Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 22  Volgende

Professor

BerichtGeplaatst: za jul 21, 2012 11:03 

Bios

Friends with kids
Een nieuw soort film die eigenlijk heel wat had kunnen worden, maar wordt iets wat voorspelbaar zowel standaard en saai. Het rekt te lang uit en gaat teveel over hetzelfde.
Het is wat geforceerd om een happy end te kunnen krijgen.
Maar het is een aardige film met hier en daar grapjes en leuk commentaar.

Magic mike
Ik heb het nooit eerder gezegd bij een film, maar dit is echt een film voor de vrouwen en hun alleen. (Als je homo bent ga er ook heen)
De film duurt te lang, er zit geen verhaal of personage ontwikkeling in. Alles is heel oppervlakkig. En tja de vrouwelijke actrices doen weinig moeite eigenlijk.
Het dansen zelf is nog wel aardig om te zien.

Madagascar 3 3D
De 3D is goed, de juiste muziek zit er in en helpt de sfeer ermee.
De film is misschien niet de beste, dat is mogelijk de 2e, familie en eigen land. Maar wel de mooiste en de grootste in veel opzichten.
Prachtige visuele beelden zowel op t einde met het circus als andere dingen. Weer heerlijke humor en vele grapjes. Nostalgie zit er in met wat goeie levens lessen.
Het is alleen wat ongeloofwaardig geworden met bepaalde punten, dat mensen niet vreemd vinden wat ze doen, hoe ze zich gedragen etc.. maar ach dat zal de humor erin wel zijn?
--------------------

Update films:

-Brave 3D
Het is dan wel niet geheel origineel, maar het is een pracht film. En al zegt men t is een nieuw sprookje dat zie ik er niet echt in.
Het blijft een beetje bij de basis terwijl ze veel meer konden hier mee, hoewel er een paar prachtige scenes in zitten. Goed verhaal, sterke personages, mooie muziek al kon het beter.

-The dark knight rises
Het is niet zozeer de beste van de reeks het is een gedeelde plaats met deel 1. Want de inhoud van de film neemt je terug naar deel 1. En laat je op verschillende manieren een opkomst zien en de manier hoe Bruce ermee omgaat. Deel 2 heeft ook wel z’n momenten en scenes zoals de andere 2, maar is toch anders.
Hoewel ik deze Joker al niks vond, is Bane van hetzelfde kaliber maar doet het stukken beter.

Hoewel er driekwart van de film weinig gebeurt, had ik er eigenlijk weinig hoop op.
Waardoor het niet saai en vervelend door werd, zijn 2 dingen waar de film op bleef leunen om overeind te blijven. Door de sfeer van de muziek die bleef hangen het pasten er goed bij, zowel als Bane die weinig bijzonders doet. Maar toch dreigend en krachtig overkomt door het masker en stem en natuurlijk een bepaalde hoop.
Dan begint het intressanter te worden en de muziek gaat los, en komen er bepaalde dingen langs. Een grote twist in de film wordt er gedaan die je niet verwacht, samen met wat spectaculaire actie en dat maakt een grand finale!
De manier hoe dat gedaan wordt is echt subliem, een briljant manier van filmen zo’n begin naar einde toe.

Tja wat Catwoman betreft dat is ze helaas niet echt, ja ze is een goede dief met goeie vechtkunsten. Maar nergens komt naar voren hoe ze het geworden is, zoals de vorige films van batman. Zowel als het punt of ze goed of slecht is, maar als de nood hoog is komt ze toch te redding.
Deze reeks hoewel ze zeggen dat het klaar is, is het niet! De joker zou terug komen, Robin komt niet voor en staat op, en er zijn toch wat foutjes en andere dingen.
Zowel als waar Gotham city is? Ik zie New York, dat was niet in de oude trilogie.

De film reeks heeft bepaalde momenten en scenes, en is op een bepaalde manier gefilmd die beter is dan de Bat films voorheen. Helaas naar mijn mening is dit niet de beste.
Wat ik mis van de oude bat zijn de Bat gadgets, de slechteriken, de verhalen, ook al was het niet zo technisch en goed gefilmd.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 24, 2012 9:24 

De laatste film die ik heb gezien was Trainspotting. Gisteravond/vannacht gekeken. Ik had een heel andere film verwacht. Of nja, ik wist niet wat ik moest verwachten. Ik vind de film erg goed wegkijken, het is soms net 1 grote trip. Soms echt hilarisch. Ik heb hem opgezet omdat Robert Carlyle er in speelt en omdat hij behoorlijk goed wordt aangegeven op internet. Begbie is soms hilarisch en soms zooo vreselijk fcuked up. Heb soms echt wel gelachen xD Soms ook gewoon van verbazing. Sommige scenes vond ik vooral heel sterk. De scene met de baby en de scene met de hallucinaties van Mark tijdens het afkicken vond ik heel goed.
Ow - en Schotse accentjes natuurlijk <3333

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 29, 2012 9:45 

Batman Begins

Aangezien the Dark Knight Rises nu in de bios draait, wou ik alvorens het sluitstuk van de trilogie te gaan aanschouwen, de voorgaande delen nogmaals zien. Ik heb weinig op met DC Comics, maar het verhaal wordt goed verteld. Het is ook aardig recht toe, recht aan waar het op uit zal draaien. De manier waarop ze Gotham City op het witte doek tot leven hebben gebracht vind ik erg goed. Hoe Bale Bruce/Batman neerzet, maar ook hoe Morgan Freeman Lucius vertolkt, Michael Caine voor de komische noot zorgt in de vorm van Alfred de butler sluit goed op elkaar aan.

The Dark Knight

Als ik deze vergelijk met Batman Forever, merk je toch goed hoe snel de ontwikkelingen gegaan zijn in de filmsector. Vond ik destijds the Joker maar een apart ventje, met dank aan hoe Heath Ledger the Joker nu neerzet is gewoon weg geniaal te noemen. Je begrijpt als kijker sneller waarom iemand als the Joker is verworden tot de persoon zoals ie nu is. Vind sowieso the Joker de betere badguy i.v.m. Henri Ducard uit Batman Begins. Hoe Eckhart Harvey Dent vertolkt vind ik persoonlijk ook een van de betere, Two-Face komt zoals the Joker ook ditmaal gewoon veel realistischer en minder nep over.

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: ma aug 13, 2012 18:24 

Bios

-step up 4 3D
De films werden na elk deel beter, en hoewel ze over hetzelfde gaan zijn het verschillende thema’s. Maar dat valt ook niet zoveel op met de aantal dansfilms die er nu onderhand zijn.
In iedere film van deze reeks zijn er bepaalde momenten en scenes die geen ander heeft, en dat houdt het fris en geweldig.
Deze gooit alles erin gecombineerd met de andere films, het is heel mooi gedaan zowel dans/techniek als romance die wat gevoelig en sensueel is. Al is het op bepaalde punten wat zwak. Het gaat ook over een bepaalde emotie die erin zit, ontdek die maar eens. Wink.

-Abraham Lincoln: vampire hunter 3D
Slechte beeldkwaliteit of gefilmd, waardoor op momenten je moet inspannen om iets goed te kunnen zien, of het ging te snel. Hier door kwam de 3D ook niet goed aan bod.
Of dat nou moet liggen aan het feit dat ze het ouderwets wilden doen lijken, geen idee maar het werkte niet bepaald.
Zelden zoiets gezien maar dat was vooral op tv, nooit in de bios.
Acteerpresentaties waren ook wat gemiddeld, vond de acteur die Lincoln speelt niet echt veel aan. Zelfs het verouderen was niet best.

Dat terzijde is de film best goed gemaakt, historische achtergrond van Lincoln en slavernij dat ook voorbij komt. Het vechten en zeker hoe de vampiers zijn prima gedaan.
Zilver?
-Oke er zitten wat fouten in dat kan ik nog wel door de beugel zien, maar zilver voor vampiers? Dat geld juist voor weerwolven, er komt geen staak aan te pas behalve de bijl.
-Sommige gevechten zijn te rommelig, snel of mistig/zanderig zodat je niet goed kan zien wat er gebeurd.
-En Mr.President stond bekend om dat ie niet kon liegen, nou hier doet ie het toch vaak ook al probeert ie men te beschermen.

-Total recall
Het is best knap gemaakt en goeie special effects, en het vrouwen gevecht is mooi om te zien. En het blijft spannend ook vooral door de dreigende muziek door de film.
En er zitten een paar mooie en krachtige scenes in.

Ik heb de originele film gezien al was dat een hele tijd terug, maar ik weet nog wel dat ie erg goed was. In deze remake zouden wat dingen terug komen, nou ik heb maar weinig gezien en het speelde zich op aarde af. Enige herkenningspunt is de vrouw met 3 borsten, en die zit er ook erg kort in. Veel dingen zijn gewoon overgenomen van een aantal films.
Vergeleken met deze remake ondanks al de vernieuwende technische gadgets, is het zo anders geworden en standaard dat de originele film nog steeds het beste is. Als je het nog een remake kan noemen?
Het gaat minder om het verhaal zelf en verdieping voor degene waar het om draait, en ook nauwelijks humor wat het origineel juist zo leuk maakte. Het draait zich nu veel meer af op de actie, de effecten en grootse dingen.

Hoewel ik me herinner dat de film van toen wat verwarrend was.

-Seeking a friend for the end of the world
Ook al is het niet geheel nieuw, het is wel een film die zich op een andere unieke wijze laat zien. Het gaat nu niet om de paniek, gevaar en destructie, en laat meer een ander kant zien van menselijkheid tegen het einde aan.
Hoewel ik toch nog wat mis? Misschien wat meer mensen of iets anders o.a wat bloot, denkend aan het einde.. is het niet echt een probleem.
Ik heb beide acteurs dacht ik nog niet eerder samen in een film gezien? Maar het werkt met een goeie chemie ertussen,
Ondanks de rare dingen door de film heen het past wel een beetje, is het een mooie film die je zeker moet zien en het einde is ook mooi. Aangrijpend en leuke muziek.
Het verhaal vaart naar het einde simpel en leuk, zonder dat het er minder op wordt
Keira knightley heeft een goeie rol, op momenten ziet ze er heel mooi en natuurlijk uit. En haar mooie accent is niet weggestopt. Steve carrell laat zich denk ik van een andere kant zien gewoon en sympatiek een goeie rol.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: za aug 25, 2012 17:44 

Bios

The expendables 2 gezien, en ter vergelijking plaats ik me verslag van de 1e ook.

-The expendables.
Echt waar ik had er veel meer van verwacht, en zeker met zo'n grote cast van keigoeie acteurs. Het zou ieder geval iets zijn ''terug naar de roots'' jaren 80 ofzo.
Op zich is de film zelf oké maar niet origineel er zijn zat van deze gemaakt, alleen de verhaal lijn al als die er al in zat? enkel om n vrouw.
Ik had er op een gegeven moment genoeg van om naar te kijken, echt te veel 'macho' en ‘’testeron’’ gedoe, gevechten zijn cool maar gaan te snel om bijna te volgen. Maar er zit wel enkele 'wow' verassingen in wat gaaf eruit ziet. En sommige doen niet eens hun best met vechten, terwijl je weet dat ze het kunnen.
En dan 'the church'' scene waar dat op moet slaan? en waarom Arnold er nou bij gehaald moest worden. Hij voegt niks toe. Maar de parody's die moeten slaan op t echte leven is lachen.

-The expendables 2
Misschien omdat Sylvester stallone nu niet de regie had, en dat het kwa mensen wat meer gecombineerd of in evenwicht is. Ziet dit deel er beter uit dan deel 1, al heeft het nog z’n mankementen.
Het gaat nu niet zo snel maar ook niet te langzaam, en dat maakt de gevechten en de paar wow verassingen een stuk beter. De paar bad guys zijn gewaagde types, maar je verwacht veel meer van het eind gevecht met een paar grote namen.
Al is er nu wat meer karakter ontwikkeling, wat deel 1 nauwelijks had.

Ik mis nog wel wat? Naast het feit dat het zo duidelijk in deze films is, dat de grote helden hun glorie dagen al voorbij zijn, en even hun cliché teksten moeten opnoemen van hun films.
Wat overigens steeds amusanter wordt omdat iemand anders het zegt, al moet je er even in komen want het lijkt op de verkeerde plaats maar de film is ervoor bedoeld.
Misschien de vrouwelijke dames van weleer om meer evenwicht en romantiek erin te krijgen.
o.a: Angelina jolie en Sigourney weaver etc..

Ben benieuwd naar deel 3, ben nu wat meer hopend.

En ook bij Sammy plaatst ik het 1e verslag om te zien hoe anders het is

-Sammy’s avonturen: de geheime doorgang 3D
Je moet deze vooral in het 3D zien, het komt echt tot leven hoewel sommige dingen nogal snel op je afkomen. De film draait om het besef en de problemen die je tegenwoordig ziet.
Het is serieus maar ook heel vermakelijk en erg leuk, prachtige omgevingen en mooie kleuren.
De tocht en de ondekkingen zijn echt iets om te zien, door hoe zo’n waterdier t ervaart.
Het lijkt me niet dat het bij deze film blijft, er komen er vast meer lijkt me leerzaam.

-Sammy 2 3D
De 3D is nog steeds heel goed alleen wat minder, en de muziek is echt mooi.
Het gaat niet echt verder waar de vorige film stopte, dat is jammer want ze konden veel doen met het opgroeien en andere avonturen van Sammy. Nu gaan ze verder als ie al veel ouder is en kids heeft.
Nog steeds gaat het over de problemen waar de wereld mee kampt, alleen nu nog serieuzer en ook wat duister niets voor kids. Maar op andere vlakken is het nog steeds heel leuk en vermakelijk om te zien. Prachtige kleuren en mooie dieren.
Deel 1 was beter dat weet ik wel.

-ParaNorman 3D
De film heeft nogal een duister humor sfeertje met goeie muziek, hoewel er nog wat films hierop lijken is deze toch anders. Zo je kunt zeggen net een echte zombie film op een creatieve manier. Het is grappig maar ook simpel zodat het leuk blijft.
Prima gemaakt zowel de figuren als de kleur van de lucht en t paranormale
Het is maar hoe je het bekijkt het is niet echt voor kids, maar ook weer wel omdat het gaat over de dood. En er goed over gepraat wordt, maar het is wat aan de enge kant voor een bepaalde leeftijd.

-Hit and run
Het is niet echt een film te noemen, al is dat het wel natuurlijk. Een apart geval omdat je het op 2 manieren kan bekijken. Het is meer een excuus om mooie auto’s te showen en te zien racen. Want het verhaal is simpel en losjes, maar wel met veel humor.

-The watch
Op zich een prima film maar wel op een rare unieke wijze gedaan.
Het is een rare mix van spanning/gevaar en humor, die ik nog niet echt bepaald in films heb gezien of heel weinig. Hoewel de aliens er cool en echt uitzien, behalve in een stukje die ze zo bizar maken. Het verhaal is dun en de acteurs duidelijk niet op hun best.
Ik ging ieder geval verward uit de bios, wist niet of ik nou moest lachen of in spanning moest zitten?

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: za sep 08, 2012 12:33 

Bios

-To rome with love
Tja hoe kan ik deze film beschrijven, ik las al ergens het is een van de minder films van Woody allen en ik geef ze gelijk.
Het is op zich een prima film ook al is het simpel en wat snel gedaan.
Het zijn 4 verhaallijnen door elkaar en zo bizar gemaakt en nogal onsamenhangend.
Tuurlijk geweldige omgevingen en de leuke komische grappen, maar die gaan teniet aan de rare manier hoe het verhaal verloopt, en nogal onduidelijk is. O.a Alec baldwin wat voor rol die nou heeft? En de romantiek kon ik niet echt voelen, als het er al was.

-Melancholia
Ik heb slechtere films gezien, deze is nog niet zo erg maar ze hadden er meer mee kunnen doen dan dit. De beste en mooiste stukken zijn het begin, nogal eigenaardig en mooi, en het einde wat simpel maar toch anders is dan normaal. Op zich heeft het een bepaalde klasse ondanks dat er wat weinig gebeurt.
En het ander boeiende is Kristen dunst die bloot is, maar het is niet bepaald haar beste rol. Dat geld ook voor de andere, er zit geen diepte in of een bepaald verhaal.
De muziek of geluid dat er in zit is intressant en past wel bij, maar net als de mensen maakt het je wat depressief.

-Red lights
Het is niet echt veel bijzonders, weleens iets soortgelijks gezien. En het is een beetje een omgedraaide wereld alsof iedereen in t paranormale gelooft.
Het is niet echt eng beetje spannend, maar het is voorspelbaar. En door het vele praten verliest het de sfeer van het geheimzinnigheid. Al zit er een leuke twist in.
Er zitten wat fouten in of het hoort zo, maar dan kom je het niet te weten. Een paar scenes zijn heel goed het technische beeld is dan mooi gedaan.

-De verbouwing
Op zich is het een goeie film, het is alleen jammer dat het nogal uitgerekt is en te lang duurt.
Voelde niet echt mee met de personages, geen muziek of opbouwende geluiden op bepaalde momenten. Er had meer mee gedaan kunnen worden

-The bourne legacy
Echt geen goeie opvolger van de Bourne films, ze doen dezelfde dingen als voorheen.
Zoveel dingen al gezien in tig andere films, dat er niks nieuws in voorkomt en standaard is.
Leuk om te zien dat het een beetje overlap heeft met stukjes van vorige film, maar het helpt het verhaal niet echt omdat het elders speelt.
De acteurs zijn prima maar ze konden niet laten zien wat ze waard zijn. Hoewel ‘’Weisz’’ prima haar emoties kon laten gaan.
Ach er waren wel wat stukjes die er goed uitzagen, maar veel deed het niet.
Tenzij het een begin is voor een volgende reeks of doorgaat, is het geen goeie start.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 08, 2012 13:09 

Beste 3-dubbele-bovenposter het is niet echt de bedoeling om 3 keer achter elkaar te posten. En je hoeft ook echt niet je 10 laatste films te bespreken, maar 1 voldoet ook =)

Hoewel ik de laatste tijd bizar weinig films kijk, kijk ik nu vaker films opnieuw dan dat ik nieuwe films kijk. De laatste film die ik heb gezien is PS I Love You. Ik vind het zo'n mooie, leuke, romantische film, maar f*cking hell wat moet ik iedere keer weer janken. Sowieso ben ik al gek op Gerard Butler (die gewoon heel mooi is imo), maar de hele film heeft gewoon zo'n sfeertje dat ervoor blijft zorgen dat ik geïnteresseerd ben. Humor, drama, lekkere muziek. Yay <3

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 08, 2012 15:22 

Ik heb als laatste Love & Other Drugs gezien, maar daarvoor heb ik Seeking A Friend For The End Of The World gezien en die was echt heel erg leuk :) Hij is een beetje vreemd soms, maar het is een heel fijne film. De aarde zal over drie weken vergaan wegens een komeet die erop af komt en daarvan is iedereen zich bewust. De film gaat over een man die zijn jeugdliefde gaat opzoeken, samen met zijn buurmeisje, die nog heel graag naar haar familie wil. Ik vond hem echt heel tof en lief. Hij is grappig en mooi, ik raad hem zeker aan :)

Profiel  

Mister Moneypenny

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 20, 2012 19:27 

De laatste film die ik in de bioscoop heb gezien is The Expendables 2. De film gaat over een groep huurlingen onder leiding van Barney Ross, die onder druk van een louche CIA-agent een pakketje uit een neergestort vliegtuig moeten terughalen. Net als deel 1 kan je deze film het beste omschrijven als een popcornfilm waarbij je niet veel hoeft na te denken. Het enige wat ik leuk vond was om alle oude actiehelden van vroeger samen in 1 film te zien.

Trailer:

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: vr sep 28, 2012 18:53 

Bios

-Ted
Het is geen standaard film en zeker niet voor kinderen, er zijn enkele films die hier op lijken op een andere manier. Maar heel weinig en elke keer anders dat het een aparte unieke film is.
Hele leuke grappen en scenes, en gaat nogal ver zoals de series van de maker.
Het is wat voorspelbaar maar verrast je toch, het wordt ook treurig met een wat donker sfeertje. Het bespeelt je met vele emoties en laat je nadenken over dingen.

-The possession
Een prima griezelige film, een goeie combinatie van allerlei dingen
De hangende sfeer en muziek die goed de toon zet. En de onderlinge chemie tussen de acteurs is ook goed. Al blijft de zus nogal op de achtergrond is ook jammer.
Er zitten wat losse eindjes in die na een gebeurtenis niet meer terug komen, en dat laat nogal wat scenes open?
Maar ze doen het nu tenminste eens niet met christelijk geloof, dat is ook eens wat anders.
De film is ook wat beter dan de oude excorcist films, waar te lang naar dingen gezocht werd.

-Bait 3d
De film is tenminste veel beter dan die film die een poos geleden uitgekomen was ‘’shark nights 3D’’ die nogal veel misten.
Nou haaien films genoeg en verhaallijnen lijken soms op elkaar, maar deze heeft wel wat originelers o.a t is in australie.
Niet een persoon die een held uithangt maar ze proberen het tenminste allemaal, en een ruim scala aan verschillende personages. Er zit best wat spanning in en een goeie momenten ondanks dat de 3D niet helemaal top is.
Het is een beetje voorspelbaar maar dat maken de twists erin wel weer goed.

-Hope springs
Een flutfilm waarin niks gebeurt en te lang duurt, het lijkt of je zelf in therapie zit!
Ze proberen het met 2 acteur giganten maar tervergeefs…

-Savages
Zeer goeie film, het heeft iets origineels ook al is het bekend.
De spanning en de sfeer blijft de hele film hangen en is te snijden.
Denk dat ze er wel meer uit hadden kunnen halen met bepaalde dingen, maar verder is de samen werking goed. Goeie rol voor Salma hayek al een tijdje niet meer gezien.

----
Wordt vervolgd van het weekend.

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: vr sep 28, 2012 19:47 

Snow White and the Huntsman
- Een heerlijke film, zeker omdat ik een groot fan ben van fantasy.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: ma okt 08, 2012 17:05 

Bios

Deze 1e film kon ik zien door het pathe feestje die landelijk gegeven werd.
Hierdoor ook een stuk van ‘’The hobbit’’ gezien hoe het gemaakt wordt, erg leuk om te zien.
-The campaign
Een film met politiek erin gecombineerd met humor, kan maar 2 kanten op en het moet je liggen. Er zijn wel wat films hierover die aardig zijn, maar ik heb er maar weinig mee.
Hoewel de acteurs aardig gekozen zijn, is het echt niks en de humor waardeloos en t is vaak nogal serieus.

-Love is all you need
Een aardige film met prachtige beelden van de omgeving van t land, ergens goed verborgen zit er een klein sprookje of magie in. Maar door de drama komt het niet helemaal naar buiten.
De personages zijn nogal eigenaardig en t wordt simpel gehouden, waardoor je bij bepaalde gebeurtenissen toch even aan je hoofd krabt.
Het lijkt een allerdaagse film maar het heeft toch iets bijzonders als je verder kijkt.
Hier en daar een leuke lach, wat de trieste toon wat opfleurt.

-Your sister’s, sister
Een prima film hoewel ze er meer mee hadden kunnen doen.
Het is wat raar omdat nogal simpel en makkelijk gaat na wat tragedie, en op bepaalde punten klopt het niet helemaal. Maar ergens tussen de rustiek en mooie sfeer van de film. Gaat het over vele dingen in het leven, en zijn de emoties en eerlijkheid puur het raakt toch een punt. Hierdoor groei je ook snel aan ze. Maar romantieke sfeer proef ik niet echt.
Goeie cast en chemie met zeker leuke momenten waarbij je echt even lacht. En goeie soundtrack door de film.
Nou hou ik niet echt van open eindes, maar hoe ze dit einde hebben gemaakt is het op een bepaalde manier niet echt erg. Juist omdat het goed komt en een happy end heeft.

-Take this waltz
Hoe kan ik deze film omschrijven? Ene kant heeft het iets intressants, maar dat wordt gauw de kop in gedrukt. Het gaat een beetje over t normale leven, en je ziet toch wat dingen die je niet zo vaak ziet in films. Het heeft een mooi kleur/licht gebruik, en een paar mooie scenes.
De romantiek die hier in zit is ver te zoeken, ik merk het niet want het heeft nogal een depressieve sfeer. En hoewel de grapjes leuk zijn kan het de film niet echt opliften.
De film duurt te lang en naar het einde blijft het door kabbelen, en begint het raar te worden,

-Mees kees
Op zich een aardige film, maar er had wat meer mee gedaan kunnen worden.
Gaat over verschillende dingen, die niet echt afgewerkt worden.
Maar het is luchtig en grappig. En het heeft leuke muziek.
Leuk gekozen personen, heel verschillend dus nogal wat variatie.

---------------------
Update films.

-Voor ik doodga - aka - Now is good
Ik weet niet waarom de titel NL is terwijl t een buitenlandse film is? En ernaast ook nog eens anders is dan het zou moeten zijn?

Het is een film die al meerder malen gedaan is maar toch niet hetzelfde zijn. Dit is een aparte film zou zeggen origineel op een bepaalde manier.
Een wat depressief randje heeft de film, samen met de gemixte emoties. En de aparte liedjes die op een bepaalde manier passen bij de film. Heeft het wat bijzonders en trekt het je in de film samen met de mooie omgevingen. Mooie leerpunten en levenslessen.
Romantiek genoeg al komt het niet helemaal tot z’n recht, zoals eerder al genoemd. Maar het heeft zeker z’n momenten.
Misschien klopt het niet helemaal maar het acteer werk kwam wat stijfjes over, op bepaalde momenten gemaakt. Maar dat kan aan dat depressieve gedoe liggen.

-The perks of being a wallflower
De film heeft een rauw randje maar heeft charme, door de verschillende aspecten van opgroeien en hoe je er mee omgaat. Hoewel er wat dingen in de achtergrond blijven, die blijkbaar belangrijk zijn wordt het nauwelijks genoemd.
Een geweldige cast die het samen goed doet, Emma watson heeft een goeie rol te pakken, ze is een met haar personage. Goeie muziek en een paar pracht scenes.
Er is een echt verhaal achter het drama van school met sterke gevoelens die je voelt, die anders is dan de standaard.
Je moet het zien om het je eigen te maken.

-Tinkerbell: het geheim van de vleugels 3D
Een pracht plaatje met vele kleuren en onderwerpen. Heel mooi gedaan van humor tot spanning. Leuke personages en schattige diertjes.
Een mooie ontroerende animatie film, een verassing voor kijker zowel tinkerbell zelf.

------
UPDATE

Judge Dredd 3D
Een remake van de originele film, en deze is niet slechter of beter. Alleen wat jammer dat het op een plaats blijft.
Hoewel er wat stukken in zitten dat er weinig gebeurt, valt dat weg bij de goeie soundtrack/geluid en mooie speciale effecten.
De 3D is matig maar met de matrix achtige special effects ziet het er goed uit. Zeer goed gemaakt alleen wordt het wat weinig gebruikt, maar het slow mo einde is geweldig.
Er zit een bepaald balans in wat betreft de acteurs hoe ze spelen en de chemie onderling, werkt uitstekend.

Bellicher cel
Zover ik weet wordt dit een NL serie, en die wordt heel goed lijkt me.
Prima film doet niet onder voor de amerikaanse, en het lijkt wat op de bourne trilogie. Echt een sterk staaltje NL film werk. Goeie acteurs en spanning.

Alleen maar nette mensen
Nou dit is echt een film die ‘’recht voor je raap’’ is, verfrissend nieuw want zoiets zie je niet vaak echt maar zelden. Het is misschien niet helemaal correct of helemaal verstaanbaar bij sommige dingen. Maar het is echt hilarisch zowel schokkend, en de typetjes zo stereotype en zo verschillend. Rascisme is het niet echt omdat iedereen wel genoemd wordt.
Einde is wel wat raar het is allemaal opeens goed?

Sint & Diego en de magische bron
Vermakelijke film maar zo als al die andere, stompzinnig en veel fouten.
Het heeft een goed verhaal en ze konden er veel mee doen, maar helaas..
En wat is dat toch met nieuwe pieten, met namen die niks toevoegen en geen waarde hebben.

De Club van sint: het geheim van de speelgoeddokter
Iets beter dan de laatste films van ‘’de club’’ leuk en grappig gedaan. En een beetje vergelijking met bassie en adriaan.
Maar ook hier weer fouten en stompzinnigheid, terwijl ze de goeie richting op konden nu.

Maar voor beide films geld net als de vorige. De muziek is het enige wat goed gedaan wordt en heel mooi is.

Profiel  

Professor

BerichtGeplaatst: zo nov 04, 2012 13:27 

Bios

-Paranormal activity 4
Moet zeggen de 1e 3 films waren beter en er gebeurde meer. Er zijn nu veel minder enge dingen die gebeuren, en je hebt even een wauw kinect moment.
Maar ook al zie je het aankomen er zijn echte schrik momenten, en het einde is waanzinnig.
De serie is nog lang niet op z’n einde.

-De marathon – Een aanrader
Een oprechte, rauwe, oer-hollandse, grappige, emotionele ontroerende top film is het.
Een van de beste NL films van de laatste tijd.
Het gaat diep met een pracht verhaal, en goeie acteer presentaties. Belangrijke vragen en inspiratie komt voorbij, wat is belangrijk en wat wil je bereiken en dat doet je wat.
Er had op zich wat meer mee gedaan kunnen worden, zeker met bepaalde personen/acteurs want het had best langer kunnen duren. Verder ook prima muziek die voorbij komt.

-Resident evil 5 3D
De 3D was matig en voegde niet zoveel toe, net zoveel als de muziek.
Ze gaan niet echt vooruit, het leek zelfs ‘Dawn of the dead’ overgenomen stukken.
Het leek meer op een game net als de bewegingen op veel momenten dan een film. Maar dat lijkt me een mooie tribute eraan. En natuurlijk weer vele dingen uit vorige films.
Nou kun je zeggen er zit geen verhaal in, maar dat komt omdat het doorgaat via de vorige films. Maar goed om Alice telkens op een ander manier te laten zien schiet ook niet veel op.

Maar het is alsnog een prachtige film, matrix stijl en slow mo geeft pracht beelden.
Goeie actie en schiet gevechten, hoewel er meer mee gedaan kon worden.
Personages van game en andere films komen voorbij en toegevoegd, maar of dat helemaal klopt? Maar het heeft wel wat.
Een gaaf einde met denk een slot film want het moet wat worden om daar uit te komen, Maar goed Milla etc.. willen lekker doorgaan.
De ene film is beter dan de andere, ook al zijn ze minder ze hebben altijd wel iets.

-Frankenweenie 3D
Het is jammer van de 3D het voegde weinig toe, anders was het nog leuker geweest.
Zeker een aardige film met een eertribute aan de griezels van vroeger, en ook nog in het zwart/beeld scherm. Lekker spannend en ontroerend zowel met humor en nostalgie.
Herkenbare personages omgevormd naar kids en dieren, met rare trekjes heerlijk om te zien.
Zeker een uniek stukje film het mist misschien nog wat, maar het is prima zo.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: wo nov 14, 2012 8:37 

Bios:
- James Bond; Skyfall. Dit vind ik zeker een aanrader voor de persoon die een beetje van actie houdt. De verhaallijn was heel goed gedaan, er zaten na mijn mening genoeg actiescenes in wat wel leuk was om te zien. Aan Daniel Craig blijf ik echter wennen. Ik bedoel ik denk dat hoe hij acteerd hij ook in het echt is. Je ziet totaal geen expressie. Dat is erg jammer omdat hij een brit is en ik echt obsessed ben van de british filmindustry. Daarnaast vond ik het erg leuk om Ralph Fiennes en Helen McCrory te zien! Wat ik van te voren niet wist. James Bond leek mij altijd niks aan maar ik ben zeker eg blij dat ik hem gezien heb, want ik kijk er nu heel anders tegenaan.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 02, 2012 20:38 

De laastste film die ik heb gezien was de heerlijke film Night of the Lepus, een horrorfilm uit 1972. In deze film worden mensen aangevallen door moordzuchtige konijnen, al dan niet met melk of tomatensaus over hun snoetjes (poor things) om hun moorzuchtigheid te benadrukken (?). Het is een tergend trage film, zonder verklaring voor said moorzuchtigheid der adoreble knaagdieren. De pluspunten zijn de adoreble close-ups van in slow motion huppelende konijnen, het grommen (konijnen grommen?), de explosies en de twee tokens. Wel jammer dat ik geen konijn in de buurt heb, want na deze film denk ik alleen nog maar aan fluffy bunnies to cuddle.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 322 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 22  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: