Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende

Bij wat voor team hoor jij?
Team Stefan 20%  20%  [ 5 ]
Team Damon 72%  72%  [ 18 ]
Ze zijn allebei awesome 8%  8%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 25

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 11, 2011 12:28 

S02E14

Spoiler:
Ik vond dit dus niet zo'n leuke episode [a] Het is wel interessant dat we wat meer te weten komen over Elijah's plannen, maar over het algemeen vond ik er maar weinig aan.

Dat Tyler op het einde weggaat, met Jules dan nog... ok, ik wilde Jules weg, maar niet met Tyler! Ik snap dan ook echt niet dat Caroline blijft aanmodderen met de Ă­ÂĽbersaaie Matt.

Die Andie van de tv vind ik echt zo'n niet-interessant personage. Wat heeft Damon slechte smaak in vrouwen. Stefan en Elena beginnen ook een beetje saai te worden. Net als Jenna en Alaric. Ik vind Alaric geen leuk personage meer en zo goed past hij niet bij Jenna. Ja, ok, het werkt wel als koppel, maar ze hebben zero chemistry. Jenna zou leuker zijn bij Damon, die zou tenminste wat weerwerk bieden. Ook Bonnie/Jeremy vond ik niet leuk.

Jules die weggaat betekent eigenlijk ook gewoon dat ze elk moment kan terugkeren :(

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 11, 2011 15:02 

S02E14

Spoiler:
Ik vond Elena/Stefan deze episode ook redelijk saai. Sowieso is Elena niet mijn favo personage. Ik vind Matt ook maar saai xD Tyler en Caroline waren zo veel beter bij elkaar. Daar zag je echt vonken er van af springen, maar Matt betekend niets voor de serie en dat vind ik jammer.
Bonnie/Jeremy <3333 Ik heb ze altijd al leuk gevonden, maar nu helemaal. Zo schattig.
En ZOMG ik schrok me dood toen Alaric ''vermoord'' werd =O Ik vind hem namelijk een cool personage, zeker in combinatie met Damon. Damon blijft natuurlijk super <3
Dat stukje dat de wolves Damon martelden en dat dan Elijah er ineens was en ze vermoordde vond ik erg leuk!
Ik hoop dat de volgende episode weer wat meer actie enzo bevat, nu kabbelde het maar eens beetje voort heb ik het idee.

Profiel  

4e jaars

BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 20:24 

S02E14

Spoiler:
Zoals Jessica al zei, pasten Tyler en Caroline veel beter bij elkaar dan Caroline en Matt. Ik heb echt niets met Matt, sorry. Heb zoiets als je vriendje, zeg :') Maar goed. Het Stefan/Elenagedeelte was misschien niet super bijzonder, maar ik vond het wel eens leuk om te zien dat ze ook als een redelijk "normaal" koppel konden functioneren. Heerlijk.

Jeremy en Bonnie... Ik kreeg een spontane, maffe grijns op mijn gezicht toen ze EINDELIJK kusten. Yay!! Ze zijn gewoon amazing samen en het werd tijd dat Bonnie zich over het hele maar-hij-is-Elena's-broertje zette.

Ik ben wel pretty bummed over het feit dat Tyler eruit gaat. NEIN! Hij bracht juist een leuke edge aan het hele gebeuren. ): Maar mijn God! Damon! Ik wist dat Alaric sowieso weer zou leven, dus dat interesseerde me niet zo, maar boy was ik blij dat Elijah ze allemaal vermoordde nadien. Suckers. Desalniettemin hoop ik toch ook dat Elijah het loodje legt. Ik mag hem niet. Echt niet. Ik ben ook nieuwsgierig hoe het hele Jenna/Alaricgedoe zal evolueren.

Ik wil meer Katherine. Punt. Ze is heerlijk en ik ben een echte Katherine/Stefan shipper. Elena past beter bij Damon, vind ik. Sigh. Al goed dat we in het voorstukje van de volgende Ep Katherine kunnen zien. *smirk* Yay!

Ex hox momento pended aeternitas.
Aan dit ogenblik hangt de eeuwigheid.

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 22:11 

@Stelena
Spoiler:
Ik vond het juist leuk om meer Stelena te zien in deze ep. Voornamelijk omdat het een hele lange tijd geleden is dat we hun samen zagen. Het was voornamelijk Damon in de afgelopen afleveringen. Je zou toch bijna vergeten dat ze ook een stel zijn. Ik vond het dus verfrissend om ze een keer samen te zien en samen dingen te doen. Dat was echt een tijd geleden.

Net zoals het een tijd geleden was dat ze naar school zijn gegaan. xD Hebben ze vakantie ofzo?

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 22:16 

@Eva:
Spoiler:
Ik heb gewoon niet zoveel met Elena en Stefan. Damon vind ik veel interessanter xD
Maar dat ze niet meer naar school gaan vind ik ook heel raar, maar aan de andere kant ben ik er wel blij om. Sowieso zien ze er niet uit alsof ze 17 zijn dus ze hadden sowieso beter studenten van ze kunnen maken. Ik vond dat ook echt een storingsfactor xD

Profiel  

The Pink Operator

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 19:57 

Eindelijk episode 14 kunnen kijken. xD Waarschijnlijk ga ik zo weer plat moeten liggen, maar dat was het dan waard! =D

Spoiler:
Oh bah, rot die stomme Jules EINDELIJK op, gaat Tyler ook weg. ): Ik hoop echt dat Tyler niet langer dan 1 of 2 episodes afwezig is, want hij bracht juist wat actie in de tent. Sowieso moet Caroline gewoon Matt laten voor wat ie is, en voor Tyler kiezen. [a]

Okay, Elijah is dan misschien de bad guy, but he kicks some serious ass. xD Nadat ik me twee afleveringen lang heb dood zitten ergeren aan die wolven-bende, vond ik het wel awesome dat ie vrolijk binnen kwam stappen en ze eventjes allemaal ging vermoorden. :'D They had it coming.

Overigens ben ik het met Eva/Kelly eens dat het wel leuk was dat er even wat Stelena momenten inzaten. Die zijn er namelijk echt niet overdreven veel door de serie heen, en het is toch alleen maar logisch dat hun ook wat tijd samen doorbrengen als een koppel.

Over Jeremy/Bonnie... Still don't know what to think. xD Ik ben niet tegen ofzo, maar ik kan ook niet zeggen dat ik ze nu helemaal bij elkaar vind passen. Misschien over een paar afleveringen. xD

Maar goed, maar weer afwachten wat de volgende aflevering brengt. Hopelijk wel weer Katherine in ieder geval. (:

Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: di feb 15, 2011 16:25 

2x14
Spoiler:
Ha, DIE evil wolfies, die!

Oke, afreageren. Ik vond die hele wolf pack echt verschrikkelijk (qua persoonlijkheid, vooral de vriend van Jules. Brady?). Jules vond ik nog wel oke toen ik dacht dat ze gewoon de dood van d'r vriend wilde wreken, maar blijkt dat ze niet eens iets met Mason had. She was just being a bitch for fun. Of zo.
Aan de ene kant vind ik het echter wel jammer dat ze weg is. Ik mocht haar personage niet echt, maar de rivaliteit tussen vampieren en weerwolven heeft wel iets leuks in combinatie met het opheffen van de Sun and Moon Curse.

Stefan en Elena vond ik deze episode ook niet zo leuk. In het begin van de serie hadden ze nog wel iets samen, maar ik vind het steeds saaier en 'old married couple' worden. Stefan wil haar alleen maar beschermen. Er straalt geen aantrekkingskracht meer vanaf. En Damon is gewoon hawt. [a]

Ik vind Matt juist wel heel leuk met Caroline. Hij is eerlijk, lief en hij vertelde d'r dat ie van haar houdt. Ik denk dat Caroline (in tegenstelling tot Elena) het toch wel echt nodig heeft om een stabiele, normale factor in haar leven te hebben. Je gaat niet zomaar van oppervlakkig blondje wiens enige zorg is of ze Prom Queen kan worden naar een keihard fantasy figuur. Zeg maar. :P

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 18, 2011 11:31 

2x15
Spoiler:
ZOMG deze ep was awesomesauce! <3 Er zaten teveel WTFZOMG momenten in. xD Dat Damon Elijah wou vermoorden en dan erachter komen dat het niet kan en Alaric het uiteindelijk doet en Elijah nog leeft en dat uiteindelijk Elena "zelfmoord" pleegt en daarna Elijah vermoord. Like WTF. Hoe verzinnen ze het. xD Ik vind het wel raar dat ze Elijah zo in hun kelder laten liggen. Ik zou hem gewoon begraven ergens. Hij is ja heel makkelijk om nu te pakken en dat mes eruit te steken. Dan kan je hem beter dumpen op een plek die iets veiliger is.

En YAY KATHERINE IS BACK! <3 Hoe awesomesauce is dat! Ik ben echt zo blij dat ze terug is. Ik vind haar namelijk heel hip en ik miste haar. Daarbij vond ik het ook leuk om de achtergrond info van Stefan te zien. Ook door Lexie want zij is ook hip. Ik wil meer Lexie! xD

Daarbij vind ik het wel goed dat Jenna niks weet van de vampires eigenlijk. Ik zei in het verleden dat dat haar saai maakte, maar ergens heeft het ook wel iets. Dat er in ieder geval 1 iemand is die "normaal" is.

Dat Bonnie haar powers kwijt is had ik overigens wel verwacht toen ik Jonas zo bezig zag. Denk wel dat ze die terug krijgt eigenlijk. Het zou lame zijn als ze nu al haar powers kwijt zou zijn. Ben ook benieuwd hoe Elena reageert op Bonnie/Jeremy. Al denk ik dat ze er geen problemen mee zal hebben.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: vr feb 18, 2011 19:34 

Spoiler:
Maar als die dolk in Elijah moet blijven zitten (cuz he's dead *springt vijf gaten in de lucht*... how the hell are they going to kill Klaus?

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 18, 2011 19:39 

@Michelle
Spoiler:
Dat vroeg ik me dus ook al af. xD Misschien hebben ze hem daarom nog niet begraven. Omdat ze die dolk nog nodig hebben.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: vr feb 18, 2011 19:46 

@Eva
Spoiler:
Ja, maar die kunnen ze er niet uithalen, want dan wordt Elijah weer wakker. Dat zal er lekker uitzien na een tijdje ontbinding, trouwens. Yummy.

Misschien dat ze Jonas en zijn zoon zo ver kunnen krijgen om hen te helpen en nog een dolk te maken of zo. En waarschijnlijk heeft Katherine ook nog wel info. I love her. :D

Profiel  

The Pink Operator

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 18, 2011 19:56 

Spoilers episode 15

Spoiler:
OMG, echt een hoop WTF momenten ja! o_O Er zaten weer een heleboel verrassingen in deze aflevering zeg, pfff! xD

Vraag me ook wel af hoe ze dat gaan oplossen met die dolk, dat kan nog wel eens een probleem worden. :p

En verder vraag ik me ook af wat Jonas en Luca nu gaan doen nu Elijah dood is. Misschien eventueel samenwerken met de rest, aangezien ze zonder Elijah er natuurlijk wel iets minder goed voorstaan nu. Daarom denk ik ook wel dat Bonnie haar powers nog terug gaat krijgen.

By the way, ik vond het al stom dat Lexie dood was, maar nu blijkt dat ze ook Stefan het goede pad op heeft gestuurd enzo, vind ik het helemaal triest. =(

En yay! Katherine is terug. Al geloof ik niet dat ze Damon serieus gaat helpen, maar ik ben wel benieuwd wat haar verdere plan is. Al zou het voor haar natuurlijk ook alleen maar voordelig zijn als Klaus dood is, dus misschien sluit ze zich toch bij de rest aan after all. xD

Profiel  

The Grey Lady

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 25, 2011 11:18 

S02EP16
Spoiler:
ZOMG I HATE CLIFFHANGERS!!! Al is het wel helemaal awesome dat Isobel in de serie is! <3 Katherine en Isobel FTW! <3 Al wil ik nu weten wat Jenna er van gaat denken. xD

Deze ep was echt ZOMGWTF o_O Ik vind het niet erg dat Luca en Jonas dood zijn eigenlijk. Ik had er toch niks mee. Ik zag overigens niet aankomen dat het Katherine was in de badkamer ipv Elena. Ze beginnen inderdaad steeds meer op elkaar te lijken.

En ZOMG Matt weet nu dat Caroline een vampire is. xD Nu weten alle belangrijke humans wat er aan de hand is. Aangezien Jenna er dus aan het eind er ook min of meer achter is gekomen. Ik vond het juist weer leuk dat ze bij elkaar waren. En ZOMG ze waren weer even op school. Dat was lang geleden. xD

Argh en nu moetren we dus toch 8 april wachten totdat de nieuwe ep uitgezonden word. TVD heeft echt teveel van zulke stops. Ik word er echt gek van. Ik wil verder kijken!

Profiel  

The Pink Operator

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 25, 2011 14:08 

Spoilers episode 16:

Spoiler:
Holy crap! o_O Er waren weer genoeg WTF-momenten zeg. xD Ik weet niet echt waar ik moet beginnen, behalve dat ik het weer een super gave aflevering vond. xD

Yay voor meer Katherine! Yay dat Bonnie haar powers terug heeft en waarschijnlijk weet hoe ze van Klaus af kunnen komen! Yay voor Isobel die terug is! xD Ben ook erg benieuwd hoe Jenna het gaat oppakken, ik baal echt dat we nu nog een maand moeten wachten op haar reactie. ^^"

Zelf vind ik het ook niet zo heel erg dat Luca en Jonas dood zijn, eigen schuld dikke bult. ^^" Al vond ik het dan nog wel tof dat Jonas in ieder geval nog wat aan Bonnie heeft nagelaten.

Op zich vond ik het ook wel leuk dat Elena het goed opnam dat Bonnie en Jeremy daten. Ik bedoel, if they're happy... I guess it's okay.

Alleen nam Matt het wat minder goed op van Caroline. Het begon zo goed, het stukje waar ze ging zingen voor hem vond ik wel hip, alleen het eindigde wat minder. xD Al kan ik het wel snappen, hij is natuurlijk helemaal confused over hoe alles nu zit en wat er met Vicky is gebeurd enzo.

God, lekkere chaotische post ook weer. :p Maar dat was het zo'n beetje, behalve dat ik nog even kwijt wil hoe enorm ik die random stops iedere keer haat. (x_x)

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: vr feb 25, 2011 16:05 

2x16
Spoiler:
OMFG! Ik hou van deze episode. De serie wordt beter en beter! Ik vond het eerste seizoen eigenlijk niet zo... maar ze maken de verhaallijn echt super cool en ingewikkeld! So many people to love, so many to hate... Dramaserie, you know it.

Ik hou van Katherine. Toen ik Jonas in die badkamer zag, wist ik zeker dat het Katherine moest zijn. Ik vind dat Nina Dobrev het echt super doet. Het lijkt me super moeilijk om zo over te moeten switchen en tegen lucht te moeten praten wanneer Elena en Katherine in dezelfde scene zitten. :P

Damon is heet. Ik hoopte stiekem op een Katherine/Damon kus, just for the hell of it. Er hebben zoveel personages gezoend deze keer.

Ik vind het wel zielig voor Luca en Jonas. Ze geloofden er heilig in dat Elijah kon helpen en Damon, Stefan en Elena niet. Het is best begrijpelijk dat papa dan doordraait wanneer zijn zoon ook nog eens dood gaat. Maarja, wel jammer, want ik had eigenlijk wel wat witch cooperation willen zien. Al kan Bonnie nu wel super solo-kewl doen.

Speaking of... zou die dochter van Jonas nog een rol krijgen, denken jullie? En, if so, wat voor rol? Ze zou dan nog een heks zijn, toch?

Arme Caroline. Het is best logisch dat Matt een flippage pleegt, hij weet immers niet dat er veel meer vampieren zijn in Mystic Falls. Ik hoop dat ze de tijd krijgt om hem alles uit te leggen... volgende maand... omdat ze er zo nodig wéér een stop tussen moeten zetten... *gromt*. Ik hou van hun series, maar die zender is echt verschrikkelijk met pauzes.

En oh, Jeremy en Bonnie zijn heet. Helemaal wanneer Bonnie krachten heeft en dat in zijn nek fluistert. Very nice.

Oke, the end. Genoeg voor deze week. Tot volgende maand. @@

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 161 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: