Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 05, 2012 23:59 

Spoilers 1x14
Spoiler:
Aaaah Belle zat erin =D Dit was een leuke ep =D Grumpie is awesome en het was heel lief. Wel jammer dat we geen Henry gezien hebben en maar weinig Gold. Daarbij: hoe is hij uit de gevangenis gekomen? Ik wil echt snel uitleg over Rumple/Gold. Van mij mag iedere ep over hem gaan <3 En over Belle natuurlijk.

Ik ben echt super benieuwd naar de verdwijning van Katherine. Ik betwijfel of David er wat te maken heeft. Regina is zoooo gemeen, dat ze vast zelf iets uitgespookt heeft en met die telefoongegevens heeft gesmoezeld om David de schuld te laten krijgen.

@Petra: ow ja, thank god krijgen we gewoon de aankomende weken afleveringen. Die twee weken die ik nu moest wachten waren echt hel xD Ik ben compleet obsessed. Gelukkig heb ik mijn vriendinnen erin meegesleurd, dus we zijn nu allemaal aan het hyperen :P

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 12, 2012 16:10 

Spoilers 1x15 Red-Handed
Spoiler:
OMG!?$&!*(&$ Wtf. Wat een onwijs toffe episode. Hij was supertof. Ik vind het wel heel sneu dat Red haar vriendje vermoord heeft though. Maar leuk om meer over Ruby te leren enzo :) Ik vroeg me al af waarom haar vriendje niet in Storybrooke zat, maargoed, this explains :') Verklaard ook waarom ze samen in het bos leven. En schattig hoe Henry haar een baantje met een mandje wilde bezorgen :')

En wtf! Is dat Graham's hart? Of zegmaar van The Huntsman? Ik dacht echt dat het Regina's afdrukken zouden zijn. Maar het lijkt er nu dus op dat ze van Mary Margaret zijn. Wat?!

En: Snow neemt de naam Mary Margaret al aan in fairytaleland. Opvallend..

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 12, 2012 20:34 

Spoilers 1x15 Red-Handed
Spoiler:
Een fijne ep =D Lekker wat duisterder dan de vorigen. Had niet verwacht dat Red de wolf zou zijn xD Maar wel cool. Ruby/Red vind ik een leuk personage. Vond het wel jammer dat ze niet voor Emma bleef werken. En ik was zoooo nieuwsgierig wat er in dat doosje zat. Een hart =O Ik dacht stiekem zelf aan een poot/hand ofzo. xD
Maarre, ik neem aan dat Mary Margaret niet de dader is, dus ik vind het sneu voor haar dat zij de hoofdverdachte nu is. Stupid Regina zal er wel weer wat mee te maken hebben... uiteraard. Dat mens is in en in slecht @@ Maar wel awesome.
En geen Gold/Rumple deze ep :( Vorige week ook al zo weinig. Ach, hij komt vast nog genoeg aan bod in de toekomst.

Aankomende ep SPOILERS
Spoiler:
Zo cool, Gold wordt MM's advocaat :D IK hoop dat dat betekend dat we veeeeeel Gold krijgen te zien :D
En Snow die de EQ wil vermoorden en Rumplestiltskin om hulp vraagt. This should be interesting =D Ik hoop trouwens ook dat er weer wat meer Henry stukken komen, want Henry is cool en hij moet meer zeuren over dat de vloek echt is @@ En Emma moet hem zo zachtjes aan gaan geloven. Maar dat zal wel nog heel lang duren.

EP 16. NU @@

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 21, 2012 23:31 

Spoilers 1x16
Spoiler:
Oeh ik vind het tof dat Strangerguy Henry gelooft en dat inmiddels heeft toegegeven :D Verder heb ik het idee dat het verhaal van Charming/Snow een beetje afgerond begint te raken. Ze herinnert hem inmiddels weer.. Nu moet hij alleen nog vrij komen en zij moet die appel nog krijgen, maar dan is het verhaaltje wel rond eigenlijk.
Waarom wordt Charming eigenlijk achtervolgd? I mean, hij heeft de verloving gebroken, maar dat komt toch omdat Frederick weer leeft en zij samen trouwen. Dus dat vind ik weird :S

En ik vind het vreemd dat Katherine blijkbaar dood is gegaan. Je zag toch dat ze na het ongeluk door Frederick in de real world werd gevonden? Verder vind ik het awesome dat David zich dingen kan herinneren uit fairy tale world dankzij Archie <3

En ik vind het stupid dat Mary Margaret Emma niet genoeg vertrouwt :( Ik blijf het trouwens completely awkward vinden als ze zometeen for real weten dat zij de moeder van Emma is, terwijl ze nu sort of bffs zijn xD

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 22, 2012 0:37 

Spoilers 1x16
Spoiler:
King George zal het wel ondermijnend gedrag hebben gevonden ofzo. Hij geeft natuurlijk geen ene reet om James, dus hij zal ''de verrader'' wel willen doden. Anyway, we zullen vast nog wel zien wat George met hem van plan is :P Ik ben in ieder geval heel benieuwd hoe het verder gaat.

Ik vond Evil Snow echt awesome. Ik vond de hele episode echt gaaf. Ook vind ik de dwergen leuk, dus ik vond het erg leuk dat ze er weer inzaten.
Ik moest trouwens heel hard lachen toen Snow heel lief met dat vogeltje was en het daarna probeerde dood te meppen xD

En ja dat August nu dus inderdaad heeft toegegeven dat hij weet van de curse is coool. Misschien komt er dan eindelijk wat beweging in ''het geloven'' van Emma?
En ik vond Gold/Rumplestiltskin ook weer awesome deze ep.
Volgens Robert Carlyle heeft dat bottelen van liefde nog een heel belangrijke betekenis. Ik ben benieuwd. En ik vind het tijd voor meer Belle :D

En oooeeehh waarom deed Mary Margaret dat nooouuu. Mr. Gold zou der helpen en Emma ook. Hier kan natuurlijk alleen maar ellende van komen. En David die zich dingen begint te herinneren is ook cool.

I just LOVE this series xD

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 22, 2012 1:31 

@Jessica:
Spoiler:
Ik vind het zo tof dat je het ook zo leuk vindt <3 Ik ken niemand buiten HPF die het kijkt en dat sucks zoooo erg. Ik vind het zo awesome <3 Ik was August naam vergeten, maar dat was het inderdaad.
En jaaaa dat hij liefde heeft gevangen vond ik echt cool :D Ik vond het zo raar dat Rumple de mantel van James wilde, but this explains pretty much it :P

Trouwens: in een ep zagen we dat James op zoek was naar Snow en daarbij Red tegenkwam (de eerste keer dat we Red zagen was dat). Dat is denk ik nadat Snow en Red gevlucht zijn? En ze gaat dan dus af en toe langs bij haar oma? Of gaat ze er uiteindelijk weer wonen? Want ik dacht dat ze toen een mandje met eten naar Snow bracht steeds.

En inderdaad rofl toen ze die vogel wilde vermoorden xD Ik vond dat zooo grappig.

Ooh en ik ben een sucker voor true love solves all things xD I loooove it hoe het erin zit.

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: do maart 22, 2012 8:17 

Spoiler S01E16

Spoiler:
Geniaal leuk die evil-kant van Snow. Met dat vogeltje toen ze nog zo aardig ertegen deed dacht ik echt, hier hebben we hét beeld van Snow zoals we die ook uit de sprookjes kennen: Bij de dwergen, aan het schoonmaken en helemaal begaan met de natuur. En toen begon ze met die bezem te slaan. xD

Hoe Charming dat kasteel van Gold ook binnenkomt: Show yourself! Ik vind hem een beetje irritant worden zo tof ridderachtig als die doet. :p

En ik was weer blij dat August erin zat. Leuk dat hij ook aan Henry verteld heeft dat hij het gelooft.

Stom van Mary Margeret om te ontsnappen, als je nog slechter in beeld wil komen moet je dat doen.

Maarre laat de volgende al maar weer komen! =)

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 26, 2012 15:20 

Spoilers 1x17
Spoiler:
Ik raak echt confused. Obviously hebben ze in fairy tale land dus wel allemaal hun echte namen. Maar dat is raar. Want Snow heeft die naam gebruikt bij Red, dus dat klopt. En van veel mensen kennen we alleen hun nickname (Red, Evil Queen oa) maar er zijn ook veel mensen die echt een andere naam hebben (James/David bijv, maar ook Hansel & Gretl). Dus dat is echt raar. Of zouden alleen de mensen die zichzelf herinneren dezelfde naam hebben? Dus Regina, Jefferson en Gold (maar die heeft hem dan aangepast)? Ik snap er niks meer van xD

Anyways. Ik vond het echt een heeeeeeeel sneu verhaal :( Blijkbaar speelt dit heel lang geleden af, want dit is nog voor EQ haar vader vermoordt. Maar dat is wel raar, want het is ná Sidney's thing. Dus volgens mij zit hier een tijdfout in. Of vermoordt ze haar vader pas later? Ik weet het niet meer.

En yay! Ik hoop echt zo dat Emma gaat geloven <3 Denken jullie dat Jefferson door de hoed is gevallen? Zou wel cool zijn. Alleen dan heeft hij nog steeds Grace niet terug :(

Wel raar dat sommige banden breken (Katherine/Frederick, David/Mary Margaret, Jefferson/Grace) en sommige niet (Granny/Ruby, Archie/diemandieGepettois). Hm.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 26, 2012 22:58 

Spoilers ep 17
Spoiler:
OMG OMG OMG OH MY GOD!

Ik ga dus niet kunnen slapen vanacht. WHY MR. GOLD WHY @@ Er zal vast wel een of ander awesome, geniaal plan achter zitten. Maar dan wil ik dat graag NU weten. Ah appeltaart, ik ben ook veel te verslaafd aan deze serie.

Anyway. The Hatter is a cutie :P Heel mooi en zielig verhaal. Vet spannend. Ik leefde al helemaal mee met hem. En dan dat momentje tussen Emma en Jefferson en ik dacht echt dat ze hem even geloofde enzo en dan ineens BAM slaat ze hem neer. Kreng dat het is xD Maar ze begint nu in ieder geval wel echt te geloven denk ik.
En daarna het stukje tussen Henry en Emma en dat Emma vroeg of ze het boek bij zich mocht houden en dan Henry's gezichtje. Awww zo lief en blij.

Wonderland is cool en ik dacht echt zo van 'waarom is de Evil Queen ineens niet zo heel evil' en dan laat ze Jefferson achter en toen dacht weer 'aaaahhh'. Evil bastard dat ze is xD

@Arianna:
Spoiler:
Ze vermoordt haar vader inderdaad pas later dan dat de Genie komt. Want Henry geeft de Genie zelfs de slangen en toen dat hele gedoe met het vermoorden van Snow's papa. Dus het kan prima in de tijdlijn, voor zover ik het begrijp :P

Mijn vrienden kijken gelukkig ook naar de serie en we praten er echt non stop over. xD Dus ik kan gelukkig mijn ei kwijt haha.

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 26, 2012 23:15 

@Jessica:
Spoiler:
Aah thanks, ik was even de tijdlijn kwijt xD Dan is het goed :D Ik dacht al, alles klopt, dus dit moet ook kloppen. Maar het is wel een stuk terug in de tijd vergeleken met afgelopen eps. Geen probleem opzich, maar toch.

Ik vond het ook echt sneu met Mad Hatter :( Het is echt een zielig verhaal. Maar toch vreemd dat hij het zich nog herinnert. Ik hoop dat er sort of uitleg over komt. En Regina is echt een bitch zeg :')

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 26, 2012 23:23 

Arianna schreef:
@Jessica:
Spoiler:
Aah thanks, ik was even de tijdlijn kwijt xD Dan is het goed :D Ik dacht al, alles klopt, dus dit moet ook kloppen. Maar het is wel een stuk terug in de tijd vergeleken met afgelopen eps. Geen probleem opzich, maar toch.

Ik vond het ook echt sneu met Mad Hatter :( Het is echt een zielig verhaal. Maar toch vreemd dat hij het zich nog herinnert. Ik hoop dat er sort of uitleg over komt. En Regina is echt een bitch zeg :')

Spoiler:
Misschien herinnert hij het zich nog omdat hij niet direct in FTL was? Hij was in Wonderland, maar hij zat in de hoed en de hoed lag in FTL. En het lijkt mij dat zijn huis in Storybrooke de ''hoed'' was en dus zijn ''gevangenis'' totdat Emma kwam en de tijd weer begon te lopen.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 29, 2012 18:08 

Ik had eerst via Tumblr een mooie timeline gevonden. Maar die kan ik helaas niet meer vinden. :/

Anyway. Ik ben eindelijk bij! Ik heb namelijk weer internet xD

Spoilers t/m 1x17

Spoiler:
Ik ben benieuwd of Kathryn echt dood is? Want Regina had heel veel boxjes met harten, dus misschien heeft ze ook haar hart wel en dat toen in het juwelenboxje van MM gedaan? Idk. Ik zou het wat stom vinden als ze vermoord is en ze werd toch gevonden door Frederick? Dacht ik...

En ik ben benieuwd wat de motieven van Gold zijn. Want ik geloof niet dat hij dit op een of andere manier voor Regina doet. Misschien heeft ze wel wat geregeld om hem vrij te krijgen of zo en helpt hij daar nu om? Dat werd me niet helemaal duidelijk.

Ik vond die groepsknuffel met de dwarfs op het einde van 1x16 ook wel heel leuk trouwens. Die zijn zo schattig. En ik was blij dat Snow het zich weer herinnerde, want Evil Snow vond ik maar niets.

En Red/Ruby :') Ik vind haar echt leuk en echt een toffe wending dat zij de wolf bleek te zijn. Ik dacht de hele tijd eigenlijk dat het Granny zou zijn, maar nee. Heel tof.

Nou. Ik kan nog veel meer schrijven, maar laat maar. Ik hoop op weer wat meer Henry trouwens. En dat we al bij 1x18 zijn. Dan zijn er dus niet zo veel episodes meer tot de season finale. xO

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 02, 2012 14:13 

Spoilers 1x18
Spoiler:
Omg! Supertoffe ep. Maar dit bewijst echt weer dat ik echt veel en veel en veel te veel thrillers/misdaadseries kijk/lees :') Ik zag namelijk alles aankomen. Sowieso dacht ik al dat Regina met de stableguy ging. Toen Sidney met die bloemen kwam dacht ik gelijk 'ER ZIT EEN ZENDER IN' :') Dus wat dat betreft ging de spanning een beetje omlaag. Maar ik vond het heel awesome. Blijkbaar kon Regina nog geen magie voor ze Queen was. En ik vind het wel een mooie reden om Snow te haten eigenlijk, hoewel arme Snow maar een klein meisje is :(

Loved the ep en hoe awesome/onverwacht dat Katherine er weer is! :D Dan heeft Regina inderdaad alleen haar hart eruit gehaald zoals bij Graham/Huntsman en haar verder laten leven. Zou me niks verbazen als ze al haar herinneringen kwijt is.

Stiekem dacht ik dat het gesprek tussen Mary Margaret en Regina was opgenomen met de zender en als bewijs zou dienen tegen Mary - maar goed, dat was misschien te enthousiast. I mean, dan zit Regina in jail en dat is ook onhandig :')

Ik denk/hoop dat de seasonfinale van dit seizoen is dat Mary Margaret wordt vrijgesproken en weer samenkomt met David. Is er al een tweede seizoen bevestigd? Dan gaan ze de fairytalelijn nog even doorzetten. Ik denk dat dit seizoen de verhaallijn EQ/Snow/James redelijk is afgerond en dat we volgende seizoenen meer van de rest te zien krijgen :)

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 02, 2012 19:52 

@Manouk

Spoiler:
Maar waar moet Mary Margaret dan nog voor worden vrijgesproken, want ze is aangeklaagd voor moord en zo'n aanklacht blijft niet echt staan denk ik als het slachtoffer nog blijkt te leven? xD

1x18

Spoiler:
Ik vond dit ook een hele leuke episode. Ik ben best wel een EQ/Regina/Lana Parrilla fan en ja, die kwam gewoon wel heel veel voor. Ik vind het ook heel fijn dat ze uitgewerkt hebben waarom Regina evil is. Want het heeft duidelijk een reden (al vond ik 'm wel vrij voorspelbaar eigenlijk, aangezien alles over true love gaat xD). En Cora vind ik nu al vreselijk. Ik ben wel benieuwd hoe Regina haar magie heeft gekregen. Misschien ook wel weer dankzij Rumple?

En omg. August is zĂł Pinokkio? :') Met die opmerking over niet liegen en zo. Dat moet haast wel. Of hij is geen FTL persoon, maar dat lijkt me niet. Ik vond hem eerst helemaal niet leuk, maar dat wordt steeds beter!

Ik vond het wel jammer dat Gold naar Regina is toe gegaan en niet andersom. Want eigenlijk hoopte ik dat hij gechanteerd werd of zo. Maar het was dus zijn idee. Maar ik vraag me nog steeds af aan welke kant hij staat. Of hij nog een plannetje achter de hand heeft tegen Regina.

Henry en zijn codetaal zijn lief. :')

Spoilers volgende ep (1x19)

Spoiler:
Ik lees op Tumblr dat heel veel mensen denken dat August Baelfire (de zoon van Rumple) is... Dat hoop ik niet. Heb liever Pinokkio. Maar het zou wel weer een mooie draai geven. :')

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2012 19:03 

HEUY GUYS!
Ik kom even meepraten, want ik ben ook verslaafd aan OUAT. Ook al moeten we nog wachten tot de 22e voor de volgende ep :roll:

Identiteit Stranger & Ep 18/19
Spoiler:
Er zijn ook mensen die denken dat August Peter Pan is. Ik heb al verschillende dingen gehoord en ik ben eigenlijk heel benieuwd xD Toch denk ik dat hij misschien gewoon de schrijver van het boek is. Hij kan het dorp verlaten, wat zou inhouden dat hij niet iemand is die uit Fairy Tale Land komt, of anders op de een of andere manier buiten de vloek valt. Ik kon eigenlijk niets verzinnen dat met zijn naam te maken had, dus ik stuit een beetje op niks hier... Ik ben ook benieuwd hoe het verder gaat nudat Katheryn weer terug gevonden is. Ik had al wel gedacht dat ze nog leefde, maar nu kunnen ze alles vrij conveniently weer oplossen. Nu moeten ze alleen zien uit te liggen hoe haar hart in dat kistje is gekomen... ai... En ik wil bijzonder graag dat Belle er weer in komt.

Verder ben ik ook dol op alle namen en alle verwijzingen naar de Disney Films zelf. Ik vind het heel slim gemaakt, maar ik ben wel benieuwd naar hoe snel alles opgelost zal worden en wat de seizoensfinale inhoudt en wat ze dan met het volgende seizoen gaan doen...

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Keer terug naar Media
Ga naar: