OMFG! Ik hou van deze episode. De serie wordt beter en beter! Ik vond het eerste seizoen eigenlijk niet zo... maar ze maken de verhaallijn echt super cool en ingewikkeld! So many people to love, so many to hate... Dramaserie, you know it.
Ik hou van Katherine. Toen ik Jonas in die badkamer zag, wist ik zeker dat het Katherine moest zijn. Ik vind dat Nina Dobrev het echt super doet. Het lijkt me super moeilijk om zo over te moeten switchen en tegen lucht te moeten praten wanneer Elena en Katherine in dezelfde scene zitten.

Damon is heet. Ik hoopte stiekem op een Katherine/Damon kus, just for the hell of it. Er hebben zoveel personages gezoend deze keer.
Ik vind het wel zielig voor Luca en Jonas. Ze geloofden er heilig in dat Elijah kon helpen en Damon, Stefan en Elena niet. Het is best begrijpelijk dat papa dan doordraait wanneer zijn zoon ook nog eens dood gaat. Maarja, wel jammer, want ik had eigenlijk wel wat witch cooperation willen zien. Al kan Bonnie nu wel super solo-kewl doen.
Speaking of... zou die dochter van Jonas nog een rol krijgen, denken jullie? En, if so, wat voor rol? Ze zou dan nog een heks zijn, toch?
Arme Caroline. Het is best logisch dat Matt een flippage pleegt, hij weet immers niet dat er veel meer vampieren zijn in Mystic Falls. Ik hoop dat ze de tijd krijgt om hem alles uit te leggen... volgende maand... omdat ze er zo nodig wéér een stop tussen moeten zetten... *gromt*. Ik hou van hun series, maar die zender is echt verschrikkelijk met pauzes.
En oh, Jeremy en Bonnie zijn heet. Helemaal wanneer Bonnie krachten heeft en dat in zijn nek fluistert. Very nice.
Oke, the end. Genoeg voor deze week. Tot
volgende maand.