Bios
The devil inside
Een paar schrik momenten maar verder niet erg veel bijzonders.
Heeft nogal wat weg van ‘’the excorcist en paranormal activity’’
Extremely Loud And Incredible Close
Als je de trailer ziet krijg je een heel ander beeld hoe de film is, in Amerika noemen ze de film een flop, waarom? Alleen maar omdat het over 11 september gaat! Het is geen slechte film best goed op zich, alleen niet wat ik verwachten.
Maar ik snap wel waarom er veel ophef over is, zoals ik al zei de film is anders dan je zou denken, en het raakt een erg gevoelige snaar ook al heb je niet veel met 11 september.
En dan komt er nog bovenop dat de film op een gegeven moment weer naar een andere richting op gaat. Dus het is een beetje raadselen waar het nou om draait.
De film lijkt in bepaalde opzichten op de film ‘’hugo’’, over verlies en het kijken door de ogen van een kind etc..
Mooi om te zien de zoektocht en wat je kunt doen, maar het is een apart joch..
John carter 3D
Zoals iemand al zei de schrijver van de boeken is de grootvader van Star wars, en dat laat de film goed zien. Een pracht film en een goed verhaal.
Mooi om te zien al de gebruiken op mars, net als de special effects, de personage diepte blijft wat oppervlakkig. Maar dat is niet zo heel erg te merken net zoals het romantisch gedeelte.
Hoewel er wat meer in had gemogen, ontdekken wat ie nog meer kan op mars, de gevechten en zeker het romantische gedeelte. Stoort het niet want het is een goeie film.
UPDATE*******
Chronicle
Een goeie film maar niet veel bijzonders. Er had zeker meer in gekund.
Ken wel meerdere soortgelijke films, het is nu alleen anders gefilmd.
Sommige stukjes zijn cool, en vanwege de familie problemen die mee spelen kun je wel snappen waar het op uit draait.
Intouchables
Een franse film, en nou ken ik er niet zoveel maar het is een pracht film. Die echt overkomt en geheel natuurlijk. Het laat vele kanten zien van mensen onder aan de ladder, niet kijkend naar dat er een rijk is. Het gaat tot de kern en i.p.v dat het ongemakkelijk is voor beide zoals je wel vaker ziet in de film, laten ze eens een andere kant zien en er is een echte klik!
De film duurt nogal lang, helaas zakt het af en toe in dat is wel jammer. Maar beurt telkens weer op als er iets gebeurt, dat maakt het intressant. Er zitten vele emoties in en leergierige momenten in. Je kunt het ook hartverwarmend noemen, want uiteindelijk kun je ze niet zonder elkaar zien. En Driss heeft op momenten dat hij wat op een jonge eddie murphy lijkt.
Man on a ledge
Het is een hele goeie spannende film, dat geen moment verveeld er gebeurt telkens iets.
Goeie chemie tussen sommige acteurs. En het heeft wel wat originaliteit ondanks dat het wat weg heeft van andere films.