Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22  Volgende

Beginnend Tovenaar

BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 19:16 

Ik heb gisteren weer eens naar mijn slechte kwaliteit tv-opname van
Jumanji zitten kijken. Blijft echt een geniale film (mede dankzij Robin Williams)

Citaat:
Alan Parrish ontdekt Jumanji, een mysterieus en reuze spannend spel. Wanneer Alan het samen met zijn vriendinnetje Sarah gaat spelen, ontdekt hij, te laat, dat het spel bovennatuurlijke krachten heeft. Door een ongelukkige worp van de dobbelstenen wordt hij de jungle van Jumanji ingezogen. Daar blijft hij 26 jaar lang opgesloten tot hij door twee nietsvermoedende kinderen wordt bevrijd. Samen met Judy en Peter moeten de inmiddels volwassen geworden Alan en Sarah het spel uitspelen.

Ook grappig om een jonge Kirsten Dunst (als Judy) te zien trouwens!

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 20:08 

Ik heb gisteravond Dirty Dancing weer eens gekeken. Ik zag de soundtrack op tv en daarna had ik enorm de behoefte om hem te kijken, dus dat heb ik maar gedaan. ^^ En ook al heb ik hem al meerdere keren gezien, het blijft een geweldige film!

Profiel  

5e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 21:06 

De laatste film die ik gezien heb was Anastasia, het verhaal van een weesmeisje dat in Rusland woont en wordt gezien als de Anastasia die vermist wordt als dochter van een tsaar. In Parijs vindt ze pas haar grootmoeder terug, dankzij een goedhartige jongen Dimitri. Schitterend verhaal en Rasputin is creapy. Bartok is de vleermuis die probeert de humor erin te houden, soms moet ik even glimlachen als hij weer eens een opmerking maakt.

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: di feb 01, 2011 21:24 

Ik heb zojuist Resident evil: Afterlife gezien. Aardige film. Beetje standaard actiefilm.
Hele wereld is zombie op een paar mensen na en die moeten dan meer overlevenden gaan zoeken, omdat ze uiteraard de goedzakken zijn:p

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 0:57 

Daarnet Save the Last Dance en nu Fame, op Net5. Beide dansfilms, wat ik vaak wel leuke films vind om te kijken. Alleen doordat ik ook op HPF zit, volg ik beide niet helemaal goed. Dus als je me vraagt waar de films precies over gaan... Fame heeft wel echt een paar mooie liedjes trouwens.

Profiel  

The Pink Operator

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 9:59 

Save the Last Dance.

Want hij was gisteren op Net5 inderdaad, en ik verveelde me dood dus ben ik hem maar gaan kijken. xD Stiekem had ik hem al 3 keer gezien ofzo, maar het was alweer even geleden dat ik hem zag, en verder was er toch niks op. :p Op zich best een mooie film, ik vind Julia Stiles meestal ook wel goed.

Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table

Profiel  

Unspeakable

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 16:24 

The Plague Dogs
Een animatiefilm over 2 honden die uit een laboratorium ontsnappen en dan besluiten om 'in het wild' te gaan leven. 't is van de makers van Watership Down en dat is ook wel te zien. Kvond het wel een vermakelijke film, maar Watership Down is wel veel beter.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 17:43 

An American Werewolf in London.
Deze film stond hoog op mijn ''te-kijken'' lijstje. En nu eindelijk gedaan. Vond hem leuk en vermakelijk en de transformatie vond ik erg cool (alleen erg onsmakelijk en ik was pizza aan het eten xD). Alleen de weerwolf zelf is natuurlijk super nep. Maar goed, het is dan ook een film uit 1981. Der had van mij best meer horror in mogen zitten. Vond hem ook best grappig xD In ieder geval erg amusant ^^

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 20:32 

Amélie.
Wat een aparte film en daar hou ik wel van. Ik vond haar echt een sympathiek, leuk persoon en dat helpt altijd wel in een film. En de muziek is sowieso prachtig door Yann Tiersen gecomponeerd <3 Maar die luisterde ik al ver voor de film.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 19:51 

Ik heb net Zombieland gezien en ik had er eigenlijk niks van verwacht, maar ik vond hem echt heel leuk! Echt verrassend. Ik vond alle characters leuk en er zat lekker veel humor in, maar ook wel wat zielige stukjes. Die zombies waren gewoon grappig xD En dat bloed en alles dat kan ik nu ook wel aan.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 03, 2011 21:35 

Volgens mijn was mijn laatste film Loft, ik keek altijd heel veel films maar dat is de laatste tijd een beetje ingekakt maar Loft was echt een super goede film terwijl nederlandse films wel heel bijzonder moeten zijn wil ik ze goed vinden!

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 11:51 

Despicable Me

Hij was geniaal. Serieus. De animatie was gewoon ... geweldig. Het verhaal was leuk en de humor... dat is mijn soort humor. De kinderen waren té schattig, net als de eenhoorn, en de muziek was gewoon erg passend bij de scene's. En er valt gewoon niet meer over te zeggen. I loved it.

people are like slinkies; not really good for anything,
but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs.

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 15:49 

Lady Voldemort schreef:
Amélie.
Wat een aparte film en daar hou ik wel van. Ik vond haar echt een sympathiek, leuk persoon en dat helpt altijd wel in een film. En de muziek is sowieso prachtig door Yann Tiersen gecomponeerd <3 Maar die luisterde ik al ver voor de film.

Die is leuk! Binnenkort ga ik hem ook nog eens bekijken! De muziek is inderdaad prachtig!

Als laatste zag ik Charlotte's Web, the Tourist en Eagle Eye. De buitenste twee had ik opgenomen omdat ik examens had, en The Tourist zag ik in de bios! :)

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 22:56 

Yaraa schreef:
Despicable Me

Hij was geniaal. Serieus. De animatie was gewoon ... geweldig. Het verhaal was leuk en de humor... dat is mijn soort humor. De kinderen waren té schattig, net als de eenhoorn, en de muziek was gewoon erg passend bij de scene's. En er valt gewoon niet meer over te zeggen. I loved it.

Ik moest zo hard lachen bij de scene waarop dat meisje haar eenhoorn heeft: "IT'S SOOO FLUFFY!"
Of de vraag of dat geluid vervelend is, daar kijkt ze zo schattig :p

Mijn laatste film was bambi 1. En ook al gebeurt er vrij weinig, het is gewoon genieten; de sfeer, de oude manier van films maken, leuk.

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: vr feb 04, 2011 23:30 

Lady Voldemort schreef:
Yaraa schreef:
Despicable Me

Ik moest zo hard lachen bij de scene waarop dat meisje haar eenhoorn heeft: "IT'S SOOO FLUFFY!"
Of de vraag of dat geluid vervelend is, daar kijkt ze zo schattig :p

Dat kindje is geniaal. Maar de minions waren ook wel awesome [a]

How To Train Your Dragon:
Draken. Vikings. GERARD BUTLER! Wat wil je meer? Het was een mooie film. Mooie animitie, geniaal plot. Ik wil het boek erdoor lezen en Toothless..... Die was té schattig voor woorden. Ik vind de stem van Hiccup dan wat minder, maar Butler maakte alles weer goed. Gosh, die man heeft zo'n sexy stem.

people are like slinkies; not really good for anything,
but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 322 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: