Woonplaats: guarding the Gryffindor Common Room with the fat lady
Geplaatst: ma feb 07, 2011 22:07
so2ep11
Spoiler:
Wat geweldig ik heb net gekeken wow, zo jammer dat karofsky nog steeds zo een vreselijk gemeen doet. Ik hoop echt dat hij vrede krijgt met zichzelf. Maar quinn en finn nee arme Sam ik hoop echt dat het nog goed komt.... morgen komt er de valentijn uitzending ik denk dat sam en finn echt met elkaar op de vuist gaan. wat ik ook zo schattig vond was mike toen tina getackeld was! en arme artie die een slushie doush kreeg. ow ik ben helemaal hyper ik vond het zo leuk!
_________________ Gryffindor... Bold, Brave, Loyal, True, What else can I say? We'llneverturn our back on you,
- Beiste. SHE'S BADASS. Ik vind haar echt steeds leuker worden. Hoe ze de tafel omgooide en playbackte met Need You Now en gewoon ass kickte bij al dat gezeik van het football team - I love her. - Rachel's 'I'm not sharing a room with a known homophobe' was ook echt heerlijk. Rachel kan af en toe extreem irritant zijn, maar over het algemeen vind ik haar erg grappig. En soms heeft ze ook nog eens een punt :')
En @Shiralee Ik heb 'm nog niet gehoord, ik wil 't pas voor het eerst horen als ik de aflevering kijk. Ik heb m'n eigen regel overtreden bij Bills Bills Bills omdat ik ZO nieuwsgierig was XD
@nirphania Over Karofsky, inderdaad, ik zie wel een leuke jongen in hem. Ik hoop dat het langzaam een beetje naar boven komt en inderdaad meer vrede krijgt met zichzelf. Over Quinn en Finn, het is zo zielig voor Sammy idd. Ik vond het echt een stom einde, maar je weet niet hoe het gaat aflopen eigenlijk he, ik heb nog stille hoop. :] JAAAAA. Dat was zo schattig! Tina en Mike zijn echt heel schattig samen hihi. Artie is lief. <3
@Pottergirl haha ik ken het hoor. Ik kijk dan op Perez Hilton want die post best veel van Glee en dan kan ik het niet laten om niet op de knop 'afspelen' te drukken. [a]
Ik vind het niet grappig, de liedjes zijn vaak al zo prima uitgevoerd door de oorspronkelijke artiesten dat er niets wordt toegevoegd.
Het is ook niet de bedoeling van een Glee Club dat ze iets "toevoegen" aan het stuk dat ze zingen/dansen/whatever. Dat is de essentie niet. Het gaat er toch helemaal niet om dat Glee het originele uitgevoerde wil overtreffen. Dat is de bedoeling niet van deze serie. De serie levert een verhaal af op een high school en dat zich meer bepaald toespitst op het zangclubje daar. En schoolzangclubjes zijn echt niet bezig met originele stukken te overtreffen. Ze maken er gewoon iets leuks van en geven er een eigen inbreng in. Wanneer is een zangclubje beter dan een originele artiest? Nooit. Het ziet er in Glee allemaal een beetje duurder en beter en over the top uit omdat het nu eenmaal een TV-serie is xD Het moet ook interessant zijn om te kijken :')
Ik kijk ook niet naar Glee in de veronderstelling dat zij betere dingen afleveren dan eerder uitgebrachte dingen. Da's bijkomend, voor mij.
Om nu verder te gaan:
S2E11 (Ja, ik heb het net afgekeken :'))
Spoiler:
Hmmm. Ik heb van een paar enkelingen gehoord dat deze episode saai was. Maar daar ben ik het eigenlijk niet mee eens. Ik vond deze episode geweldig leuk om te zien Ik denk dat ik weet waarom Sue mijn favoriete karakter is. Ze is gewoon compleet sue en unreal en getikt. Welke persoon op aarde is zoals zij? Ze is gewoon zo unreal en fout dat ik altijd opnieuw benieuwd ben naar haar acties/reacties xD Ik denk dat dat ook de reden is waarom ik strike lag bij haar megadramatische verniel-de-school-tirade. Ik heb de aflevering zelfs moeten stopzetten toen ze opnieuw begon bij Beiste. Srsly. De combinatie met die muziek ook xD
- Tof idee en toffe uitwerking om het footballteam en Glee samen te mixen voor een week. - Finn en Rachel die Kurt verdedigen wanneer ze te horen krijgen dat ze samen met het footballteam moeten werken! - Mercedes' "Hell to the no!" altijd. Ik begin het over te nemen... xD - Het hele zombiegebeuren, de dans, de make-up, de mash-up, de performance in de helft van de wedstrijd. I loved it! Ik denk dat ik een nieuw favoriet Glee-nummer heb! ^^ Weer zo'n stuk dat ik zelf ook eens zou willen doen! - Ik vond Finns opmerking naar Karofsky toe echt awesome "You never seem to have a girlfriend!". Volgens mij heeft Finn daar wel een vermoeden, zeker na de reactie die hij erop krijgt xO - Beiste... Ik ben liever niet te dicht in haar buurt als ze kwaad is xD - Mike. Kan. Echt. Goed. Dansen. Hot! - Ze moeten het inderdaad verbieden om Blaine/Darren zo te autotunen. - Duuuuuude. F/Q?! And what about the promise ring?! - Benieuwd hoe lang de Cheerios geen Cheerios meer zijn :')
Ook maar even een reactie van mij, voor de nieuwe ep er al weer is (yay!). Ik hoop dat mijn internet dat lief gaat wezen, want ik gok op meer Kurt-screentime in de volgend ep, dus ik 'm het liefst zo snel mogelijk zien :')
- Need You Now vond ik de leukste performance van deze episode :'). Ik heb niks met Puckleberry eigenlijk, maar stiekem vind ik het gewoon een mooi liedje. Jaja, en dat in een episode met Bills Bills Bills en Thriller/Heads Will Roll... Ik ben niet helemaal fan van de Thriller-mash-up, maar hij was zeker niet slecht ook. Bills Bills Bills was gewoon echt er zo tussenin gegooid dat ik het stom vond. En zoals Bea al eens ergens zei, het is niet dat we iets nieuws zagen wat de Warblers betreft: opnieuw iedereen die gezellig meedoet, Darren die het zingt en wat Kurt/Blaine-gehint. Moest niet echt voor mij. - On the other hand: WAAAAAAAH! KURT! KLAINE! Dat moet ook wel even, wat er was veel te weinig screentime in deze en dat moeten ze goed maken in de volgend episode. En dan met een nummer dat wel gewoon bij de aflevering past. - Ik lag helemaal strijk bij Mercedes 'hell to the no' xD. (terwijl het echt zo random en niet hilarisch was ofzo, maar oke) - Oke. Sue was weird in deze. Ik vond dat met dat kanon nog hip enzo (haha, Becky die de kanon doopt :')), maar haar hysterie vond ik zo overdreven dat ik het niet meer grappig vond. Sorry Deb, maar daar verschillen onze humor blijkbaar xD. - RACHEL! Ik vond haar weer leuk in deze. - BEISTE is geniaal. Echt waar. Beiste > ... > Will. Ik vond het zo leuk dat ze aan het meelippen was tijdens Need You Now en tja, ik vind haar gewoon hip. - Ik kan alleen maar de aandacht die ze op Dave vestigen toejuichen. Ben benieuwd waar dit heen gaat. - Meer KURT pleaseee. - Oh oh oh. Finn/Quinn? SAY WHAAT? Oke. Remember dat ik zei dat ik Sam/Quinn zo lief/leuk vind? Wel wel, ja, ik ben dus niet blij met die kus ofzo. Quinn mag Sam niet kwetsen, puh . Stom. - HAHAH @ Tina die met de bal ging lopen xD. Geniaal. Meer Tina please. En graag veel meer Mercedes.
"Canon has two baby canons and one on the way. And mama canon has fibromyalgia." LOL, oh, daar heb ik dus echt dubbel om gelegen. Aww Brittany, dat dan weer wel.
Ik vond het zombie nummer echt heel tof. Het dansen ook, met alle macho football spelers erbij. Karofsky die uiteindelijk nog mee komt doen. En uiteindelijk doet hij denk ik alleen maar weer zo rot (wanneer Finn na de wedstrijd met hem praat), omdat Finn zegt dat ze met Kurt moeten gaan praten en hij gewoon bang is dat dan uit komt dat hij gay is. Maar die komt nog wel een keer uit de kast :') .
Puckleberry! Loved that song. Ook het contact met die football spelers tijdens dat nummer. En Puck die Karofsky met de gitaar te lijf wil gaan. Oh en vlak voor ze overgaan naar de volgende scene, dat gezicht van Rachel xD .
En Sue . Ik ben echt een enorme Sue fan. De opmerkingen, de dubbele kant. Aan de ene kant een enorme bitch, maar toch ook de zachte kanten. Had ik al gezegd dat ik de one liners van Sue echt geweldig vind? xD
Ik vond Bills Bills Bills een beetje random. Dat nummer had voor mijn gevoel niet echt toevoegende waarde en was er voor mijn gevoel ook maar gewoon tussen gepropt. Opzich vond ik het goed dat Kurt zo iets meer in beeld werd gebracht, maar laat die jongen dan tenminste ook zingen. Blaine vind ik ook wel tof hoor. Maar ik had gehoopt dat ook Kurt een stuk zou zingen toen het nummer begon xO . Wel tof dat ze in het publiek zaten te kijken naar de wedstrijd.
Woah... Wat is er gebeurd? Episode 12 is al uitgezonden? xD Wat een geluk dat ik net op Tumblr keek of ik had het gemist... Was dit gewoon eenmalig een extra episode of niet? xD
2x12
Spoiler:
Oh my God. Puckerman en Lauren? WTF zijn ze van plan? Ik was echt helemaal / -ish naar het scherm aan het kijken. Like, iedere keer als Puckerman helemaal van de wereld naar haar keek. Ik heb echt de hele aflevering zitten kijken van "What the hell is er aan de hand???" - Rachel kan best wel mean zijn xD Een paal. Arme Santana. Maar ze mocht wel eens op haar plaats gezet worden, vind ik. - De sleepoverscène was leuk om te zien, omwille van die vriendschap die er is ^^ - Aaawh, Becky was zo adorable bij Finn ^_^ - De vechtscène tussen Santana en Lauren was zo voorspelbaar. Ik kreeg eigenlijk medelijden met Santana. Poor girl. Moet pijn gedaan hebben :/ - Ik vind het stiekem jammer voor Sam dat Quinn aan het klooien is met Finn. Want ik ben stiekem wel een Sam/Quinn-voorstander. Whyyyyyyy? En Finn die dan nog meedoet eraan, ook. Terwijl hij zelf bedrogen is geweest. 2 keer. Fout. Neen, Finn, je daalt in mijn achting. Niet dat je zo hoog stond, maar bon. - Mwa. Kurt lijkt een beetje op mij. Meer bepaald hoe hij Blaine steunt en richting diens crush stuurt, ook al is hij zelf smoorverliefd op hem. Ik had met 'm te doen. Overigens, wie verklaart nu zijn liefde al zingend op de werkplaats van die persoon? Fout :') Ik vond Kurt ook wel dapper, wanneer hij eerlijk vraagt/zegt wat hij dacht dat er ging gebeuren.
Overall? Blij met het beetje meer Santana. Nu nog een beetje meer Mercedes. En geen Quinn/Finn, alstublieft. Zo fout. Net als Lauren/Puckerman... Neen, het is het niet...
OMG OMG OMG. DEZE EPISODE <33 IK HOU VAN DEZE EPISODE. Omg, ja, ik vond 'm nogal helemaal fantastisch . En ik doe weer de puntjes-ding om uit te leggen waarom, dat is gewoon nogal handig. Maar ik deel het even op in categorieeën, anders wordt het wel heel erg random ofzo. :')
(Ja, ik heb wat tijd over vandaag)
Spoiler:
Heel erg random:
LOL @ Becky :') I always love wat zij doet.
Weetje, als ik straight was, I would totally fall for Dianna Agron.
LOL @ Britanny "It's LOVE. Totally gonna graduate nooooow" XD Omg, ik lag strijk. Dat mens <3.
LOL @ "You're addicted to vests XD".
Finn's kus-standje was maar weird btw. Maar bij zo'n dingen haal ik mijn schouders op en denk ik "ah, het is Glee" :')
Mike en Puck heb ik nog steeds het minst mee, overigens. Maar dat geheel terzijde.
LOL @ When Harry Met Sally..-reference :')
LOL @ "Just with the hair, I think they do". HAHA. OMG LOL XD.
Oke, die Tina!performance was zoooo awkward xD.
Btw: love @ Kurt en Blaine's outfit. Zo'n jas met een sjaal is totally my thing XD.
LOL @ "Think the universe is trying to tell me something" xD
Ik ben zo blij dat Rachel eindelijk vriendjes maakt :').
Over Puck/Lauren Puck/Lauren. Laik, wtf. Dit is de meeste weirde ship ever, maar still.. I kinda liked it. A lot eigenlijk xD. Ik vind het hip hoe ze dit hebben gedaan en ik denk dat ik steeds meer van Lauren ga houden. Die actrice doet het ook echt helemaal niet slecht eigenlijk, integendeel. Geen idee waar ze hier mee verder gaan, maar ik vond het hip in deze Valentijsepisode.
Over Kurt & Klaine en Kurt/Mercedes/Rachel
OMG OMG YAY @ KURT in deze episode. Ik vond 'm weer helemaal geweldig. No surprise, I know, maar hij was zo hip/lief/slim in deze ep.
Oke oke, even over Klaine. Want uhm. Veel Klaine in deze episode en tegelijk werd Klaine ook een beetje doorboord. Maar uhm, omg, ik was zoooooo blij dat Kurt niet gelijk depri werd ofzo, maar doorhad waar het 'fout' ging zeg maar. Oeh oeh, ik ben zo proud op Kurt. Meer in een ander puntje (ja, want ik kijk nu gewoon de hele episode opnieuw en maak puntjes, dus ja :'))
YAY @ "You Know My Coffee Order"
YAY voor Kurt die de Warblers helpt om uit hun veilige dingetje te kruipen, yay.
MEER MEER MEER RACHEL/KURT/MERCEDES alsjeblieeeeeeft. Ik vind hun scenes zo geweldig. Dit moet echt meer gebeuren.
LOL @ "It's so nice to be around girls for a change"
Wow. Die performance van de Warblers was er wel zwaaaaar over. Ik weet niet, maar ik vond het ook zo totaal niet iets wat Blaine zou doen. Ik vond het niet allemaal helemaal even Blaine wat hij deed in deze episode, het spijt me. LOL @ de Darren Criss-zonnebril daar even xD. Maargoed, die performance was gewoon super-awkward vond ik. "Was it too much?" Jaaa, nogal.
Ja, kijk "I don't know what I'm doing" vond ik zo niet-Blaine, stiekem. Ben ik de enige die er zo over denk? Hij leek zo breekbaar of zo, ik weet niet, niet-zeker ofzo. Terwijl Blaine iemand was die lekker wel zeker was. Hmm. Mja.
Laat Kurt ook eens weer wat zingen aub. Of uberhaupt IEMAND anders van de Warblers. Darren krijgt wel veel aandacht zeg.
Arme arme Kurt, hij is zoooo in love. Maar like I said: ik ben zo blij dat hij er slim/goed mee om gaat en ook gelijk tegen Blaine vertelde wat hij dacht/voelde. I'm so proud :') Hij leert bij :').
Toch wil ik nog steeds KLAINE ALL THE WAY, laat dat even duidelijk zijn.
OMG OMG @ Kurt's hartje richting Mercedes en Rachel! <3 Laik whiiii :'D
Over Santana
Rofl @ Santana. Nee, echt. Santana for the win. Naya Rivera is zo <3.
Oke, en die bitchfight zag ik niet komen xD. Wat een geweld tegenwoordig in Glee. Heb er niet zo veel mee. En ook steeds Beiste die tussen beide moet komen :').
Oke, en dat kettinkje dat Finn aan Rachel geeft vond ik wel lief. Haar sterretje, ik dacht 'aaaaaaaaaaw'. En mooie Finchel quote daar. Ahja. Toch liever geen Finchel hoor, daar blijf ik bij.
Artie/Britanny, ik ben helemaal, om, maar dat was ik praktisch al.
Dankjeeeeee @ Quinn om Finn duidelijk te maken dat net wat hij zo niet-lief vond aan Rachel, dat hij eigenlijk net hetzelfde doet. Danku danku danku. Dat moest even.
Over de muziek Ik vond de muziek niet zo überspeciaal eigenlijk in deze episode. Maar yay voor Firework, want ik was toch al helemaal weg van het liedje en Leah zong het ook gewoon heel sterk :'D (alleen, waarom zong ze het like op zes verschillende locaties ofzo? haha, dat vond ik weird, maar oke). En YAY voor Silly Love Songs op het einde, dat was mijn favoriet nog wel denk ik.
Besluit: ik vond dit een hele hippe episode eigenlijk. Ik weet niet of ik de enige ben die er zo over denk, maar ik vind het weer een beetje breken met de afleveringen van voor de break. Alsof ze weer even wat meer aandacht aan de verhaaltjes besteden. Maar dat kan ook gewoon aan mij liggen. Oja, en ik heb gewoon ook heel erg moeten lachen om bepaalde dingen weer, dus dat scheelt.
Oeh, ik ken Silly Love Songs alleen van Elephant Love Medley dus dat is even wennen xD Maar ik vond dat liedje wel het leukst tho.
Qua ships ben ik voor Santana/Puck, Quinn/Sam, Blaine/Kurt (obviously) en ik vind het ook niet erg als Rachel/Finn weer is, hoor. Dat gebeurt toch wel weer een keertje. Ooh en ik ben zo voor Artie/Britanny, ze zijn zo CUTE. Sowieso dat nu Sam/Santana gaat gebeuren, hoezo obvious xD Ik vond het wel leuk dat het introstemmetje ook zij dat het geen lovetriangle meer is maar een loveweetikveelhoeveel xD
Puck/Lauren.. wtf? Ik vind het niks. Echt niet.
Santana is awesome <3 Okee, ze kan zo gemeen doen, maar ik vind haar gewoon echt heel hip en ik vind het leuk dat ze steeds meer aandacht krijgt.
Ooh en ik ben het met Charl eens dat Blaine alles zingt hij de Warblers en dat is weird. I mean, ik houd van Darren, maar wtf? Waar slaat dat op. Sowieso dragen ze ALTIJD die jasjes, please xD Okee, uniform, I get it, maar verder. Ik vond het onwijs cute dat Blaine zo into Valentijn is trouwens <3 Ik had het alleen meer zijn ding gevonden om een minder fancy liedje te zingen en niet met die hele groep. En zeker niet in die winkel xD
Ok, ik heb heel erg het idee dat ik achterloop omdat ik het op tv kijk. Maar de aflevering van gister vond ik heftig. Ik kon het iig niet droog houden. Kurt heeft van mij iets meer waardering gekregen nu.
Over het algemeen vind ik het een leuke serie al sla ik het af en toe over ... maar dat had ik al gezegd geloof ik.
Niet mijn favoriete episode ever. De vorige vond ik way better. Ik miste toch Sue en Emma hebben we ook al weer eventjes niet gezien. Too bad.
Verder vond ik het irritant dat Blaine dus weer twee nummers had en ze Kurt niet lieten zingen. Zoals ik in mijn vorige review ook al schreef. Bij Silly Love Songs dacht ik echt even dat Kurt wel zou zingen, maar toen was het als nog Blaine. Hij zingt wel goed hoor, maar ik heb toch liever Kurt.
Lauren/Puck, die vond ik dus niet verrassend, maar ik vond dat ook niet leuk. Sorry, maar ik vind Lauren lichtelijk irritant. De Lauren/Santana fight was dan best wel weer grappig en hoe Beiste aan het einde Santana vast hield aan haar broek en haar over haar schouders gooide was echt nice. xD
Verder Rachel. I love Rachel. Fireworks zong ze geweldig, maar ook vond ik het leuk dat ze de 'confrontatie' zocht met Finn. Dat vond ik stoer van haar, ondanks dat hij haar weer afwees. Dat met het kettinkje was lief.
Quinn/Finn. Nah. Maar ik ben sowieso geen Quinn fan. De hint Sam/Santana aan het einde vond ik wel grappig, die 'relatie' wil ik wel zien ontwikkelen. Me <3 Santana anyway. De bitchy opmerkingen. :'D
Woonplaats: guarding the Gryffindor Common Room with the fat lady
Geplaatst: wo feb 09, 2011 21:12
so2ep12
Spoiler:
Oke ik vond het wel een hippe ep maar ga ook in punten want dat vond ik wel lekker lezen. * laat kurt wat meer op de voorgrond treden bij de warblers * er zijn meerdere warblers dus niet alleen blaine laten zingen * kurt en blaine komen zo bij elkaar, maar dat is als kurt weer terug is bij ND (ik wet het zeker) * lol "I've had mono so many times, it turned into stereo LOL en het was niet eens brit * It's LOVE. Totally gonna graduate nooooow lol en die was wel van brit * i miss emma i really do * hmm jammer dat tina's lied zo weird was ik snapte het echt niet het was zo wtf waarom doet ze dat, maar dat gezicht van will was echt epic.... ships * waarom niet lauren en puck, vind het wel leuk dat ze een footballstar laten vallen voor Lauren en ja ik vind ze ook wel bij elkaar passen want ze zijn allebei bad ass * Finn wat doe je nou, heb je dan niks geleerd je kent sam toch waarom zou je zoveel op het spel zetten voor quin? *Sam/santana nee ik vind santana niet sympatiek, en sam wel! * Tina/mike <3 * artie/brit <3 <3 i love them <3 * en nu eis ik ook meer mercedes en wat love voor haar!
_________________ Gryffindor... Bold, Brave, Loyal, True, What else can I say? We'llneverturn our back on you,
Vond em weer echt cool. Ben het wel eens met de meesten dat Blaine's performance van When I Get You Alone echt heel erg over the top was, maar vond het nummer wel echt cool. Het leukste van de Epi trouwens.
Verder mag er van mij altijd zo veel Santana in een episode zitten. Heerlijke opmerkingen xD
Ik begin me te ergeren aan Finn. Sowieso vond ik de laatste afleveringen met Rachel/Finn minder, maar nu ook weer met die kissing booth en het willen stelen van Quinn. Vind hem toch stiekem wel een ***** worden. Niet dat ik hem dat van Quinn kwalijk kan nemen. Dianna is echt verschrikkelijk knap. Dat geldt ook voor Naya trouwens.
Leuke aflevering, maar ik ben eigenlijk wel klaar met Finn/Rachel/Quinn. Ik hoop dat Rachel zoals ze zei er nu echt klaar mee is en dat als Finn terugkomt naar haar (wat zeker gaat gebeuren) gewoon zegt dat ie in de ****** zakt.
Ik vond het een hele toffe episode (: Ik vond alle Klaine-momenten heerlijk (obviously), ik was heel blij dat Blaine wat verder werd uitgediept (ik vond het juist wel prettig dat hij uiteindelijk ook een onzekere kant heeft) en ik ben heel blij dat Rachel nu even single is. Verder ben ik een groot Lauren-fan, en vond ik Puck/Lauren echt heeeeeeel gaaf. Ook de Kurt/Rachel/Mercedes sleep-over was zo schattig!
Een paar dingen waar ik op hoop in de komende afleveringen: - Een solo voor Kurt - Een verhaallijn voor Mercedes - Blaine die beseft dat hij voor Kurt aan het vallen is - Meer solo!Rachel - Brittana
Dingen waarvan ik hoop dat ze NIET gebeuren - Klaine-drama (als in: er gebeuren dingen die ervoor zorgen dat de romance niet doorzet) - Quinn/Finn
Puck en Lauren vind ik echt vet grappig samen, eindelijk een chick met pit. Kurt en Blaine waren ook weer leuk samen, wanner komt t er nou eindelijk van ?
Daarnaast ben ik bang dat ze Sue eruit gaan schrijven, in seizoen 2 is ze zo anders net alsof ze niet meer weten wat ze met haar karakter aanmoeten. Ik hoop op een harde comeback, ik mis haar quotes.
Patricia: Ik heb je post in spoilertags gezet, aangezien deze aflevering nog niet is uitgezonden in Nederland en België.