Geplaatst: ma okt 08, 2012 17:05
Bios
Deze 1e film kon ik zien door het pathe feestje die landelijk gegeven werd. Hierdoor ook een stuk van ‘’The hobbit’’ gezien hoe het gemaakt wordt, erg leuk om te zien. -The campaign Een film met politiek erin gecombineerd met humor, kan maar 2 kanten op en het moet je liggen. Er zijn wel wat films hierover die aardig zijn, maar ik heb er maar weinig mee. Hoewel de acteurs aardig gekozen zijn, is het echt niks en de humor waardeloos en t is vaak nogal serieus.
-Love is all you need Een aardige film met prachtige beelden van de omgeving van t land, ergens goed verborgen zit er een klein sprookje of magie in. Maar door de drama komt het niet helemaal naar buiten. De personages zijn nogal eigenaardig en t wordt simpel gehouden, waardoor je bij bepaalde gebeurtenissen toch even aan je hoofd krabt. Het lijkt een allerdaagse film maar het heeft toch iets bijzonders als je verder kijkt. Hier en daar een leuke lach, wat de trieste toon wat opfleurt.
-Your sister’s, sister Een prima film hoewel ze er meer mee hadden kunnen doen. Het is wat raar omdat nogal simpel en makkelijk gaat na wat tragedie, en op bepaalde punten klopt het niet helemaal. Maar ergens tussen de rustiek en mooie sfeer van de film. Gaat het over vele dingen in het leven, en zijn de emoties en eerlijkheid puur het raakt toch een punt. Hierdoor groei je ook snel aan ze. Maar romantieke sfeer proef ik niet echt. Goeie cast en chemie met zeker leuke momenten waarbij je echt even lacht. En goeie soundtrack door de film. Nou hou ik niet echt van open eindes, maar hoe ze dit einde hebben gemaakt is het op een bepaalde manier niet echt erg. Juist omdat het goed komt en een happy end heeft.
-Take this waltz Hoe kan ik deze film omschrijven? Ene kant heeft het iets intressants, maar dat wordt gauw de kop in gedrukt. Het gaat een beetje over t normale leven, en je ziet toch wat dingen die je niet zo vaak ziet in films. Het heeft een mooi kleur/licht gebruik, en een paar mooie scenes. De romantiek die hier in zit is ver te zoeken, ik merk het niet want het heeft nogal een depressieve sfeer. En hoewel de grapjes leuk zijn kan het de film niet echt opliften. De film duurt te lang en naar het einde blijft het door kabbelen, en begint het raar te worden,
-Mees kees Op zich een aardige film, maar er had wat meer mee gedaan kunnen worden. Gaat over verschillende dingen, die niet echt afgewerkt worden. Maar het is luchtig en grappig. En het heeft leuke muziek. Leuk gekozen personen, heel verschillend dus nogal wat variatie.
--------------------- Update films.
-Voor ik doodga - aka - Now is good Ik weet niet waarom de titel NL is terwijl t een buitenlandse film is? En ernaast ook nog eens anders is dan het zou moeten zijn?
Het is een film die al meerder malen gedaan is maar toch niet hetzelfde zijn. Dit is een aparte film zou zeggen origineel op een bepaalde manier. Een wat depressief randje heeft de film, samen met de gemixte emoties. En de aparte liedjes die op een bepaalde manier passen bij de film. Heeft het wat bijzonders en trekt het je in de film samen met de mooie omgevingen. Mooie leerpunten en levenslessen. Romantiek genoeg al komt het niet helemaal tot z’n recht, zoals eerder al genoemd. Maar het heeft zeker z’n momenten. Misschien klopt het niet helemaal maar het acteer werk kwam wat stijfjes over, op bepaalde momenten gemaakt. Maar dat kan aan dat depressieve gedoe liggen.
-The perks of being a wallflower De film heeft een rauw randje maar heeft charme, door de verschillende aspecten van opgroeien en hoe je er mee omgaat. Hoewel er wat dingen in de achtergrond blijven, die blijkbaar belangrijk zijn wordt het nauwelijks genoemd. Een geweldige cast die het samen goed doet, Emma watson heeft een goeie rol te pakken, ze is een met haar personage. Goeie muziek en een paar pracht scenes. Er is een echt verhaal achter het drama van school met sterke gevoelens die je voelt, die anders is dan de standaard. Je moet het zien om het je eigen te maken.
-Tinkerbell: het geheim van de vleugels 3D Een pracht plaatje met vele kleuren en onderwerpen. Heel mooi gedaan van humor tot spanning. Leuke personages en schattige diertjes. Een mooie ontroerende animatie film, een verassing voor kijker zowel tinkerbell zelf.
------ UPDATE
Judge Dredd 3D Een remake van de originele film, en deze is niet slechter of beter. Alleen wat jammer dat het op een plaats blijft. Hoewel er wat stukken in zitten dat er weinig gebeurt, valt dat weg bij de goeie soundtrack/geluid en mooie speciale effecten. De 3D is matig maar met de matrix achtige special effects ziet het er goed uit. Zeer goed gemaakt alleen wordt het wat weinig gebruikt, maar het slow mo einde is geweldig. Er zit een bepaald balans in wat betreft de acteurs hoe ze spelen en de chemie onderling, werkt uitstekend.
Bellicher cel Zover ik weet wordt dit een NL serie, en die wordt heel goed lijkt me. Prima film doet niet onder voor de amerikaanse, en het lijkt wat op de bourne trilogie. Echt een sterk staaltje NL film werk. Goeie acteurs en spanning.
Alleen maar nette mensen Nou dit is echt een film die ‘’recht voor je raap’’ is, verfrissend nieuw want zoiets zie je niet vaak echt maar zelden. Het is misschien niet helemaal correct of helemaal verstaanbaar bij sommige dingen. Maar het is echt hilarisch zowel schokkend, en de typetjes zo stereotype en zo verschillend. Rascisme is het niet echt omdat iedereen wel genoemd wordt. Einde is wel wat raar het is allemaal opeens goed?
Sint & Diego en de magische bron Vermakelijke film maar zo als al die andere, stompzinnig en veel fouten. Het heeft een goed verhaal en ze konden er veel mee doen, maar helaas.. En wat is dat toch met nieuwe pieten, met namen die niks toevoegen en geen waarde hebben.
De Club van sint: het geheim van de speelgoeddokter Iets beter dan de laatste films van ‘’de club’’ leuk en grappig gedaan. En een beetje vergelijking met bassie en adriaan. Maar ook hier weer fouten en stompzinnigheid, terwijl ze de goeie richting op konden nu.
Maar voor beide films geld net als de vorige. De muziek is het enige wat goed gedaan wordt en heel mooi is.
_________________ Support Joyce @ WIDM
|