut niet als Gale. Ik zie mijn Gale nogsteeds als een jonge Jared Padalecki (of hoe spel je z'n achternaam?). Bruin lang haar, lekker gekleurd (als een tan, niet huidskleur) en gewoon niet als Liam xD.. Ik vind hem echt zo'n typisch 'populair iemand'.. Hij is gewoon geen Gale (met lang bruin haar :( )

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 103 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: