Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 19:27 

Target schreef:
Het is Anna.

- Het intro. Na 1.20min, vlak voor Anna in beeld komt, hoor je een stem "Anna is de mol" zeggen. Bekijk maar eens terug via uitzending gemist.
- De geit heette tintin (tientien). Anna zegt elke aflevering om 10.10min iets.
- Palindromen.
A N N A
6 6 6
1 1 1
Volg het WOORD. Volg de mol. Volg mij.
Als je "woord" omdraait, krijg je "droow" (=droom?)

Ik vind haar eigenlijk geen echte mol, volgens mij brengt zij juist veel geld binnen, maar de bovenstaande aanwijzingen (vooral de eerste!) zijn heel sterk.

De eerste theorie hoor ik dus echt niet. Ik heb het een paar keer terug gespeeld, maar ik kan het gewoon echt niet horen.

Theorie twee. In Aflevering 5 klopt dit. In Aflevering 4 praat Pieter Jan om 10.10. Anna praat wel de seconde ervoor en de seconde erna. Hetzelfde geldt voor aflevering 3 waar Patrick om 10.10 praat terwijl Anna de seconde ervoor en erna nog wat zegt. Bij aflevering 2 praat Hannah om 10.10. Wel komt Anna een seconde ervoor in beeld, maar ze zegt niks. Horace praat in aflevering 1 om 10.10. Anna komt dan helemaal niet er in voor. Dit was anders wel een hele mooie theorie geweest overigens. Jammer dat hij dus niet helemaal klopt. Ik heb dit overigens van uitzending gemist.

Die derde theorie vind ik ook een beetje vaag. Ik geloof daar ook niet zo in.

Profiel  

Writer of Dreams

BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 19:31 

Oké, ik hoor het toch echt wel. xD In dit filmpje wordt het precies op 1.32min gezegd, een mannenstem zegt 'Anmol/Anna is de mol'. Je kunt het best doorspoelen naar 1.28min en vanaf daar luisteren.

Als je dit beeld zegt, begint de stem met praten:
Afbeelding

Als je dit beeld ziet, is de stem gestopt:
Afbeelding

Ik weet niet hoe ik het duidelijker moet uitleggen. :P

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 19:46 

Ja, nu hoor ik het ook. xD Maar ja, nu jij hebt gezegd dat ik 'Anna is de Mol' moet horen, kan ik er ook meteen niks anders meer in horen. xD Het klinkt vooral gewoon als iemand die op de grond valt en au roept. En je kan er ook makkelijk 'Art is de Mol' van maken.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 19:50 

Dennis Krauwel schreef:
Ja, nu hoor ik het ook. xD Maar ja, nu jij hebt gezegd dat ik 'Anna is de Mol' moet horen, kan ik er ook meteen niks anders meer in horen. xD Het klinkt vooral gewoon als iemand die op de grond valt en au roept. En je kan er ook makkelijk 'Art is de Mol' van maken.

Ja, eigenlijk moet je het proberen eruit te halen en dan te versterken. Het zou een mondegreen kunnen zijn, dat je hersenen het zo verwerken dat je hoort wat je denkt te horen. Is de mol hoor ik trouwens wel heel duidelijk (denk ik), dus het zou heel goed een hint kunnen zijn.

Eigenlijk zou je dat stukje moeten versterken, ik hoor het ook in andere afleveringen.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 19:57 

Dat filmpje dat Roonzil Wazlib postte is misschien makkelijker, omdat dat echt alleen de intro's zijn van ep 1,2,3 en niet een hele ep.

Dit staat trouwens bij de comments:
We zien 3 afwijkingen.

1. Soundos in afl. 2 gespiegeld.
2. Anna is als enige niet achter bomen/planten te zien.
3. Patrick kijkt niet recht in de camera.

Ik hoor ook duidelijk ''Anne is de mol'' maar dat komt inderdaad misschien omdat jij dat zei xD Je hoort het trouwens rond 0.18.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 21:12 

Ik heb het filmpje opnieuw bekeken nu ik achter de computer zit en nu kan ik inderdaad wel horen dat ze "Anna is de Mol" zeggen. Waarschijnlijk suckt het geluid op mijn laptop gewoon. Al moet je echt wel heel goed luisteren. xD

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 21:17 

Eva schreef:
Ik heb het filmpje opnieuw bekeken nu ik achter de computer zit en nu kan ik inderdaad wel horen dat ze "Anna is de Mol" zeggen. Waarschijnlijk suckt het geluid op mijn laptop gewoon. Al moet je echt wel heel goed luisteren. xD

Ik hoor het ook. Neemt niet weg dat ik Anna niet verdenk en ik niet echt weet hoe ik dit dan moet plaatsen. Ik denk dat ik het met Dennis eens ben, dat je als je erop focust, sowieso hoort wat je wilt horen. Daarbij denk ik ook nog steeds dat ze gewoon valse hints verspreiden en dit kan handig zijn als Anna in de finale komt bijvoorbeeld.

Goed, ik verdenk Anna hier niet meer/minder door, dat is mijn punt.

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 21:29 

Charlie schreef:
Eva schreef:

Ik hoor het ook. Neemt niet weg dat ik Anna niet verdenk en ik niet echt weet hoe ik dit dan moet plaatsen. Ik denk dat ik het met Dennis eens ben, dat je als je erop focust, sowieso hoort wat je wilt horen. Daarbij denk ik ook nog steeds dat ze gewoon valse hints verspreiden en dit kan handig zijn als Anna in de finale komt bijvoorbeeld.

Goed, ik verdenk Anna hier niet meer/minder door, dat is mijn punt.

Ze haalt teveel geld op voor een mol, dus als ze het zou zijn zou ze een hele slechte zijn. In de vorige aflevering haalde ze bij iedere opdracht geld op. Ze hoefde die kokertjes niet op te halen. Daarnaast kon ze bij de gedicht opdracht ook makkelijker meer mollen, ze had geloof ik drie goede antwoorden?

Profiel  

Writer of Dreams

BerichtGeplaatst: di feb 08, 2011 22:19 

Ze had er twee goed, toch?

Ik moet jullie gelijk geven: Anna gedraagt zich absoluut niet als een mol. Het enige mollerige wat ik kan bedenken, is het feit dat ze in aflevering 1 als eerste wilde gaan en de vrijstelling pakte. Bij opdrachten waarbij ze goed kon mollen, zoals het koeiendrijven, over dat hoge touw lopen of die foto's interpreteren deed ze heel erg haar best om geld binnen te halen.

Dan gedragen Patrick en Art zich veel molleriger. Of Pepijn, maar die haalt ook veel geld binnen.

Eigenlijk is er naar elke kandidaat wel een aanwijzing te verzinnen. De vraag is welke aanwijzingen 'goed' zijn en dat zullen we pas in aflevering 11 weten. :P

Profiel  

7e jaars

BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 15:20 

Mijn gehoor is achteruit gegaan :(.
Ik heb het nu 4x geluisterd en alle vier de keren hoor ik meer iets in de richting van 'aaahh', 'au', 'art'. Is en Mol hoor ik er totaal niet in.

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 16:00 

Nu een leuke theorie over Anna (niet dat ik haar verdenkt)

We hebben al vaker gezien dat een mol in een aflevering veel geld binnen haalt en vervolgens later bij een onverwachte veiling (dat voor de mol natuurlijk niet is) in dezelfde aflevering alle geld weggooit aan spullen die niet echt nodig zijn.

Het kan zijn dat Anna weet dat er binnenkort zo'n veiling komt en dat ze dan de hele pot leeg kan roven. Als dat zo zou zijn, dan is ze juist een fantastische mol, door goed haar best te doen en veel geld binnen te halen word ze niet verdacht, maar ondertussen weten dat je later de pot compleet leeg kan roven.

Goed, dat was een mooie theorie, en gaat over tot de orde van de dag ^^

Waarom Eren Olifanten Huilers Die Hinkelen
o.d.z.
Et Audite Alterem

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 16:46 

Perijn schreef:
Nu een leuke theorie over Anna (niet dat ik haar verdenkt)

We hebben al vaker gezien dat een mol in een aflevering veel geld binnen haalt en vervolgens later bij een onverwachte veiling (dat voor de mol natuurlijk niet is) in dezelfde aflevering alle geld weggooit aan spullen die niet echt nodig zijn.

Het kan zijn dat Anna weet dat er binnenkort zo'n veiling komt en dat ze dan de hele pot leeg kan roven. Als dat zo zou zijn, dan is ze juist een fantastische mol, door goed haar best te doen en veel geld binnen te halen word ze niet verdacht, maar ondertussen weten dat je later de pot compleet leeg kan roven.

Goed, dat was een mooie theorie, en gaat over tot de orde van de dag ^^

Zo'n veiling vind ik heel erg flauw. Dat is zo makkelijk te mollen, want als iemand begint met bieden gaat de rest vanzelf mee. Volgens mij was het in het jaar waarin Inge de mol was daardoor de hele pot bijna verdwenen. Ik denk ook niet dat ze dit nog een keer doen ze hebben het nu al een paar keer gedaan.

Daarnaast vind ik dat een goede mol alsnog moet proberen zo weinig mogelijk geld binnen te halen en niet zoveel moet vertrouwen op dit soort acties.

Maar goed, ik zal vanavond eens mijn verdenkingen posten, dat heb ik nog steeds niet gedaan.

Profiel  

The Curious Admin

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 1:04 

Zo, nog ff snel een postje. Want het is eigenlijk veel te laat voor lange posts. xD

Soundos: Ik ga d'r steeds leuker vinden, zeker als ze zo hysterisch of verbaasd doet. xD Maar geen Mol voor mij. Heb haar nog niet zo veel verkeerds zien doen.
Anna: Ze had deze aflevering 2 foto's van de 6 goed geraden, 'vogels' en 'jeugd'. Als ze de Mol was, had ze minstens één van die twee niet kunnen raden en dan gemakkelijk de schuld aan de fotomakers kunnen geven. Van vogels had ze bijvoorbeeld wind kunnen maken. Bovendien raapte zij al die kokertjes op. Geen Mol.
Pepijn: Hij doet af en toe verdacht, maar hij haalt wel heel veel geld binnen. En die vogels-foto was natuurlijk briljant. Bij het paardrijden was hij wel wat aan het kloten, maar dat deed iedereen eigenlijk.
Art: Gedraagt zich nog steeds heel erg verdacht. Alleen Jan zat overduidelijk al weken vol op Art en ligt er toch uit. Normaal streep ik nooit verdachten weg op basis van wat mensen bij de tests zeggen, maar in dit geval kan je er haast niet omheen.
Karin: Kan soms heel vreemd doen. Bleef ook lekker in die auto zitten toen het zo regende. Ze wilde wel erg graag doorrijden en nog liever dingen overslaan. Dat vind ik wel verdacht.
Patrick: Hij blijft mijn nr 1 verdachte. Hoewel sommige dingen wel heel obvious waren deze aflevering, blijft hij veel mollen. En bovendien zijn er gewoon geen betere opties.

Aflevering 1: Miryanna (Horace (Anna))
Aflevering 2: Patrick (Karin (Miryanna))
Aflevering 3: Patrick (Karin (Art))
Aflevering 4: Patrick (Karin (Art))
Aflevering 5: Patrick (Karin)

Oh, en ik voorspel dat er morgen niemand uitgaat. Voorgevoel + trailer...

Profiel  

King of the Silvan Elves

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 10:08 

Ik zit deze week weer op Patrick, Art zat te overduideiljk te mollen om echt een goede mol te zijn. Daarnaast lukte bij hem de foto's ook nog half, terwijl de foto's van Patrick helemaal mislukt waren. Maar alle aandacht ging uit naar de acties van Art, dat lijkt mij nogal selectief geknipt door de productie van het WIDM-team.

Anna is het denk ik niet, net als Karin want die hebben beiden al voor veel geld voor de pot gezorgd. En voor Pepijn geld eigenlijk hetzelfde. Soundos is vooral niet actief, dus die is denk ik het ook niet, als ze het wel is zou ik dat heel jammer vinden.

Wat mij nog wel steeds dwars zit is dat hij Art twee jokers heeft gegeven. De echte mol gaat toch niet een andere kandidaat bevoordelen t.o.v. de rest?

Aflevering 1: Patrick (Art (Anna))
Aflevering 2: Art (Patrick (Miryanna))
Aflevering 3: Patrick (Art (Karin))
Aflevering 4: Art (Patrick (Pepijn))
Aflevering 5: Patrick (Art)

Dat er niemand uitgaat vandaag lijkt mij ook, alles wijst erop, volgens mij ook het aantal afleveringen nog te gaan toch?

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 10:58 

Over die foto opdracht: ze MOESTEN al die woorden volgens mij gewoon doen. Er waren woorden onderstreept en daar moesten ze uit kiezen. Ik had het idee dat dit precies genoeg woorden waren voor de koppels, of zit ik nu fout?

Soundos: Zij is niet de Mol. Dan had ik namelijk een klein beetje geoefend met paardrijden, zodat ik er op bleef zitten en dan lekker meegedaan. Je hebt zo totaal geen invloed op de opdracht. Ik zou het zonde vinden als ze de Mol is en het zo speelt.
Pepijn: Ik blijf lekker op Pepijn :D Gewoon omdat iedereen op Patrick zit en ik twijfel erg. Dus als het Pepijn is, dan zit ik goed en zo niet, dan heb ik iig vaak genoeg gezegd dat ik Patrick ook verdenk :P Maar Pepijn doet echt raar. Die foto opdracht deed hij echter wel goed, maar met die paarden zat hij gek te doen. Hij kan juist goed rijden.. En hij probeerde Anna er ook van te weerhouden kokers van de grond te halen. Hmmmm.
Karin: Ik hoop zo dat ze niet de Mol is, want ik zou haar een slechte Mol vinden. Ze deed wel weer vreemd en hoe kan ze er echt inblijven als ze zo extreem fout zit met haar mollen? Als ze niet de Mol is, dan bewijst het wel dat de Mol een man is voor mij xD Want zij zit altijd op mannen.
Anna: Als ik iemand niet verdenk.. Anna doet goed mee, ze is actief, ze haalt geld binnen. Nee hoor, geen Mol.
Art: Pfff. Er wordt zo op Art gefocust. Dat vind ik raar. En Jan zat vol op Art en die is er nu uit gegaan.. Ik denk dat Art soms expres zit te kloten en soms perongeluk domme dingen doet, haha. Misschien ging die foto echt perongeluk en besloot hij de tweede keer weer raar te doen, zodat men hem meer verdenkt. Ik weet het niet hoor, met Art.
Patrick: Hij is ook gewoon verdacht. Hij doet raar. En wtf die Nicuraguaanse vlag? Zelfs als de foto gelukt was, hoe moet Anna dat weten? Ze moesten zelf eerst navragen hoe die vlag eruit zag xD En wat deed hij echt met die koeien? Hm. Raar.

Aflevering 1: Pepijn (Patrick (Miryanna))
Aflevering 2: Pepijn (Patrick (Miryanna))
Aflevering 3: Pepijn (Patrick (Art))
Aflevering 4: Pepijn (Patrick)
Aflevering 5: Pepijn (Patrick)

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 163 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: